Ja dat is het voordeel als je hem zelf maakt he!>?!quote:
kut hardcore bende zeker?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:21 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
http://www.de-mac.nl/
Voor een avond naar de klote gaan
das kut, ik ga waarschijnlijk ook niet wegquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:35 schreef behangplakker het volgende:
Ik kan vanavond niet uit, ben door mijn enkel gegaan
Dan ga je toch mee naar Ajax? Of houd je van voetbal?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
das kut, ik ga waarschijnlijk ook niet wegSA en nog een vriend moeten eerst nog naar ajax toe..
Hoe kan ik mee naar ajax als ik geen kaarten hebquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan ga je toch mee naar Ajax? Of houd je van voetbal?
Is het uitverkocht danquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:38 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hoe kan ik mee naar ajax als ik geen kaarten heb
ja en dan nog ze gaan niet samen naar ajax als het goed is, en stel dat er nog kaarten waren kom je nooit bij elkaar int vak..quote:
Oh, hier heb je de plaatsen voor het uitzoeken, kun je je tas meenemen en op vier lege stoelen mikken en dan nog is er ruimte over voor vrienden en familie.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:39 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ja en dan nog ze gaan niet samen naar ajax als het goed is, en stel dat er nog kaarten waren kom je nooit bij elkaar int vak..
eerste divisiequote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:41 schreef postmortum het volgende:
eredivisie![]()
eerste divisie
[ afbeelding ]
Ik 20x onder m`n bed kijken, loop ik m`n kamer ff uit, kom ik terug, zie ik hem zo onder m`n bed liggenquote:
jij krabbelde mij op hyvesquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet![]()
Hoe weet je mijn naam, BS?
Etenstijd?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:53 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom is het hier zo rustig trouwens?
Het Plus bedrijfsuitje is een beetje tegengevallen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:09 schreef NoelGallagher het volgende:
kanker man, ik was boos gisterenik vertel zo wel waarom even eten jwtz.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Het Plus bedrijfsuitje is een beetje tegengevallen?
Jochie toch..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Nee.
Ik was gisteren aan het werk van 12:00 tot 20:30 en rond 14:15 belt er zo'n lekker smaatje mij op van ''ja, heb je nu zin om samen wat leuks te doen?''
Maar dat kon niet want ik was gvd aan het werk![]()
![]()
Link?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:19 schreef postmortum het volgende:
oh voor de rellers griekje is ook weer onder haar steen vandaan zie het kapperstopic
ik denk dat je hem al gevonden hebtquote:
Ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik denk dat je hem al gevonden hebt
Maar ik kan vanavond helemaal nietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, because I'm getting some tonight
Maar mijn vriendin welquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar ik kan vanavond helemaal niet
Ik ben te lui om te rellenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:43 schreef postmortum het volgende:
speciaal voor reetveter :
Jaloerse zeug die ook nog preuts is
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Het Plus bedrijfsuitje is een beetje tegengevallen?
Nou, die zou ik wel een doorsmeerbeurt gevenquote:
Silaz is tof, hij reageerd altijd positief in mijn topics.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
U zijt het nieuwe slachtoffer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Silaz is tof, hij reageerd altijd positief in mijn topics.Tss jah. vrouwelijk schoon. enigzins. oke. tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
Alleen als ik op FOK zitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij verveelt je goffedomme altijd.
Mannenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:02 schreef De_Ananas het volgende:
Mannendie deze week maar 1x bier op hebben
Stuk voor stuk openen in een nieuw tabbladquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:05 schreef reetveter het volgende:
KUT DILEMMA![]()
In de rechterkant nu van random jailbait plaatjes waar ik dus de keuze heb uit 12 hendig sjiek lekkere wijven![]()
, staan teveel lekkere meiden
EN IK KAN ER MAAR 1 UITKIEZEN WANT DAARNA ZIJN ER WEER ANDERE
Ik denk dat ik me maar ga ophangen
Dinsdag en woensdag gepokerd met veel bierquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:02 schreef De_Ananas het volgende:
Mannen die deze week maar 1x bier op hebben
=quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
Ik klaagde over mijzelf, ik heb alleen gisteren gedronken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dinsdag en woensdag gepokerd met veel bier
Donderdag paar birri's tijdens film.
Vrijdag vanaf half 1 's middags aan het bier tot 2 uur 's nachts.
Vanavond weer
Is dat genoeg volgens de ananas maatstaven?
Autistquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik klaagde over mijzelf, ik heb alleen gisteren gedronken.
Handpalm, of dat Belgische bocht?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:06 schreef Silaz het volgende:
Dat zijn wel jetsers.
Pakt even palm erbij.
Ik heb morgen niks te doen dus ik kan vanavond wel ff langskomen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
I'd let you break it als ik die hele fles achter de kiezen heb straks
En hier ging je de fout in, knulquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:06 schreef Silaz het volgende:
Dat zijn wel jetsers.
Pakt even palm erbij.
Jij hebt nooit iets te doenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb morgen niks te doen dus ik kan vanavond wel ff langskomen.
Neem ik wel ff bier mee
En je meent het ook nog echt he.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb morgen niks te doen dus ik kan vanavond wel ff langskomen.
Neem ik wel ff bier mee
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
En hier ging je de fout in, knul.
Ik ga morgen misschien trainen maar dat kan ik wel ff uitstellen. Tevens moet ik om 5 uur training gevenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij hebt nooit iets te doenen nee je mag niet langskomen, Mandy en ik hebben een anti-mannen avond
Ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
En je meent het ook nog echt he.
Wie wil er nou niet met mij chillenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
En je meent het ook nog echt he.
Steve?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet met mij chillen
Ik.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
zeg hee maar reetveter. welk biermerk drink jij nou danquote:
Steve en Henk willen zeker wel met ons chillenquote:
Niet zo liegen jijquote:
Alles, maar pilsener als ik in Groningen zit en Heineken als ik in Raalte zitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:14 schreef Silaz het volgende:
[..]
zeg hee maar reetveter. welk biermerk drink jij nou dan
Wtf is nu weer een ''anti-mannen avond"quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Steve en Henk willen zeker wel met ons chillenmaar dat mogen ze lekker niet (Oké alleen vanavond niet)
[..]
Niet zo liegen jij
En wat doe jij in mn fotoboek?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:14 schreef Silaz het volgende:
[..]
zeg hee maar reetveter. welk biermerk drink jij nou dan
Fappenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En wat doe jij in mn fotoboek?
Heinekenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Alles, maar pilsener als ik in Groningen zit en Heineken als ik in Raalte zit, maar ik bedoelde dat als je hier een biermerk opnoemt iedereen gaat bitchen
.
Warsteinerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Alles, maar pilsener als ik in Groningen zit en Heineken als ik in Raalte zit, maar ik bedoelde dat als je hier een biermerk opnoemt iedereen gaat bitchen
.
Gewoon, mannen zijn alleen maar goed voor seks en verder hoef ik ze nietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wtf is nu weer een ''anti-mannen avond"
Raalte. dat is wel enigzins hier dichtbij. daarom grolsch. maar oke. i snap.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
.
Je typt als MiVerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:16 schreef Silaz het volgende:
[..]
Raalte. dat is wel enigzins hier dichtbij. daarom grolsch. maar oke. i snap.
ik ga wat bikke.
Maar morgen mogen ze weer gezellig langskomen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gewoon, mannen zijn alleen maar goed voor seks en verder hoef ik ze nietdus ik wil ze ook niet in mn buurt vanavond.
Daarom gaan we lekker filmpjes kijken en elkaar betasten
WAT IS DIT VOOR ONZIN???quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gewoon, mannen zijn alleen maar goed voor seks en verder hoef ik ze nietdus ik wil ze ook niet in mn buurt vanavond.
Daarom gaan we lekker filmpjes kijken en elkaar betasten
Jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar morgen mogen ze weer gezellig langskomen?
wie is MiVer?quote:
Op de schaal van dier ben jij een rups!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jadan kan ik mijn dierlijke lusten niet meer bedwingen.
Coolquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Op de schaal van dier ben jij een rups!
Waarom?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Cooldan ben jij een koningsvlinder.
En je gaat niet omdat?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:17 schreef reetveter het volgende:
Ik heb kankerzin om uit te gaan
Kanker gebruik ik hier om mijn 'zin' te versterken![]()
![]()
. RUIG HE
![]()
![]()
!!!???
Ik heb wel eens uitslag gehad van zo'n rups vroeger.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom?
Jij bent een schattig diertje dat je wilt aaien maar waar je wel uitslag van krijgt
Naam? anders moet ikhelemaal naar tv lopen enzoquote:
Echt zo'n breezer welquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:26 schreef reetveter het volgende:
Wow, ze is echt lekkerAls het die ene blonde is tenminset
Dat nummerquote:
Don & Ad?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die krijg jij niet eens meequote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
Ik verlaat jullieergens bij de Gall&Gall ligt een fles bacardi Razz te wachten tot ik 'm koop (en drink)
Fijne avond!
Je hebt nog een fles van de vorige keer.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
Ik verlaat jullieergens bij de Gall&Gall ligt een fles bacardi Razz te wachten tot ik 'm koop (en drink)
Fijne avond!
Moet je mixen met Ranja en dan drankspelletjes doenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:32 schreef Silaz het volgende:
Ik heb hier alleen maar bier.Plus ergens beneden in de kast wat van dat wodka spul wat naar terpetine ruikt.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Serieus gast, ik zie jou nog in staat om midden op straat direct te gaan fappen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt nog een fles van de vorige keer.
Moet ik geld overmaken dat je de fles kan kopenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]I'd wish.
En nu ga ik echt!
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:35 schreef Silaz het volgende:
Je hebt ook van dat 50/50 spul van WKDkneiterveel alcohol in. 40% ofzo:')
HAHAH NOOB 40% POETS IK MIJN TANDEN MEE!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:35 schreef Silaz het volgende:
Je hebt ook van dat 50/50 spul van WKDkneiterveel alcohol in. 40% ofzo:')
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
HAHAH NOOB 40% POETS IK MIJN TANDEN MEE!!
IK DRINK ALTIJD PURE ALCOHOL!!!!!!!
quote:
Hunnie heb ik live gezien ja t0hgquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:40 schreef reetveter het volgende:
jammer dat die noobs telkens het geluid switchen
Die bass is homo.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:42 schreef Silaz het volgende:
[..]
Deze is viel besser. ein zwei gasdabei.
Ga gewoon later omdat je fiets kapot was ofzoquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:43 schreef afcajos het volgende:
Ja kankerzooi ik heb een afscheidsfeest van een wijf waardoor ik ajax misstaat al weken gepland dus kan er niet onderuit komen.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:43 schreef afcajos het volgende:
Ja kankerzooi ik heb een afscheidsfeest van een wijf waardoor ik ajax misstaat al weken gepland dus kan er niet onderuit komen.
Het is een suprise partyquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ga gewoon later omdat je fiets kapot was ofzo
Thanksquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Don't worry, i'll keep you informed.
Maar die melodie is hardquote:
quote:
Anita in de basis? van Basten is van het padje af..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:59 schreef Silaz het volgende:
Wat zet van Basten Anita nou weer in de basis.Lindgren dabei ofzo
Homo-alertquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:59 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
.....
ik luister niet enkel rock hoormaar ook gewoon house/trance en dat soort gedoe. Maar geen hardstyle nee
quote:
Wie?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Niet zeuren. Aan zijn avatar te zien luistert hij 'the doors" en die zijn geniaal.
Inderdaadquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Niet zeuren. Aan zijn avatar te zien luistert hij 'the doors" en die zijn geniaal.
Homo-die-een-suprise-party-boven-een-ajax- match-verkiest-alertquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
ajax ajax uber allesquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Homo-die-een-suprise-party-boven-een-ajax- match-verkiest-alert
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Homo-die-een-suprise-party-boven-een-ajax- match-verkiest-alert
nee dat is echt achterlijk, bijna alleen maar zondagmiddagquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik heb dit een maand geleden beloofd
wist ik veel dat ajax net dan zou spelen, ze spelen godverdomme haast nooit op zaterdagavond.
Flesje pils. Nuff said.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:05 schreef afcajos het volgende:
Wat mij er aan herinnert, ik heb helegaar geen cadeau voor die chimeidze is hier een half jaar geweest en gaat nou weer terug naar Oostenrijk. Zal ik een zakje appels geven ofzo?
Ja dat welquote:
Was hij nog maar van ajaxquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:24 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Heerlijk momentje, voor altijd.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:31 schreef reetveter het volgende:
Shaofan Zheng zegt:
wallen?
Shaofan Zheng zegt:
what is that?
Joey zegt:quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:33 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja jonge leg het maar eens uit.
En dan heb je nog een snuggere te pakken he.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Joey zegt:
Red light district of Amsterdam
Shaofan Zheng zegt:
ok ok get it
En wat dacht je van: Ibrahimovic, Babel, Van der Vaart, Sneijder, Heitinga etc.quote:
Litmanen, van de Sar, Babangidaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:46 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
En wat dacht je van: Ibrahimovic, Babel, Van der Vaart, Sneijder, Heitinga etc.
quote:
Altijd!quote:
VET mag ik ook een keer naar raaltequote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:46 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
En wat dacht je van: Ibrahimovic, Babel, Van der Vaart, Sneijder, Heitinga etc.
quote:
Kom maar, ik woon toch vlakbij het station.quote:
maar ik wil naar de bazenkroegen hequote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:52 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Kom maar, ik woon toch vlakbij het station.
Daar woon ik toch ook vlakbij!quote:
heb je zoiets ook voor de wedstrijden van TOPquote:
Vroeger was dat wel, talpaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:57 schreef gers het volgende:
[..]
heb je zoiets ook voor de wedstrijden van TOP
dat was ook het enige goeie aan talpaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:58 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Vroeger was dat wel, talpaNu niet meer!
Waarom gebruikt die vent olifantendrollen als zijn hoedquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:52 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan jazz nog een puntje aan zuigen hé.
quote:
NEIN HOORquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:21 schreef Acinonyx het volgende:
VERDOMME PRAAT EENS, STELLETJE LAMBALLEN, OF ZIJN JULLIE ALLEMAAL UIT OFZO >?!
en van de eredivisie GEA-TOPquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:26 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Gabri, woesten beer. Kerel is belangrijk op het middenveld.
Seizoensopening Jupiler league 2009/2010: PSV-FEYENOORD
Ja, maar Oss kan dan hun biezen vast gaan pakken met onze nieuwe aanwinst!quote:
Voetbal is voetbal, successupporter.quote:
Tsjah, het zijn niet mijn clubs in de Jupiler league, opzich soms wel mooi voetbal daar..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:30 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Voetbal is voetbal, successupporter.
en overmars als coachquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:28 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ja, maar Oss kan dan hun biezen vast gaan pakken met onze nieuwe aanwinst!
Jupiler league is veel leuker dan de ptt telecom competitie , iedereen kan van iedereen winnenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Tsjah, het zijn niet mijn clubs in de Jupiler league, opzich soms wel mooi voetbal daar..
Bosvelt als trainer!quote:
die jaquote:
"Na zomeraankoop Evander Sno heeft Ajax vandaag een nieuwe speler voor de komende wintermaanden gecontracteerd. Het gaat om de kersverse Sunny van Valencia."quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:42 schreef bloodysunday het volgende:
kijken met wat voor rare wissels van Basten nu in de 2e helft komt
ik zeg anenquote:
Ik kan dat niet vinden op VI hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:45 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
"Na zomeraankoop Evander Sno heeft Ajax vandaag een nieuwe speler voor de komende wintermaanden gecontracteerd. Het gaat om de kersverse Sunny van Valencia."
Bron: VI
saw is vet johquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:49 schreef dagdag het volgende:
huh laat saw ook maar zitten
gruwelfilm
WTFquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:52 schreef zaadvragendeoog het volgende:
rood voor vermaelen, dat is baelen!
zeker zeg maar ben nu even bezig.quote:
preciesquote:
wie is anita ?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:02 schreef bloodysunday het volgende:
Trap die Anita is van het veld af
en er is altijd de goede keerzijdequote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:12 schreef bloodysunday het volgende:
LUINGE LUINGE LUINGE LUINGE LUINGE LUINGE, JE MOEDER IS EEN HOER HAHAH
020-heerenveen jwz11!!11quote:
Ik wil haar mutsje ook wel eventjes van dichtbij gaan bekijken en er een soppige batsmuts van makenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:24 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb haar badmuts nog opgehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |