Wat hij zegt.quote:
Ja, en ik stap ook over op een andere energieleverancier, en ik doe mee aan stomme enquêtes als ze aan de deur langskomen en er lekker uit zienquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:47 schreef Cracka-ass het volgende:
Jij bent zeker ook zo'n dwaas die op straat lid wordt van WWF etc. etc. Mits het moppie niet godslelijk is.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:50 schreef enchufa het volgende:
[..]
Ja, en ik stap ook over op een andere energieleverancier, en ik doe mee aan stomme enquêtes als ze aan de deur langskomen en er lekker uit zien
Klein B-cupjequote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:52 schreef Breathtaking het volgende:
Je moet er iets voor over hebben! Misschien heb je wel even naar dr tieten mogen starenen het blijft goedkoper dan naar de hoeren gaan.
En ook heel tevreden met het resultaat! Ik ben benieuwd wat de chickies in de club er van zullen vinden!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus je hebt er van genoten?
Want dan is het waar voor je geld!
Je moet dat eens wat minder doen.quote:
Oke ik zal minder proberen om snel over topic titels heen te lezen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je moet dat eens wat minder doen.
Zou kunnen, ik ben niet zo thuis in die wereld! Thanx!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:11 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Klinkt als een checklist voor homo's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat kan niet gratis?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:52 schreef Breathtaking het volgende:
Je moet er iets voor over hebben! Misschien heb je wel even naar dr tieten mogen staren![]()
Ik vond het wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:18 schreef Samson het volgende:
Dit moet toch echt met stip het meest suffe verhaal zijn dat ik in jaren op Fok! heb gelezen
Kijk jij niet liever naar piemels?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij een kapster kan het heeeel lang zonder dat het opvalt
Wel eens een kapster met een piemel gezien dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:12 schreef solyaris het volgende:
[..]
Kijk jij niet liever naar piemels?![]()
editquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wel eens een kapster met een piemel gezien dan?
Hier zul je wel een note voor krijgen schatquote:
Al dan niet een banquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hier zul je wel een note voor krijgen schat
Ach, tieten zijn ook `bobbels.`quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar geil wijf joh solyaris! En ik vind tieten leuker om naar te kijken dan een stomme bobbel in een broek![]()
Serieus gast, ik zie jou nog in staat om midden op straat direct te gaan fappen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:30 schreef reetveter het volgende:
Zeer herkenbaar, zo had laatst een fucking lekker wijf mij een lidmaatschap bij Oxfam Novib aangesmeerd.
True story, het enige wat ik fout durfde te zeggen, omdat ze zo knap was, was mijn rekeningnummer.
Ik moet zeggen dat toen ze tegenover mij stond ik een aardige tent had opgezetquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Serieus gast, ik zie jou nog in staat om midden op straat direct te gaan fappen.
Ik ben heel terughoudend in het geven van mijn persoonsgegevens. Ik heb haar zelfs al mijn gegevens laten opslaan in de computerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:30 schreef reetveter het volgende:
Zeer herkenbaar, zo had laatst een fucking lekker wijf mij een lidmaatschap bij Oxfam Novib aangesmeerd.
True story, het enige wat ik fout durfde te zeggen, omdat ze zo knap was, was mijn rekeningnummer.
Serieus? Dat komt goed uit want ik heb wel mijn telefoonnummer gegevenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:34 schreef mirved het volgende:
Ik heb me jaren geleden ook eens laten ompraten voor een maandelijkse donatie aan een of ander goed doel alleen maar omdat die chick zo heerlijk was.
Achteraf toch nog telefonisch op kunnen zeggen dus dat was gunstig
Sindsdien heb ik geleerd en hou ik mijn zwak vlees in toom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |