Van de week was het me opgevallen. Mijn haar zat niet zoals ik het wilde hebben. Mogelijk een bad hairday?
De volgende dag had ik er nog steeds last van. De enige oplossing zou een bezoek aan de kapper zijn.
Nu wil het geval dat er op het winkelcentrum een nieuwe kapperszaak is bijgekomen. Als ik boodschappen ga doen valt het me op dat daar best wel lekkere sletjes werken en het is er nog goedkoop ook. Ik kan me twee keer door zo'n sletje onder handen laten nemen en dan ben ik nog goedkoper uit dan bij de mannelijke vakman hier om de hoek.
Of mijn haar gewassen moest worden? Ik had mijn haar vanmorgen al gewassen maar zo'n geyl aanbod kon ik natuurlijk niet afslaan!
Tijdens het wassen vertelde ze wat meer over het produkt. Heel interessant!
Het knippen ging veel sneller dan ik gehoopt had. Ze was al vrij snel klaar met me. Echt veel te vertellen had ze ook niet echt en al helemaal niet toen ik het gesprek een erotische richting op stuurde
Ze vroeg wat ik er van vond. Het zag er prima uit. Ze maakte het verder af met wat mousse. Tijdens het moussen vertelde ze wat meer over het produkt. Heel interessant!
Bij het afrekenen vroeg ze aan me of ik geïnteresseerd was in de produkten die ze had gebruikt. De shampoo zou fijn haar meer volume geven en ook meer glans, en de mousse zou het haar verstevigen en in tegenstelling tot gel zou het niet gaan plakken.
Ik keek haar aan en ik kon het gewoon niet weigeren. Ik kan mooie vrouwen niets weigeren
Zowel de shampoo als de mousse waren duurder dan de knipbeurt!
Ik ben geript door een knappe kapster!