abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65590911
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:24 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nope, maar als je mee wil doen met de 2e ronde, dan is dat ook fijn
Je hebt al een PM
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65590934
en even snel bijgelezen:

voor Vief
Die mevrouw bedoelde het vast heel goed, maar had iets tactischer kunnen zijn
Sterkte in ieder geval de komende dagen/weken

yay voor Kwak en het verslag en de auto

en gisteravond was fijn

Zijn voor het eerst weer saampjes 'uit' geweest: lekker uit eten, vervolgens naar de film en daarna nog een lekker biertje in café gedronken. Gaan we vaker doen, want is echt heel fijn! Niet altijd dingen doen met mensen erbij enzo, wat ook heel gezellig is, maar wel wat minder 'knus'

De film was meesterlijk goed, echt zitten janken en vol ongeloof en en zitten kijken, gelukkig waren we niet de enigen die zo zaten
Aanrader voor iedereen die geen homofoob is

En nu, lekker ontbijten
Ja doei.
pi_65590940
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:24 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nope, maar als je mee wil doen met de 2e ronde, dan is dat ook fijn
uhhh ff vraagje zat ik al bij de eerste ronde (beetje hectisch hier met overleden kennis, werk waar ik cursus heb en de verjaardag van mn pa)? Zo niet schrijf me ff in voor de 2de
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 11:26:29 #108
163650 Greys
pi_65590942
Even een heel andere vraag:
Wij betalen hier 175 euro per maand voor gas en electriciteit.
Mijn ouders betalen in dat kippendorp van ze 265 (!!!) euro per maand. Ze hebben wel een vrijstaand huisje, maar overal dubbel glas, geen zonnebank, geen vaatwasser, geen 2 laptops die de hele avond aan staan (zoals bij ons). Hoe kán dat nou? Scheelt het echt zoveel als je overdag thuis bent zoals mijn moeder vaak is, dat je dan richting de 300 euro per maand gaat? Dat is toch niet meer op te brengen voor normale inkomens? Ze betalen dus meer dan 600 gulden (ja ja, ik weet het, het mag niet meer, omrekenen) per maand voor gas en licht!

Of is dat normaal en moet ik niet zeuren
(Even voor de duidelijkheid, ik zeur voor de 265 euro van mijn ouders he, niet over die 175 euro van ons zelf, waar mijn moeder dus steil van achterover sloeg, zo weinig vond ze ons bedrag).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65590964
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:26 schreef Greys het volgende:
Mijn ouders betalen in dat kippendorp van ze 265 (!!!) euro per maand. Ze hebben wel een vrijstaand huisje, maar overal dubbel glas, geen zonnebank, geen vaatwasser, geen 2 laptops die de hele avond aan staan (zoals bij ons). Hoe kán dat nou? Scheelt het echt zoveel als je overdag thuis bent zoals mijn moeder vaak is, dat je dan richting de 300 euro per maand gaat? Dat is toch niet meer op te brengen voor normale inkomens? Ze betalen dus meer dan 600 gulden (ja ja, ik weet het, het mag niet meer, omrekenen) per maand voor gas en licht!

verschil in transportkosten wellicht en natuurlijk de leverancier en zulks
pi_65590973
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:26 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

uhhh ff vraagje zat ik al bij de eerste ronde (beetje hectisch hier met overleden kennis, werk waar ik cursus heb en de verjaardag van mn pa)? Zo niet schrijf me ff in voor de 2de
Nee. Wil je ook even een PM sturen, dat is makkelijk voor mijn overzicht

En gecondoleerd.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65590995
Ik ga een slechte dieetdag hebben vandaag. Vannacht had ik honger (dat kcal verhaal van gister sloeg dus wél ergens op ) dus ik heb enorm ontbeten en ook al geluncht. En straks ga ik nog een late lunch in de stad hebben tijdens een meet en dat is bij een tentje waar ze warme pure chocolademelk hebben...

Maar morgen ga ik rennen ik heb Eef al op de MP3 speler gezet en alles klaargelegd op een plek waar het me gaat irriteren als ik een smoesje verzin om het uit te stellen. Maar ik heb er best wel zin in
pi_65590999
Volgens mij is elektriciteit ook goedkoper dan gas, Greys, en als de kachel daar de hele dag op 20 graden staat....dan kan dat behoorlijk oplopen. ik moest vorig jaar 1800 euro bijbetalen *slik* en heb nu de kachel altijd op standje koud
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 11:30:28 #113
163650 Greys
pi_65591010
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:27 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

verschil in transportkosten wellicht en natuurlijk de leverancier en zulks
Ja, maar 265 euro per maand!!!?????
Voor zuinige mensen? Het zijn geen verspillers, zetten anderhalf uur voordat ze gaan slapen de verwarming uit, ze zetten de verwarming niet op standje grill, ze hebben geen hippe electr. apparaten.
Zouden ze een oude koelkast ergens in de schuur hebben die al die stroom opvreet ofzo? Ik ga het toch echt eens uitzoeken. Verschil in transportkosten kan er toch niet voor zorgen dat je in een kleiner dorp honderd euro meer per maand kwijt bent?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 11:31:31 #114
163650 Greys
pi_65591032
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:30 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij is elektriciteit ook goedkoper dan gas, Greys, en als de kachel daar de hele dag op 20 graden staat....dan kan dat behoorlijk oplopen. ik moest vorig jaar 1800 euro bijbetalen *slik* en heb nu de kachel altijd op standje koud
Jeetje
Het is echt om beroerd van te worden als je er bij nadenkt. 1800 Euro er bij. En dat alleen om het warm te kunnen hebben in je huis
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65591034
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, maar 265 euro per maand!!!?????
Voor zuinige mensen? Het zijn geen verspillers, zetten anderhalf uur voordat ze gaan slapen de verwarming uit, ze zetten de verwarming niet op standje grill, ze hebben geen hippe electr. apparaten.
Zouden ze een oude koelkast ergens in de schuur hebben die al die stroom opvreet ofzo? Ik ga het toch echt eens uitzoeken. Verschil in transportkosten kan er toch niet voor zorgen dat je in een kleiner dorp honderd euro meer per maand kwijt bent?
Ik denk dat oude apparaten heel veel energie opslurpen, evenals gas. (Om die reden kijk ik ook altijd of ik een energiezuinig apparaat koop).
pi_65591041
quote:

Ik betaal 50 euro per maand voor GWL voor mijn appartement.
Maar ik ben bijna nooit thuis. Doe de was altijd in het weekend. De vaatwasser draait 's nachts. De tv staat heel weinig aan. Ik heb overal spaarlampen inzitten. Ik laat stekkers van opladers niet onnodig in het stopcontact zitten en als ik een paar dagen niet thuis ben, dan haal ik de stekkers van mijn laptop en modem er ook uit.
Owja, ik heb een nieuwbouwappartement en woon ergens midden in het gebouw en heb de verwarming ook heel weinig aan eigenlijk, omdat het gewoon heel erg goed geisoleerd is.

Je ouders hebben waarschijnlijk de hele dag de verwarming op 20 staan en dat scheelt heel erg veel. En ook het hebben van een vrijstaand huis maakt heel erg veel uit.
Vette pech dus, dan moeten ze maar in een nieuwbouw appartement gaan zitten. Houden ze bakken met geld over.
pi_65591053
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:31 schreef Greys het volgende:

Jeetje
Het is echt om beroerd van te worden als je er bij nadenkt. 1800 Euro er bij. En dat alleen om het warm te kunnen hebben in je huis
Ik werd er ook beroerd van Met name omdat ik al een paar jaar achter elkaar geld had teruggekregen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65591077
quote:

(Even voor de duidelijkheid, ik zeur voor de 265 euro van mijn ouders he, niet over die 175 euro van ons zelf, waar mijn moeder dus steil van achterover sloeg, zo weinig vond ze ons bedrag).

Al die dingen die je opnoemt verbruiken veel minder energie dan een huis warmhouden, dus ja, als je moeder elke dag overdag thuis is dan is het normaal dat ze veel meer betalen. Hoewel ik 265 wel veel vind.

Ik kreeg over vorig jaar 500 euro terug omdat ik een paar maanden niet in mijn huis was geweest en dus niet had gestookt. Ik betaalde iets van 105 euro en nu nog maar 65 of zo, dus ik ga zoveel moeten bijbetalen....

Ik denk dat ik die opneempief maar helemaal nooit meer binnenlaat.
pi_65591091
Ik haal mijn stekkers er tegenwoordig ook uit als ik weg ga Kachel nooit hoger dan 19 (en dat is als ik het koud heb, maar pak sneller een fleecedeken), geen vaatwasser, wel spaarlampen en zelden een tv aan. Wel de laptop
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 11:35:36 #120
163650 Greys
pi_65591114
Ze gaan dan ook binnenkort naar een appartement Liejannuh. Nou ja, binnen nu en twee jaar ofzo waarschijnlijk. Alleen jammer dat de nieuwbouw appartementen daar ook weer niet te betalen zijn Ze hadden een normaal, leuk appartement in Schagen gezien, vijf ton! Dus dan betalen ze wat ze uitsparen aan energie weer dubbel terug aan huur/hypotheek.

Het zal ook allemaal wel kloppen hoor, maar als je er bij na gaat denken dat je zóveel geld moet betalen alleen om het een beetje warm te kunnen in je eigen huis... vooral omdat er aan gas nou niet bepaald moeilijk te komen is in Nederland zeg maar
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65591123
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:33 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat ik die opneempief maar helemaal nooit meer binnenlaat.
Ik de onze ook niet meer, een halve dag later stonk onze hal nog naar zware van nelle
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 11:37:16 #122
163650 Greys
pi_65591146
Mijn ouders zeuren trouwens niet hoor. Dat doe ik
Zij klagen nooit. Ze vinden dat ze het allemaal prima hebben. Ik schrok alleen dat ze zoveel moeten betalen.
En mijn moeder vond ook dat wij weinig moeten betalen, maar die ging daarna gewoon verder met verhalen over de buurvrouw
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65591161
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:28 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee. Wil je ook even een PM sturen, dat is makkelijk voor mijn overzicht

En gecondoleerd.
PM

Ennuh zo goed kende ik hem niet hoor. Kwam hem wel eens tegen in de kroeg en wist dattie vlakbij mn werk woont. En dattie zerg veel geld had. Frappant is wel dat niemand nu kan achterhalen waar al dat geld gebleven is. En owja hij sprong van 24 hoog ofzo dus er zal wel iets achter zitten
pi_65591169
Mijn vader woont in een soort penthouse, met veel glas en die hoeft bijna nooit te stoken!! Heel veel warmte komt van de appartementen eronder en als de zon maar even schijnt is het binnen al warm. Ik zal eens vragen wat hij kwijt is, want ze hebben wel heel veel apparatuur en 2 koelkasten en weet ik wat.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 11:38:58 #125
163650 Greys
pi_65591188
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik haal mijn stekkers er tegenwoordig ook uit als ik weg ga Kachel nooit hoger dan 19 (en dat is als ik het koud heb, maar pak sneller een fleecedeken), geen vaatwasser, wel spaarlampen en zelden een tv aan. Wel de laptop
Maar da's toch eigenlijk best treurig? Dat je dan met een dekentje om moet gaan zitten omdat je het anders koud hebt? Niet om jou nou ook een klotegevoel aan te praten, maar ik vind het eigenlijk van de zotte dat het allemaal zo achterlijk duur is. Wij hebben trouwens de verwarming elke avond op 22 nu. Ben benieuwd naar de rekening straks

Ik stop nu met zeuren en klagen hoor, wees gerust, maar ik moest het echt ff kwijt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65591237
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:38 schreef Greys het volgende:

Maar da's toch eigenlijk best treurig? Dat je dan met een dekentje om moet gaan zitten omdat je het anders koud hebt? Niet om jou nou ook een klotegevoel aan te praten, maar ik vind het eigenlijk van de zotte dat het allemaal zo achterlijk duur is. Wij hebben trouwens de verwarming elke avond op 22 nu. Ben benieuwd naar de rekening straks

Ik stop nu met zeuren en klagen hoor, wees gerust, maar ik moest het echt ff kwijt
Ik vind het ook treurig, maar ik wil graag geld terugontvangen en mijn maandlasten naar beneden hebben
Vorig jaar vond ik het normaal om in onderbroek en t-shirt door huis te lopen in de winter, dus zette ik de kachel zo hoog dat dat comfortabel was (ook op zo'n 22 graden dus)
pi_65591259
quote:

[..]

jij mag klagen dat weet je. Ik ben niet zo thuis in wat wij betalen maar weet wel dat het veel is want mag hier thuis echt niet meer wassen/drogen voor elf s avonds of in het weekend en moet tegenwoordig s nachts mn pc uitzetten
  zaterdag 31 januari 2009 @ 11:43:24 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65591277
Greys, check je PM. Ik heb je lollies gevonden.
pi_65591286
Ik wist helemaal niets van een pakketje voor Vik ...

Tweede pakketje dan maar!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65591303
Ik zet hem overdag op 20, want dan ben ik toch bezig en 's avonds op 21. En dekentjes vind ik ook wel gezellig. Dus als ik het dan nog koud heb......
pi_65591304
quote:
Wij hebben de verwarming standaard op 21 en dan nog zit ik meestal met een dekentje op de bank. Ik ben een afschuwelijke koukleum, als ik ergens lange tijd ben waar de verwarming op 18 staat word ik blauw. Srsly, blauwe lippen enzo. En fleece is niet warm genoeg, ik heb een wollen deken

Nog geen idee wat wij gaan betalen hier per maand, wonen er pas een paar maanden en zijn net voor t eerst gemeten. Maar t zal nu nog wel mee vallen vanwege dat we geen warm water hebben
  zaterdag 31 januari 2009 @ 11:46:33 #132
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65591329
goedemorgen dames

@Kwak, toffe blog en mooie foto's ... en ziet er inderdaad errrrrg pretty uit allemaal daar

@Vief; dikke knuffel

fijn dat het met Vik nog ok gaat morgen dat rotinfuus eruit en dan lekker in dr eigen bedje slapen.

en die lollies ken ik ook nog wel maar ik ben meer van de salmiakknotsen

nu ff ontbijten, want straks scheidsrechteren en daarna zelf een flinke pot volleyballen...

en oooooo jaaa......

vanmorgen voor het eerst de 6 gezien! 69,9

nog 1 onsje voor mijn streeeeeeeeef

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_65591346
Mijn telefoon lag op tafel

Smsje van Vik:
quote:
Krijg net je pakket. Wat supertof! Het boek had ik helaas al, maar dat seizoen van Rome! Zo tof! Ik zal jullie morgen even bedanken! X
  Vis een optie? zaterdag 31 januari 2009 @ 11:47:26 #134
70532 loveli
N
pi_65591352
Ik zie de energierekening ook met angst en beven tegemoet. Mijn lasten zijn gebaseerd op het historisch verbruik en de vorige bewoner was volgens mij minder thuis dan ik.
crap in = crap out
pi_65591357
Ik heb regelmatig 2 truien over elkaar aan, omdat ik het anders te koud heb op mijn kamer . Raam zit op het noorden, komt nooit zon door naar binnen (in de winter iig) en ik hou er niet van de verwarming te hoog te zetten: krijg ik hoofdpijn van. Dus dan maar extra warm aankleden en bevroren vingers.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65591372
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:44 schreef Goodbye het volgende:
Ik wist helemaal niets van een pakketje voor Vik ...

Tweede pakketje dan maar!
Check
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 11:52:33 #137
163650 Greys
pi_65591440
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
Greys, check je PM. Ik heb je lollies gevonden.
ElisaB had ze ook gevonden! Dus ik zit gebakken voorlopig!
Je bent een engel! Net als Elisa! Ik bof maar met jullie, echt!

Doe jij net als Elisa mij even een PM met kosten en verzendkosten enzo, en je bankrekeningnummer?
WHOEEEEEEEEEE!!!! Lollies!!!!!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65591468
Wat ik niet echt begreep is dat wij in Nederland gas hebben. Heel veel. En dat je je hier blauw ( ) betaalt aan de gasrekening.

In Oostenrijk hebben ze bij mijn weten helemaal geen fossiele brandstof en daar was het binnen overal bloed en bloedheet. Daar had ik in het hotel (groot!) rustig in bikini kunnen lopen Minsten 25 graden, de hele dag. Dat moet dan toch een godsvermogen kosten??
pi_65591504
Stroom en gas gegarandeerd voor arme mensen (kom dit net tegen in de topiclijst)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 11:56:59 #140
163650 Greys
pi_65591515
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:54 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik niet echt begreep is dat wij in Nederland gas hebben. Heel veel. En dat je je hier blauw ( ) betaalt aan de gasrekening.
Ja! Dát bedoel ik dus! Het is niet zo dat we er hier een schaarste aan hebben zeg maar! We wonen d'r bovenop! Dus ergens gaat daar echt iets niet goed en kunnen we er niets aan doen behalve maar gewoon betalen. We worden echt allemachtig genaaid met dat gas!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65591546
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja! Dát bedoel ik dus! Het is niet zo dat we er hier een schaarste aan hebben zeg maar! We wonen d'r bovenop! Dus ergens gaat daar echt iets niet goed en kunnen we er niets aan doen behalve maar gewoon betalen. We worden echt allemachtig genaaid met dat gas!
Bof ik even dat ik geen gas heb

Maar raar is het wel. Zal wel iets te maken hebben met de gaslevering (of de weigering) van Rusland.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 11:58:14 #142
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65591549

nog ff in mijn eentje dan....

zaterdag 31 januari 2009 @ 11:58:48 #143
3185 Adelante
To let it go now
pi_65591559
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:54 schreef Isabeau het volgende:

In Oostenrijk hebben ze bij mijn weten helemaal geen fossiele brandstof en daar was het binnen overal bloed en bloedheet. Daar had ik in het hotel (groot!) rustig in bikini kunnen lopen Minsten 25 graden, de hele dag. Dat moet dan toch een godsvermogen kosten??
Wij exporteren ons gas voor een prikkie en importeren het voor de hoofdprijs
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_65591574
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:56 schreef Greys het volgende:

[..]

je zou hier eigenlijk alleen transportkosten van Grunn naar Bleiswijk in jou geval moeten betalen en dan een gasprijs maar je betaald btw en weet ik welke onzinnige kosten ook nog
pi_65591591
Nee, de gasprijs is gekoppeld aan de prijs van olie en die is de afgelopen jaren knalduur geworden (denk: benzineprijs). Leuk die koppeling, maar ondertussen kost het oppompen en dergelijke van dat gas (ons gas ) echt geen cent meer omdat de olieprijs hoog is. Ik begrijp er geen snars van.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 12:03:23 #146
163650 Greys
pi_65591656
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:58 schreef Beessie-Jen het volgende:

nog ff in mijn eentje dan....

Ik was zo met het gas bezig dat ik helemaal over je post heen gelezen heb!
Ik schaam mij!

Nog één onsje tot je streef
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65591688
Greys je las volgens mij om mijn post heen :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top BJ!!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 12:06:07 #148
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65591707
bedankt
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 12:06:31 #149
163650 Greys
pi_65591716
Isa, de olieprijs is toch weer haast met de helft gezakt per vat?
En als de gasprijs daaraan is gekoppeld.. dan... nou ja, ik snap het ook niet helaas.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? zaterdag 31 januari 2009 @ 12:07:15 #150
70532 loveli
N
pi_65591733
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:58 schreef Adelante het volgende:

[..]

Wij exporteren ons gas voor een prikkie en importeren het voor de hoofdprijs
Er is in het verleden een contract afgesloten voor 10 cent per kuub, over een periode van 30 jaar. Italie lachte zich krom en Groningen en Drenthe mochten verzakken.
crap in = crap out
  zaterdag 31 januari 2009 @ 12:07:19 #151
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65591736
Mogguh dames!
Lijstje voor vandaag, geheel OT:
XCO
ontbijt met twee pompoenbroodjes en gebakken ei
...
spruiitjes
....

Geen inspiratie en geen trek ook. Mag wel even zo blijven want heb wel erg zin om te sporten elke keer, afgelopen week 3x sportschool en 2x fietsen thuis. Die jurk gaat passen.

Greys, ik vind 265 euro ook veel! Even nakijken!
Prrrrr
pi_65591739
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:06 schreef Greys het volgende:
Isa, de olieprijs is toch weer haast met de helft gezakt per vat?
En als de gasprijs daaraan is gekoppeld.. dan... nou ja, ik snap het ook niet helaas.
Volgens mij snapt helemaal niemand dit meer. Zelfs de mensen die er over gaan niet
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 12:07:49 #153
163650 Greys
pi_65591741
TJ, ik zit hier om een beetje op mijn lijn te letten! En door jou krijg ik tegenwoordig elke dag trek in kapsalons, dus ik lees selectief!
Nee hoor, zo erg is het niet. Maar ik ga dit weekend geen kapsalon eten, sorry!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65591751
goed bj

* motorbloempje gaat zo lekker de stad in met

nieuwe collegeblokken halen, pennen enzo goed begin van het nieuwe semester
Ook gaan we naar een reisboekenwinkeltje om even te neuzelen
Vandaag hoeven we helemaal NIETS,helemaal NIETS, dus lekker scharrelen enzo en vanavond crimenight kijken op Net5 en morgen ook NIETS! Zó heerlijk!!!!
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 12:09:41 #155
163650 Greys
pi_65591787
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Er is in het verleden een contract afgesloten voor 10 cent per kuub, over een periode van 30 jaar. Italie lachte zich krom en Groningen en Drenthe mochten verzakken.
En wij betalen ons zelf scheel!
Wat klopt er niet in dit plaatje!

@BJ: voel je je ook alsof je gewoon je streef bereikt hebt zometeen? Ben je er dan ook helemaal tevreden en gelukkig mee?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 31 januari 2009 @ 12:11:52 #156
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65591841
voor BJ!!
Prrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')