Atlas Shrugged?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:45 schreef conleche het volgende:
It!!! Dat boek las ik toen ik in 1991 bij m'n vader op bezoek was en naar frankrijk terug zou vliegen de volgende dag en ik heb tot 6 uur 's ochtends gelezen omdat het zo spannend was en toen was de golfoorlog uitgebroken.
Nee. Allemachtig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ken je de foto waar het dochtertje van Jozef Stalin (sowieso geen lieverdje) op schoot zit bij Lavrenti Beria, de rechterhand van Stalin?
Die foto kreeg voor mij een andere lading toen ik leerde wat het Bloemenspel van Beria is.
Je ging toch voor 24uur?quote:
Bij de AH lagen bij de kassa wel mini-lolly's, maar weet niet of het die zijn die je bedoelt. In een heel klein doosje.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
Hopjesvla, zalig!
Ik heb trouwens die mini lollies niet gevonden in de supermarkt, die met suiker, van vroeger. Ik was in de C1000.
Als iemand ze ergens ziet in een andere supermarkt, gil even!
Oh ik vond wel die lik-koekjes, die kleine ronde, met lichtgeel, wit of roze laagje! Mjam, voor vanavond!
ging het goed? Of iig, viel het mee?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:00 schreef Chicolate het volgende:Ik kom even tvp'en, voor morgenochtend. Bedankt voor de lieve reacties
. Als ik mijn post nu teruglees, moet ik er wel om lachen. Ik stond dus echt stijf van de caffeine
.
[..]
Bij de AH lagen bij de kassa wel mini-lolly's, maar weet niet of het die zijn die je bedoelt. In een heel klein doosje.
En verder ben ik nog niet gekomen met lezen.
huhw, what did I do/miss?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:01 schreef Laureline het volgende:
Aanvulling lijstje:
halve fles wijn, zak chili chips, 2 ons gesuikerde snoepmix, reep chocolade puur. Ja, als ik het dan toch doe![]()
Dus Adelante: NU heb ik gedronken. Dat jij je klassiekers niet kent, kan ik niet helpen.
Ik heb er wel een met een soort-van-clown. Die blik in mijn ogen is sheer terror.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:01 schreef P.F het volgende:
Ik zocht een foto van mij met clown maar ik vond wel deze(met broertje, rechts)
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook nog nooit gezien. En nooit gelezen. Was van Stephen King toch?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:02 schreef P.F het volgende:
Oh vriendje wil IT met mij kijken maar ik wil hem echt echt echt niet zienBrrrrr
quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik lust geen slagroom
niet op vla
niet in slagroomgebak
niet op de koffie
niet op m'n vriendin
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
Eet je liever
in een huis?
Eet je liever
met een muis?
Zo. Quoten lukt nog primaquote:
bruisballenquote:
Wat leuk en lief!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:01 schreef P.F het volgende:
Ik zocht een foto van mij met clown maar ik vond wel deze(met broertje, rechts)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:10 schreef Laureline het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo. Quoten lukt nog primaEn nog een levensles: dit soort dingen vraag je niet aan een dame.
Een wat?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:04 schreef mspoez het volgende:
Lijstje:
O - boterham ossenworst
T - sinaasappel
L - 200 g zelfgebakken brood (das 4 boterhammen) met pindkaas en 30+kaas
T - een chocopiemel
D -
T - japanse rijstkoekjes + een fles rode wijn
totaal 2769 kC.
Mijn eerste vriendje wilde een eeuw geleden The Shining kijken met mij. Maar toen de film uitgezonden werd waren we allebei in onze eigen kamer: hij in Amsterdam, ik in Den Haag. Ik ging toch kijken, maar toen vond ik het zo vreselijk eng (dat fietsje door de gangen! En dan zie je je eigen huis ineens vanuit dat perspectief!) dat ik niet meer durfde te kijken. Vanaf het moment dat hij overal dezelfde zin heeft getypt. Toen heeft hij me simultaan over de telefoon verteld hoe alles verliep in de filmquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:02 schreef P.F het volgende:
Oh vriendje wil IT met mij kijken maar ik wil hem echt echt echt niet zienBrrrrr
Lollies natuurlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:10 schreef Adelante het volgende:
bruisballen
erotische speeltjes
of lollies
Ik vond die gele/roze altijd lekker, beetje zurig, keihard, poederachtigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lollies natuurlijk
Ze hebben ook mijn favo zwart / wit, dus ik heb mezelf verwend
Oh diequote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vond die gele/roze altijd lekker, beetje zurig, keihard, poederachtig
WAHAHAquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:31 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Why so serious?!
En nu stop ik
Ja maar ja, roken was slechterquote:
Hehe, ik vind ze zo grappigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
WAHAHAhet is alsof ik in de spiegel kijk!
Alleen was het bij mij blauw van de smurfen op mijn verjaardagstaart.
Hahah ik blijf erom lachen! Die blik ook. "Wat zeg je? Iets op mijn lip?"quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:31 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Why so serious?!
En nu stop ik
In van die soort enorme grote rietjes? Ow ja, kreeg je gewoon kramp van in je spuug-spierquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:22 schreef Adelante het volgende:
Ik vond die gele/roze altijd lekker, beetje zurig, keihard, poederachtig
Nog net echt ookquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:34 schreef mspoez het volgende:
chocopiemel
[ afbeelding ]
Collega is op zondagen snoe[verkoopjuf.
Nog nooit gezienquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:56 schreef P.F het volgende:
wie is zij ook alweer?? http://billiondollarbrows(...)05369b75e4970b-800wi
Ik vroeg me al af waar je blog woondequote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:59 schreef kwakveense het volgende:
hoi! ik heb een blog!
http://fwoukje.blog2blog.nl
als iemand foto's wil zien....
dikke smakkerd voor vivi![]()
![]()
Och hemel PFquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:31 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Why so serious?!
En nu stop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |