Mwah vind hem wel oké maar toen die Afscheid nemen bestaat niet ging spelen ging het foutquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die spoiler kan ik me wel in vinden, maar ik zou na het eerste nummer al zijn weggelopen bij die coltruizanger.
I'm always positive, yet realisticquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Why, aren't you mister positive today!
Wij hadden gratis eten en drinkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:11 schreef P.F het volgende:
Ik ben ook naar Marco B geweest, maar ik kreeg er voor betaald..
Ohh dan is het goedquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
I'm always positive, yet realistic
Maar dan word je emotioneel om de gebeurtenis waar dat nummer je aan herinnert, niet omdat het nou zo'n hoogstaande rijmelarij is.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mwah vind hem wel oké maar toen die Afscheid nemen bestaat niet ging spelen ging het fout
En de pest is paar collega's zagen het.
Dat klopt. Sorry als ik andere indruk gaf!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar dan word je emotioneel om de gebeurtenis waar dat nummer je aan herinnert, niet omdat het nou zo'n hoogstaande rijmelarij is.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Heej ho je hoeft je hier niet te gaan verantwoorden omdat je huilt. Dat is logisch.Wat een briljante vergelijking. Die staat hoog in mijn mongoloïde uitspraken top 3!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat een briljante vergelijking. Die staat hoog in mijn mongoloïde uitspraken top 3!.
Het ging erom dat het niet erg is als je huilt. Zeker niet bij dit soort dingen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat een briljante vergelijking. Die staat hoog in mijn mongoloïde uitspraken top 3!.
Ik ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh dan is het goed![]()
Ik ben aan het posten omdat er een Supernatural aflevering met clowns erin op staat. Evil clowns.
En ik háát clowns
Mijn vriendje haat ook clowns! Brr! Laten we een clubje vormen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een medestander!
Clowns zijn eng. En ik vertrouw ze niet.
En terecht:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een medestander!
Clowns zijn eng. En ik vertrouw ze niet.
Da's John Wayne Gacy. Het is de op één na engste foto die ik ken.quote:
WTF wat een sick fuck!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Da's John Wayne Gacy. Het is de op één na engste foto die ik ken.
Ja nou ben ik benieuwd naar de engstequote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Da's John Wayne Gacy. Het is de op één na engste foto die ik ken.
quote:
Ik durf er niet naar te kijken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:30 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ja nou ben ik benieuwd naar de engste
En clowns zijn per definitie evil denk ik. Volgens mij maken ze kleine kinderen alleen maar aan het huilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik durf er niet naar te kijken.Uhm. Je moet vast Twin Peaks gezien hebben? (iig, dat staat er in de url)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh hey, jij was het laatst die het over Ayn Rand had he? BedanktIk ben Atlas Shrugged aan het lezen (in het Nederlands, that is).
Ja. Dat geldt eigenlijk ook voor de foto van John Wayne Gacy. Als je weet wat erachter zit is het zoveel malen erger. De suggestie is krachtiger dan het beeld zelf.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:37 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Uhm. Je moet vast Twin Peaks gezien hebben? (iig, dat staat er in de url)
Ken je de foto waar het dochtertje van Jozef Stalin (sowieso geen lieverdje) op schoot zit bij Lavrenti Beria, de rechterhand van Stalin?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja. Dat geldt eigenlijk ook voor de foto van John Wayne Gacy. Als je weet wat erachter zit is het zoveel malen erger. De suggestie is krachtiger dan het beeld zelf.
Vertel?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ken je de foto waar het dochtertje van Jozef Stalin (sowieso geen lieverdje) op schoot zit bij Lavrenti Beria, de rechterhand van Stalin?
Die foto kreeg voor mij een andere lading toen ik leerde wat het Bloemenspel van Beria is.
Oeh, dan geef ik ook gul!!!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:40 schreef conleche het volgende:
Ik zie een verband. Ik haat ook clowns. Als er een goed doel zou zijn om de cliniclowns te liquideren zou ik doneren.
Kimster: je laarzen zijn tof!!
En Viev. Het leven is kut. Kan er niet veel beters van maken. Dikke zoen op je neus, lief wijf.
En ik ga slapen geloof het of niet. Voor twaalven. Bel het Parool.
Hier staat een pdf-file.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:40 schreef Vivi het volgende:
Clau, heb je nog ergens die Loesjekaart opgeslagen staan? Ik had hem opgeslagen als screensaver maar mijn teerbeminde dacht lollog te zijn en heeft hem verwisseld voor een lelijke foto van mij.
Dat zou wel een redelijk vreemd haat-selectiecriterium zijn.quote:
*opslaat*quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hier staat een pdf-file.
[ afbeelding ]
Toen hij machthebber van het Russische leger was liet hij het land afzoeken naar mooie meisjes. Vervolgens zette hij er 5 of 6, naakt, in een kring. Op handen en voeten met hun hoofden naar elkaar toe zodat ze hem niet konden zien. Dan liep hij er omheen, in zijn ochtendjas. Als ie zijn keus had gemaakt trok ie een meisje aan haar benen naar achteren en verkrachtte hij haar.quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Toen hij machthebber van het Russische leger was liet hij het land afzoeken naar mooie meisjes. Vervolgens zette hij er 5 of 6, naakt, in een kring. Op handen en voeten met hun hoofden naar elkaar toe zodat ze hem niet konden zien. Dan liep hij er omheen, in zijn ochtendjas. Als ie zijn keus had gemaakt trok ie een meisje aan haar benen naar achteren en verkrachtte hij haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |