Mijn eerste vriendje wilde een eeuw geleden The Shining kijken met mij. Maar toen de film uitgezonden werd waren we allebei in onze eigen kamer: hij in Amsterdam, ik in Den Haag. Ik ging toch kijken, maar toen vond ik het zo vreselijk eng (dat fietsje door de gangen! En dan zie je je eigen huis ineens vanuit dat perspectief!) dat ik niet meer durfde te kijken. Vanaf het moment dat hij overal dezelfde zin heeft getypt. Toen heeft hij me simultaan over de telefoon verteld hoe alles verliep in de filmquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:02 schreef P.F het volgende:
Oh vriendje wil IT met mij kijken maar ik wil hem echt echt echt niet zienBrrrrr
Lollies natuurlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:10 schreef Adelante het volgende:
bruisballen
erotische speeltjes
of lollies
Ik vond die gele/roze altijd lekker, beetje zurig, keihard, poederachtigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lollies natuurlijk
Ze hebben ook mijn favo zwart / wit, dus ik heb mezelf verwend
Oh diequote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vond die gele/roze altijd lekker, beetje zurig, keihard, poederachtig
WAHAHAquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:31 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Why so serious?!
En nu stop ik
Ja maar ja, roken was slechterquote:
Hehe, ik vind ze zo grappigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
WAHAHAhet is alsof ik in de spiegel kijk!
Alleen was het bij mij blauw van de smurfen op mijn verjaardagstaart.
Hahah ik blijf erom lachen! Die blik ook. "Wat zeg je? Iets op mijn lip?"quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:31 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Why so serious?!
En nu stop ik
In van die soort enorme grote rietjes? Ow ja, kreeg je gewoon kramp van in je spuug-spierquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:22 schreef Adelante het volgende:
Ik vond die gele/roze altijd lekker, beetje zurig, keihard, poederachtig
Nog net echt ookquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:34 schreef mspoez het volgende:
chocopiemel
[ afbeelding ]
Collega is op zondagen snoe[verkoopjuf.
Nog nooit gezienquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:56 schreef P.F het volgende:
wie is zij ook alweer?? http://billiondollarbrows(...)05369b75e4970b-800wi
Ik vroeg me al af waar je blog woondequote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:59 schreef kwakveense het volgende:
hoi! ik heb een blog!
http://fwoukje.blog2blog.nl
als iemand foto's wil zien....
dikke smakkerd voor vivi![]()
![]()
Och hemel PFquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:31 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Why so serious?!
En nu stop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |