Beter daar dan op die stip.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:58 schreef Maraca het volgende:
Ja nee Gorden handig.. nu gaat ze bij de brievenbus wachten
Wat?quote:
mwoah, 87 acts, dat valt wel mee toch?quote:
ja ok echt veel zijn het er nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
mwoah, 87 acts, dat valt wel mee toch?
hij was een halve sec. in beeldquote:
En hij is dus door?quote:
Dank voor de tip! Jeremy in een Spijker zelfs, wat een goed inschakelmomentjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit Topgear te kijken.
De rest is echt helemaal niks...
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:24 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Dank voor de tip! Jeremy in een Spijker zelfs, wat een goed inschakelmomentje.
Was jij die blonde vent!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:25 schreef EdwinHeijmen het volgende:
2 seconden in beeld geweest, tijdens bordenomwerpende doorga-kandidaten...
jeeeeeeej!11
EdwinHeijmen bedoel je? Die een paar posts boven je nog gepost heeft?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die ene man die hier ook op hte forum zit en had meegedaan, die staat nu toch op xfactor.nl met een filmpje? Hij is toch diegene die zijn rug op drie plaatsen had gebroken?
ja hij is door.. zong wel goed trouwens!quote:
Marvin die manwijf maar hij kan wel goed zingenquote:Op maandag 2 februari 2009 00:10 schreef Steve het volgende:
WTF! Ik zie nu pas dat Marvin door is.![]()
![]()
.
!
Misschien komt het doordat ik nu ook American Idol volg, maar ik vind het niveau echt dramatisch slecht. Sommige mensen die door zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is zeker niet dramatischer dit seizoen. Een normale jaargang met best interessante deelnemers.
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:02 schreef MisterO het volgende:
Ja Martin![]()
Ik zal het ff bij de X-factor houden van de vorige editie:
Qua groepjes: ik heb dit jaar geen 1 goed duo/groep gezien. Niet spetterend iig.
Bij de auditie van x6 was ik meteen verkocht.
Welk groepje is dit jaar goed? Alleen klem was nog wel aardig, maar meer ook niet.
Ik sluit me hier ook helemaal bij aan!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik verheug me op vanavond! De theaterrondes vind ik altijd het leukst
.
20 maart begint de eerste liveshowquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:06 schreef Stukjekaas het volgende:
Weet iemand hoeveel van deze X-campus () rondes er zijn?
Ja, als er vandaag al 33% naar huis gaatquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:37 schreef happyme28 het volgende:
Angelaecht een aanwinst voor het programma.
Leuk altijd in het theater! Maar ben benieuwd hoe ze het gaan vullen tot 20 maart (da's nog 6 weken?!).
Raymann is laatquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:39 schreef sbientje het volgende:
whehe, kwam een uurtje te laat, surinaamse tijd
Voordat we al die categorieën hebben doorgewerkt....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:37 schreef happyme28 het volgende:
Angelaecht een aanwinst voor het programma.
Leuk altijd in het theater! Maar ben benieuwd hoe ze het gaan vullen tot 20 maart (da's nog 6 weken?!).
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:40 schreef Steve het volgende:
Ik hoop dat Buurman & Buurman in de liveshows komen. Alleen al omdat ze zo leuk zijn.
Engels FTWquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:40 schreef Fir3fly het volgende:
Campus? Het is toch gewoon weer een theater?
Latijns FTWquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:42 schreef Karina het volgende:
Campus is volgens mij toch niet echt een Engels woord.
Sprekend inderdaadquote:
Idd.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:42 schreef Karina het volgende:
Ik vind die tattoo in haar nek maar eng.
Daar dacht ik ook aan.quote:
kan idd echt niet die jurk!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:44 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ik mag het zeggen want ik ben ook dik, maar ik zou echt stil staan meisje... je jurk is te druk en het danst echt net effe te veel voor mijn ogen...
Ja,dat valt me ook op.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:46 schreef -Peach het volgende:
Maar het niveau is echt nu al stukken hoger als met Idols o.i.d.
Beetje vroeg om dat te zeggen na 5 meisjesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:46 schreef -Peach het volgende:
Maar het niveau is echt nu al stukken hoger als met Idols o.i.d.
Angela Kluivert miste haar vriendinnetjes...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
Was Melissa die Angela Kluivert? Die had een uitstraling van een dooie tor
Dat meiske dat dáárna moest, leek een beetje op Adele, wat steviger en in het paars. Wauw!
Zij zong ook het bestequote:
Nah, 5 goede meisjes is al meer dan ze bij alle andere shows haddenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Beetje vroeg om dat te zeggen na 5 meisjes.
Was Katy ja, die had opzich ook nog wel wat. Vond ik beter dan Emma.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:49 schreef ranja het volgende:
De eerste series dames was wel goed, alleen de laatste, Katy?, niet zo.
Nee, ik niet. Emma heeft een heel ander soort stem, moet een ander soort nummers zingen. Meer zoals Emma Bunton (Baby Spice) of richting Cardigans ofzo.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was Katy ja, die had opzich ook nog wel wat. Vond ik beter dan Emma.
Het begin was slecht maar ze herstelde wel goed. Toch zet ik mijn geld niet op haar qua halen van liveshowsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Melissa heeft wel wat fijns in haar stem, maar dit was zo zenuwlappig, niet normaal.
same herequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:53 schreef Brighteyes het volgende:
Jemig, dat jullie die namen nu al onthouden zeg? Ik kom niet verder dan 'die ene blonde'
Dito!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:53 schreef Brighteyes het volgende:
Jemig, dat jullie die namen nu al onthouden zeg? Ik kom niet verder dan 'die ene blonde'
Adlibs zijn dat Mariah Carey achtig gejengel tussen de zanglijnen door.....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:57 schreef Karina het volgende:
Kan iemand me nog even uitleggen wat ook alweer adlips zijn? (of hoe je het ook spelt)
tja ze moet even d'r "vakkennis" laten zien hequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
Wat een irritant moeilijk type, met het vertellen van de tekst
Toet toetquote:
Die ziet er nu stukken beter uit!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:58 schreef Steve het volgende:
Zo hey, die ene die vorige keer volgeplamuurd zat, die ziet er best anders uit nu.
Dat vroeg ik mij ook af... Hebben ze dit zelf gekozen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
Hebben ze nou van die moeilijke liedjes gekozen?
Toeterende turkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
Wedden dat ze toch door is, onze Turkse ster?
Ik dacht trowuens dat dat Angela was!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
En dat Gordon dan nog de goede toon aangeeft en dat je daarna hem gewoon weer verkeerd pakt
Nee joh!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:00 schreef Michellee het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af... Hebben ze dit zelf gekozen?
Anouk-If I go... geloof ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:58 schreef ranja het volgende:
Wat was het orgineel eigenlijk van wat ze net zongen?
De 2e serie dames waren allemaal slechter dan de slechtste van de 1e serie
Oh dat kan ook hoor, maar ik dacht aan de hoge stem te horen dat het Goor was!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dacht trowuens dat dat Angela was!![]()
rachel is 26+quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:02 schreef Michellee het volgende:
Waren dit alle dames solo's? Waar was Rachel?
die zit in de oude wijven-categoriequote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:02 schreef Michellee het volgende:
Waren dit alle dames solo's? Waar was Rachel?
Me voet zit klemquote:
hahahaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:07 schreef cafca het volgende:
Over 10 jaar ga ik ook meedoen, samen met m'n dochter
quote:
Hedde gij een tatttooquote:
Ja, was ik ook verbaasd overquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
Potverrrrrrdorie wat zong die 'dochter' goed!
De plaatselijke padvindersclub ofzoquote:
Denk het ook niet, maar zou wel jammer zijn als ze weg moestenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:11 schreef -Peach het volgende:
Hmmm ik denk dat Buurman & Buurman niet zo heel lang blijvenAlhoewel ze Gordon wel voor zich winnen met hun platheid natuurlijk
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:12 schreef Anne het volgende:
Bo-Ann hadden zich beter Bo-ring kunnen noemen.
One-J! Leuk!
hahaha Bo-Ringquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:12 schreef Anne het volgende:
Bo-Ann hadden zich beter Bo-ring kunnen noemen.
One-J! Leuk!
Klem zong die andere juist weg hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:06 schreef ShadyLane het volgende:
Nou, hier wordt KLEM wel even volledig weggezongen
C&Aquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:13 schreef Svensational het volgende:
C&A zijn ook niet zo heel slecht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |