Beter daar dan op die stip.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:58 schreef Maraca het volgende:
Ja nee Gorden handig.. nu gaat ze bij de brievenbus wachten
Wat?quote:
mwoah, 87 acts, dat valt wel mee toch?quote:
ja ok echt veel zijn het er nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
mwoah, 87 acts, dat valt wel mee toch?
hij was een halve sec. in beeldquote:
En hij is dus door?quote:
Dank voor de tip! Jeremy in een Spijker zelfs, wat een goed inschakelmomentjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit Topgear te kijken.
De rest is echt helemaal niks...
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:24 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Dank voor de tip! Jeremy in een Spijker zelfs, wat een goed inschakelmomentje.
Was jij die blonde vent!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:25 schreef EdwinHeijmen het volgende:
2 seconden in beeld geweest, tijdens bordenomwerpende doorga-kandidaten...
jeeeeeeej!11
EdwinHeijmen bedoel je? Die een paar posts boven je nog gepost heeft?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die ene man die hier ook op hte forum zit en had meegedaan, die staat nu toch op xfactor.nl met een filmpje? Hij is toch diegene die zijn rug op drie plaatsen had gebroken?
ja hij is door.. zong wel goed trouwens!quote:
Marvin die manwijf maar hij kan wel goed zingenquote:Op maandag 2 februari 2009 00:10 schreef Steve het volgende:
WTF! Ik zie nu pas dat Marvin door is.![]()
![]()
.
!
Misschien komt het doordat ik nu ook American Idol volg, maar ik vind het niveau echt dramatisch slecht. Sommige mensen die door zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is zeker niet dramatischer dit seizoen. Een normale jaargang met best interessante deelnemers.
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:02 schreef MisterO het volgende:
Ja Martin![]()
Ik zal het ff bij de X-factor houden van de vorige editie:
Qua groepjes: ik heb dit jaar geen 1 goed duo/groep gezien. Niet spetterend iig.
Bij de auditie van x6 was ik meteen verkocht.
Welk groepje is dit jaar goed? Alleen klem was nog wel aardig, maar meer ook niet.
Ik sluit me hier ook helemaal bij aan!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik verheug me op vanavond! De theaterrondes vind ik altijd het leukst
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |