Alleen als ik er een dwerg bij kan krijgen! Ik vind die vloer trouwens erg tof (maar dat ik ga niet doen):quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:20 schreef Jarno het volgende:
Ga je ook rode gordijnen ophangen en een zwartwit zigzag vloertje leggen?
Ze waren er wel maar zijn nu niet meer te krijgen. Op funda stonden al wat appartementen te koop, maar die kan ik nu niet meer vinden en zijn waarschijnlijk verkocht (zoeken opquote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:59 schreef huismerk het volgende:
Ziet er leuk uit, 900,- euro aan huur is erg netjes van zo'n compleet onderkomen. Zijn er ook nog delen van het pand waar koopappartementen zijn te krijgen?
Van de site: Andros bestaat uit 206 appartementen verdeeld over vier woonblokken en zeven woonlagen, gelegen rond een fraaie binnentuin. U vindt hier twee-, drie- en vierkamerappartementen met een woonoppervlakte van 61 tot 139 m². Alle appartementen beschikken over een privé-parkeerplaats op de begane grond in het gebouw. Er zijn ook ca. 410 stallingsplaatsen voor de fiets in deze overdekte afgesloten parkeergarage.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:11 schreef Vonkenboer het volgende:
Leuk concept, ook nog nooit eerder zoiets gezien !
Hoeveel woningen bestaat het hele appartementencomplex uit ?
Ja, dat is Meander, een studentencomplex. Ik vind het een erg lelijk gebouw. Godzijdank hebben we er geen uitzicht op! Maar ik heb wel eens een filmpje gezien van de binnenkant en die zag er goed uit. De studenten (laat ik ze even over één kam scheren) hebben er overigens in de korte tijd dat ze er zitten al voor brandschade gezorgd:quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:19 schreef Ewelina het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe woning! Ik heb ernaast gewoond en een vriendin van me woont daar in het gebouwVeel plezier en succes met klussen en inrichten!
Ik wist niet eens dat het Meander heettequote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat is Meander, een studentencomplex. Ik vind het een erg lelijk gebouw. Godzijdank hebben we er geen uitzicht op! Maar ik heb wel eens een filmpje gezien van de binnenkant en die zag er goed uit. De studenten (laat ik ze even over één kam scheren) hebben er overigens in de korte tijd dat ze er zitten al voor brandschade gezorgd:
[ afbeelding ]
Woonde jij nu niet in Casa Confetti op de Uithof? Dat pand vind ik er écht leuk uitzien!
[ afbeelding ]
Nederland is tegenwoordig zo USA-georienteerdquote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Interessant, je verwijzing naar een Franse levensstijl. Wij vonden het juist heel Amerikaans.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik probeer te leven als een française.
Bij een Franse levensstijl stel ik me een krakkemikkige zolderwoning voor met een stel Afghanen die op elkaars lip zitten en een conciërge die je nooit ziet. Zal wel door Au Pair komen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Nederland is tegenwoordig zo USA-georienteerd.
Terwijl jij eens zei:
[..]
Rond Kerst en Oud en Nieuw, geloof ik. Ik zag het toevallig doordat ik op de Carolina MacGillavry Hyves kwam.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het Meander heetteIk vermoed dat 1 student onvoorzichtig is geweest ofzo, iig is er bij mij in het gebouw geen brand geweest. Voor de rest zijn dat prima studentenwoningen. Wanneer was die brand?
Bos en Lommer schijnt up and coming te zijn, net als de Indische buurt. Hoe bevalt die omgeving je?quote:Ik woon nog steeds in Amsterdam hoor, maar nu in Bos en Lommer. Dat pand ziet er wel mooier uit, maar ach, je ziet de binnenkant toch niet als je erin woont
[ afbeelding ]
Bij je eerste zin dacht ik direct: Au Pair!!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bij een Franse levensstijl stel ik me een krakkemikkige zolderwoning voor met een stel Afghanen die op elkaars lip zitten en een conciërge die je nooit ziet. Zal wel door Au Pair komen.
In Brazilië hebben bijna alle appartementencomplexen een conciërge. Maar als je bij een Franse levensstijl al een krakkemikkig iets voorstelt, dan zal ik maar niet over Brazilië beginnenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Interessant, je verwijzing naar een Franse levensstijl. Wij vonden het juist heel Amerikaans. In Amerikaanse series zie je vaker van die toffe appartementencomplexen met een conciërge.
Ah, precies toen ik weg was dus (ik ben begin december verhuisd). Bos en Lommer is veel beter, ik heb weer het idee dat ik in de stad woon. En dat ik gewoon de straat oversteek en bij alle winkels ben (ik woon tegenover het Bos en Lommerplein) is ook wel erg prettigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Rond Kerst en Oud en Nieuw, geloof ik. Ik zag het toevallig doordat ik op de Carolina MacGillavry Hyves kwam.
[..]
Bos en Lommer schijnt up and coming te zijn, net als de Indische buurt. Hoe bevalt die omgeving je?
Ik kom helaas niet vaak voor m'n plezier in de provincie. Ik ken wel een toffe zaak in Tilburg (Decennia Design, dankzij Fok!) waarvan alles op de website staat. Als ik online iets tofs spot dan rijd ik ernaartoe. Die fauteuil hebben we daar bijvoorbeeld voor een prikkie gekocht. Dat was een mazzeltje, want de stoel was net binnen en stond nog niet op de website.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:20 schreef conleche het volgende:
Retro meubeltjes, moet je echt de provincie voor in, daar vind je ze nog spotgoeiekoop bij kringloopwinkels.....
Je steekt het kruispunt over en je bent in de Indische Buurt! Dat is toch niet zo ver? Toegegeven, de supermarkt ligt niet dichtbij, maar toko's en Turkse supermarktjes zijn er genoeg. Ik ken ook behoorlijk veel leuke restaurants in de buurt. Daar komt bij dat de Indische buurt binnen nu en een paar jaar alleen maar toffer wordt (vooral nu op het Science Park mensen met geld gaan wonen). We hebben een soortgelijke ontwikkeling meegemaakt in de Transvaalbuurt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ah, precies toen ik weg was dus (ik ben begin december verhuisd). Bos en Lommer is veel beter, ik heb weer het idee dat ik in de stad woon. En dat ik gewoon de straat oversteek en bij alle winkels ben (ik woon tegenover het Bos en Lommerplein) is ook wel erg prettig
Dank voor de tip!quote:Daar waar jij gaat wonen, zijn niet echt winkels heel dichtbij, toch wel snel 10 minuten lopen naar de dichtsbijzijnde supermarkt. En die is kut (AH op de Molukkenstraat)Ik zou als ik jou was, je boodschappen doen bij de AH op de Helmholtzstraat, die is veel beter (en groter)
Ja, daar zit ik ook over na te denken. Ik denk dat ik eerst ga proberen om de muren te verven zodat het off-white niet langer contrasteert met het echte wit. Dat is namelijk wat ik vooral lelijk vind.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:27 schreef Sleeve het volgende:
Mooi appartement. En ik vind de keuken voor een huurwoning echt wel heel mooi hoor! Je kan natuurlijk altijd overwegen om er andere deurtjes op te plaatsen als je 'm echt niet mooi vindt.
quote:Dat is niet zo duur en je kan de oude deurtjes dan netjes opslaan in je Extra en flexibele opslag
Nee, maar ik vond het zo troosteloos als ik buiten kwamquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je steekt het kruispunt over en je bent in de Indische Buurt! Dat is toch niet zo ver? Toegegeven, de supermarkt ligt niet dichtbij, maar toko's en Turkse supermarktjes zijn er genoeg. Ik ken ook behoorlijk veel leuke restaurants in de buurt. Daar komt bij dat de Indische buurt binnen nu en een paar jaar alleen maar toffer wordt (vooral nu op het Science Park mensen met geld gaan wonen). We hebben een soortgelijke ontwikkeling meegemaakt in de Transvaalbuurt.
[..]
Er wordt nu een nieuw station gebouwd, dus dan heb je een directe verbinding met Muiderpoort en CS. Er rijden ook trams en bussen, en met de fiets ben je zo op Amstel (ik overweeg zelfs elke ochtend naar Amstel te gaan lopen, dat doe ik nu ook.) Het enige wat jammer is is dat er geen metrostation in de buurt is. Nu woon ik in de buurt van Wibautstraat.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, maar ik vond het zo troosteloos als ik buiten kwamDe hele straat is nog in aanbouw. Buiten dat is er geen directe verbinding naar CS en het OV is er niet bijzonder goed. Voor iemand zonder auto is dat vervelend.
Als je naar Amstel gaat lopen, dan ben je een half uur onderwegquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er wordt nu een nieuw station gebouwd, dus dan heb je een directe verbinding met Muiderpoort en CS. Er rijden ook trams en bussen, en met de fiets ben je zo op Amstel (ik overweeg zelfs elke ochtend naar Amstel te gaan lopen, dat doe ik nu ook.) Het enige wat jammer is is dat er geen metrostation in de buurt is. Nu woon ik in de buurt van Wibautstraat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |