Ooh?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:30 schreef PieterBas het volgende:
Ik wou je net een naam topic geven..
Morgen werken, naar mn vriendje en dan stappen..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:56 schreef jslavenburg het volgende:
Ik niet
Beetje Guitar Hero en LittleBigPlanet spelenJij? =O
Ik heb totaal geen plannen. Zo morgen een wedstrijd hebben.. Of in Apeldoorn.. of in Naaldwijk.. maar kan / mag nog niet hardlopen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:54 schreef Milou__ het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
Blessure?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen plannen. Zo morgen een wedstrijd hebben.. Of in Apeldoorn.. of in Naaldwijk.. maar kan / mag nog niet hardlopen.
Oh, dat is lekker zo'n vriendquote:Ik had dit weekend afgesproken met een vriend om iets te gaan drinken.. maar die was vergeten dat ie hij op vakantie ging
Ik moest hem zelf nog aan herinneren... "Ging jij niet dit weekend naar Oostenrijk"..
Ja, verleden week ging het goed.. maandag opeens weer een terug slaag.. en kan denk weer opnieuw beginnen. Binnenkort maar eens naar een sportarts of eventueel wat foto's maken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Blessure?
[..]
Oh, dat is lekker zo'n vriend
Knie, scheenbeen en de pees tussen beide. Ieder geval daar doet het pijn.. maar het net zo goed mijn knie of kruisbanden zijn.quote:
Ik heb hyves..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen foto's in je fobo.. Ik kan niet echt een beeld bij jou maken
Oh, maar ik kan jouw hyves foto's toch niet zien want ik heb mezelf afgeschermdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb hyves..
én ik ben te lui om foto's te resizen..
Onder het motto: gek met een driewieler: http://www.dumpert.nl/med(...)s_pastrana_jump.html
Tja, vanaf november rust genomen.. (das niet helemaal waar.. maar ik denk dat mijn aantal malen trainen van 3-4 keer in de week naar ... 0,5 training in de week is gegaan..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:13 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben geen dokter, maar mij wordt altijd gezegd om rust te nemen
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh, maar ik kan jouw hyves foto's toch niet zien want ik heb mezelf afgeschermd
Doe je goed.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:19 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, de eerste alcohol staat alweer op het bureau
Dan toch maar even naar de dokterquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja, vanaf november rust genomen.. (das niet helemaal waar.. maar ik denk dat mijn aantal malen trainen van 3-4 keer in de week naar ... 0,5 training in de week is gegaan..
Sta ik inmiddels al op je bureaublad..?quote:
Leuke fotoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik las net dat je een keer op vakantie ben geweest in Renesse.. Camping duin en strand?
Mijn huisarts zou zeggen.. kom maar terug als je er last van hebt... Misschien kan hij mij wel door verwijzen naar een sportarts of SMA..quote:
Niet alleen op mijn bureaubladquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sta ik inmiddels al op je bureaublad..?
Zoek en gij zult vindenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:23 schreef Piles het volgende:
Zo, hehe, heb het topic weer gevonden![]()
Ben 4 dagen aan het zoeken geweest
Is dat de bowling in de Lier.. met de befaamde.. niet omvallende pins... maar wel geteld worden... bowlingbaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik las net dat je een keer op vakantie ben geweest in Renesse.. Camping duin en strand?
Zo moeilijk is het toch niet om naar SES te gaanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:23 schreef Piles het volgende:
Zo, hehe, heb het topic weer gevonden![]()
Ben 4 dagen aan het zoeken geweest
Het was ook niet helemaal waarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet om naar SES te gaan
Welkom
Waarom ben je er nu dan welquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was ook niet helemaal waar![]()
Heb gewoon 4 dagen niet gepost, en er niks aan gemist
Die camping is van mijn oom en tante. Best coolquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Leuke fotoHeb alleen een grafhekel aan bowlen
![]()
Ja 2 jaar terug![]()
Echt de leukste week van mijn leven gehad. Maar ik zou er nu niet meer heen gaan. Als je net voor de eerste keer alleen op vakantie mag is het geweldig. We hadden daar dan ook hele gezellige buren
Best kinky that is!quote:
Sorryquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, ik had jou wel gemist! Jij mij dus niet..![]()
Ah echt? Tofquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die camping is van mijn oom en tante. Best cool
[..]
Best kinky that is!
Ik had dáar ook maar ff dan over gaan praten met je BF
Dat wel jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry![]()
Was juist blij dat het beter gaat met m'n 'verslaving'![]()
Moet ook wel, binnenkort op afstudeerstage dus dan wil ik niet meer Fokken tijdens stagequote:
Ja hoor.. prioriteiten stellen en time managementquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet ook wel, binnenkort op afstudeerstage dus dan wil ik niet meer Fokken tijdens stage
Mag ik dat ook gebruiken als competentie trouwens?
BoyFriend..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ah echt? Tof!
Mijn broertjes gaan er deze zomer heen volgens mij![]()
Met mn BF? Best Friend? of wat
* schrijft opquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja hoor.. prioriteiten stellen en time management
Komt goed uit. Alleen bedoelde ik niet per sé sex, maar goed. Goed om te weten dat jij dat wel doetquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh zo.
Nou we hebben het nog niet zo erg gehad over monogamiteit..
Ja ik zit hier alleen tussen testotoron. Dus ik probeer jullie een stap voor te zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Komt goed uit. Alleen bedoelde ik niet per sé sex, maar goed. Goed om te weten dat jij dat wel doet
Zat vorige week terug te lezen in topics van mei/juni. Wat was ik erg toenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja ik zit hier alleen tussen testotoron. Dus ik probeer jullie een stap voor te zijn
toen was je nog jongquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Zat vorige week terug te lezen in topics van mei/juni. Wat was ik erg toen![]()
Dat zal het geweest zijnquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:59 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb jou dan ook nooit kunnen betrappen op enige vorm van sexualiteit
Ik zie je nog niet voor de deur staan..?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja ik zit hier alleen tussen testotoron. Dus ik probeer jullie een stap voor te zijn
Heeft de AH het weer goed voor elkaarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vanwaar die hype over die voetbalkaartjes van AH? Er zijn hier vandaag kinderen aan de deur geweest om te vragen of we die hebben. Het is verdomme geen 11 november en van kinderpostzegels is geen sprake. Dus tenzij er een voetbal in de tuin ligt, liever geen vreemde koters aan de deur.
Dat wil niet zeggen dat jij er geen moeite voor moet doenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zie je nog niet voor de deur staan..?
Ja, degene die de campagnes voor AH bedenkt, die verdient wel een bonus. Die levert aardig werk af.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heeft de AH het weer goed voor elkaarTerwijl de Plus vorig jaar ook al die plaatjes had, maar dat was niet zo'n succes
Geef me je adres en ik sta bij jóu voor de deurquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat jij er geen moeite voor moet doen
Doetinchem. Laat maar weten als je er bentquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Geef me je adres en ik sta bij jóu voor de deur
Scoor ik morgen gelijk een mooi bosje bloemen voor je op mn werk
Die heb je al.. Toch? Je ben toch een vrouw?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Doetinchem. Laat maar weten als je er bent![]()
Ik hou niet van bloemen .. heb liever een doosje <---.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Idd. Wuppie's waren ook een succes.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, degene die de campagnes voor AH bedenkt, die verdient wel een bonus. Die levert aardig werk af.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die heb je al.. Toch? Je ben toch een vrouw?AfknapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedoelde chocola![]()
Ik neem wel beetje chocolademassageolie mee.. Mag jij mij aanraken..quote:
Klinkt redelijk.. Kan altijd wat smeugigerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik neem wel beetje chocolademassageolie mee.. Mag jij mij aanraken..
Daarna krijg jij natuurlijk een massage.. Ik heb magic hands...
En de hele serie tv-reclames is ook vrij goed ontvangen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Idd. Wuppie's waren ook een succes.
Tja, ik ga niet alles verklappen hè.. Sommige dingen kom je pas achter als ik bij je ben...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Klinkt redelijk.. Kan altijd wat smeugiger![]()
Kaarslicht, wijntje, gelikt romantisch muziekje..
Wuppies waren dé hit van 2008.. Een liedje, OVERAL die dingen, etc. Iedereen wist wat je bedoelde als je zei "wuppie".. Terwijl die dingen al 10-15 jaar oud zijn...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Idd. Wuppie's waren ook een succes.
Waarom lik jij je cd's?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Klinkt redelijk.. Kan altijd wat smeugiger![]()
Kaarslicht, wijntje, gelikt romantisch muziekje..
Had ik het maar verzonnenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En de hele serie tv-reclames is ook vrij goed ontvangen.
Wuppies waren 2006, welpies waren 2008.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wuppies waren dé hit van 2008.. Een liedje, OVERAL die dingen, etc. Iedereen wist wat je bedoelde als je zei "wuppie".. Terwijl die dingen al 10-15 jaar oud zijn...
Moet toch wat he..quote:
Heb wel wat anders voor je om aan te likken hoor....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Moet toch wat he..
Tegenwoordig is toch alles met mp3bestandjes.
En anders gebeurd er toch niks met die cd's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Nou, vertel! Zou niet weten waar je op doeltquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb wel wat anders voor je om aan te likken hoor....
Zie ninja-edit.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nou, vertel! Zou niet weten waar je op doelt
Om op te eten of om te gebruiken..?quote:
Te eten. Wat kan ik er anders mee doen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Om op te eten of om te gebruiken..?
/edit
Nogmaals, heb goede massagehanden. Dus misschien hè, bedoel je die...
Je erdoor laten masseren.. Magic hands remember?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Te eten. Wat kan ik er anders mee doen?
Met lange vingers? Klinkt eu.. kruimeligquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je erdoor laten masseren.. Magic hands remember?
Jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat gesprek belandt echt op het ene dieptepunt na het andere he?
Ik heb het nu over mn vleeshanden.. Die komen in actie ná de lange vingertaart...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Met lange vingers? Klinkt eu.. kruimelig
Welnee, ik ga gewoon bier drinken en zie morgen wel in welk topic jullie dan zijn. Ik weet alvast dat teruglezen de moeite waarschijnlijk niet zal zijn.quote:
Ik geloof dat Cali en Puala nog even gezellig ruzie gemaakt hebben, ofzo. Maar dat heb ik niet echt meegekregen verder, maar een paar topics terug.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:25 schreef Piles het volgende:
Als dit het niveau van afgelopen 4 dagen is, is het niet heel gek dat ik niks gemist heb
Hm en mijn BF dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb het nu over mn vleeshanden.. Die komen in actie ná de lange vingertaart...
Zie OPquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik geloof dat Cali en Puala nog even gezellig ruzie gemaakt hebben, ofzo. Maar dat heb ik niet echt meegekregen verder, maar een paar topics terug.
Ohja, bier.
Ja, dat was wel komisch trouwensquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik geloof dat Cali en Puala nog even gezellig ruzie gemaakt hebben, ofzo. Maar dat heb ik niet echt meegekregen verder, maar een paar topics terug.
Ohja, bier.
quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh zo.
Nou we hebben het nog niet zo erg gehad over monogamiteit..
Das meer dan genoeg..quote:
Waarom verbaasd me dat nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Veel plezierquote:Ohja, bier.
Is er hier überhaupt ooit eens iets verteld dat wel erg was om te missen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:25 schreef Piles het volgende:
Als dit het niveau van afgelopen 4 dagen is, is het niet heel gek dat ik niks gemist heb
Ooit vond ik dat wel jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is er hier überhaupt ooit eens iets verteld dat wel erg was om te missen?
in die periode las je alles terug zekerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ooit vond ik dat wel jaNu niet meer [ afbeelding ]
Zoiets jah.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
in die periode las je alles terug zeker
En nu ben je er eindelijk achter gekomen dat je toch niets mist, doe je dat niet meer
Hoezo denk jij dat..?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:56 schreef Milou__ het volgende:
Ik was even douchen. En nee ik weet niet wat dat rare woord van je betekend.. Zal wel iets van squirten (of hoe je dat mag schrijven) zijn?
quote:
Wat is datquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:37 schreef Bootje84 het volgende:
Weet je eigenlijk wel wie/wat Cytheria is?
Hallo en welterusten Ik worstel en kom bovenquote:
misschien heb jij er ervaring mee of zoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:00 schreef PieterBas het volgende:
Lol..krijg net een smsje van een vriend.
Die wou precies de definitie van bukkake weten... waarom moet mensen dat nou constant aan mij vragen..![]()
Neequote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
misschien heb jij er ervaring mee of zo![]()
Ik moet binnenkort ook maar weer eens beginnen met sorteren.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:12 schreef jslavenburg het volgende:
Even muziek uitzoeken nu, zit nu al op meer dan 5000 nummers
Heb nu eindelijk eens tijdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort ook maar weer eens beginnen met sorteren.
Het staat allemaal netjes op alfabetisch volgorde... behalve dan een boel livesets.quote:
Bij mij ook:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het staat allemaal netjes op alfabetisch volgorde... behalve dan een boel livesets.
ja, bij mij ook.. en iTunes probeer ik meestal nog de album cover er bij te krijgen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:23 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Bij mij ook:
Hoofdmap: Muziek Joshua:
Submappen: Artiest - Albumnaam
Albummap: Artiest - Tracktitel
En zo heb ik alle namen van elk nummer netjes genoemd, dus niet:
megadeth-peace-sells-w00tv1-sponser.mp3
Maar:
Megadeth - Peace Sells.mp3
Dat hoef ik dan weer niet, tenzij het verborgen is en WMP het oppaktquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja, bij mij ook.. en iTunes probeer ik meestal nog de album cover er bij te krijgen.
Gaat goedquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:38 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja goed hoorMet jou?
Bloempje
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:45 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Mooi zo
Vandaag kijken voor nieuwe camera
Vanavond uitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
js en puala
nog leuke plannen voor het weekend?
Zo een wil ik ook nog eens...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:57 schreef motorbloempje het volgende:
camera
een Digitale Spiegelreflex?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:57 schreef motorbloempje het volgende:
camera
een Digitale Spiegelreflex?
Ik zat te denken aan deze:quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:02 schreef eer-ik het volgende:
wat zoek je, wat wil je eraan uitgeven en wat zijn je eisen?
Er staat tenminste een heerlijk zonnetjequote:
Zeg dat wel..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er staat tenminste een heerlijk zonnetjeBeter dan regen
dat is waar.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er staat tenminste een heerlijk zonnetjeBeter dan regen
Jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:07 schreef eer-ik het volgende:
Opzich prima dingetje denk ik.
Had verwacht dat die powershotjes wel wat meer optische zoom zouden hebben (heb je wel veel aan) eigenlijk.
Een geheugen module kost momenteel ook geen drol meer.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:13 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind het een goedkoop ding.
Je krijgt er idd redelijk wat voor terug, hou er alleen wel rekening mee dat je met die 32 MB intern geen rochel kunt.
En koop een extra batterij bij je camera.
Ja dat weet ik, en een paar extra batterijen zorg ik wel voor jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:13 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind het een goedkoop ding.
Je krijgt er idd redelijk wat voor terug, hou er alleen wel rekening mee dat je met die 32 MB intern geen rochel kunt.
En koop een extra batterij bij je camera.
true.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een geheugen module kost momenteel ook geen drol meer.
ik denk niet dat er batterijen inzitten, maar een accu.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:15 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, en een paar extra batterijen zorg ik wel voor ja
Oplader heb ik al
Thanks for reminding
Mwah, zo supererg is het niet. Je koopt 2300Ma batterijen en problem solved, right?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:20 schreef eer-ik het volgende:
hmm.
dat is opzich wel gaar.
even kijken wat mijn (minder MPX en minder zoom) camera kostte...
Kan je wel zeggen, maar zit er dit jaar nog niet in. Moet nog twee auto's opknappen, nog dingen in huis, nieuwe tv, gitaren onderhouden, nog vanalles andersquote:
vraag me wel af waarom ze dan goedkoper zijn..quote:Een vraag die vaak voorkomt is wat het verschil is tussen de PowerShot serie en de Ixus serie. De keuze voor een van de twee series hangt samen met wat je met de camera wilt gaan doen. Wil je vooral snel plaatjes schieten ("point-and-shoot") zonder veel in te stellen, neem dan de Ixus. Deze geeft gegarandeerd mooie plaatjes door de goede automatische opties. Veel mogelijkheden om in te stellen heb je niet bij de Ixus. Grote voordeel van de Ixus is natuurlijk dat deze in je broekzak past.
De PowerShot serie heeft veel meer mogelijkheden om veel zelf in te stellen. Modellen in deze serie zijn een stukje groter dan de Ixus modellen en passen dus waarschijnlijk niet of nauwelijks in je broekzak. Vaak hebben de PowerShot modellen een iets betere lens, wat zich bij sommige modellen vertaald in meer optische zoom. Ook werkt de PowerShot serie met AA-batterijen, terwijl de Ixus serie met een accu's werkt. Wanneer je echt een beetje semi-professioneel wilt gaan klooien met instellingen dan is de PowerShot de betere keuze.
Ben zelf van de Nikonquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan deze:
Klik hier
goeie gasten.quote:
Ja, het mag wel iets warmer worden, graadje of 20 erbijquote:
Iddquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het mag wel iets warmer worden, graadje of 20 erbij
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:25 schreef eer-ik het volgende:
whehe, deze tekst![]()
Aww yeah
That`s right baby.
Girl, tonight we`re gonna make love. You know how I know, baby? `Cause it`s Wednesday. And Wednesday night is the night that we make love. Tuesday night`s the night that we go and visit your mother, but Wednesday night is the night that we make love. `Cause everything is just right conditions are perfect. There`s nothing good on TV. Conditions are perfect. You lean in close and say something sexy like, "I might go to bed I`ve got work in the morning." I know what you`re trying to say baby. You`re trying to say, "Oh, yeah. It`s business time. It`s business time."
It`s business.
It`s business time.
That`s what you`re trying to say you`re trying to say let`s get down to business it`s business time.
It`s business.
It`s business time.
Next thing you know we`re in the bathroom brushing our teeth. That`s all part of it, that`s foreplay. Then you go sort out the recycling. That`s not part of it but it`s still very important. Then we`re in the bedroom. You`re wearing that ugly old baggy t-shirt from that team building exercise you did for your old work. And it`s never looked better on you.
Oh, team building exercise `99.
Oh, you don`t know what you`re doing to me.
I remove my jeans but trip over them `cause I still got my shoes on. But I turn it into a sexy dance.
Next thing you know I`m down to just my socks and you know when I`m down to just my socks what time it is�it`s time for business. It`s business time.
It`s business.
It`s business time.
You know when I`m down to just my socks it`s time for business that`s why they call it business socks.
It`s business.
It`s business time.
Oh.
Ooh, makin` love.
Makin` love for two.
Makin` love for two minutes.
When it`s with me you only need two minutes, `cause I`m so intense. Two minutes in heaven is better than one minute in heaven. You say something like, "Is that it?" I know what you`re trying to say. You`re trying to say, "Aww yeah, that`s it." Then you tell me you want some more. Well I`m not surprised. But I`m quite sleepy.
It`s business.
It`s business time.
Business hours are over. Right, right.
It`s business.
It`s business time.
Waar ik dan zit ruimschoots jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en dan?
Is het 20 graden?![]()
Die reactie ookquote:
het zijn een paar gasten uit nieuw zeeland, comedians.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die reactie ook![]()
Is dat een serie ofzo?
Zag op Wiki op HBO.. dan is het meestal wel goedquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het zijn een paar gasten uit nieuw zeeland, comedians.
hebben idd een serie
Dat is het betere werkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:44 schreef eer-ik het volgende:
Gemiddelde temperaturen tussen de 25 en 30 graden in februari
Binnenkort maar eens checken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het zijn een paar gasten uit nieuw zeeland, comedians.
hebben idd een serie
IT Crowd is geweldigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens checken.
Zo heb ik Chuck en The IT Crowd ook nog op mijn lijstje staan.
DDR 3 is sneller en nieuwer dan DDR 2quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb nog ff een n00b-vraag voor de computer-hardware-"experts"
Wat is het verschil tussen DDR2 en DDR3 en hoe kan ik zien wat ik nu heb?
DDR3 is de opvolger van DDR2 en is sneller en ook iets duurder.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb nog ff een n00b-vraag voor de computer-hardware-"experts"
Wat is het verschil tussen DDR2 en DDR3 en hoe kan ik zien wat ik nu heb?
kan me slechtere situaties indenken jaquote:
kan ook vaak snel de andere kant opgaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
DDR3 is de opvolger van DDR2 en is sneller en ook iets duurder.
Met Everest Ultimate of Home kan je zien wat je specs zijn...
Als er dan bij geheugen PC3200 heb je DDR2
maar met CPU-Z kan het dus ook.
thnx en gevonden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:49 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
DDR 3 is sneller en nieuwer dan DDR 2
Download CPU-Z, daar kan je zien wat je hebt. Of je opent je PC en kijkt wat voor sticker erop zit
Londonquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:48 schreef jslavenburg het volgende:
Eind maart ga ik met een paar klasgenoten hierheen voor 5 dagen:
[ afbeelding ]
Ik vind het moederbord een beetje overkill..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
- Asus Rampage Extreme, S775, X48, 4xDDR3, FW, ATX
- Kingston DIMM 2GB DDR3, PC3-8500, 1066MHz, ECC
- Intel Core 2 Quad Q9400 2.66GHz, 1333MHz,S775, Box
- Sparkle GeForce 9800 GT 1GB, 2xDVI, PCIe
Heb dit nu uitgezocht.
Wat raad jij me aan? Ik sta open voor aanbevelingen die beter voor mij zijn en goedkoperquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind het moederbord een beetje overkill..
http://www.informatique.nl/123542/asus-p5q3.html. Als je dan toch voor DDR3 gaat..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat raad jij me aan? Ik sta open voor aanbevelingen die beter voor mij zijn en goedkoper![]()
Het moet nog wel betaalbaar zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:15 schreef jslavenburg het volgende:
Waarom wacht je niet even, en ga je meteen voor de I7 core? Zit je meteen goed gebakken
thnxquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
http://www.informatique.nl/123542/asus-p5q3.html. Als je dan toch voor DDR3 gaat..
Deze bijvoorbeeld.. Diegene die jij gekozen is, is wel een vette moederbord.. maar het is net ff te..
quote:BRIEF VAN EEN CREATIEVE WANBETALER
Beste mijnheer van Belgacom,
Ik heb het genoegen u de ontvangst te melden van uw brief van 12 april jl. waarin u voor de derde keer betaling vraagt voor het geld dat ik u schuldig ben.
Gelieve te noteren dat ik het bedrag dat u eist absoluut niet betwist en dat ik de oprechte intentie heb u zo snel mogelijk te betalen.
Aan de andere kant echter heb ik nog veel meer schuldeisers die ik ook wens te betalen.
Het is daarom dat ik elke maand de namen van al mijn schuldeisers op briefjes schrijf en in een hoed steek, en daaruit de onschuldige hand van mijn dochtertje van drie een naam laat trekken, die dan zo snel mogelijk zijn factuur betaald krijgt.
Ik durf hopen dat uw naam binnenkort getrokken wordt.
Gelieve inmiddels mijn oprechte gevoelens van hoogachting te willen aanvaarden.
Handtekening
P.S. : Gezien de onbeleefde en scherpe toon van uw laatste brief, deel ik u mede dat u niet zal mogen deelnemen aan de twee volgende trekkingen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:54 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. verzekeraars die niet door hebben.. als je 25 bent en thuiswonend bent... een heel pakket over.. nabestaandenverzekering sturen...
en dat is al de derde keer... Ik ga maandag eens bellen, dat ze hun administratie eens goed moeten nakijken..
Geniaalquote:
Ohquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar doe ik het niet eens voorAnders zit ik maar thuis, kan ik beter wat nuttigs doen
Had ik dat maarquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind 'm werk veel te leuk om het puur voor het geld te doen
ik heb al zeker een jaar geen aansteker meer gekochtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja. Ik heb het altijd. Er moeten hier nog minstens 3 van die dingen van Zippo liggen met vuursteentjes, maar omdat ik ze altijd kwijt raak, koop ik altijd maar gewoon nieuwe.
Ja, november 2006. Ben in maart 2008 weer begonnen. Jij was toch ook weer begonnen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb al zeker een jaar geen aansteker meer gekocht
Dacht dat jij (gelijk met mij) gestopt was ooit trouwens?
misschien?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, november 2006. Ben in maart 2008 weer begonnen. Jij was toch ook weer begonnen?
Hehe, duidelijk.quote:
Bij mij ging het lange tijd verbazingwekkend goed. Nooit moeite gehad. Tot ik eens dronken bij mijn zus was en een joint rookte, de week erna begon ik in het weekend weer met roken. Inmiddels die andere gewoonte, blowen, ook weer opgepakt. Zij het met mate, niet zo achterlijk veel als 8 jaar terug voordat ik stopte.quote:
Dat krijg je er vanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:38 schreef Milou__ het volgende:
Bootje, onze taalnazi, wordt gequote in het taaltopic
Originele taal- en spelfouten #31
blowen heb ik ook al ruim een jaar niet meer gedaan en allerminst moeite mee om het te latenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bij mij ging het lange tijd verbazingwekkend goed. Nooit moeite gehad. Tot ik eens dronken bij mijn zus was en een joint rookte, de week erna begon ik in het weekend weer met roken. Inmiddels die andere gewoonte, blowen, ook weer opgepakt. Zij het met mate, niet zo achterlijk veel als 8 jaar terug voordat ik stopte.
Bekend probleemquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
blowen heb ik ook al ruim een jaar niet meer gedaan en allerminst moeite mee om het te laten
Roken daarentegen...
Niet blowen kost me ook totaal geen moeite. Op mijn verjaardag vorige week gingen ook enkele joints rond, maar die heb ik ook aan me voorbij laten gaan. Maar zo nu en dan (maximaal gemiddeld eens per maand gok ik) vind ik het wel leuk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
blowen heb ik ook al ruim een jaar niet meer gedaan en allerminst moeite mee om het te laten
Roken daarentegen...
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben gehersenspoeld met dat zinnetje![]()
Beter laat dan nooit.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:35 schreef Piles het volgende:
Roken nog best veel mensen dus![]()
Misschien moet ik ook eens beginnen
Doe maar niet, kost veelste veel geldquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:35 schreef Piles het volgende:
Roken nog best veel mensen dus![]()
Misschien moet ik ook eens beginnen
quote:
Stop danquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:37 schreef Milou__ het volgende:
Doe maar niet, kost veelste veel geld
Och, +/- 15 euro per week. Ik merk het niet echt in mijn portemonnee, moet ik zeggen. Heb nu, door ander werk en zo uiteraard, meer te besteden dan toen ik niet werkte.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Doe maar niet, kost veelste veel geld
Laatst aan de sigaren gegaan...quote:
Hey, jij klaagde dat het veel geld kostquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zo super veel rook ik ook weer niet hoor
Ja maar jij rookt zeker shek? (of hoe schrijf je shekquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Och, +/- 15 euro per week. Ik merk het niet echt in mijn portemonnee, moet ik zeggen. Heb nu, door ander werk en zo uiteraard, meer te besteden dan toen ik niet werkte.
shag.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja maar jij rookt zeker shek? (of hoe schrijf je shek)
Ik ben en blijf een vrouw en vrouwen zeiken altijd tochquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey, jij klaagde dat het veel geld kost![]()
Als jij daar rookt heb ik er hier geen last van hoor
ik ben er ehm...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Och, +/- 15 euro per week. Ik merk het niet echt in mijn portemonnee, moet ik zeggen. Heb nu, door ander werk en zo uiteraard, meer te besteden dan toen ik niet werkte.
Ik ben zelf meer een fan van chequequote:
Oh jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ben en blijf een vrouw en vrouwen zeiken altijd toch
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ben er ehm...
30 tot 40 euro per week aan kwijt.
goed plaatje trouwens:
[ afbeelding ]
Ik vind vrouwen die roken, ook niet echt heel sexy..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar shag roken is wel het uiterste ja
Yep, houd niet zo van sigaretten. Rook wel eens een sigaretje (begon ook weer met sigaretten), maar vind shag wel aanzienlijk lekkerder. Zware Van Nelle.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja maar jij rookt zeker shek? (of hoe schrijf je shek)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |