Ooh?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:30 schreef PieterBas het volgende:
Ik wou je net een naam topic geven..
Morgen werken, naar mn vriendje en dan stappen..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:56 schreef jslavenburg het volgende:
Ik niet
Beetje Guitar Hero en LittleBigPlanet spelenJij? =O
Ik heb totaal geen plannen. Zo morgen een wedstrijd hebben.. Of in Apeldoorn.. of in Naaldwijk.. maar kan / mag nog niet hardlopen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:54 schreef Milou__ het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
Blessure?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen plannen. Zo morgen een wedstrijd hebben.. Of in Apeldoorn.. of in Naaldwijk.. maar kan / mag nog niet hardlopen.
Oh, dat is lekker zo'n vriendquote:Ik had dit weekend afgesproken met een vriend om iets te gaan drinken.. maar die was vergeten dat ie hij op vakantie ging
Ik moest hem zelf nog aan herinneren... "Ging jij niet dit weekend naar Oostenrijk"..
Ja, verleden week ging het goed.. maandag opeens weer een terug slaag.. en kan denk weer opnieuw beginnen. Binnenkort maar eens naar een sportarts of eventueel wat foto's maken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Blessure?
[..]
Oh, dat is lekker zo'n vriend
Knie, scheenbeen en de pees tussen beide. Ieder geval daar doet het pijn.. maar het net zo goed mijn knie of kruisbanden zijn.quote:
Ik heb hyves..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen foto's in je fobo.. Ik kan niet echt een beeld bij jou maken
Oh, maar ik kan jouw hyves foto's toch niet zien want ik heb mezelf afgeschermdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb hyves..
én ik ben te lui om foto's te resizen..
Onder het motto: gek met een driewieler: http://www.dumpert.nl/med(...)s_pastrana_jump.html
Tja, vanaf november rust genomen.. (das niet helemaal waar.. maar ik denk dat mijn aantal malen trainen van 3-4 keer in de week naar ... 0,5 training in de week is gegaan..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:13 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben geen dokter, maar mij wordt altijd gezegd om rust te nemen
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh, maar ik kan jouw hyves foto's toch niet zien want ik heb mezelf afgeschermd
Doe je goed.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:19 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, de eerste alcohol staat alweer op het bureau
Dan toch maar even naar de dokterquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja, vanaf november rust genomen.. (das niet helemaal waar.. maar ik denk dat mijn aantal malen trainen van 3-4 keer in de week naar ... 0,5 training in de week is gegaan..
Sta ik inmiddels al op je bureaublad..?quote:
Leuke fotoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik las net dat je een keer op vakantie ben geweest in Renesse.. Camping duin en strand?
Mijn huisarts zou zeggen.. kom maar terug als je er last van hebt... Misschien kan hij mij wel door verwijzen naar een sportarts of SMA..quote:
Niet alleen op mijn bureaubladquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sta ik inmiddels al op je bureaublad..?
Zoek en gij zult vindenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:23 schreef Piles het volgende:
Zo, hehe, heb het topic weer gevonden![]()
Ben 4 dagen aan het zoeken geweest
Is dat de bowling in de Lier.. met de befaamde.. niet omvallende pins... maar wel geteld worden... bowlingbaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik las net dat je een keer op vakantie ben geweest in Renesse.. Camping duin en strand?
Zo moeilijk is het toch niet om naar SES te gaanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:23 schreef Piles het volgende:
Zo, hehe, heb het topic weer gevonden![]()
Ben 4 dagen aan het zoeken geweest
Het was ook niet helemaal waarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet om naar SES te gaan
Welkom
Waarom ben je er nu dan welquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was ook niet helemaal waar![]()
Heb gewoon 4 dagen niet gepost, en er niks aan gemist
Die camping is van mijn oom en tante. Best coolquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Leuke fotoHeb alleen een grafhekel aan bowlen
![]()
Ja 2 jaar terug![]()
Echt de leukste week van mijn leven gehad. Maar ik zou er nu niet meer heen gaan. Als je net voor de eerste keer alleen op vakantie mag is het geweldig. We hadden daar dan ook hele gezellige buren
Best kinky that is!quote:
Sorryquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, ik had jou wel gemist! Jij mij dus niet..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |