Ik denk alleen dat Sulejmani een speler is die ruimte voor zich moet hebben zodat hij zijn snelheid kan gebruiken en acties kan maken. De 10 positie is niets voor hem, daar kunnen zijn kwaliteiten niet maximaal worden benut. Bovendien vind ik hem ook gewoon niet geschikt voor die positie.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sowieso, als je ze ziet spelen, zijn ze niet heel erg gebonden aan posities, degenen die rondom de spits spelen. Ze staan niet vast op 1 plek, dus wisselingen zijn genoeg mogelijk.
Suarez, Sulejmani en Emanuelson moeten gewoon altijd starten, hoe zonde het ook kan zijn van een Aissati of De Jong.
Als Urby zich zo min mogelijk met verdedigen hoeft bezig te houden is hij vaak een van de aanvallendste spelers met heel aardig spel hoor. Maar hij heeft gewoon heel veel moeite met geconcentreerd blijven als ie moet omschakelen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:28 schreef MaxC het volgende:
.............homo
Ik snap trouwens niet al die lof voor Urby, ik vind hem ook goed spelen maar is eigenlijk bijna nooit 1 van de uitblinkers. Alleen tegen PSV echt.
Toch denk ik dat het wel gaat lukken. Al is het misschien zakelijk. Heerenveen winnen is gewoon te allen tijde goed.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:32 schreef Breach het volgende:
Ik denk dat het zaterdag een lastige pot gaat worden. Ajax moét en Heerenveen is net weer op gang..
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:28 schreef MaxC het volgende:
.............homo
Ik snap trouwens niet al die lof voor Urby, ik vind hem ook goed spelen maar is eigenlijk bijna nooit 1 van de uitblinkers. Alleen tegen PSV echt.
Dat is het hele eieren eten. We zijn nog te wisselvallig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:26 schreef jna het volgende:
Zal je zien dat Ajax morgen een wereldpot speelt om dan dinsdag weer gelijk te spelen ofzo
Ergens denk ik dat dat nog wel tegen gaat vallen. Zo goed speelt az echt niet..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:28 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat is het hele eieren eten. We zijn nog te wisselvallig.
Van AZ kan je er bijna vanuit gaan dat ze winnen van Sparta.
Ach nee joh, worden gewoon twee makkelijke overwinningen. Heb ik geen enkele twijfels bij.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:26 schreef jna het volgende:
Zal je zien dat Ajax morgen een wereldpot speelt om dan dinsdag weer gelijk te spelen ofzo
Ze zitten voetballend nu in een mindere fase. Jammer dat ze alleen maar relatief zwakkere tegenstanders treffen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat dat nog wel tegen gaat vallen. Zo goed speelt az echt niet..
Ze spelen op het kasteel je weet het nooit..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ze zitten voetballend nu in een mindere fase. Jammer dat ze alleen maar relatief zwakkere tegenstanders treffen.
Ik denk het niet. Juist omdat ik denk dat Sparta er wel een gelijkspel uit zou kunnen trekken, denk ik dat az toch gewoon makkelijk zal winnen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:48 schreef MaxC het volgende:
Denk dat AZ het inderdaad lastig gaat krijgen bij Sparta
Hoop t ook voor die jongen, verdient ie wel! Voetbalt goed laatste tijd (alleen die domme rode kaart was gewoon onnodigquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:43 schreef denthemen het volgende:
Ik verwacht morgen wel weer een goal van Cvitanich
Idem.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Juist omdat ik denk dat Sparta er wel een gelijkspel uit zou kunnen trekken, denk ik dat az toch gewoon makkelijk zal winnen.
Dus we worden kampioen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
T valt mij ook op als ik de foto's bekijk op ajax.nl dat er veel meer gelachen wordt en meer plezier wordt gemaakt op de trainingen. Goed teken!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:21 schreef Stevie_G het volgende:
is het trouwens toeval dat onder de OP van KoningDavid een reclamebalkje staat met ikzoekGod.nl
Iets meer info?quote:
Ja al die berichten, zegt genoeg lijkt me.quote:
quote:
http://fctwente.blog.nl/g(...)ssens-naar-fc-twentequote:Vorige week nog leek NEC geïnteresseerd in de jonge Ajax-aanvaller John Goossens, maar vandaag ineens blijkt hij rond met FC Twente. Wederom zure Nijmeegse gezichten richting Enschede dus.
John wie? John Goossens. Hij is een linkeraanvaller en het zou gaan om een contract voor 3,5 jaar. Ajax en FC Twente zouden het nog niet eens zijn over de transfersom. Wij wachten het dus rustig af. Heeft iemand die jongen trouwens ooit zien spelen? Uw spelersrapporten graag in de comments!
OK, en moeten we hier om teleurgesteld zijn? Ik heb hem zelf nog nooit zien spelen nl.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
http://fctwente.blog.nl/g(...)ssens-naar-fc-twente
Kon ooit na het WK -17 jaar naar Chelsea samen met Sarpong.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:30 schreef Breach het volgende:
[..]
OK, en moeten we hier om teleurgesteld zijn? Ik heb hem zelf nog nooit zien spelen nl.
De rest lijkt mij ook wel handig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:50 schreef Black-Death het volgende:
Als Beerens maar wordt afgestopt ja.
Aller belangrijkste is dat ze verdomme die kansen er eens inrammen! Ook Groningen had niet verloren hoeven worden, hoe waardeloos er ook gespeeld werd...quote:
Komt er een Friese korfbalploeg langs dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:49 schreef Barca het volgende:
dol op de elfstedentocht en wedstrijden met 11 doelpunten.
Heb ik voor betaald om jullie te bekeren, stelletje heidenen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:21 schreef Stevie_G het volgende:
is het trouwens toeval dat onder de OP van KoningDavid een reclamebalkje staat met ikzoekGod.nl
Speelt die Cassio Ramos al tegen AZ dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heb ik voor betaald om jullie te bekeren, stelletje heidenen.![]()
Ik denk trouwens dat Sparta nog best een kans maakt tegen AZ. Sparta is helemaal zo slecht nog niet, ze hebben alleen een dramatische keeper. Slijngard doet het erg goed trouwens bij Sparta hoorde ik.
Dan kan Cassio met een vishengel de spelersbus inquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Speelt die Cassio Ramos al tegen AZ dan?
Met clown Bassie als coach welquote:
Weet je, het zal me helemaal niets verbazen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:31 schreef Suijk het volgende:
We moeten pas zeuren als we hem over 2 jaar voor 10 miljoen willen halen van Twente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |