Is dit serieus...?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:46 schreef Leonos het volgende:
Net alsof je die F# echt moet spelen....
Dat heb ik nog niemand zien doen
Oh, want als je gewoon kijkt bij chords used in die tab zie je de akkoorden. Daar zit geen F# tussen, maar alleen een Dsus4/F#quote:
Ik snap hier echt geen fuck van, laat maar, leg maar niet uit.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:56 schreef Leonos het volgende:
Maar dan is het nog steeds raar. Want er staat dat je alle vingers moet gebruiken of zo'n barree (ofzo) akkoord moet leggen. Maar dat zag ik niemand doen.![]()
Goed zoquote:
In Londonquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:04 schreef qu63 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gave winkel lijkt me
hier dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:08 schreef Goover het volgende:
[..]
In London
Ben ik geweest
Alleen niet binnen
quote:Ik zoek het akkoord: Gb/Db
Ik wist hem eerst maar ik ben hem vergeten, op die akkoord vind websites kan je zoiets niet zo gauw vinden.
Dus...
Pennyroyal Tea van Nirvana zul je bedoelen (1ste nummer dat ik kon spelen zon beetje)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik word steeds beter met sommige akkoorden!!Am en G zijn m'n favoriet. Wat klinkt het mooi. Doet me denken aan Tangerine van Led Zeppelin, wat ik natuurlijk wil leren spelen.
Huw? Ok, dan ben ik in de war. Maar ik heb een gitaar winkel gezien in London met knoppen boven de deur...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
hier dus
Niet helemaal in Londen denk ik
Ze zijn wel verhuisd volgens hun site, maar ik denk niet dat ze uit Londen weg zijn gegaan om dan daar te gaan zitten..quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:46 schreef Goover het volgende:
[..]
Huw? Ok, dan ben ik in de war. Maar ik heb een gitaar winkel gezien in London met knoppen boven de deur...
Snaren aanslaan vanuit je pols.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:16 schreef stroke het volgende:
kan iemand me een goede how to geven?
Zo'n briefje hing vroeger bij feedback in Rotterdam, Verboden Extreme - More than words te spelen!quote:
Omdat je dat soort nummers als verkoper op een gegeven moment wel genoeg gehoord hebt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:59 schreef GoodGawd het volgende:
Waarom dat dan? lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |