Als een drukkerij alleen orders aanneemt waarop propaganda of een product staat waar de beleidsbepalers met z'n allen achterstaan kun je net zo goed de tent opdoeken.. Voor een moraall in het bedrijfsleven is gewoon geen ruimte (meer tegenwoordig).quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:20 schreef ErikT het volgende:
6,6 miljoen exemplaren? Tering zeg. Alsof er nog niet genoeg onzin gedrukt staat.
Dat een drukkerij hier zich ook weer voor leent, zeker gevalletje economische crisis. Als je het van religieuze propaganda moet hebben, kan je misschien beter meteen de kortste weg naar de hemel nemen. Met alle respect natuurlijk.
Serieuze vraag: Heb jij de inhoud al gezien?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Het lijkt erop dat ze een tekst van een Amerikaans foldertje letterlijk hebben overgenomen. Valt me toch wat tegen. Ze moeten toch weten dat het onderwijs in Nederland op dit gebied wel wat beter is dan in de V.S. Dit soort kolder kom je hier gewoon niet mee weg.
Serieuze vraag: is die inhoud nog relevant als je al weet wat de boodschap is?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:37 schreef Twerk het volgende:
[..]
Serieuze vraag: Heb jij de inhoud al gezien?
Er staat een link op de vorige pagina:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:37 schreef Twerk het volgende:
[..]
Niet relevant ter beoordeling van de boodschap, maar het zou nog sneuer zijn als ze hier de boodschap exact zo zouden verpakken als hun amerikaanse brothers in crime..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Serieuze vraag: is die inhoud nog relevant als je al weet wat de boodschap is?
Sorry dat niet iedereen elk topic van voor tot achter doorspit..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Er staat een link op de vorige pagina:
http://www.creatie.info/books/bookid/3
Ik kan hier heel erg slecht tegen.
Ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:37 schreef Twerk het volgende:
[..]
Okquote:
Ik bemoei me nergens mee, mijn opmerking 'ik kan hier heel slecht tegen' ging over die folder, niet over jou.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:47 schreef Twerk het volgende:
[..]
Sorry dat niet iedereen elk topic van voor tot achter doorspit..
Daarnaast klets je uit je nek, want al zou de link ergens staan, dan nog is mijn vraag (aan een heel ander iemand dan jou gericht, dus waar bemoei jij je mee?) niet beantwoord.
Ja, voor infantielen en idioten. Dat is ook de doelgroep, makkelijk te manipuleren mensen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:44 schreef ultra_ivo het volgende:
Is dit voor kleuters geschreven of zo? Het taalgebruik lijkt er wel op.
Nope, volgens mij was dat Maxwellquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:19 schreef ES57 het volgende:
Waarschijnlijk staat dit in die folder:
[ afbeelding ]
Tja... 200 jaar later zijn er nog steeds veel geindoctrineerde mensenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:00 schreef Specularium het volgende:
Ja, voor infantielen en idioten. Dat is ook de doelgroep, makkelijk te manipuleren mensen.
Weke geloven bedoel je dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:09 schreef Krocky het volgende:
Valt me op dat de Oosterse geloven dit soort problemen helemaal niet hebben met wetenschap
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:07 schreef yvonne het volgende:
Ik wacht nog steeds op m'n abortuspoppetje trouwens
Ok ok, maar pas op.. Veroorzaak geen onnodige terreurquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:37 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik bemoei me nergens mee, mijn opmerking 'ik kan hier heel slecht tegen' ging over die folder, niet over jou.Beetje verwarrend inderdaad, excuses.
Wie citeer je?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:15 schreef DrDarwin het volgende:
Believing in a God isn't evil, trying to convince others of that belief is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |