abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65573440
Oud nieuws.

En in genoemd P&W-fragment was Dekkers ook ronduit zwak te noemen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator vrijdag 30 januari 2009 @ 17:40:56 #77
236264 crew  capricia
pi_65573532
Mensen die de woorden Bijbel en Feiten in 1 zin noemen..
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65573743
Dat soort dingen werken bij mij alleen maar averechts.
Daar heb jij geen kaas van gegeten!
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 januari 2009 @ 17:52:33 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_65573813
Op de achtste dag kregen we Viola Holt.

Daar hebben ze vast niet van terug.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_65573832
Krampachtige poging om nog wat zieltjes te behouden/winnen onder het onderontwikkelde deel van de Nederlandse bevolking.. Ze hebben ook nogeens geen idee waar ze over praten.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  Moderator vrijdag 30 januari 2009 @ 17:54:36 #81
236264 crew  capricia
pi_65573866
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:53 schreef Twerk het volgende:
Krampachtige poging om nog wat zieltjes te behouden/winnen onder het onderontwikkelde deel van de Nederlandse bevolking.. Ze hebben ook nogeens geen idee waar ze over praten.
Het trieste is dat er daadwerkelijk scholen in NL zijn die dit onderwijzen.
Hoe bedoel je onderontwikkeld? Mensen worden bewust zo gehouden in bepaalde kringen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65573953
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:54 schreef capricia het volgende:

[..]

Het trieste is dat er daadwerkelijk scholen in NL zijn die dit onderwijzen.
Hoe bedoel je onderontwikkeld? Mensen worden bewust zo gehouden in bepaalde kringen.
Ja dat kan toch leiden tot een onderontwikkelde geest of niet dan?
Daar kunnen die mensen tot een bepaalde leeftijd ook niets aan doen, net zoals dat kinderen in bergdorpjes in Marokko er niets aan kunnen doen, maar dat weerhoudt mij er iig niet van het aan de kaak te stellen.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  Moderator vrijdag 30 januari 2009 @ 18:00:04 #83
236264 crew  capricia
pi_65574021
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:57 schreef Twerk het volgende:

[..]

Ja dat kan toch leiden tot een onderontwikkelde geest of niet dan?
Daar kunnen die mensen tot een bepaalde leeftijd ook niets aan doen, net zoals dat kinderen in bergdorpjes in Marokko er niets aan kunnen doen, maar dat weerhoudt mij er iig niet van het aan de kaak te stellen.
Nou en of dat kan leiden tot een onderontwikkelde geest. Dat soort onderwijs nodigt niet uit tot zelfstandig nadenken over zaken, eerder tot slaafs aannemen van wat een hogergeplaatst persoon je vertelt.
Wat mij betreft mag dit soort onderwijs per direct verdwijnen.
Helaas hebben we hier geen zeggenschap over dorpjes in Marokko...maar als we met Nederland beginnen ben ik helemaal tevree!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65574125
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:00 schreef capricia het volgende:

[..]

Nou en of dat kan leiden tot een onderontwikkelde geest. Dat soort onderwijs nodigt niet uit tot zelfstandig nadenken over zaken, eerder tot slaafs aannemen van wat een hogergeplaatst persoon je vertelt.
Wat mij betreft mag dit soort onderwijs per direct verdwijnen.
Helaas hebben we hier geen zeggenschap over dorpjes in Marokko...maar als we met Nederland beginnen ben ik helemaal tevree!
Prima. Dan zijn we het toch eens?
  Moderator vrijdag 30 januari 2009 @ 18:04:55 #85
236264 crew  capricia
pi_65574157
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:03 schreef Twerk het volgende:

[..]

Prima. Dan zijn we het toch eens?
Dan was mijn post kennelijk verkeerd overgekomen...ja we zijn het eens!!!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65574229
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:36 schreef Scaurus het volgende:
Wat een kneuterig proza
Daar sluit ik me bij aan, en ik ben Christen...
Misschien zullen ze wat mensen overtuigen, maar een toevoeging voor het debat evolutie vs. schepping is het zeker niet..

Als er al behoefte is aan zo'n debat
  vrijdag 30 januari 2009 @ 18:09:03 #87
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_65574271
Het is werkelijk ongelofelijk. Er zijn christenen die geloven dat de Aarde slechts 6.000 jaar oud is en dat Adam en Eva gezellig met de dinosaurussen samenleefden.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
pi_65574903
Ach er zijn al weer nieuwe termen bij gekomen zie ik. "Historische wetenschap" en "Technische wetenschap".
pi_65575070
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:09 schreef ES57 het volgende:
Het is werkelijk ongelofelijk. Er zijn christenen die geloven dat de Aarde slechts 6.000 jaar oud is en dat Adam en Eva gezellig met de dinosaurussen samenleefden.
True.

+

Wat nog ongelofelijker is dat er christelijk leiders zijn in amerika die verkondigen dat dat het woord van god is, met daarnaast nog allerlei morele boodschappen (die erop gericht zijn zo trouw mogelijk te blijven aan het evangelie dat hij verkondigt)..

En iedereen slikt het voor zoete koek, totdat op een goede dag een mannelijke prostituee live op tv een verklaring aflegt dat jij als priester hem al jarenlang bezoekt en tussen de bedrijven door ook nog Meth (1 van de meest ranzige drugs op aarde) snuift.. Dat maakt je best wel ongeloofwaardig, to say the least
pi_65575093
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:31 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ach er zijn al weer nieuwe termen bij gekomen zie ik. "Historische wetenschap" en "Technische wetenschap".
Ik vraag me af waar moleculaire genetica onder valt
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_65575127
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik had em ook uitgejoeld, die snotaap. Lijkt me behoorlijk frustrerend, leg je je leerlingen het een en ander uit over de evolutieleer, is er een zo'n halve zool die alles overboord gooit vanwege het scheppingsverhaal.

Geloven in de schepping is ook gewoon een vorm van luiheid. Hoef je lekker niets te verklaren. Op elke waarom vraag kun je lekker antwoorden: 'daar heeft god voor gezorgd'. Maar hoe kan het zijn dan dieren zich aanpassen, dat ze bijvoorbeeld van uiterlijk veranderen? 'komt door god.' And so on and so on...
Als ik een biologieleraar zou zijn, lijkt me dat juist leuk. Een leerling die iets terug zegt. Maar als hij geen bewijzen kan vinden (anders dan "Het staat in de Bijbel!") dan houdt dat gesprek snel op.
pi_65576395
Als ik 'm krijg (we hebben, in dit geval helaas, zo'n nee-nee sticker) stuur ik de folder terug, en stop ik er Darwin's Origin of the species bij.
pi_65576453

Hij staat niet voor niets in mijn sig.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_65576575
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 19:26 schreef sizzler het volgende:

Hij staat niet voor niets in mijn sig.
Even over het bovenste deel van jouw sig:
Ik was van plan binnenkort het boek van Sam Harris (The end of faith) maareens te gaan lezen.. Toevallig zelf ook gelezen?
pi_65576768
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 19:29 schreef Twerk het volgende:

[..]

Even over het bovenste deel van jouw sig:
Ik was van plan binnenkort het boek van Sam Harris (The end of faith) maareens te gaan lezen.. Toevallig zelf ook gelezen?
Ja, maar die vond ik tegenvallen. Hij heeft wel een paar leuke uitspraken en doet het goed in debatten maar die kan je ook op Internet vinden. The God Delusion van Dawkins is veel beter. Het atheïstisch manifest van Philipsen is ook wel aardig.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_65576915
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 19:35 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ja, maar die vond ik tegenvallen. Hij heeft wel een paar leuke uitspraken en doet het goed in debatten maar die kan je ook op Internet vinden. The God Delusion van Dawkins is veel beter. Het atheïstisch manifest van Philipsen is ook wel aardig.
The God Delusion heb ik al gelezen. Idd een erg goed boek. Dawkins spreekt mij sowieso meer aan dan Sam Harris..
Er is echter wat mij betreft maar 1 boek de beste in dat "genre" en dat is "Breaking the spell" van Daniel. C. Dennett

The Four Horsemen ook al gezien? (Dennett, Dawkins, Harris & Hitchens)

Oja het boek "God is not great" van Hitchens is ook wel erg vermakelijk.. & zijn debatten zijn hilarisch.
pi_65577382
Mooi, dat ding gaat gelijk de prullenbak in
Zonder wrijving geen glans
pi_65577835
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi, dat ding gaat gelijk de prullenbak in
pi_65577960
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 20:11 schreef Twerk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh dat kan ook natuurlijk.. Ook wel leuk idee ja
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 30 januari 2009 @ 20:20:28 #100
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_65578141
6,6 miljoen exemplaren? Tering zeg. Alsof er nog niet genoeg onzin gedrukt staat.
Dat een drukkerij hier zich ook weer voor leent, zeker gevalletje economische crisis. Als je het van religieuze propaganda moet hebben, kan je misschien beter meteen de kortste weg naar de hemel nemen. Met alle respect natuurlijk.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')