Ja echt?! Jij was alweer zo ver?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Doe dat nou niehiehietHad ik net weer alleen de cute smile, en dan dit.
![]()
Oh, en I lost the game.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:50 schreef CarOnline het volgende:
Ja, dit is een tikkeltje overdone. Maar die arm, dat moet lukken
Kietelen is één ding, waxen een anderquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawohl! [ afbeelding ]
En die sullige blik met een beetje oefenen ook wel. "Niet onder m'n arm kietelen hè, hihihihi!"
Oefenen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawohl! [ afbeelding ]
En die sullige blik met een beetje oefenen ook wel. "Niet onder m'n arm kietelen hè, hihihihi!"
Ssst.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:59 schreef CarOnline het volgende:
Die je dan in een keer tegen je voorhoofd in de kreukels slaat als ze leeg zijn
Oh sorryquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:05 schreef Peter6000 het volgende:
Het nummer klopt weer niet.
Jullie weten toch dat ik nummer 6000 ga openen, met een hele stijlvolle OP.
Het minste dat ik wil is dat de nummers dan kloppen.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ssst.![]()
anders vertel ik wat jij met lege wijnflessen doet, vanaf het balkon.
Je begint nu écht aan jou te merken dat je een tijdje in Duitsland woont.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
Ja mannetje, dat ga jij dan inderdaad vanaf het balkon vertellen![]()
Wat is dat? Popocorn?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Zeg! denken jullie een beetje aan mijn dieet.Popocorn past daar niet in hoor.
Een vertieping ja!quote:
Ja en je begint nu echt aan jou te merken dat je een balkonfetisj hebtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Je begint nu écht aan jou te merken dat je een tijdje in Duitsland woont.
Dat er überhaupt nog mensen op TV naar zoiets kijken, ipv het op te nemen of te downloaden.quote:Om de vijf minuten reclame bij SBS
HILVERSUM - SBS6 en NET 5 lassen vanaf februari bij enkele populaire series om de vijf tot zeven minuten een reclameblok in.
Hiermee hopen de zenders op een groter bereik voor de reclames.
De reclameblokken duren soms niet langer dan een minuut. De proef is mogelijk omdat de mediawet is aangepast. Daardoor zijn de reclameblokken verruimd. ,,Wat blijft is dat we maximaal twaalf minuten reclame per uur mogen uitzenden,’’ vertelt SBS-woordvoerder Eric Dekker aan persbureau ANP. ,,We willen nu blokken uitzenden van één minuut, drie, vier of vijf minuten. Alle variaties zijn mogelijk.’’
De nieuwe indeling wordt toegepast op zondagavond bij The Ghost Whisperer en op de donderdagavond bij House en The Mentalist.
In de Verenigde Staten en Australië worden op deze manier al reclameblokken uitgezonden.
Jeetje, dat zijn veel plaspauzesquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:16 schreef Gert het volgende:
Telegraaf:
[..]
Dat er überhaupt nog mensen op TV naar zoiets kijken, ipv het op te nemen of te downloaden.
The Mentalist is wel leuk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Alsof je door de banners nog wat ziet zeg, op SBS6. Wat een klotekanaal. En dan nu dit. Die overschatten écht hun series "waar iedereen het morgen over heeft"
Ja! Stom!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Alsof je door de banners nog wat ziet zeg, op SBS6. Wat een klotekanaal. En dan nu dit. Die overschatten écht hun series "waar iedereen het morgen over heeft"
Hee, dat kan die gast van Heroes ook!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
The Mentalist is wel leuk.
Al moet ik er vooral om lachen, terwijl de makers het serieus bedoelen.
Het is heel handig, als een onderzoek dan vast zit hoeft hij alleen maar ff te mentaliseren, en zo weet je van tevoren dat het altijd goed afloopt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, dat kan die gast van Heroes ook!
[ afbeelding ]
Ja, we zullen er goed op letten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:42 schreef Klonk het volgende:
Hoi Guppies
Willen jullie mij een lol doen, ff goed opletten op het topic nummer, gaat de laatste tijd best vaak mis
Ja mijnheer Klonkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:42 schreef Klonk het volgende:
Hoi Guppies
Willen jullie mij een lol doen, ff goed opletten op het topic nummer, gaat de laatste tijd best vaak mis
Ja, je U bent ook ouder enzoquote:
Zeg!!quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:42 schreef Klonk het volgende:
Hoi Guppies
Oepsie, was een grapje, respect voor zij die topics openenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, je U bent ook ouder enzo![]()
[..]
Zeg!!Als je het beter kan enzo
check de PIquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oepsie, was een grapje, respect voor zij die topics openen [ afbeelding ]
gaat prima iddquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:53 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Goéd gaat het hier hè, dat de nummertjes nu tot issue worden gebombardeerd.
Je zat er maar één nummer naast, en dat is sowieso al een stuk beter dan al die 666-TT's.quote:
Dankjewel. Nu voel ik me weer een stuk beterquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zat er maar één nummer naast, en dat is sowieso al een stuk beter dan al die 666-TT's.
Een GC-modje en 's nachts de koning van Tofania, drainboy.quote:
Ja, dat is wel het allerfijnste, als je boodschappen moet doen en het blijkt rustig te zijn op vrijdag nota bene!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:20 schreef blomst het volgende:
goedemiddag , is dit de SC?
De boodschappen zijn weer binnen, en bovenverwachting was het lekker rustig in de winkels
Waar is de Clib eigenlijk geblevenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zat er maar één nummer naast, en dat is sowieso al een stuk beter dan al die 666-TT's.
mwa niemand........ niet op lettenquote:
Staat nog ergens op m'n HD.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Waar is de Clib eigenlijk gebleven
Maar ze laten tegenwoordig ook negers toe toch? Misschien ook wel iets voor hem:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:26 schreef Coos het volgende:
Neveneffecten![]()
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF30012009_037
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:29 schreef HiDiHo het volgende:
Ik voel 10, 666 topics aankomen, weet niet waarom
ja dat scheelt tvptjesquote:
Dat vind mijn wederhelft niet echt leuk.quote:
Ik zit nog bij te komen van DWDD met Raoul Heertje als gast, hij maakte fantastisch reklame voor zijn programmaquote:
Ja wat een lulquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:36 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik zit nog bij te komen van DWDD met Raoul Heertje als gast, hij maakte fantastisch reklame voor zijn programma
Oh dat heb ik geirriteerd weggezapt jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:36 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik zit nog bij te komen van DWDD met Raoul Heertje als gast, hij maakte fantastisch reklame voor zijn programma
Sturen ze me maar op vakantiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
Pas maar op straks moet je net als Spong bewaking aanvragen
Nou. Hij verpestte het programma, met z'n geagiteerde hoge stemmetje en z'n gedram. Die eindemaands-DWDD is meestal juist wel leuk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh dat heb ik geirriteerd weggezapt ja
Dit was echt niet leuk, grappig of bijdragend aan een groter geheel. Hij hoort zichzelf blijkbaar graag. Fijn dat hij van alles wil onderzoeken, maar val mij er niet mee lastig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou. Hij verpestte het programma, met z'n geagiteerde hoge stemmetje en z'n gedram. Die eindemaands-DWDD is meestal juist wel leuk.
Hij had gewoon geen goed verhaal, en raakte geïrriteerd toen anderen hem daarop wezen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dit was echt niet leuk, grappig of bijdragend aan een groter geheel. Hij hoort zichzelf blijkbaar graag. Fijn dat hij van alles wil onderzoeken, maar val mij er niet mee lastig.
Nu nog the Guardian uitzitten en dan hebben we het weer gehadquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij had gewoon geen goed verhaal, en raakte geïrriteerd toen anderen hem daarop wezen.
Al was die Van Nieuwkerk ook wel irritant en een beetje laf.
Groot gelijk eigenlijk, dat je wegzapte.
Nou ik viel net in dat schaep-dinges. Oók niet fijn hoor, als iemand in jouw huiskamer dat aanzet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nu nog the Guardian uitzitten en dan hebben we het weer gehad
Nou nee hoor, wij kijken de video De maandagavondfilm hoor ik netquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ik viel net in dat schaep-dinges. Oók niet fijn hoor, als iemand in jouw huiskamer dat aanzet.![]()
Niveautje 'we doen een Amsterdams volks-accent en schmieren er wat op los, en dat is dan leuk.'
Of ronkt de video bij jou om dat op te nemen?
No problemquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:43 schreef Sporti het volgende:
[..]
Slimik wil dan wel mee als bodyguard. ik sla nog geen deuk in een pakkie boter
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:26 schreef Coos het volgende:
Neveneffecten![]()
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF30012009_037
Stout poesje!quote:
Ga wel voor bonaquote:
Ja het bestaat nier meer denk ik.. Maar tis zachtquote:
Incubus?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:36 schreef APK het volgende:
Ah, mijn vrienje Darf had een hele goede country-achtige cover met hele mooie harmony van 'Like a virgin' maar als ik op youtube zoek krijg ik alleen maar Madonna.
Helaas niet, werd ook gezongen door een blonde vrouw maar dus niet Madonna.quote:
Ja, begin jij ook effe met mooie harmony.quote:
Hij is schattig van lelijkheidquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, begin jij ook effe met mooie harmony.
Begin jij nu ook al met Barbieheart-PI's bij elke post?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij is schattig van lelijkheid
Uh, nee?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:46 schreef APK het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al met Barbieheart-PI's bij elke post?
Oja ik herinner me nuquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het bestaat nier meer denk ik.. Maar tis zacht![]()
Ben al onder gedokenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
Oja ik herinner me nuWeet je al waar je eventueel zou willen onderduiken dan zorg ik al voor de nodige voorbereiding
Tegen jou nooit natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Uh, nee?
Zeg we gaan niet schelden he
Ja, nee, dan is het goed. zit al bij Youtube te zoeken en alles.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:03 schreef APK het volgende:
[..]
Tegen jou nooit natuurlijk.![]()
Maar die andere misplaatste PI-misbruiker(s)
Heeft ilse dat ooit gezongen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, nee, dan is het goed. zit al bij Youtube te zoeken en alles.![]()
Maar kom niet echt verder met blonde zangeres en like a virgin. Tis toch niet Ilse de Lange he? qua country en blond zou het kunnen.
In ieder geval niet vastgelegd op Youtubequote:
En maar niet scorenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:18 schreef APK het volgende:
En die chica blijft mij ook maar lastig vallen op de gallerij als ik op weg ben naar de AH om voetbalplaatjes te scoren.![]()
[ afbeelding ]
Oh, spaar je? Dubbele ruilen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:18 schreef APK het volgende:
En die chica blijft mij ook maar lastig vallen op de gallerij als ik op weg ben naar de AH om voetbalplaatjes te scoren.![]()
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:
Karn!!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:33 schreef karn het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
(first and very most probably last post for 2009)
WHERE THE CRAPPING HELL DID THE LOVE HEART SMILEY GO?
karn!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:33 schreef karn het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
(first and very most probably last post for 2009)
WHERE THE CRAPPING HELL DID THE LOVE HEART SMILEY GO?
Roze strippenkaart kan nu nog worden uitgewisseld. Gaat lastiger worden met dat digitale gedoequote:
quote:
Ja, hoe moeten normale Nederlanders volgend jaar per metro in Rotterdam als ze daar ongeveer 10 minuten zijn en onmiddelijk weer naar Amsterdam terug willenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Roze strippenkaart kan nu nog worden uitgewisseld. Gaat lastiger worden met dat digitale gedoe
Je geloofd het niet he ??quote:
Ja ja ja.... bunch of show offs, with your smileys that aren't in the list.quote:
Owww Karnquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:42 schreef karn het volgende:
[..]
Ja ja ja.... bunch of show offs, with your smileys that aren't in the list.
(I've forgotten how to even quote in these things.....so will retreat now in pretend shame)
Caro [loveheartbuggeringsmiley]
Ik wil mee zingenquote:
Oh ja, dat lijkt me wel iets voor haar inderdaadquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:50 schreef APK het volgende:
Karn heeft zo lang niet gepost en zit volgens mij nu in de nieuwe bagger layout die ze niet snapt.
Oohhh Caro, if I was in a good mood that would be my idea of heaven.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:45 schreef CarOnline het volgende:
Owww Karn
Ben je thuis? Niet met zn 3-en zingen?![]()
Ja duhh uiteraard kan je next time joinen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:52 schreef karn het volgende:
[..]
Oohhh Caro, if I was in a good mood that would be my idea of heaven.
Unfortunately I'm in a Dexter mood (without even the slightest suggestion of a moral code).
Next time?
Can I join in next time??? WHERE THE 'KIN HELL IS THE SAINT SMILEY GONE???!!
Oh, ok....found it![]()
Oh dat ga ik maar slapen.. Ik heb een stem as een jekkerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat hoort ook, ik post niet voor niets al die teksten
Nou ja, ik hoor het toch nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat ga ik maar slapen.. Ik heb een stem as een jekker
Kloptquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:50 schreef APK het volgende:
Karn heeft zo lang niet gepost en zit volgens mij nu in de nieuwe bagger layout die ze niet snapt.
Wat is de lol danquote:
Nee hoorquote:
Eej Iers trol!quote:
KutRobbie, zodat het de volgende week elke dag in je hoofd zit?quote:
Both!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:54 schreef CarOnline het volgende:
Ja duhh uiteraard kan je next time joinen!![]()
Kom je hier zingen dan? Bellen we wel naar APK![]()
Of ik kom bij jou en dan bellen we wel naar APK
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:00 schreef Gert het volgende:
Nog steeds de geilste avatar van het westelijk halfrond.![]()
Achtergrondkoortjequote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Weet ik veel? Jij wil meezingen?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:01 schreef APK het volgende:
KutRobbie, zodat het de volgende week elke dag in je hoofd zit?
Oke, lesbo girly bonding evening en daarna zingen, klinkt als een prima avondjequote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:01 schreef karn het volgende:
[..]
Both!
Lesbo girly bonding evening and then sing with APK![]()
Excellent idea.
Here though just for practice...
And I can't do all those fancy links![]()
WOAH!! How did that happen?quote:
Ik haak af erg he ??quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oke, lesbo girly bonding evening en daarna zingen, klinkt als een prima avondje![]()
Heb je er ook een songtekst bij?
Mn servisch is niet meer wat het geweest is.
Tot nooit.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:06 schreef Dementor het volgende:
Boh ik voel me hier echt te jong.
Ik ben lekker naar bed, laters.
Aaaah, wot??? Westerlijke what???quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:00 schreef Gert het volgende:
Eej Iers trol!![]()
Nog steeds de geilste avatar van het westelijk halfrond.![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
HOE DEED JE DAT?!!!![]()
Ik ook proberen!![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=1do
verdomme. .
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:04 schreef CarOnline het volgende:
Oke, lesbo girly bonding evening en daarna zingen, klinkt als een prima avondje![]()
Heb je er ook een songtekst bij?
Mn servisch is niet meer wat het geweest is.
Wat wil je horen daarlink!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vroeg toch heel lief en aardig om een slaapliedje toch?![]()
Of sta ik inmiddels ook op de negeerstand??
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vroeg toch heel lief en aardig om een slaapliedje toch?![]()
Of sta ik inmiddels ook op de negeerstand??
Je moet wel de youtube clip erbij posten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:13 schreef karn het volgende:
[..]
![]()
Mine's good.
Hereare the lyrics from the srbian entry:
1. Al ne da mama Music and Lyrics: Milica Dmitra¨inović
2. ´urka na pla¸i Music and Lyrics: Aleksandra Mitrović
3. Zemljotres Music: Anđela Nikolić, Lyrics: Anđela and Sara Nikolić
4. Koliko je sati Music: Karolina Lodi, Lyrics: Una Krlić
5. Lava ispod ko¸e Music and Lyrics: Gorana Jablanović
6. Ljubav i Music Music: Teodora D¸elatović, Lyrics: Emilija D¸elatović
7. Pi¨i mi Music and Lyrics: Nevena Bo¸ović
8. Pomozimo Zemlji Music: Milica Milosavljević, Lyrics: Aleksandar ¦indić
9. Srce moje Music and Lyrics: Iva Bla¸ić
10. Tinejd¸erske muke Music and Lyrics: Katarina Ota¨ević
Could work.....it's just about the timing, innit?
Ja, alleen de timingquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:13 schreef karn het volgende:
[..]
![]()
Mine's good.
Hereare the lyrics from the srbian entry:
1. Al ne da mama Music and Lyrics: Milica Dmitra¨inović
2. ´urka na pla¸i Music and Lyrics: Aleksandra Mitrović
3. Zemljotres Music: Anđela Nikolić, Lyrics: Anđela and Sara Nikolić
4. Koliko je sati Music: Karolina Lodi, Lyrics: Una Krlić
5. Lava ispod ko¸e Music and Lyrics: Gorana Jablanović
6. Ljubav i Music Music: Teodora D¸elatović, Lyrics: Emilija D¸elatović
7. Pi¨i mi Music and Lyrics: Nevena Bo¸ović
8. Pomozimo Zemlji Music: Milica Milosavljević, Lyrics: Aleksandar ¦indić
9. Srce moje Music and Lyrics: Iva Bla¸ić
10. Tinejd¸erske muke Music and Lyrics: Katarina Ota¨ević
Could work.....it's just about the timing, innit?
Trusten!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik dance wel over the rainbow nu.![]()
Dank je wel, jullie zijn lief
Ga ik nu instorten.![]()
![]()
tot morgen
Slaap lekker, en morgen naar de disco!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik dance wel over the rainbow nu.![]()
Dank je wel, jullie zijn lief
Ga ik nu instorten.![]()
![]()
tot morgen
En ik ben van gedachte veranderdquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:19 schreef karn het volgende:
[quote]Op zaterdag 31 januari 2009 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
HOE DEED JE DAT?!!!![]()
Ik ook proberen!![]()
verdomme. .
[/quote
![]()
![]()
Té erg!!
][]
Ik moet nixs.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:15 schreef APK het volgende:
Je moet wel de youtube clip erbij posten.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:19 schreef karn het volgende:
[quote]Op zaterdag 31 januari 2009 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
HOE DEED JE DAT?!!!![]()
Ik ook proberen!![]()
verdomme. .
[/quote
![]()
![]()
Té erg!!
][]
Volgens mij krijgen we straks Lily met tekst.quote:
Je hebt een gave!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen we straks Lily met tekst.
Ach ok dan, a personal favourite singalong:quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:24 schreef APK het volgende:
Volgens mij krijgen we straks Lily met tekst.
Is het weer zo ver?quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:35 schreef karn het volgende:
[..]
Ach ok dan, a personal favourite singalong:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:35 schreef karn het volgende:
Lyrics to Lily Allen's "Knock em out"
But there's no video for this....oddly enough
Nite Karnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:53 schreef karn het volgende:
[..]
Daar heb je weer eentje![]()
Hi Coos.
I'm off the night shift these day and off to bed, sleep well![]()
Nighty night.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:53 schreef karn het volgende:
[..]
Daar heb je weer eentje![]()
Hi Coos.
I'm off the night shift these day and off to bed, sleep well![]()
I CAAAAN TEEEEELL BYYY YOUR EYES....quote:
Pas je op voor de lippenstift.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Nighty night.![]()
Ik ga mee! Weet de weg wel.
En ben nuchter, dus geen gesnurk.
Pffftttttttttttt..............quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:59 schreef Soury het volgende:
Mooi dat ruimt op ..De weg vrij voor de nachtdienst
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:00 schreef CarOnline het volgende:
Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.
Oh it's such a perfect day,
I'm glad I spent it with you.
Oh such a perfect day,
You just keep me hanging on,
You just keep me hanging on.
Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It's such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.
Oh it's such a perfect day,
I'm glad I spent it with you.
Oh such a perfect day,
You just keep me hanging on,
You just keep me hanging on.
You're going to reap just what you sow,
You're going to reap just what you sow...
Echt niet!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:57 schreef karn het volgende:
[..]
I CAAAAN TEEEEELL BYYY YOUR EYES....
Trust me, you're better off without.
But lesbo singalong evening definitely on the cards!!
![]()
Ze is een paar uur geleden lesbisch geworden.quote:
En nu nog een flinke storing bij UPCquote:
Ik zal oppassen voor de lippenstiftquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze is een paar uur geleden lesbisch geworden.
Night gerdyquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:56 schreef Gert het volgende:
Nighty night.![]()
Ik ga mee! Weet de weg wel.
En ben nuchter, dus geen gesnurk.
Wat heb je gedaan danquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:01 schreef Gert het volgende:
[..]
O, dus ik moet nog teruglezen ook.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:01 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:
Morgen twéé familiebezoeken, een eind rijden hier vandaan. En dan met z'n tweetjes door naar een hotel en goed uit eten en flink uit drinken. Typisch zo'n dag waaraan je niet met een kater moet beginnen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:03 schreef karn het volgende:
[..]
Night gerdy![]()
NUCHTER??!!!!![]()
It is Friday right, or not.....
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:59 schreef Soury het volgende:
Mooi dat ruimt op ..De weg vrij voor de nachtdienst
Moet je jezelf dan geen moed indrinken?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Morgen twéé familiebezoeken, een eind rijden hier vandaan. En dan met z'n tweetjes door naar een hotel en goed uit eten en flink uit drinken. Typisch zo'n dag waaraan je niet met een kater moet beginnen.
quote:
En wie hebben we daarquote:
BOEHquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:16 schreef APK het volgende:
Nou Soury, kom er maar in met de interessante posts.
Ga dan maar effe swaffelenquote:
Als je swaffeld tegen je touchscreen kan je dan een virus downloaden?quote:
Neuh, ik ga even wachten op iets leuks van soury of liesje.quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:23 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Als je swaffeld tegen je touchscreen kan je dan een virus downloaden?
Als je zin zo klopt als het is geschreven ben je redelijk veiligquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:23 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Als je swaffeld tegen je touchscreen kan je dan een virus downloaden?
Klinkt als een goed dieet. . .quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik ga even wachten op iets leuks van soury of liesje.
Wil je een paintquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Jaaaahhh laat Lies maar eens "de week" vertellen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Had hem al gecorrigeerd . .quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je zin zo klopt als het is geschreven ben je redelijk veilig
Ik wacht even een rondje mee.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Nou, dan moet er wel snel wat komen anders val ik om.quote:
Kan geen druppel meer bij, bij mij, niks wacht, een prettige nachtquote:
Het hoeft niet in één post hoor.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
! Lies was wijn aan het pakken en aan het roken...
Mijn week?
Ja echt geweldig is het nog niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou, dan moet er wel snel wat komen anders val ik om.![]()
Nog nieuwe drains na Manu?
Moet ze wel opschieten, ik weeg nog maar 7200 ons . . .quote:
Maak even een server vrij . .quote:
Creatieve expressie laten we aan Peter over.quote:
Alweer die sukkelquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:33 schreef Coos het volgende:
Wat een klojo die Raoul Heertje.![]()
is nu bij DWDD
Die hebben blond en lekker en een eigen forum enz...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:37 schreef APK het volgende:
What happened to een WillemJosef en een NeemMijNietSerieus?![]()
Ik ga weer even op de oude toer met chrissie.![]()
Geen bijzonderheden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Creatieve expressie laten we aan Peter over.
Doe jij het maar in woorden.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hebben blond en lekker en een eigen forum enz...
Ja maar ik ben nogal twijfelachtig over de manier waarop . . .quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:39 schreef APK het volgende:
En dat jullie allemaal dood mogen vallen.
Maar dat was duidelijk, toch?
Vraag het dan niet sjaggie ouwe sukkelquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:39 schreef APK het volgende:
En dat jullie allemaal dood mogen vallen.
Maar dat was duidelijk, toch?
Coos wil gewoon een verhaaltje voor het slapen gaan . . . .quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zei ik toch al, alleen Coos moest het in woorden horen.
Nog meer lijkenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:44 schreef Coos het volgende:
Je laptop.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:44 schreef liesje1979 het volgende:Het geluid van mijn laptop doet het niet.
Wat heb ik nu weer gesloopt?
Doe geen moeite, Liesje kan het toch niet horen . ..quote:
Dus je post via de normale computer?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:44 schreef liesje1979 het volgende:Het geluid van mijn laptop doet het niet.
Wat heb ik nu weer gesloopt?
Maar niet uit de kastquote:
Soury wurgen en dan tegen de politie zeggen: 'Sorry, euh, ja ik heb het gedaan."quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:41 schreef SpiekerJozef het volgende:
Ja maar ik ben nogal twijfelachtig over de manier waarop . . .
Zie je nou hoe ingewikkeld het kan worden 's nachts.quote:
Nee, ik heb soort Fok! waarbij je geluid het niet perse hoeft te doen als je wilt posten.quote:
Heb geen zin in 240 uur schoffelen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Soury wurgen en dan tegen de politie zeggen: 'Sorry, euh, ja ik heb het gedaan."
Zou ook niet moeten kunnen mbt personen zoals jij.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
Nee, ik heb soort Fok! waarbij je geluid het niet perse hoeft te doen als je wilt posten.![]()
Maar ik wil muziek luisteren ook.![]()
Je houd van mequote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Soury wurgen en dan tegen de politie zeggen: 'Sorry, euh, ja ik heb het gedaan."
Ho ho ho.....wel van Soury afblijven hè!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Da's de verledentijd van hout.quote:
WJ.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:52 schreef CarOnline het volgende:
waar is willem jozef!
die is toch ook van de vrijdagavond
Dat zijn GeenStijl-uitspraken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:50 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Heb geen zin in 240 uur schoffelen.
T Kadoquote:
ja wj man, waar is die!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
WJ.![]()
Effe een clip van de Stones zoeken.
Ik val wel in.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
en gert! en jij kanniet zingen volgende week
Wil je niet vloeken op FOK!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat zijn GeenStijl-uitspraken.
In Nederland krijg je voor moord 12-18 jaar.
Dat komt harder aanquote:
Je manquote:
Haar gehoorapparaat . . .quote:
WATTE ?????????quote:
Als je die uit je oren haald, hoor je ook meer . . .quote:
Als je een klote avond wil kunnen we dat wel doen.quote:
Ja Lies heb je al geprobeerd of je man 'het' nog doet?quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:00 schreef APK het volgende:
Volgende TT "Saaie Soury en Lijzige Liesje"
Met als OP m'n vriendquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:00 schreef APK het volgende:
Volgende TT "Saaie Soury en Liesje"
Ga naar je nest zuur figuurquote:
ja dat maakt het alweer lastiger.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je een klote avond wil kunnen we dat wel doen.
als we vroeger op school gingen zingen zei de leraar altijd tegen mij lees jij maar een boek of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |