Mss wordt 2012 ook wel entertainment voor de aliens met wat er gaat gebeuren met de planeet Aarde ... the biggest show in the Universe !quote:Op woensdag 23 september 2009 09:36 schreef Dragorius het volgende:
(van de site www.exitmundi.nl erg goede, informatieve, entertainende site met serieuze scenario's op een heldere manier uitgelegd)
Mss wel maar eigenlijk worden we in zo'n richting gepushed, net zoals we afhankelijk gemaakt worden van het hedendaagse materialisme, wat we eigenlijk allemaal niet nodig hebben.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:55 schreef R0N1N het volgende:
Niet helemaal. Kijk eens om je heen. Het begin is er al.
Waar(mee) het eindigt weet niemand, maar het toekomst beeld van (cy)Borg lookalikes is zo reel als wat. Je mag verder geloven en denken en ervan vinden wat je maar wilt, maar het gaat gebeuren.
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:29 schreef Dragorius het volgende:
Dus mijn mening is goedkoop entertainment...
Laat ook maar. Succes verder allen in dit topic
Meteen een reactie op de gedachtengang dat we massaal suicide moeten plegen bij het bereiken van technologische perfectiequote:Een spirituele wedergeboorte
Hij zei dat, of deze gebeurtenissen nu wel of niet veranderd worden - zelfs als het ergste zal plaatsvinden - dan zal er nog een grote spirituele geboorte over de hele wereld plaatsvinden.
Gedurende de moeilijke tijden zullen mensen individueel de mogelijkheid hebben om met zichzelf in contact te komen en zich realiseren dat materialistische waarden vals zijn. Na de 'time of troubles' zullen mensen, wanneer ze weer met elkaar gaan communiceren, merken dat anderen zich dat ook realiseren. Dat zal een grote wedergeboorte van filosofie betekenen en een versmelting van de beste aspecten van Oosterse en Westerse religies, zoals nooit eerder voorgekomen is. Het zal leiden tot een wereldwijde beweging van filosofie en spiritualiteit die in overeenstemming zal zijn met wat mensen als waar zullen aanvoelen. Dat zal het Waterman tijdperk inluiden.
Hij zei dat mensen het contact met de Bron waaruit ze voortgekomen zijn, verloren hebben en vervulling en geluk zoeken op terreinen die dat niet kunnen bieden. We denken het gevonden te hebben in moderne technologie, maar daarmee hebben we ons afgescheiden van de centrale Bron van het universum. Maar gedurende 'de time of troubles' met zijn oorlogen en rampen, zullen we ons realiseren dat de antwoorden niet liggen in technologie. Wanneer de tijd van genezing komt, zullen de mensen teruggebracht worden tot de Bron en zich realiseren vanwaar ze komen en waar hun bestemming ligt. Mensen zullen spiritueel rijper worden en zichzelf en de wereld kunnen genezen. Ze zullen dichter naar de Wachters toegroeien, Nostradamus' woord voor buitenaardse wezens, omdat ze ons al sinds de schepping hebben gadegeslagen en behoed.
Goeie inderdaad.quote:Op maandag 28 september 2009 21:04 schreef UncleScorp het volgende:
Ook in dit topic kunnen we Nostradamus zijn gedachtengoed projecteren ...
[..]
Meteen een reactie op de gedachtengang dat we massaal suicide moeten plegen bij het bereiken van technologische perfectie
Net zoals in het andere topic, goeie post! Allemaal mooie inzichten in het totaal plaatje.quote:Op maandag 28 september 2009 21:04 schreef UncleScorp het volgende:
Ook in dit topic kunnen we Nostradamus zijn gedachtengoed projecteren ...
[..]
Meteen een reactie op de gedachtengang dat we massaal suicide moeten plegen bij het bereiken van technologische perfectie
En toch blijf ik denken van niet...quote:Op maandag 28 september 2009 21:43 schreef jogy het volgende:
Goeie inderdaad.. Maar het is wat mij betreft zeker niet ondenkbaar dat er in een puur technologische samenleving zonder spirituele diepgang de mensen met een spirituele inslag zonder 'outlet' zichzelf het leven ontnemen en dat zullen er veel zijn.
Nog meer gezeik aan ons hoofd?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:00 schreef jogy het volgende:
http://science.nasa.gov/h(...)icrays.htm?list87148
Nasa artikel over cosmische straling die het afgelopen jaar 19% is toegenomen trouwens, geheel in lijn met sommige theorieën dat we rond 2012 een gebied in gaan met veel meer cosmische straling omdat we de middellijn doorkruisen van de melkweg.
Ach, is weer eens wat anders dan de economische crisis en oorlogquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:03 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Nog meer gezeik aan ons hoofd?
Zouden die dan niet kunnen ontstaan door verschillen in deze straling?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, is weer eens wat anders dan de economische crisis en oorlog.
Zou best kunnen maar het kan ook zo zijn dat de economische crisis, de CO2 crisis, de pandemie én de oorlog tegen terreur afleidingsmaneuvres zijn voor 2012 en de potentie ervan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zouden die dan niet kunnen ontstaan door verschillen in deze straling?
Wijze lessen eerder. Dit door een stortvloed aan informatie. Volgens mij is dat ook de reden waarom er zoveel stress is op de aarde op dit moment.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Zou best kunnen maar het kan ook zo zijn dat de economische crisis, de CO2 crisis, de pandemie én de oorlog tegen terreur afleidingsmaneuvres zijn voor 2012 en de potentie ervan.
Oh, op een dieper niveau heb je helemaal gelijk inderdaad. Een soort examen zegmaarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:22 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wijze lessen eerder. Dit door een stortvloed aan informatie. Volgens mij is dat ook de reden waarom er zoveel stress is op de aarde op dit moment.
We worden haast letterlijk klaargestoomd!
Zolang Oranje maar Europees kampioen wordt in 2012. Dan vind ik alles bestquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:22 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik zie 2012 zelf sowieso niet als het einde van de wereld.
Wat er ook gebeurd, al is het 30 uren donker, verschuiven de continenten en geven alle apparaten licht,
ik denk dat het alles is, behalve het doemscenario wat sommige mensen/films naar voren schuiven.
Ik maak me in ieder geval niet druk
Pfff wetenschappers ...quote:Dat zeggen wetenschappers in het novembernummer van het tijdschrift NWT Natuurwetenschap & Techniek.
Mij is vorige week verteld dat het momenteel zo druk op de aarde is juist vanwege 2012. Dat iedere ziel NU wil leven, om dit mee te mogen maken. Omdat momenteel alles in een stroomversnelling zit en er zo veel te leren is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:22 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wijze lessen eerder. Dit door een stortvloed aan informatie. Volgens mij is dat ook de reden waarom er zoveel stress is op de aarde op dit moment.
We worden haast letterlijk klaargestoomd!
Mooi balen.. Hele topic voor niets.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:38 schreef Darkwolf het volgende:
'Wereld vergaat pas in 2208'
Jaja mensen.
En nu?
Vanwaar heb je dat ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:35 schreef Gwywen het volgende:
Mij is vorige week verteld dat het momenteel zo druk op de aarde is juist vanwege 2012. Dat iedere ziel NU wil leven, om dit mee te mogen maken. Omdat momenteel alles in een stroomversnelling zit en er zo veel te leren is.
Ik vond dat een interessante gedachte.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:13 schreef het_fokschaap het volgende:
kan een mod de topictitel aanpassen in [2208] Iedereen dood of iedereen als Ghandi ?
Kunnen ze de zooi maar beter weer inpakken...quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:15 schreef Blik het volgende:
Volgens het museum voor de Volkskunde komt er een nieuwe "Piktun" aan op 21 december 2012. Die hebben op dit moment een tentoonstelling over de Maya's en het jaar 2012
Slotje.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:38 schreef Darkwolf het volgende:
Jaja mensen.
En nu?
Wacht maar, over 199 jaar loopt 't weer stormquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:10 schreef TimMer1981 het volgende:
De fut is er ook gelijk uit in dit topic.
Dat was bij een spirituele workshop.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Vanwaar heb je dat ?
Is nl een visie die ik momenteel in mijn boeken tegenkom ...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:58 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Wacht maar, over 199 jaar loopt 't weer storm![]()
Sowieso hoor ik steeds vaker het woordje "disinformatie" roepen. Was ook het eerste wat er op Niburu verscheen als reaktie![]()
It ain't over yet
Bij Niburu helemaal niemandquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:52 schreef Dragorius het volgende:Dat is makkelijk, wie zegt dat 2012 niet de desinformatie is
Kan ik het wel mee eens zijn, alleen rijmt het "(religieuze) principes" niet echt met de materialisme/hebzucht zegmaar, dat is weer een ander iets wat je wel kan voegen bij het hele maatschappelijke 'top down' cultuur waar men vanaf moet als we verder willen als gemeenschap, een bottom up of totaal cooperatief en semi-lokaal voor de noodzakelijke zaken. Een Nederland die meerdere keren zijn eigen ecologische footprint gebruikt is gewoon gevaarlijk en makkelijk te beïnvloeden door kwaadwillende op het moment.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:10 schreef Nee het volgende:
Ach, ik heb geen 2012 nodig om tot de conclusie te komen dat deze maatschappij gedoemd is om te falen. Niks is gebaseerd op duurzaamheid, maar op schaarste. Materialisme en hebzucht beginnen nu psychopathische vormen aan te nemen die ten koste gaan van onze economie en maatschappij. (DSB bank als voorbeeld).
De mens heeft een andere manier van denken nodig, we kunnen niet eeuwig blijven doorgaan op oude (religieuze) principes. De wetenschappelijke en technologische ontwikkelen groeien in gigantisch tempo, dan is het vrij logisch dat ons bewustzijn mee moet gaan op die veranderingen.
Een bewustzijnsverandering is daarom geen spiritueel fenomeen, maar gewoon een psychologisch aanpassingsproces aan veranderingen. En dat is nou net het gene wat stagneert en voor problemen zorgt, en wellicht alleen maar erger wordt als we hier niks aan gaan doen.
En dat is meteen de reden waarom de 2012 hype zoveel aandacht krijg, de mens snakt naar veranderingen en grijp elke voorspelling aan als stiekeme hoop dat het ooit wel zou gaan veranderen.
oei, jammer dat niemand het begin van dat tijdperk precies weet te dateren. Als je de verdeling van Internationale Astronomische Unie (IAU) aanhoudt, begint het tijdperk van waterman pas in het jaar 2600, iets wat uiteraard door astrologen bestreden wordt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:47 schreef TimMer1981 het volgende:
Wat ik ervan begrepen heb is 2012 niet het einde van de wereld, maar het begin van het tijdperk Aquarius; de tijd van vrede. Het kaf wordt dus van het koren gescheiden en dat zou dus inderdaad uitgelegd kunnen worden als Armageddon.
Dat was mij ook al duidelijk, daarom bekijk ik de verhalen over 2012 ook kritisch, ondanks dat ik duim dat de wereld inderdaad een stuk wijzer wordt vanaf 2012.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:23 schreef The_stranger het volgende:
[..]
De basis voor het idee dat in 2012 het waterman tijdperk begint, ligt in het fiet dat 99% van alle 2012 pagina's op het internet een (aangepaste) kopie zijn van andere sites en dat informatie klakkeloos wordt overgenomen zonder enige controle op juistheid.
Dat lijkt me leuk om te doenquote:Op zondag 2 mei 2010 08:21 schreef Bastard het volgende:
Schopje dan maar, 2012 komt dichterbij.
Ik las net over een tentoonstelling in Leiden over de Maya's en het jaar 2012.
Misschien eens leuk voor de geinteresseerde om er een kijkje te gaan nemen? Vlgs mij is de tentoonstelling er nog tot half augustus..
http://www.maya-2012.nl/
Misschien ook een leuk idee om met een stel TRU mensen samen te gaan?
Misschien eens een topic over openen dusquote:Op zondag 2 mei 2010 12:45 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dat lijkt me leuk om te doen, ben ik zelf ook wel benieuwd naar.
En ik vraag me tevens af in hoeverre de profetes en voorspellingen terugkomen in bijvoorbeeld de Hawaiiaanse en Polynesische geschiedenis (?) terugkomt. Als je heel ver terug gaat bij die beschavingen kom je ook uit bij de Maya's.. dus sja ben benieuwd in hoeveel bevolkingsgroepen 2012 een belangrijk jaartal is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |