abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73090807
Nog steeds die heisa rond het woordje "entertainment" ?
Zoals Ron1n zegt, het lezen van andermans visies blijft idd een soort entertainment, en Dragorius ... no offense ... maar je zei het oorspronkelijk toch zelf ?
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:36 schreef Dragorius het volgende:

(van de site www.exitmundi.nl erg goede, informatieve, entertainende site met serieuze scenario's op een heldere manier uitgelegd )
Mss wordt 2012 ook wel entertainment voor de aliens met wat er gaat gebeuren met de planeet Aarde ... the biggest show in the Universe !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_73090827
quote:
Op donderdag 24 september 2009 22:55 schreef R0N1N het volgende:
Niet helemaal. Kijk eens om je heen. Het begin is er al.
Waar(mee) het eindigt weet niemand, maar het toekomst beeld van (cy)Borg lookalikes is zo reel als wat. Je mag verder geloven en denken en ervan vinden wat je maar wilt, maar het gaat gebeuren.
Mss wel maar eigenlijk worden we in zo'n richting gepushed, net zoals we afhankelijk gemaakt worden van het hedendaagse materialisme, wat we eigenlijk allemaal niet nodig hebben.
Mss zouden we dat ook moeten met spiritualisme, net zoals ons lichaam de meeste verwondingen zelf geneest, zouden we ook alles moeten kunnen genezen en op die manier onsterfelijkheid bereiken.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_73112702
quote:
Op donderdag 24 september 2009 22:29 schreef Dragorius het volgende:
Dus mijn mening is goedkoop entertainment...

Laat ook maar. Succes verder allen in dit topic
pi_73192776
Ook in dit topic kunnen we Nostradamus zijn gedachtengoed projecteren ...
quote:
Een spirituele wedergeboorte
Hij zei dat, of deze gebeurtenissen nu wel of niet veranderd worden - zelfs als het ergste zal plaatsvinden - dan zal er nog een grote spirituele geboorte over de hele wereld plaatsvinden.
Gedurende de moeilijke tijden zullen mensen individueel de mogelijkheid hebben om met zichzelf in contact te komen en zich realiseren dat materialistische waarden vals zijn. Na de 'time of troubles' zullen mensen, wanneer ze weer met elkaar gaan communiceren, merken dat anderen zich dat ook realiseren. Dat zal een grote wedergeboorte van filosofie betekenen en een versmelting van de beste aspecten van Oosterse en Westerse religies, zoals nooit eerder voorgekomen is. Het zal leiden tot een wereldwijde beweging van filosofie en spiritualiteit die in overeenstemming zal zijn met wat mensen als waar zullen aanvoelen. Dat zal het Waterman tijdperk inluiden.
Hij zei dat mensen het contact met de Bron waaruit ze voortgekomen zijn, verloren hebben en vervulling en geluk zoeken op terreinen die dat niet kunnen bieden. We denken het gevonden te hebben in moderne technologie, maar daarmee hebben we ons afgescheiden van de centrale Bron van het universum. Maar gedurende 'de time of troubles' met zijn oorlogen en rampen, zullen we ons realiseren dat de antwoorden niet liggen in technologie. Wanneer de tijd van genezing komt, zullen de mensen teruggebracht worden tot de Bron en zich realiseren vanwaar ze komen en waar hun bestemming ligt. Mensen zullen spiritueel rijper worden en zichzelf en de wereld kunnen genezen. Ze zullen dichter naar de Wachters toegroeien, Nostradamus' woord voor buitenaardse wezens, omdat ze ons al sinds de schepping hebben gadegeslagen en behoed.
Meteen een reactie op de gedachtengang dat we massaal suicide moeten plegen bij het bereiken van technologische perfectie
  maandag 28 september 2009 @ 21:43:51 #255
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73194443
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]

Meteen een reactie op de gedachtengang dat we massaal suicide moeten plegen bij het bereiken van technologische perfectie
Goeie inderdaad. . Maar het is wat mij betreft zeker niet ondenkbaar dat er in een puur technologische samenleving zonder spirituele diepgang de mensen met een spirituele inslag zonder 'outlet' zichzelf het leven ontnemen en dat zullen er veel zijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_73195496
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]

Net zoals in het andere topic, goeie post! Allemaal mooie inzichten in het totaal plaatje.
pi_73201532
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:43 schreef jogy het volgende:
Goeie inderdaad. . Maar het is wat mij betreft zeker niet ondenkbaar dat er in een puur technologische samenleving zonder spirituele diepgang de mensen met een spirituele inslag zonder 'outlet' zichzelf het leven ontnemen en dat zullen er veel zijn.
En toch blijf ik denken van niet...
Mensen met een spirituele inslag zullen dan (hopelijk) terug meer hun verbondenheid met de Bron beseffen, temeer door het massale zinloze bestaan rondom hen, met respect voor het leven dat ze gekregen en gekozen hebben.
En wie zelfmoord pleegt komt onvermijdelijk terug om opnieuw hetzelfde scenario van levensles te leren en verder zijn karma te verwerken ...
  donderdag 1 oktober 2009 @ 00:00:37 #258
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73262233
http://science.nasa.gov/h(...)icrays.htm?list87148

Nasa artikel over cosmische straling die het afgelopen jaar 19% is toegenomen trouwens, geheel in lijn met sommige theorieën dat we rond 2012 een gebied in gaan met veel meer cosmische straling omdat we de middellijn doorkruisen van de melkweg .
Vrijheid
pi_73262348
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 00:00 schreef jogy het volgende:
http://science.nasa.gov/h(...)icrays.htm?list87148

Nasa artikel over cosmische straling die het afgelopen jaar 19% is toegenomen trouwens, geheel in lijn met sommige theorieën dat we rond 2012 een gebied in gaan met veel meer cosmische straling omdat we de middellijn doorkruisen van de melkweg .
Nog meer gezeik aan ons hoofd?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 00:04:36 #260
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73262381
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 00:03 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Nog meer gezeik aan ons hoofd?
Ach, is weer eens wat anders dan de economische crisis en oorlog .
Vrijheid
pi_73262472
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 00:04 schreef jogy het volgende:

[..]

Ach, is weer eens wat anders dan de economische crisis en oorlog .
Zouden die dan niet kunnen ontstaan door verschillen in deze straling?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 00:10:13 #262
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73262564
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 00:07 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Zouden die dan niet kunnen ontstaan door verschillen in deze straling?
Zou best kunnen maar het kan ook zo zijn dat de economische crisis, de CO2 crisis, de pandemie én de oorlog tegen terreur afleidingsmaneuvres zijn voor 2012 en de potentie ervan.
Vrijheid
pi_73262873
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 00:10 schreef jogy het volgende:

[..]

Zou best kunnen maar het kan ook zo zijn dat de economische crisis, de CO2 crisis, de pandemie én de oorlog tegen terreur afleidingsmaneuvres zijn voor 2012 en de potentie ervan.
Wijze lessen eerder. Dit door een stortvloed aan informatie. Volgens mij is dat ook de reden waarom er zoveel stress is op de aarde op dit moment.

We worden haast letterlijk klaargestoomd!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 00:41:12 #264
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73263177
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 00:22 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Wijze lessen eerder. Dit door een stortvloed aan informatie. Volgens mij is dat ook de reden waarom er zoveel stress is op de aarde op dit moment.

Oh, op een dieper niveau heb je helemaal gelijk inderdaad. Een soort examen zegmaar .
Vrijheid
pi_73264865
Stress?

Hier niet
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 1 oktober 2009 @ 08:34:11 #266
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73265008
Misschien moeten we ook af van het leven naar het moment toe "2012" en verwachtingsvol er naar kijken, maar meer in het leven van nu staan en nu al proberen te leven als een Gandhi.
The truth was in here.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 09:16:55 #267
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_73265701
Inderdaad. Zonde om het hier en nu voorbij te laten gaan, terwijl dit juist veel kan bijdragen aan je situatie en ervaring als 2012 daar dan ook echt zal zijn!
pi_73394473
Ik zie 2012 zelf sowieso niet als het einde van de wereld.
Wat er ook gebeurd, al is het 30 uren donker, verschuiven de continenten en geven alle apparaten licht,
ik denk dat het alles is, behalve het doemscenario wat sommige mensen/films naar voren schuiven.

Ik maak me in ieder geval niet druk
  woensdag 7 oktober 2009 @ 09:26:06 #269
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_73448088
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:22 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik zie 2012 zelf sowieso niet als het einde van de wereld.
Wat er ook gebeurd, al is het 30 uren donker, verschuiven de continenten en geven alle apparaten licht,
ik denk dat het alles is, behalve het doemscenario wat sommige mensen/films naar voren schuiven.

Ik maak me in ieder geval niet druk
Zolang Oranje maar Europees kampioen wordt in 2012. Dan vind ik alles best
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_73601547
Nog een interessante lezing van David Flynn :
pi_74073603
kan een mod de topictitel aanpassen in [2208] Iedereen dood of iedereen als Ghandi ?

'Wereld vergaat pas in 2208'
pi_74074049
1 Berichtje en het roer gaat om .

"Beeehhh"
pi_74074078
quote:
Dat zeggen wetenschappers in het novembernummer van het tijdschrift NWT Natuurwetenschap & Techniek.
Pfff wetenschappers ...
pi_74074206
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 00:22 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Mij is vorige week verteld dat het momenteel zo druk op de aarde is juist vanwege 2012. Dat iedere ziel NU wil leven, om dit mee te mogen maken. Omdat momenteel alles in een stroomversnelling zit en er zo veel te leren is.
Ik vond dat een interessante gedachte.
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:38:48 #275
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_74074292

Jaja mensen.
En nu?

maandag 26 oktober 2009 @ 12:41:34 #276
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_74074353
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:38 schreef Darkwolf het volgende:

Jaja mensen.
En nu?

Mooi balen.. Hele topic voor niets.
pi_74074374
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:35 schreef Gwywen het volgende:
Mij is vorige week verteld dat het momenteel zo druk op de aarde is juist vanwege 2012. Dat iedere ziel NU wil leven, om dit mee te mogen maken. Omdat momenteel alles in een stroomversnelling zit en er zo veel te leren is.
Ik vond dat een interessante gedachte.
Vanwaar heb je dat ?
Is nl een visie die ik momenteel in mijn boeken tegenkom ...
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:56:36 #278
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_74074775
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:13 schreef het_fokschaap het volgende:
kan een mod de topictitel aanpassen in [2208] Iedereen dood of iedereen als Ghandi ?

Is dat niet toevallig die wereld schokkende gebeurtenis die voor vandaag gepland voorspeld is ?
... dat 2012 eigenlijk 2208 moet zijn ? Dat de hele 2012 cultus op het kampvuur kan ?

Nêh, de echte adepten zullen het vast bij 2012 houden, denk ik zo
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:15:03 #279
62913 Blik
The one and Only!
pi_74075310
Volgens het museum voor de Volkskunde komt er een nieuwe "Piktun" aan op 21 december 2012. Die hebben op dit moment een tentoonstelling over de Maya's en het jaar 2012
pi_74075415
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:15 schreef Blik het volgende:
Volgens het museum voor de Volkskunde komt er een nieuwe "Piktun" aan op 21 december 2012. Die hebben op dit moment een tentoonstelling over de Maya's en het jaar 2012
Kunnen ze de zooi maar beter weer inpakken...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_74075952
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:38 schreef Darkwolf het volgende:

Jaja mensen.
En nu?

Slotje.
pi_74118931
De fut is er ook gelijk uit in dit topic.
pi_74134360
Ach, we hebben nog altijd de I-ching en Time Wave Zero.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:58:12 #284
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_74135044
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 18:10 schreef TimMer1981 het volgende:
De fut is er ook gelijk uit in dit topic.
Wacht maar, over 199 jaar loopt 't weer storm

Sowieso hoor ik steeds vaker het woordje "disinformatie" roepen. Was ook het eerste wat er op Niburu verscheen als reaktie

It ain't over yet
pi_74141734
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:42 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Vanwaar heb je dat ?
Is nl een visie die ik momenteel in mijn boeken tegenkom ...
Dat was bij een spirituele workshop.
Ze legde het ook uit als dat alles zich nu vernauwt, alsof we door een zandloper gaan die in 2012 op zijn smalst is. En omdat alles zo dicht op elkaar zit, is onze tijdswaarneming ook anders dan vroeger. En, wat ik ook wel interessant vond wat ze zei, omdat alles nu zo opeengeperst zit, dat daardoor ook zo veel mensen nu paranormale ervaringen hebben.
pi_74141887
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:58 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Wacht maar, over 199 jaar loopt 't weer storm

Sowieso hoor ik steeds vaker het woordje "disinformatie" roepen. Was ook het eerste wat er op Niburu verscheen als reaktie

It ain't over yet
Dat is makkelijk, wie zegt dat 2012 niet de desinformatie is
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 28 oktober 2009 @ 12:40:04 #287
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_74145804
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 10:52 schreef Dragorius het volgende:
Dat is makkelijk, wie zegt dat 2012 niet de desinformatie is
Bij Niburu helemaal niemand

Ergens had ik ook niet anders verwacht
... maar toch uit nieuwsgierigheid 's avonds even gekeken op de site (wat ik echt zelden doe) ... en ja hoor ...

Er valt natuurlijk ook wel wat voor te zeggen.
Voor regeringsleiders (ter goeder of kwader trouw) vormt de groeiende 2012 cultus een serieus probleem.
Als de hype zo doorgaat worden er in de loop van 2012 alleen nog maar survival pakketten verkocht

Bedoel, wie koopt er dan nog een huis, nieuwe auto, het nieuwste mobieltje ? Werken ? ben je gek. etc.etc. want "we gaan er toch aan." De wereld zou dan al naar de knoppen zijn (economisch) voor er uberhaubt iets is gebeurt (ALS er al wat gebeurt )

... of is dit gewoon stadium 1 voor "de waarheid" (ridicule) ???
pi_74151330
Ach, ik heb geen 2012 nodig om tot de conclusie te komen dat deze maatschappij gedoemd is om te falen. Niks is gebaseerd op duurzaamheid, maar op schaarste. Materialisme en hebzucht beginnen nu psychopathische vormen aan te nemen die ten koste gaan van onze economie en maatschappij. (DSB bank als voorbeeld).

De mens heeft een andere manier van denken nodig, we kunnen niet eeuwig blijven doorgaan op oude (religieuze) principes. De wetenschappelijke en technologische ontwikkelen groeien in gigantisch tempo, dan is het vrij logisch dat ons bewustzijn mee moet gaan op die veranderingen.
Een bewustzijnsverandering is daarom geen spiritueel fenomeen, maar gewoon een psychologisch aanpassingsproces aan veranderingen. En dat is nou net het gene wat stagneert en voor problemen zorgt, en wellicht alleen maar erger wordt als we hier niks aan gaan doen.

En dat is meteen de reden waarom de 2012 hype zoveel aandacht krijg, de mens snakt naar veranderingen en grijp elke voorspelling aan als stiekeme hoop dat het ooit wel zou gaan veranderen.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:04:17 #289
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_74164572
Kut zeg 2208 dat haal ik eg nie
Remember there's a big difference between kneeling down and bending over.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:13:16 #290
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_74167614
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:10 schreef Nee het volgende:
Ach, ik heb geen 2012 nodig om tot de conclusie te komen dat deze maatschappij gedoemd is om te falen. Niks is gebaseerd op duurzaamheid, maar op schaarste. Materialisme en hebzucht beginnen nu psychopathische vormen aan te nemen die ten koste gaan van onze economie en maatschappij. (DSB bank als voorbeeld).

De mens heeft een andere manier van denken nodig, we kunnen niet eeuwig blijven doorgaan op oude (religieuze) principes. De wetenschappelijke en technologische ontwikkelen groeien in gigantisch tempo, dan is het vrij logisch dat ons bewustzijn mee moet gaan op die veranderingen.
Een bewustzijnsverandering is daarom geen spiritueel fenomeen, maar gewoon een psychologisch aanpassingsproces aan veranderingen. En dat is nou net het gene wat stagneert en voor problemen zorgt, en wellicht alleen maar erger wordt als we hier niks aan gaan doen.

En dat is meteen de reden waarom de 2012 hype zoveel aandacht krijg, de mens snakt naar veranderingen en grijp elke voorspelling aan als stiekeme hoop dat het ooit wel zou gaan veranderen.
Kan ik het wel mee eens zijn, alleen rijmt het "(religieuze) principes" niet echt met de materialisme/hebzucht zegmaar, dat is weer een ander iets wat je wel kan voegen bij het hele maatschappelijke 'top down' cultuur waar men vanaf moet als we verder willen als gemeenschap, een bottom up of totaal cooperatief en semi-lokaal voor de noodzakelijke zaken. Een Nederland die meerdere keren zijn eigen ecologische footprint gebruikt is gewoon gevaarlijk en makkelijk te beïnvloeden door kwaadwillende op het moment.
Vrijheid
pi_74169208
Wat ik ervan begrepen heb is 2012 niet het einde van de wereld, maar het begin van het tijdperk Aquarius; de tijd van vrede. Het kaf wordt dus van het koren gescheiden en dat zou dus inderdaad uitgelegd kunnen worden als Armageddon.

Klein puntje van aandacht is alleen dat Armageddon niet het einde van de wereld is, maar de eindstrijd tussen goed en kwaad. Volgens sommige theologen heeft die echter al eeuwen geleden plaatsgevonden, in Harmageddon, het dal bij de berg van Megiddo in Israël. Wat mij betreft hebben ze de de boel niet goed afgemaakt dan, maar dat is weer een andere discussie.

Bullshit dus om supplies in te slaan: als je aan de goede kant staat heb je niets te vrezen, als je aan de foute kant staat helpen die supplies je toch niet meer.
pi_74188590
Stond afgelopen maandag nog een stuk over in de Spits.. aan het eind een interessante link over het gehele fenomeen 2012 (vooral dan het circus er om heen). Heb het nog niet helemaal gelezen, maar vind het wel een goede kritische noot bij alle doemscenario's en vreugdedansjes

de link
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_74219730
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:47 schreef TimMer1981 het volgende:
Wat ik ervan begrepen heb is 2012 niet het einde van de wereld, maar het begin van het tijdperk Aquarius; de tijd van vrede. Het kaf wordt dus van het koren gescheiden en dat zou dus inderdaad uitgelegd kunnen worden als Armageddon.
oei, jammer dat niemand het begin van dat tijdperk precies weet te dateren. Als je de verdeling van Internationale Astronomische Unie (IAU) aanhoudt, begint het tijdperk van waterman pas in het jaar 2600, iets wat uiteraard door astrologen bestreden wordt.
Jammer echter dat die astronomen ook geen eenduidige datum aangeven. Het probleem ligt in het feit dat de verschillende sterrenbeelden verschillende afmetingen hebben. En die afmetingen zijn, buiten de metingen van het IAU, verder niet gestandaardiseerd. Dus afhankelijk van de "dikte" van de sterrenbeelden, begint het waterman tijdperk dus op een andere dag.
Op wiki staat een overzichtje van een aantal astrologen en hun kijk op dat tijdperk:
http://en.wikipedia.org/w(...)_the_Age_of_Aquarius

De basis voor het idee dat in 2012 het waterman tijdperk begint, ligt in het fiet dat 99% van alle 2012 pagina's op het internet een (aangepaste) kopie zijn van andere sites en dat informatie klakkeloos wordt overgenomen zonder enige controle op juistheid.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_74242553
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:23 schreef The_stranger het volgende:

[..]

De basis voor het idee dat in 2012 het waterman tijdperk begint, ligt in het fiet dat 99% van alle 2012 pagina's op het internet een (aangepaste) kopie zijn van andere sites en dat informatie klakkeloos wordt overgenomen zonder enige controle op juistheid.
Dat was mij ook al duidelijk, daarom bekijk ik de verhalen over 2012 ook kritisch, ondanks dat ik duim dat de wereld inderdaad een stuk wijzer wordt vanaf 2012.
pi_74245369
Als onze tijd is gekomen is die gekomen. 2012 is zoeen onzin geworden. Ooit las ik er 1 verhaal over en sinds dien zijn er letterlijk 100 bijgekomen. Ook de datum veranderd steeds, weekje eerder of later en de 23e word ook steeds vaker genoemd. Als er ooit iets gebeurd gebeurd het op 21 12 12 geen dag eerder of later zie 'dat is een vrijdag'
GGGG
  zondag 2 mei 2010 @ 08:21:53 #296
8372 Bastard
Persona non grata
pi_80923044
Schopje dan maar, 2012 komt dichterbij.

Ik las net over een tentoonstelling in Leiden over de Maya's en het jaar 2012.
Misschien eens leuk voor de geinteresseerde om er een kijkje te gaan nemen? Vlgs mij is de tentoonstelling er nog tot half augustus..
http://www.maya-2012.nl/

Misschien ook een leuk idee om met een stel TRU mensen samen te gaan?
The truth was in here.
  zondag 2 mei 2010 @ 12:28:49 #297
300970 apij4125
Kamikaze
pi_80927288
Ik dacht dat 2012 een tel fout was
黑人
pi_80927827
quote:
Op zondag 2 mei 2010 08:21 schreef Bastard het volgende:
Schopje dan maar, 2012 komt dichterbij.

Ik las net over een tentoonstelling in Leiden over de Maya's en het jaar 2012.
Misschien eens leuk voor de geinteresseerde om er een kijkje te gaan nemen? Vlgs mij is de tentoonstelling er nog tot half augustus..
http://www.maya-2012.nl/

Misschien ook een leuk idee om met een stel TRU mensen samen te gaan?
Dat lijkt me leuk om te doen , ben ik zelf ook wel benieuwd naar.
En ik vraag me tevens af in hoeverre de profetes en voorspellingen terugkomen in bijvoorbeeld de Hawaiiaanse en Polynesische geschiedenis (?) terugkomt. Als je heel ver terug gaat bij die beschavingen kom je ook uit bij de Maya's.. dus sja ben benieuwd in hoeveel bevolkingsgroepen 2012 een belangrijk jaartal is.
  zondag 2 mei 2010 @ 15:16:28 #299
8372 Bastard
Persona non grata
pi_80933223
quote:
Op zondag 2 mei 2010 12:45 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Dat lijkt me leuk om te doen , ben ik zelf ook wel benieuwd naar.
En ik vraag me tevens af in hoeverre de profetes en voorspellingen terugkomen in bijvoorbeeld de Hawaiiaanse en Polynesische geschiedenis (?) terugkomt. Als je heel ver terug gaat bij die beschavingen kom je ook uit bij de Maya's.. dus sja ben benieuwd in hoeveel bevolkingsgroepen 2012 een belangrijk jaartal is.
Misschien eens een topic over openen dus
The truth was in here.
  zondag 2 mei 2010 @ 15:33:30 #300
8372 Bastard
Persona non grata
pi_80933791
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')