Mss wordt 2012 ook wel entertainment voor de aliens met wat er gaat gebeuren met de planeet Aarde ... the biggest show in the Universe !quote:Op woensdag 23 september 2009 09:36 schreef Dragorius het volgende:
(van de site www.exitmundi.nl erg goede, informatieve, entertainende site met serieuze scenario's op een heldere manier uitgelegd)
Mss wel maar eigenlijk worden we in zo'n richting gepushed, net zoals we afhankelijk gemaakt worden van het hedendaagse materialisme, wat we eigenlijk allemaal niet nodig hebben.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:55 schreef R0N1N het volgende:
Niet helemaal. Kijk eens om je heen. Het begin is er al.
Waar(mee) het eindigt weet niemand, maar het toekomst beeld van (cy)Borg lookalikes is zo reel als wat. Je mag verder geloven en denken en ervan vinden wat je maar wilt, maar het gaat gebeuren.
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:29 schreef Dragorius het volgende:
Dus mijn mening is goedkoop entertainment...
Laat ook maar. Succes verder allen in dit topic
Meteen een reactie op de gedachtengang dat we massaal suicide moeten plegen bij het bereiken van technologische perfectiequote:Een spirituele wedergeboorte
Hij zei dat, of deze gebeurtenissen nu wel of niet veranderd worden - zelfs als het ergste zal plaatsvinden - dan zal er nog een grote spirituele geboorte over de hele wereld plaatsvinden.
Gedurende de moeilijke tijden zullen mensen individueel de mogelijkheid hebben om met zichzelf in contact te komen en zich realiseren dat materialistische waarden vals zijn. Na de 'time of troubles' zullen mensen, wanneer ze weer met elkaar gaan communiceren, merken dat anderen zich dat ook realiseren. Dat zal een grote wedergeboorte van filosofie betekenen en een versmelting van de beste aspecten van Oosterse en Westerse religies, zoals nooit eerder voorgekomen is. Het zal leiden tot een wereldwijde beweging van filosofie en spiritualiteit die in overeenstemming zal zijn met wat mensen als waar zullen aanvoelen. Dat zal het Waterman tijdperk inluiden.
Hij zei dat mensen het contact met de Bron waaruit ze voortgekomen zijn, verloren hebben en vervulling en geluk zoeken op terreinen die dat niet kunnen bieden. We denken het gevonden te hebben in moderne technologie, maar daarmee hebben we ons afgescheiden van de centrale Bron van het universum. Maar gedurende 'de time of troubles' met zijn oorlogen en rampen, zullen we ons realiseren dat de antwoorden niet liggen in technologie. Wanneer de tijd van genezing komt, zullen de mensen teruggebracht worden tot de Bron en zich realiseren vanwaar ze komen en waar hun bestemming ligt. Mensen zullen spiritueel rijper worden en zichzelf en de wereld kunnen genezen. Ze zullen dichter naar de Wachters toegroeien, Nostradamus' woord voor buitenaardse wezens, omdat ze ons al sinds de schepping hebben gadegeslagen en behoed.
Goeie inderdaad.quote:Op maandag 28 september 2009 21:04 schreef UncleScorp het volgende:
Ook in dit topic kunnen we Nostradamus zijn gedachtengoed projecteren ...
[..]
Meteen een reactie op de gedachtengang dat we massaal suicide moeten plegen bij het bereiken van technologische perfectie
Net zoals in het andere topic, goeie post! Allemaal mooie inzichten in het totaal plaatje.quote:Op maandag 28 september 2009 21:04 schreef UncleScorp het volgende:
Ook in dit topic kunnen we Nostradamus zijn gedachtengoed projecteren ...
[..]
Meteen een reactie op de gedachtengang dat we massaal suicide moeten plegen bij het bereiken van technologische perfectie
En toch blijf ik denken van niet...quote:Op maandag 28 september 2009 21:43 schreef jogy het volgende:
Goeie inderdaad.. Maar het is wat mij betreft zeker niet ondenkbaar dat er in een puur technologische samenleving zonder spirituele diepgang de mensen met een spirituele inslag zonder 'outlet' zichzelf het leven ontnemen en dat zullen er veel zijn.
Nog meer gezeik aan ons hoofd?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:00 schreef jogy het volgende:
http://science.nasa.gov/h(...)icrays.htm?list87148
Nasa artikel over cosmische straling die het afgelopen jaar 19% is toegenomen trouwens, geheel in lijn met sommige theorieën dat we rond 2012 een gebied in gaan met veel meer cosmische straling omdat we de middellijn doorkruisen van de melkweg.
Ach, is weer eens wat anders dan de economische crisis en oorlogquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:03 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Nog meer gezeik aan ons hoofd?
Zouden die dan niet kunnen ontstaan door verschillen in deze straling?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, is weer eens wat anders dan de economische crisis en oorlog.
Zou best kunnen maar het kan ook zo zijn dat de economische crisis, de CO2 crisis, de pandemie én de oorlog tegen terreur afleidingsmaneuvres zijn voor 2012 en de potentie ervan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zouden die dan niet kunnen ontstaan door verschillen in deze straling?
Wijze lessen eerder. Dit door een stortvloed aan informatie. Volgens mij is dat ook de reden waarom er zoveel stress is op de aarde op dit moment.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Zou best kunnen maar het kan ook zo zijn dat de economische crisis, de CO2 crisis, de pandemie én de oorlog tegen terreur afleidingsmaneuvres zijn voor 2012 en de potentie ervan.
Oh, op een dieper niveau heb je helemaal gelijk inderdaad. Een soort examen zegmaarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:22 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wijze lessen eerder. Dit door een stortvloed aan informatie. Volgens mij is dat ook de reden waarom er zoveel stress is op de aarde op dit moment.
We worden haast letterlijk klaargestoomd!
Zolang Oranje maar Europees kampioen wordt in 2012. Dan vind ik alles bestquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:22 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik zie 2012 zelf sowieso niet als het einde van de wereld.
Wat er ook gebeurd, al is het 30 uren donker, verschuiven de continenten en geven alle apparaten licht,
ik denk dat het alles is, behalve het doemscenario wat sommige mensen/films naar voren schuiven.
Ik maak me in ieder geval niet druk
Pfff wetenschappers ...quote:Dat zeggen wetenschappers in het novembernummer van het tijdschrift NWT Natuurwetenschap & Techniek.
Mij is vorige week verteld dat het momenteel zo druk op de aarde is juist vanwege 2012. Dat iedere ziel NU wil leven, om dit mee te mogen maken. Omdat momenteel alles in een stroomversnelling zit en er zo veel te leren is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:22 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wijze lessen eerder. Dit door een stortvloed aan informatie. Volgens mij is dat ook de reden waarom er zoveel stress is op de aarde op dit moment.
We worden haast letterlijk klaargestoomd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |