Als je dit al lastig vind kan je beter gelijk stoppen met je studie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:31 schreef MacorgaZ het volgende:
In wat voor maatschappij leven we als je als zielige 16-jarige jongen deze nutteloze wiskunde moet kunnen, en als je ouder bent nooit toepassen? Wat boeit het mij dat y gelijk is aan ax^n?
Hier gaat het dus om:
[ afbeelding ]
Klacht: Wiskunde
Klacht 2: Wiskunde zoals dit maakt me depressief
Klacht 3: VWO is kut, was ik maar een simpele VMBO'er.
3i is ook een imaginair getal.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat wordt 3i als het goed is.
i=imaginair getal
Er zit een vrij grote fout in dat plaatjequote:
Nee joh je kan geen wortel trekken van een negatief getal.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat wordt 3i als het goed is.
i=imaginair getal
Strikt genomen niet, maar je kunt wel een getal vinden waarvan het kwadraat -9 isquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:54 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Nee joh je kan geen wortel trekken van een negatief getal.
nog nooit van complexe getallen gehoord?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:54 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Nee joh je kan geen wortel trekken van een negatief getal.
dat dusquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Strikt genomen niet, maar je kunt wel een getal vinden waarvan het kwadraat -9 is
werkelijk?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
3i is ook een imaginair getal.
[..]
Er zit een vrij grote fout in dat plaatje
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:25 schreef Core2 het volgende:
Uiteraard snapt 90% van fok deze sommen, daarnaast hebben ze een grote penis, een vriendin en een sociaal leven
Sorry hoor, maar dat is toch echt gewoon simpele wiskunde. Als je dit niet snapt heb je of geen wiskunde gedaan of ben je een dombo.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:25 schreef Core2 het volgende:
Uiteraard snapt 90% van fok deze sommen, hebben ze een grote penis, een vriendin en een sociaal leven
Zoiets 'kicken' vindenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:34 schreef credendo_vides het volgende:
Het leert je op een bepaalde manier denken. Je zal ook nooit de wet van Archimedes hoeven te gebruiken tenzij je schepen gaat bouwen, maar het gaat om begripsvorming.
Goniometrie vind ik daarentegen weer kicken
Dan ben je gewoon dom. Ieder persoon met een beetje intelligentie hoeft niks voor wiskunde te doen op de middelbare school.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:12 schreef Bellic het volgende:
[..]
Zoiets 'kicken' vinden-> nerd-alert. Weet niet eens wat het is maar het klinkt saai, wiskunde is kut hoef voor de rest van mijn vakken niks te doen maar wiskunde elke week 5 uur werk
:r:r:r
Bedoel je dat het -oneindig moet zijn? Anders weet ik het niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
3i is ook een imaginair getal.
[..]
Er zit een vrij grote fout in dat plaatje
Het naderen van de limiet van links of van rechts inderdaad.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bedoel je dat het -oneindig moet zijn? Anders weet ik het niet.
Talen hoef je niet te begrijpen om fatsoenlijk te communiceren? Goh wat ben jij slim zeg!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:19 schreef Merkie het volgende:
Talen moet je stampen, wiskunde moet je begrijpen. Gewoon dom dus. Next.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |