Gelukkig kan 'ie wel op Fok, want ik had na het lezen van die domme opmerking van je zin om hem te gebruiken!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:41 schreef BlackStar2k het volgende:
Zo zei een vriend van me,
"Dom dat wiskunde"
Waarop ik reageerd
"Heel dom ja, als een vliegtuig ineens uit de lucht valt"
Jammer dat deniet in het echt kan
ikquote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:08 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Gelukkig kan 'ie wel op Fok, want ik had na het lezen van die domme opmerking van je zin om hem te gebruiken!
net kunst(ja ik vind 't geweldig als er bewijzen worden uitgelegd), maar net zoals kunst bak ik er niets van als ik 't zelf moet makenquote:
Van je zin?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:08 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Gelukkig kan 'ie wel op Fok, want ik had na het lezen van die domme opmerking van je zin om hem te gebruiken!
Ik niet, ik kijk op Wikipedia.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:20 schreef zquing het volgende:
[..]
mensen die algemene ontwikkeling niet kunnen waarderen....... Heb er nogsteeds spijt van dan ik geen geschiedenis had gekozen als keuze vak
Is dit wiskunde A?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dit ís wiskunde A
En er staat al redelijk wat in mijn grafische rekenmachine ja, maar het is zo veel, dat gaat morgen niet goed.
Kutproefwerk ook, haalde voor het eerste proefwerk een 7,4, en voor het tweede een 4,3. Morgen dus de herkansing, maar ach, het hoofdstuk dat we nu behandelen is makkelijk en dus haal ik wel weer een 7 voor het derde proefwerk, waardoor ik wel weer redelijk sta.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:24 schreef BigKahuna het volgende:
Ik zit in 6vwo en ik snap die dingen in de OP niet.
Ja, wiskunde Aquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:04 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Is dit wiskunde A?
Je bent 16, dus dan zit je waarschijnlijk in 4 of 5 VWO. Ik heb dat niet gehad hoor
Wiskunde A is wat Wiskunde 1 was ofzo. (Wiskunde A is zeg maar het wiskunde voor mensen die de stroming niet aankunnen, kansen berekenen en zulks.)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:04 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Is dit wiskunde A?
Je bent 16, dus dan zit je waarschijnlijk in 4 of 5 VWO. Ik heb dat niet gehad hoor
Wat valt er niet aan te snappen? a-b = 1/ab enquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:24 schreef BigKahuna het volgende:
Ik zit in 6vwo en ik snap die dingen in de OP niet.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:30 schreef Fetai het volgende:
Wiskunde is samen met seks en drank één van de grootste genotten van het leven.
Dat wordt 3i als het goed is.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:54 schreef Cmonv het volgende:
Wat is daar nou moeilijk aan? Beetje wortels en machten ombouwen. Ik vondt D of DT altijd lastiger![]()
![]()
En nu de wortel van -9?
Doet me dan weer goed aangezien dat onderhand appeltje eitje is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zet het in je GR ofzoniet moeilijk doen. En het is zoooooo fucking makkelijk
wacht maar tot de 5e en 6e.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |