Ok primaquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:09 schreef zquing het volgende:
[..]dit is precies 't zelfde als een HBO'er die zegt dat hij student is
Je maakt proefwerken welke tellen voor je SE
Beetje zonde van 6 jaar VWO vind je niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:10 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ok prima![]()
Ik ga volgend jaar wel HBO doen, kun je nu nog meer bijdehante opmerkingen maken?
Nee, je maakt SE's. Die tellen allemaal voor een bepaald percentage mee en alle SE's bij elkaar = 100%.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:09 schreef zquing het volgende:
Zo zagen wij het ook ja. Maar toen we een keer de toets uit de koffer van een leraar gejat hadden (they found out) hing ons uitsluiting van het examen boven ons hoofd omdat het officieel een onderdeel van het examen is. Dit gebeurde in 4 VWO he.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:09 schreef zquing het volgende:
Sommige opleidingen heb je nou eenmaal niet in WOquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:11 schreef zquing het volgende:
[..]
Beetje zonde van 6 jaar VWO vind je niet?
Er is geen WO opleiding akkerbouw die mij aanspreekt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:11 schreef zquing het volgende:
[..]
Beetje zonde van 6 jaar VWO vind je niet?
Niets vergelijkbaars in wageningen? Maar opzich de enige goede reden om van 't VWO naar het HBO te gaanquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:15 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Er is geen WO opleiding akkerbouw die mij aanspreekt.
Je leeft van een uitkering?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:17 schreef Cmonv het volgende:
TS, al zijn dit vreselijk simpele vergelijkingen, ik leef met je mee. Ik heb namelijk ook vakken gehad waar ik geen reet aan had, waaronder:
Maatschappijleer, economie, frans, duits, nog een paar talen, lichamelijke opvoeding, GESCHIEDENIS, aardrijkskunde, levensbeschouwing, verzorging, ckv, tekenen, informatica.
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je leeft van een uitkering?
mensen die algemene ontwikkeling niet kunnen waarderen....... Heb er nogsteeds spijt van dan ik geen geschiedenis had gekozen als keuze vakquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:17 schreef Cmonv het volgende:
TS, al zijn dit vreselijk simpele vergelijkingen, ik leef met je mee. Ik heb namelijk ook vakken gehad waar ik geen reet aan had, waaronder:
Maatschappijleer, economie, frans, duits, nog een paar talen, lichamelijke opvoeding, GESCHIEDENIS, aardrijkskunde, levensbeschouwing, verzorging, ckv, tekenen, informatica.
Nee, wageningen is meer op innoveren gericht en de VHI in Leeuwarden meer op uitvoeren. Daarnaast zijn ze in wageningen veel technischer en wetenschappelijker terwijl ik gewoon mooi wil boeren zeg maar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:17 schreef zquing het volgende:
[..]
Niets vergelijkbaars in wageningen? Maar opzich de enige goede reden om van 't VWO naar het HBO te gaan
Waarom zouden basisregels wiskunde niet als algemene ontwikkeling gezien mogen worden?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:20 schreef zquing het volgende:
[..]
mensen die algemene ontwikkeling niet kunnen waarderen....... Heb er nogsteeds spijt van dan ik geen geschiedenis had gekozen als keuze vak
Omdat ik ontzettend veel vakken zie die van groot belang zijn in het dagelijks leven/bij studies/uitoefenen van een beroep waar [insert naam van die ene] beweert niets aan te hebbenquote:
zeg ik dat ergens?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom zouden basisregels wiskunde niet als algemene ontwikkeling gezien mogen worden?
Ja, en er zijn ook ontzettend veel studies die geen direct belang bij die vakken hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Omdat ik ontzettend veel vakken zie die van groot belang zijn in het dagelijks leven/bij studies/uitoefenen van een beroep waar [insert naam van die ene] beweert niets aan te hebben
je hoeft geen communicatiewetenschappen te doen om te beseffen dat zonder intonatie ongeveer het grootste deel van de informatieoverdracht wegvalt. Daarom is smiley/PI gebruik belangerijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:25 schreef Cmonv het volgende:
Jammer dat m'n sarcasme niet voor iedereen duidelijk was.
Maar voor de duidelijkheid, ik doe een technische studie en zal al die dingen van genoemde vakken dus nooit toepassen in dat vakgebied. TS zegt nooit wiskunde toe te hoeven passen. Dus als je 't zo bekijkt ben ik het met 'm eens.
Qua ontwikkeling heb je er wel degelijk wat aan, maarja dit is de klaagbaak dus ik dacht laat ik het simpel houden voor al die HBOers hier.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:27 schreef zquing het volgende:
[..]
je hoeft geen communicatiewetenschappen te doen om te beseffen dat zonder intonatie ongeveer het grootste deel van de informatieoverdracht wegvalt. Daarom is smiley/PI gebruik belangerijk
Je hoeft ook geen communicatiewetenschappen te studeren om te zien dat Cmonv de klacht van de TS kopieert en overdrijft, een duidelijke kenmerk van sarcasme.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:27 schreef zquing het volgende:
[..]
je hoeft geen communicatiewetenschappen te doen om te beseffen dat zonder intonatie ongeveer het grootste deel van de informatieoverdracht wegvalt. Daarom is smiley/PI gebruik belangerijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |