abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65550076
je weet trouwens wel 't verschil tussen me en mijn?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_65550120
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:09 schreef zquing het volgende:

[..]

dit is precies 't zelfde als een HBO'er die zegt dat hij student is

Je maakt proefwerken welke tellen voor je SE
Ok prima

Ik ga volgend jaar wel HBO doen, kun je nu nog meer bijdehante opmerkingen maken?
  donderdag 29 januari 2009 @ 23:11:58 #53
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65550173
TS, zeik niet. Dit is supersimpele wiskunde, en op de middelbare school doe je voorbereidend onderwijs. Dan leer je altijd dingen die je later niet nodig gaat hebben. Wat heb je überhaupt aan Nederlands als je Engels gaat studeren? Wat heb je aan Engels als je Frans gaat studeren? Wat heb je aan Frans als je bedrijfseconomie gaat doen? Elk vak is in principe nutteloos. Maar als je later iets economisch of technisch gaat doen en je kan dit niet in één keer opschrijven ben je ten dode opgeschreven.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_65550174
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:10 schreef punkjunk het volgende:

[..]

Ok prima

Ik ga volgend jaar wel HBO doen, kun je nu nog meer bijdehante opmerkingen maken?
Beetje zonde van 6 jaar VWO vind je niet?
  donderdag 29 januari 2009 @ 23:12:18 #55
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_65550184
Fok Klaagbaak: Waar jeals TS bijna altijd spijt hebt dat je je topic hebt geopend, en er vaak een HBO-bashtopic van wordt gemaakt, of een friet/patat-discussie ontstaat.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_65550191
quote:

[..]

Nee, je maakt SE's. Die tellen allemaal voor een bepaald percentage mee en alle SE's bij elkaar = 100%.
Dan heb je nog je CSE en die tel je bij het gemiddelde SE-cijfer op en dat deel je door 2.
pi_65550196
quote:

[..]

Zo zagen wij het ook ja. Maar toen we een keer de toets uit de koffer van een leraar gejat hadden (they found out) hing ons uitsluiting van het examen boven ons hoofd omdat het officieel een onderdeel van het examen is. Dit gebeurde in 4 VWO he.
What Would Goku Do
pi_65550224
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:11 schreef zquing het volgende:

[..]

Sommige opleidingen heb je nou eenmaal niet in WO
pi_65550318
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:11 schreef zquing het volgende:

[..]

Er is geen WO opleiding akkerbouw die mij aanspreekt.
pi_65550398
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:15 schreef punkjunk het volgende:

[..]

Er is geen WO opleiding akkerbouw die mij aanspreekt.
Niets vergelijkbaars in wageningen? Maar opzich de enige goede reden om van 't VWO naar het HBO te gaan
pi_65550401
TS, al zijn dit vreselijk simpele vergelijkingen, ik leef met je mee. Ik heb namelijk ook vakken gehad waar ik geen reet aan had, waaronder:

Maatschappijleer, economie, frans, duits, nog een paar talen, lichamelijke opvoeding, GESCHIEDENIS, aardrijkskunde, levensbeschouwing, verzorging, ckv, tekenen, informatica.
pi_65550417
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:17 schreef Cmonv het volgende:
TS, al zijn dit vreselijk simpele vergelijkingen, ik leef met je mee. Ik heb namelijk ook vakken gehad waar ik geen reet aan had, waaronder:

Maatschappijleer, economie, frans, duits, nog een paar talen, lichamelijke opvoeding, GESCHIEDENIS, aardrijkskunde, levensbeschouwing, verzorging, ckv, tekenen, informatica.
Je leeft van een uitkering?
pi_65550451
Van studentenuitkering ja.
  donderdag 29 januari 2009 @ 23:19:52 #64
53267 TC03
pi_65550474
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Je leeft van een uitkering?
Waarom denk je dat?
pi_65550497
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:17 schreef Cmonv het volgende:

mensen die algemene ontwikkeling niet kunnen waarderen....... Heb er nogsteeds spijt van dan ik geen geschiedenis had gekozen als keuze vak
pi_65550525
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:17 schreef zquing het volgende:

[..]

Niets vergelijkbaars in wageningen? Maar opzich de enige goede reden om van 't VWO naar het HBO te gaan
Nee, wageningen is meer op innoveren gericht en de VHI in Leeuwarden meer op uitvoeren. Daarnaast zijn ze in wageningen veel technischer en wetenschappelijker terwijl ik gewoon mooi wil boeren zeg maar.
  donderdag 29 januari 2009 @ 23:21:04 #67
53267 TC03
pi_65550529
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:20 schreef zquing het volgende:

[..]

mensen die algemene ontwikkeling niet kunnen waarderen....... Heb er nogsteeds spijt van dan ik geen geschiedenis had gekozen als keuze vak
Waarom zouden basisregels wiskunde niet als algemene ontwikkeling gezien mogen worden?
pi_65550583
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:19 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Omdat ik ontzettend veel vakken zie die van groot belang zijn in het dagelijks leven/bij studies/uitoefenen van een beroep waar [insert naam van die ene] beweert niets aan te hebben
pi_65550641
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:21 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waarom zouden basisregels wiskunde niet als algemene ontwikkeling gezien mogen worden?
zeg ik dat ergens?
pi_65550701
Jammer dat m'n sarcasme niet voor iedereen duidelijk was.

Maar voor de duidelijkheid, ik doe een technische studie en zal al die dingen van genoemde vakken dus nooit toepassen in dat vakgebied. TS zegt nooit wiskunde toe te hoeven passen. Dus als je 't zo bekijkt ben ik het met 'm eens.

Qua ontwikkeling heb je er wel degelijk wat aan, maarja dit is de klaagbaak dus ik dacht laat ik het simpel houden voor al die HBOers hier.
  donderdag 29 januari 2009 @ 23:25:33 #71
53267 TC03
pi_65550725
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Omdat ik ontzettend veel vakken zie die van groot belang zijn in het dagelijks leven/bij studies/uitoefenen van een beroep waar [insert naam van die ene] beweert niets aan te hebben
Ja, en er zijn ook ontzettend veel studies die geen direct belang bij die vakken hebben.
pi_65550793
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:25 schreef Cmonv het volgende:
Jammer dat m'n sarcasme niet voor iedereen duidelijk was.

Maar voor de duidelijkheid, ik doe een technische studie en zal al die dingen van genoemde vakken dus nooit toepassen in dat vakgebied. TS zegt nooit wiskunde toe te hoeven passen. Dus als je 't zo bekijkt ben ik het met 'm eens.

Qua ontwikkeling heb je er wel degelijk wat aan, maarja dit is de klaagbaak dus ik dacht laat ik het simpel houden voor al die HBOers hier.
je hoeft geen communicatiewetenschappen te doen om te beseffen dat zonder intonatie ongeveer het grootste deel van de informatieoverdracht wegvalt. Daarom is smiley/PI gebruik belangerijk
pi_65550826
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:27 schreef zquing het volgende:

[..]

je hoeft geen communicatiewetenschappen te doen om te beseffen dat zonder intonatie ongeveer het grootste deel van de informatieoverdracht wegvalt. Daarom is smiley/PI gebruik belangerijk

donderdag 29 januari 2009 @ 23:28:58 #74
203688 Drijfzand
account closed
pi_65550861
Dit kan toch enkel een probleem zijn als je niet weet wat een negatieve exponent of een breuk als exponent betekent?

negat expon: X-a =1/Xa
Xa/b = bwortelteken ( Xa )

btw: vergeet niet dat
(Xa)b=Xa*b
Xa.Xb=Xa+b
too much to do in the real world.
  donderdag 29 januari 2009 @ 23:29:54 #75
53267 TC03
pi_65550897
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:27 schreef zquing het volgende:

[..]

Je hoeft ook geen communicatiewetenschappen te studeren om te zien dat Cmonv de klacht van de TS kopieert en overdrijft, een duidelijke kenmerk van sarcasme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')