Ja, maar morgen tijdens de herkansingen nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:32 schreef Discovery. het volgende:
Jezus man, de antwoorden staan er al in, wat loop je nou te zeiken?
Ach, Eenmaal je op Havo zit hoef je nooit meer dan een uur te leren voor ietsquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:33 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, maar morgen tijdens de herkansingen niet![]()
.
Zet het in je GR ofzoquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:33 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, maar morgen tijdens de herkansingen niet![]()
.
Sterker nog, het is er maar 1. Als je c snapt, dan hoort de rest totaal geen probleem te zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:35 schreef MASD het volgende:
Het zijn gewoon een zestal regelsWat is daar moeilijk aan?
Morgen krijg ik zo'n 8-tal sommen met allemaal van zulke a t/m f'jes, en dan alleen alles wat voor het eerste =-teken staat. Het antwoord met berekening moet ik zelf uitvinden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:35 schreef MASD het volgende:
Het zijn gewoon een zestal regelsWat is daar moeilijk aan?
Ik zeg wel gewoon grafische rekenmachine, maar ben te lui om te typenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:39 schreef GasTurbine het volgende:
GR. Wat is er nou moeilijk aan grafische rekenmachine, vraag ik me dan af. Vandaag ook. Ik zit gewoon, komt er een meisje aangehuppeld 'Magk jullie GR?'
Heb 6 keer 'wad' gezegd.
Dit ís wiskunde Aquote:
En wat doe je dan dagelijks?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:44 schreef Kurolon het volgende:
[..]
Wiskunde B pas ik dagelijks toe in tegenstelling tot Wiskunde A.
Les geven ofzo.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dit ís wiskunde A
En er staat al redelijk wat in mijn grafische rekenmachine ja, maar het is zo veel, dat gaat morgen niet goed.
Kutproefwerk ook, haalde voor het eerste proefwerk een 7,4, en voor het tweede een 4,3. Morgen dus de herkansing, maar ach, het hoofdstuk dat we nu behandelen is makkelijk en dus haal ik wel weer een 7 voor het derde proefwerk, waardoor ik wel weer redelijk sta.
Ja, dit zijn van die "schrijf zonder negatieve exponenten", "schrijf als macht van a", etc, maar sommen zitten er ook in.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:48 schreef Wackyduck het volgende:
Waarom krijg je eigenlijk geen echte sommen?
Dit zijn gewoon wat simpele schrijfmanieren...
hboquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:53 schreef punkjunk het volgende:
Ik had ook weer een 3,9 voor me wiskunde tentamen
Opschepperquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:31 schreef MacorgaZ het volgende:
In wat voor maatschappij leven we als je als zielige 16-jarige jongen deze nutteloze wiskunde moet kunnen, en als je ouder bent nooit toepassen? Wat boeit het mij dat y gelijk is aan ax^n?
Hier gaat het dus om:
[ afbeelding ]
Klacht: Wiskunde
Klacht 2: Wiskunde zoals dit maakt me depressief
Klacht 3: VWO is kut, was ik maar een simpele VMBO'er.
tentamens op de middelbare schoolquote:
Wat, dat ik een zielige jongen ben die van iets wat blijkbaar simpel is niks snapt? Nee, een opschepper ben ik nietquote:
Nee, tentamens. Ik heb al sinds 4 vwo tentamens, dat is me SE. Aan het eind van dit jaar heb ik examens, dat is me CE. Het SE cijfer + het CE cijfer / 2 is me uiteindelijke diploma cijfer.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:04 schreef zquing het volgende:
[..]
tentamens op de middelbare school
proefwerken noem je die
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:06 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Nee, tentamens. Ik heb al sinds 4 vwo tentamens, dat is me SE. Aan het eind van dit jaar heb ik examens, dat is me CE. Het SE cijfer + het CE cijfer / 2 is me uiteindelijke diploma cijfer.
Ahh zit dat zo!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:06 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Nee, tentamens. Ik heb al sinds 4 vwo tentamens, dat is me SE. Aan het eind van dit jaar heb ik examens, dat is me CE. Het SE cijfer + het CE cijfer / 2 is me uiteindelijke diploma cijfer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |