abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65665445
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:05 schreef pberends het volgende:
http://www.rtl.nl/(/finan(...)rz_laatstestuive.xml
Beleggingsclub 'Mijn laatste stuiver' koopt Ahold bij

105 aandelen Fortis... die domme oudjes hebben nooit van transactiekosten gehoord zeker ?
pi_65665808
quote:

105 aandelen Fortis... die domme oudjes hebben nooit van transactiekosten gehoord zeker ?
meer een gezelligheidsvereniging
pi_65667343
quote:

Koopt niemand hier ooit voor de gein dergelijke aantalletjes aandelen dan? gewoon om te kijken wat ze doen of omdat er een bepaald sentiment bij is? Vind dat zelf wel grappig om te doen. Heb zelf ook een summier portie Fortis....leek me wel grappig om dat aandeel te volgen tijdens de crisis. of deze nu op 10 cent staat of op 10 euro boeit me niet zo. Gewoon voor de heb zeg maar.
it's better to burn out than to fade away...
pi_65667478
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:34 schreef lammegiraf het volgende:

[..]

Koopt niemand hier ooit voor de gein dergelijke aantalletjes aandelen dan? gewoon om te kijken wat ze doen of omdat er een bepaald sentiment bij is?
nee, dan ga ik liever een kistje bier halen, daar weet ik het rendement van
pi_65667893
quote:

[..]

Koopt niemand hier ooit voor de gein dergelijke aantalletjes aandelen dan? gewoon om te kijken wat ze doen of omdat er een bepaald sentiment bij is? Vind dat zelf wel grappig om te doen. Heb zelf ook een summier portie Fortis....leek me wel grappig om dat aandeel te volgen tijdens de crisis. of deze nu op 10 cent staat of op 10 euro boeit me niet zo. Gewoon voor de heb zeg maar.
Je kunt beter je geld ergens anders aan besteden dan een 'klein beetje uitgeven aan aandelen'
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_65668148
Wat denken jullie van de cijfers van unilever donderdag? Zit er aan te denken om woensdag aantal longs te kopen.
pi_65668277
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:53 schreef M.Melandri het volgende:
Wat denken jullie van de cijfers van unilever donderdag? Zit er aan te denken om woensdag aantal longs te kopen.
Ik weet het niet, ik heb mn shorts geswitched naar longs + de longs die ik nog had die op verlies stonden. We zien wel hoe het morgen gaat, maar ben er van overtuigd dat er een kleine omme draai komt.

En wat betreft unilever, ik wist niet dat daar genoeg handel is was om longs / shorts in te gaan traden?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_65669337
Unilever NV Cert. Sprinter Long 15,90 omzet : 7150

Dus dat is niet verkeerd, ga denk ik woensdag gewoon long.
pi_65669656
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:37 schreef henkway het volgende:

[..]

nee, dan ga ik liever een kistje bier halen, daar weet ik het rendement van
pff broodkaarter

zo serieus is het nou ook weer niet allemaal toch?
pi_65669847
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:27 schreef lammegiraf het volgende:

[..]

pff broodkaarter

zo serieus is het nou ook weer niet allemaal toch?
100 aandelen fortis schiet gewoon voor geen meter op, moeten ze 0,2 p/a stijgen om transactiekosten eruit te halen. Zet em dan gewoon in je schaduwporto.
pi_65669988
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:31 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

100 aandelen fortis schiet gewoon voor geen meter op, moeten ze 0,2 p/a stijgen om transactiekosten eruit te halen. Zet em dan gewoon in je schaduwporto.
dat klinkt niet zo onmogelijk toch? Als het nu 1 aandeel was mocht je me voor gek verklaren.
pi_65670034
Wat wil Ping An eigenlijk bereiken met het tegenstemmen?
pi_65670061
quote:

[..]

Ja, laat ik even 20 euri transactiekosten betalen omdat het grappig is om een paar aandelen van iets te hebben .
pi_65670065
Tv tip vanavond:

Ned 2
22:50 - 23:51 uur

De kleine Nederlandse belegger is door de kredietcrisis al zijn spaargeld kwijtgeraakt. Had hij dit niet moeten zien aankomen en - belangrijker - hoe krijgt hij het terug? Principieel niet-belegger Frans Bromet gaat op onderzoek uit en komt tot onhullende ontdekkingen

# Kelderende beurskoersen, banken die over de kop gaan en dreigende massaontslagen. Het dagelijkse nieuws wordt beheerst door de gevolgen van de crisis op de financiële markten. Veel particuliere beleggers hebben een flink deel van hun vermogen in rook op zien gaan. Een jaar geleden was alles nog rustig en leek het soms wel of je op de beurs slapend rijk kon worden.
# In Slapend rijk volgt Frans Bromet, zelf principieel niet-belegger, een bont gezelschap particuliere beleggers en gaat op zoek naar hun motieven. Terwijl de financiële crisis inslaat als een bom, peilt Bromet de emoties. Terwijl de één fors moet inleveren, zorgen de kelderende koersen voor de ander juist voor enorme winsten.
# De Rotterdamse belegger Erik (35), die Bromet niet in zijn flat laat filmen omdat de pizzadozen tot het plafond reiken, leeft van het beleggen en voorspelde de financiële crisis ruim voordat deze zich aandient. Hij vreest dat het niet bij een recessie blijft en vertelt dat Nederland in een langdurige economische depressie terecht zal komen. Bromet volgt hoe Erik een miljoen bij elkaar probeert te verdienen zodat hij en zijn familie de crisisjaren kunnen doorstaan.
# Zakenman André (59) uit Hoofddorp komt er op een dure manier achter dat zijn vermogensbeheerder niet zorgvuldig omgaat met het geld waar hij zijn hele leven voor heeft gewerkt. Hij zit nu op beleggingsles omdat hij het zelf wil gaan doen.
# Irma (51), een vermogende dame uit 't Gooi, stelt dat vrouwen beter beleggen dan mannen. Zij probeert Frans ervan te overtuigen dat beleggen niets met gokken te maken heeft. Frans komt erachter dat haar scherpe analyses haar niet behoeden voor financiële debacles.
pi_65670072
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:34 schreef lammegiraf het volgende:

[..]

dat klinkt niet zo onmogelijk toch? Als het nu 1 aandeel was mocht je me voor gek verklaren.
Dat is een kleine 14% stijging, dan heb je slechts transactiekosten eruit en nog geen eens winst. Magoed ieder zijn eigen handelswijze natuurlijk.
pi_65670343
dow zakt nu toch serieus weg.7869
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
pi_65670386
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:36 schreef Westlander het volgende:
Tv tip vanavond:

Ned 2

De kleine Nederlandse belegger is door de kredietcrisis al zijn spaargeld kwijtgeraakt. Had hij dit niet moeten zien aankomen en - belangrijker - hoe krijgt hij het terug? Principieel niet-belegger Frans Bromet gaat op onderzoek uit en komt tot onhullende ontdekkingen

# De Rotterdamse belegger Erik (35), die Bromet niet in zijn flat laat filmen omdat de pizzadozen tot het plafond reiken, leeft van het beleggen en voorspelde de financiële crisis ruim voordat deze zich aandient. Hij vreest dat het niet bij een recessie blijft en vertelt dat Nederland in een langdurige economische depressie terecht zal komen. Bromet volgt hoe Erik een miljoen bij elkaar probeert te verdienen zodat hij en zijn familie de crisisjaren kunnen doorstaan.
Wat de NEUK! Ben je 35, noem je jezelf belegger, je leeft voor het beleggen. En je woont in een flat waarde pizza dozen zich tot de plafond reiken?

Riiiiiiiiiiiiiiiiight
pi_65670390
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:36 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Dat is een kleine 14% stijging, dan heb je slechts transactiekosten eruit en nog geen eens winst. Magoed ieder zijn eigen handelswijze natuurlijk.
ghe...dat het niet echt slim is weet ik ook wel....ook niet zo dat ik een hele portefeuille heb met dat soort rampaankopen hoor.

Ik zie Fortis nog wel een keer op een eurotje of 2,5 a 3 uitkomen...dan kan ik daar toch wel om lachen in ieder geval. 't leek me ook niet verstandig voor veel geld in Fortis te gaan.
pi_65670417
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:36 schreef Westlander het volgende:
Tv tip vanavond:

Ned 2

# Kelderende beurskoersen, banken die over de kop gaan en dreigende massaontslagen. Het dagelijkse nieuws wordt beheerst door de gevolgen van de crisis op de financiële markten. Veel particuliere beleggers hebben een flink deel van hun vermogen in rook op zien gaan. Een jaar geleden was alles nog rustig en leek het soms wel of je op de beurs slapend rijk kon worden.
# In Slapend rijk volgt Frans Bromet, zelf principieel niet-belegger, een bont gezelschap particuliere beleggers en gaat op zoek naar hun motieven. Terwijl de financiële crisis inslaat als een bom, peilt Bromet de emoties. Terwijl de één fors moet inleveren, zorgen de kelderende koersen voor de ander juist voor enorme winsten.
# Zakenman André (59) uit Hoofddorp komt er op een dure manier achter dat zijn vermogensbeheerder niet zorgvuldig omgaat met het geld waar hij zijn hele leven voor heeft gewerkt. Hij zit nu op beleggingsles omdat hij het zelf wil gaan doen.
# Irma (51), een vermogende dame uit 't Gooi, stelt dat vrouwen beter beleggen dan mannen. Zij probeert Frans ervan te overtuigen dat beleggen niets met gokken te maken heeft. Frans komt erachter dat haar scherpe analyses haar niet behoeden voor financiële debacles.
Eigenlijk was deze beurscrash makkelijk aan te zien komen. Jammer dat ik toen nog niet belegde met shorts .

En de beleggers zijn niet bepaald slim geweest, aandelen halveren meestal bij een recessie, en deze recessie is de best voorspelde ooit.
pi_65670574
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_65670612
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:44 schreef pberends het volgende:
Eigenlijk was deze beurscrash makkelijk aan te zien komen. Jammer dat ik toen nog niet belegde met shorts .
Als er binnen een jaar een systeemcrash komt zeggen we dat over 2 jaar ook allemaal, een koe in de kont kijken .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_65671614
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Als er binnen een jaar een systeemcrash komt zeggen we dat over 2 jaar ook allemaal, een koe in de kont kijken .
Dat gezegde van een koe in de kont kijken kende ik nog niet.
Maar ik ken genoeg particuliere beleggers die er allemaal rond december/januari volledig zijn uitgestapt en toen gingen shorten.
pi_65672645
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ik ga ook in goud over een paar jaar, maar dit systeem is toch niet zo ziek dat we nu al een volgende crash krijgen?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 februari 2009 @ 23:56:07 #225
862 Arcee
Look closer
pi_65678926
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')