abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65570793
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:17 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Ja maar als je ruim 5% verwacht valt het toch nog mee? De afgelopen dagen leek het wel alsof elk ook maar enigszins positief op te vatten bericht resulteerde in flinke stijging.
Tja, dat krijg je met onrealistische verwachtingen...
pi_65570953
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:19 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Tja, dat krijg je met onrealistische verwachtingen...
Sowieso is de link tussen macro economische berichten + verwachting en hoe de beurs zich ontwikkeld al jaren verwaterd
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_65571090
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:23 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Sowieso is de link tussen macro economische berichten + verwachting en hoe de beurs zich ontwikkeld al jaren verwaterd
Ik heb het idee dat dit vooral voor de laatste paar weken geldt. Het nieuws heeft echt volledig geen correlatie meer met de reacties op de beurs.
pi_65571205
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:26 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat dit vooral voor de laatste paar weken geldt. Het nieuws heeft echt volledig geen correlatie meer met de reacties op de beurs.
Die correlatie is al jaren vrij zwak. Daarom verbaas ik me ook vaak dat mensen proberen te begrijpen hoe kleine stijgingen op basis van een uur werken, waarom ze omhoog gaan of dalend zijn.

Besides beleggen zou wel heel makkelijk zijn als het macro economisch nieuws wel een grote correlatie zou hebben met de actuele koersstijgingen/dalingen
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:32:02 #80
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_65571282
Die cijfers lopen achter op de reele situatie dus nog verder achter op de beurs. Ze kunnen mee of tegenvallen.

Wel komen er zo langzamerhand steeds meer -kleine- signalen dat we rond de bodem zitten. Als er geen gekke dingen meer gebeuren, zoals grote banken die omvallen of landen die failliet gaan, denk ik dat we de komende 2 jaar schoksgewijs omhoog klimmen. Reele economie volgt over 18 maanden.
The End Times are wild
pi_65571292
En we zakken door de -1% op DJ....
pi_65571384
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:32 schreef LXIV het volgende:
Die cijfers lopen achter op de reele situatie dus nog verder achter op de beurs. Ze kunnen mee of tegenvallen.

Wel komen er zo langzamerhand steeds meer -kleine- signalen dat we rond de bodem zitten. Als er geen gekke dingen meer gebeuren, zoals grote banken die omvallen of landen die failliet gaan, denk ik dat we de komende 2 jaar schoksgewijs omhoog klimmen. Reele economie volgt over 18 maanden.
Ik ben het volledig met je eens, maar ik heb zeer grote twijfels bij het feit dat er geen enkel lijk meer uit een of andere boekhoud kast flikkert bij een grote financiėle instelling. Dat is ook de enige reden waarom ik op dit moment nog uit de aandelen zit.
pi_65571400
Vreemd, die rakkers op Wall Straat weten ook niet wat ze willen he.
pi_65571467
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:29 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Die correlatie is al jaren vrij zwak. Daarom verbaas ik me ook vaak dat mensen proberen te begrijpen hoe kleine stijgingen op basis van een uur werken, waarom ze omhoog gaan of dalend zijn.

Besides beleggen zou wel heel makkelijk zijn als het macro economisch nieuws wel een grote correlatie zou hebben met de actuele koersstijgingen/dalingen
Er wordt wel degelijk op die cijfers gelet, de beurs heeft die cijfers nodig om in te schatten hoe diep de recessie wordt.
pi_65571505
Kvind de grafiek van de Nasdaq wel leuk... Iets omhoog, dan stijl naar beneden.
pi_65571570
Komt die Down Jones 8000 toch weer aardig in de buurt .
pi_65571635
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:36 schreef pberends het volgende:

[..]

Er wordt wel degelijk op die cijfers gelet, de beurs heeft die cijfers nodig om in te schatten hoe diep de recessie wordt.
De beurs heeft die cijfers niet nodig, het is puur hoe mensen dit soort nieuws op waarde inschatten. Hoe ze het interpreteren. Dit soort macro nieuws is meer interessant voor grote fondsbeheerders die met name letten op investeringen op lange termijn.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 17:01:02 #89
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65572343
Jaja ik zat toch weer goed he!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_65572371
Goeiemiddag. Leuke dag?
Krimp VS valt mee.
pi_65572850
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:05 schreef pberends het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)aanzet.avi_plain.xml

Kijker aan Zet, met Willem Middelkoop en Sylvester Eifinger.
Echt een tip voor LIVX overigens.

Al die bedrijven die nu failliet gaan moeten banken ook nog gaan afschrijven. Uiteindelijk zullen ze toch genationaliseerd worden.
pi_65572908
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:16 schreef pberends het volgende:

[..]

Echt een tip voor LIVX overigens.

Al die bedrijven die nu failliet gaan moeten banken ook nog gaan afschrijven. Uiteindelijk zullen ze toch genationaliseerd worden.
Dit is wel een heel overhaastige bewering
pi_65572926
zo weer effe 50% rendement gehaald op sprinters short, de helft zonet verkocht.
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
pi_65573053
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:18 schreef edwinh het volgende:
zo weer effe 50% rendement gehaald op sprinters short, de helft zonet verkocht.
'winst nemen' met sprinters? Koop dan bij, of koop iig. nieuwe posities in voor over het weekend heen. Ik zit long wat betreft olie/goud over het weekend, en een vrije lage hefboom long op verschillende indices omdat we weer koopbare gebieden benaderen.
pi_65573137
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:23 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

'winst nemen' met sprinters? Koop dan bij, of koop iig. nieuwe posities in voor over het weekend heen. Ik zit long wat betreft olie/goud over het weekend, en een vrije lage hefboom long op verschillende indices omdat we weer koopbare gebieden benaderen.
Ik denk niet dat ie van plan was z'n winst van vandaag maandag gelijk weer in te leveren.
pi_65573344
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:26 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ie van plan was z'n winst van vandaag maandag gelijk weer in te leveren.
idd, ik heb zo mijn verlies van philips eerder ze week weer gelijk getrokken, volgende week weer een kans. ik denk dat het weer licht gaat stijgen maandag, daarom een deel verkocht.... effe op zeker deze keer.
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
pi_65573780
Staat hier iets te gebeuren voor maandag?
pi_65573867
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:51 schreef M.Melandri het volgende:
[ afbeelding ] Staat hier iets te gebeuren voor maandag?
SNS Anaal lijkt uit te bodemen, dus stappen beleggers weer als een stel konijnen in.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 17:57:57 #100
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65573964
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:54 schreef pberends het volgende:

[..]

SNS Anaal lijkt uit te bodemen, dus stappen beleggers weer als een stel konijnen in.
Wat een niveau jongens...
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')