abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 januari 2009 @ 14:28:50 #205
111260 Charmian
a little joy
pi_65595062
quote:
Wetboek van Strafrecht
Titel V. Misdrijven tegen de openbare orde
Artikel 137e
1
Hij die, anders dan ten behoeve van zakelijke berichtgeving:
1°.
een uitlating openbaar maakt die, naar hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden, voor een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun hetero- of homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijke, psychische of verstandelijke handicap beledigend is, of aanzet tot haat tegen of discriminatie van mensen of gewelddadig optreden tegen persoon of goed van mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun geslacht, hun hetero- of homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijke, psychische of verstandelijke handicap;
2°.
een voorwerp waarin, naar hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden, zulk een uitlating is vervat, aan iemand, anders dan op diens verzoek, doet toekomen, dan wel verspreidt of ter openbaarmaking van die uitlating of verspreiding in voorraad heeft;
wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.

2
Indien het feit wordt gepleegd door een persoon die daarvan een beroep of gewoonte maakt of door 2 of meer verenigde personen wordt gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de vierde categorie opgelegd.
3
Indien de schuldige een van de strafbare feiten, omschreven in dit artikel, in zijn beroep begaat en er, tijdens het plegen van het feit, nog geen 5 jaren zijn verlopen sedert een vroegere veroordeling van de schuldige wegens een van deze misdrijven onherroepelijk is geworden, kan hij van de uitoefening van dat beroep worden ontzet.
Waar staat nu dat je je 'forum' moet schoonhouden
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  † In Memoriam † zaterdag 31 januari 2009 @ 14:28:51 #206
135305 beequeen
Lost.
pi_65595064
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 14:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Tja, ik neem toch aan dat het niet de eerste actie is geweest van Brammetje. Hij zal vast al wel een paar keer met Huub gesproken hebben? Dat heeft schijnbaar niet het gewenste resultaat opgeleverd?
Bram heeft zich niet te bemoeien met Claire en Huub. Het zijn volwassen mensen die hun eigen beslissingen nemen. Dat Bram Recourt het daar niet mee eens is is zijn probleem.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_65595142
quote:

[..]

Tja, ik neem toch aan dat het niet de eerste actie is geweest van Brammetje. Hij zal vast al wel een paar keer met Huub gesproken hebben? Dat heeft schijnbaar niet het gewenste resultaat opgeleverd?
Ja en dan ga je als iemand die een bedrijf in de media heeft via een site met 200 actieve leden een bericht over je zus en zwager naar buiten brengen. Hoe gestoord ben je dan wel niet in je denken.
Als het waar was van het sms-je dan had mijn broer mijn man opgezocht en hem even vriendelijk verzocht om met zijn poten van mij af te blijven.
En alles verder binnenkamers gehouden om mij als zijn zus te beschermen.
Waarom heeft die bram het trouwens niet op zijn eigen site neergezet. Daar is toch ook een forum gedeelte.
pi_65595212
quote:

[..]

Niet het resultaat wat Bram wou, en natuurlijk ga je dan via een andere weg door
Goedemorgen :W
pi_65595227
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 14:28 schreef Charmian het volgende:

[..]

Go hard or go home
pi_65595315
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 14:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

Bram heeft zich niet te bemoeien met Claire en Huub. Het zijn volwassen mensen die hun eigen beslissingen nemen. Dat Bram Recourt het daar niet mee eens is is zijn probleem.
och, bemoeien als er echt wat speelt, maar dat weten wij dus niet, dan mag hij zich wel met hen bemoeien, maar dan wel via een andere weg.
  One tough cookie zaterdag 31 januari 2009 @ 14:39:13 #211
169210 liesje1979
pi_65595316
Maar als ik het dus goed begrijp, waren Hedda en Lieke ingezet voor de luistercijfers?
pi_65595336
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 14:35 schreef blomst het volgende:

[..]

Niet het resultaat wat Bram wou, en natuurlijk ga je dan via een andere weg door
Niet de beste weg, maar ja, iedereen duikt vol op Sly en op Brammetje horlepiep. Maar 't is toch echt wel Huub die, zo het lijkt en voor mij redelijk aannemelijk, naast de pot zit te piesen. Maar die komt er voor de duizendste keer mee weg omdat hij geen kwaad kan doen?
  zaterdag 31 januari 2009 @ 14:44:33 #213
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_65595459
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 14:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, dat zal Bram vermoedelijk ook zeggen over Huub.

Ik kan mij nog herinneren dat in DGK Huub ooit voor z'n zus opkwam (Dennis die er iets over zei in het kader van blijf van m'n lijf casa) en iedereen kwijlend Huub geweldig vond. Nu Bram (wel een eikel vind ik) z'n zus in bescherming neemt is hij de boosdoener?
Dat noemen ze huubsopperselectiviteit. (Mooi Scrabblewoord, 3x woordwaarde)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 31 januari 2009 @ 14:47:59 #214
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65595543
Je zou de indruk krijgen dat Claire een halfzachte klapjosti is zoals iedereen om haar heen zich "beschermend" opstelt. Lekker respectvol naar je zus toe.

Het is toch aan Claire en aan niemand anders of Huub wel of niet ergens mee weg komt?
  zaterdag 31 januari 2009 @ 14:51:12 #215
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_65595616
claire

Re: DGK zijn nasleep
« Antwoord #5467 Gepost op: Vandaag om 14:36:04 »

Bram en ik (Huub) hebben net uitgebreid gebeld,

er waren, zijn een aantal dingen aan de hand, maar daar hebben we goed over gepraat,

wij kiezen ervoor om dingen gewoon nu weer intern te bespreken, het is gewoon een roerige periode geweest waarin veel, heel veel is gebeurd.

nou dus dat,

verder ga ik niet meer inhoudelijk in over sms en, brieven en Claire en ik, punt

ook namens Bram

God Zij met U
« Laatste verandering: Vandaag om 14:38:46 door claire » Meld dit bericht aan de moderator Gelogd
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
pi_65595699
Ongelooflijk!! Dat dit zomaar kan in Nederland! Echt, ongelofelijk!
Go hard or go home
pi_65595768
Dat "god zij met u" zou een tekst van dieene kunnen zijn in mijn ogen. Weet niet hoe ik er bij kom maar schoot me ineens te binnen. Nieuw complot theorietje.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 15:01:29 #218
111260 Charmian
a little joy
pi_65595833
Ik ben het allemaal een beetje op VOL aan het volgen. Echt waar, ik lach de ballen uit m'n broek als ik ze zou hebben. Wat een trieste vertoning, wel vermakelijk though.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 15:05:52 #219
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_65595900
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 14:58 schreef lies1958 het volgende:
Dat "god zij met u" zou een tekst van dieene kunnen zijn in mijn ogen. Weet niet hoe ik er bij kom maar schoot me ineens te binnen. Nieuw complot theorietje.
Dieene is overtuigd atheïst. Ik geloof niet in een god die 'met ons' is. Duidelijk niet mijn tekst
Ik zat er al een beetje op te wachten (tot iemand mijn naam ging noemen in deze soap). Nou, voor de duidelijkheid dan maar: ik heb er geen iota mee te maken.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 15:12:47 #220
226422 dgklieke
pi_65596040
[quote]Op zaterdag 31 januari 2009 14:58 schreef lies1958 het volgende:
[/quote
sly zij met u

[ Bericht 0% gewijzigd door dgklieke op 31-01-2009 15:23:36 ]
pi_65596051
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 15:05 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Dieene is overtuigd atheïst. Ik geloof niet in een god die 'met ons' is. Duidelijk niet mijn tekst
Ik zat er al een beetje op te wachten (tot iemand mijn naam ging noemen in deze soap). Nou, voor de duidelijkheid dan maar: ik heb er geen iota mee te maken.
Bart was van mijn kant geintje sorry naar jou toe hiervoor.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 15:17:04 #222
226422 dgklieke
pi_65596111
quote:

[..]

wel in sly
  zaterdag 31 januari 2009 @ 15:17:09 #223
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65596112
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 14:58 schreef lies1958 het volgende:
Ik denk dat Bart de moeder van Amanda is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  One tough cookie zaterdag 31 januari 2009 @ 15:24:34 #224
169210 liesje1979
pi_65596242
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 15:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Had ik toch niet voor niets ooit mijn hoop op jouw speurderskwaliteiten gevestigd!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 15:27:33 #225
je weet wel
pi_65596296
quote:

[..]

* Zoekt paspoort
  zaterdag 31 januari 2009 @ 15:28:51 #226
je weet wel
pi_65596326
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 15:17 schreef dgklieke het volgende:

[..]

wel in sly
Sly ken ik niet. Ik heb alleen een mening over Sly als DJ.
  Admin zaterdag 31 januari 2009 @ 15:50:59 #227
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_65596889
quote:

[..]

Die bakkenbaarden bij beide hè?! Sprekend
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_65596910
quote:

[..]

ik zou me er ook maar ver buiten houden want voor dat je het weet ben je de aanstichter van dit alles.
pi_65597337
Wel toevallig, Bart komt binnen, die typt iets en Slaai gooit het topic dicht.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 17:02:30 #230
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_65598969
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 14:28 schreef Charmian het volgende:

[..]

Daar:
quote:
- Het openbaar maken van uitlatingen waarvan men weet of kan vermoeden dat ze voor een groep mensen wegens hun ras beledigend zijn, dan wel aanzetten tot haat of discriminatie (art. 137e)
Misschien een doorbraak in de evolutionaire biologie? Sly & consorten blijkt een heel nieuw ras mensen?
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_65600179
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 14:55 schreef Noek het volgende:
Ongelooflijk!! Dat dit zomaar kan in Nederland! Echt, ongelofelijk! [ afbeelding ]
We staan nu naast het toestel waar de Koninklijke familie regelmatig gebruik van maakt...
Oh nee toch niet!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 17:51:59 #232
226422 dgklieke
pi_65600405
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 15:28 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Sly ken ik niet. Ik heb alleen een mening over Sly als DJ.
voor bart

zaterdag 31 januari 2009 @ 20:02:35 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_65604596
En dan zal ik me er ook maar weer eens tegenaan bemoeien.... Waarom ook niet hè, zo gaat dat op fora Sly

Het lijkt inmiddels duidelijk te worden dat de familie Recourt er voor gekozen heeft de vuile was van Huub en Claire door Bram buiten te laten hangen.

Aan de ene kant snap ik dat je gefrustreerd raakt als je kind of zus in een situatie zit waar je haar liever niet ziet zitten, en al helemaal niet als ze tot voor kort voor iedere stap die ze zette overleg had met papa, mama en broerlief, en nu haar kersverse echtgenoot als klankbord lijkt te gebruiken.... Dat er met een ander klankbord een ander geluid uitkomt is niet zo vreemd.

Het lijkt ook duidelijk te zijn dat er dingen gebeur(d)en waar niet alleen de familie Recourt niet blij mee is, maar die ook Claire niet helemaal lekker zitten. Broer Bram kan dan denken zijn zus te "helpen" maar op deze manier werkt het niet echt.... zeker niet als je daar als platform het forum van een type als Sly voor gebruikt.

Ik hoop dat de familie Recourt hun lievelingetje een beetje los kan laten en gaat accepteren dat ze haar eigen pad gaat zonder iedere keer naar huis te bellen om de weg te vragen. Op dit soort dingen zit niemand wachten, en al helemaal niet als iemand net een eigen zaak begonnen is, zwanger is en ook nog wat relatiestress heeft.

Hoe moeilijk het soms ook is: zolang je kind zijn/haar leven niet in gevaar brengt moet je je kind de kans geven zijn/haar eigen fouten te maken....
En soms zul je je als ouder zitten verbijten om niet in te grijpen, maar hoe moeilijk dat ook is, dat houdt wel het pad open om hulp te vragen als ze dat nodig heeft.... en zonder dat ze eerst door het stof moet.

Ik wens Claire een hoop sterkte, succes en een goede zwangerschap toe.
Alle overige deelnemers aan deze übertrieste soap wens ik vooral wijsheid toe.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_65608843
is die soap rond Huub en Claire nog steeds bezig......

zie straks nog een laatste blog verschijnen van Huub in deze stijl

zaterdag 31 januari 2009 @ 22:54:07 #235
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65610188
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 20:02 schreef Leandra het volgende:
En dan zal ik me er ook maar weer eens tegenaan bemoeien.... Waarom ook niet hè, zo gaat dat op fora Sly

Het lijkt inmiddels duidelijk te worden dat de familie Recourt er voor gekozen heeft de vuile was van Huub en Claire door Bram buiten te laten hangen.

Aan de ene kant snap ik dat je gefrustreerd raakt als je kind of zus in een situatie zit waar je haar liever niet ziet zitten, en al helemaal niet als ze tot voor kort voor iedere stap die ze zette overleg had met papa, mama en broerlief, en nu haar kersverse echtgenoot als klankbord lijkt te gebruiken.... Dat er met een ander klankbord een ander geluid uitkomt is niet zo vreemd.

Het lijkt ook duidelijk te zijn dat er dingen gebeur(d)en waar niet alleen de familie Recourt niet blij mee is, maar die ook Claire niet helemaal lekker zitten. Broer Bram kan dan denken zijn zus te "helpen" maar op deze manier werkt het niet echt.... zeker niet als je daar als platform het forum van een type als Sly voor gebruikt.

Ik hoop dat de familie Recourt hun lievelingetje een beetje los kan laten en gaat accepteren dat ze haar eigen pad gaat zonder iedere keer naar huis te bellen om de weg te vragen. Op dit soort dingen zit niemand wachten, en al helemaal niet als iemand net een eigen zaak begonnen is, zwanger is en ook nog wat relatiestress heeft.

Hoe moeilijk het soms ook is: zolang je kind zijn/haar leven niet in gevaar brengt moet je je kind de kans geven zijn/haar eigen fouten te maken....
En soms zul je je als ouder zitten verbijten om niet in te grijpen, maar hoe moeilijk dat ook is, dat houdt wel het pad open om hulp te vragen als ze dat nodig heeft.... en zonder dat ze eerst door het stof moet.

Ik wens Claire een hoop sterkte, succes en een goede zwangerschap toe.
Alle overige deelnemers aan deze übertrieste soap wens ik vooral wijsheid toe.
weet je dit alles doet me weer denken aan al dat gebemoeial van de hele fam tijdens de kooi ...
dat ik me nu weer afvraag .. waar ging dat toen ook alweer over ? een hele ophef over ... ja over wat eigenlijk ? Claire wist toen ook al niet meer wat voor en achter was ...een heel famile drama om ..ja om wat ?
dan zal het nu ook allemaal wel weer sterk overdreven zijn ...

aja ... was ook gestook van Jaap toen

HA ! nu weet ik wie die sms heeft gestuurd JAAP !!!
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 23:34:33 #236
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65611411
kunnen Huub & Jaap niet samen zon internet radiostation beginnen ? dit later uitbreiden met filmpjes ed. kan Jaap gelijk wat van zijn creativiteit kwijt
  zaterdag 31 januari 2009 @ 23:37:40 #237
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65611497
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 22:18 schreef FANN het volgende:

jeetje ...
  zondag 1 februari 2009 @ 01:26:17 #238
143001 Prospera
Verfrissend
pi_65614109
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 20:02 schreef Leandra het volgende:

Nou dat dus
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  zondag 1 februari 2009 @ 02:41:06 #239
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65614895
quote:
Op zondag 1 februari 2009 01:26 schreef Prospera het volgende:

[..]

Nou dat dus
mwah ... heb inmiddels het idee dat alles zwaar overtrokken is ...
vooral na het lezen dat Huub en Bram het na 1 telefoontje al deels hebben uitgepraat ...

en de emmer van Bram begin ik nu ook wel te begrijpen .... ik bedoel het is ook niet niks dat je constant door menigeen wordt aangesproken die wel wat te melden heeft over Huub of je zus ...
vooral die gekken die nog in het welbekende dgk wereldje leven ...

man o man .. hoe leg je dat soort mensen nu uit dat het af is ..uit !! het was een spel !!
en vooral na het zien van het intervieuw bij Dido ( waar achter ff bepaalde dat ze het maar ff uit moest maken met Roel ) denk ik jemig ... dat was maar 3 maandjes .... je zal ze maar meer als 1 jaar in je nek hebben !

het spel is afgelopen en de marionetpoppetjes zijn weer gewone mensjes ..

had ik tijdens de dgk een hekel aan Brian ( ook compleet gebrainwashed door achter ) .... geniet ik nu van hoe hij weer geniet van zijn Tamara en dat tie paps wordt ...
zo ook Amanda ( die was niet meer te brainwashen )... ut was een doos ut blijft een doos ... maar wel een doorszetterdoos !! en eindelijk weer derzelf ....
Nadia en Dennis ...ook al zon geval apart !! ....waar iedereen het al over eens was dat die 2 elkander echt al wel kenden voor de kooi !! Nadia was de verstandigste uiteindelijk en wist met veel moeite Dennis en haar uit het script te schrijven ... en zie daar ! 2 dolgelukkige ouders nu van een heel mooi mormeltje ....
Lieke ! ja ja komt tie PB die ging er ook in met idee dat fiks ik wel ff ... ( ook compleet door achter verneukt ) en nu eindelijk haar oude eigen ik weer terug ... wil niks meer met dgk te maken hebben wat ik haar dus ook echt niet kwalijk neem ... leeft haar eigen leventje nu en houdt der eigen aan der woord ! ( ik zit alleen af en toe te stangen omdat PB altijd zo lekker hapt )
en zo kan ik nog wel ff doorgaan ....
aja Natasia ... tja die geloofde echt alles van achteren die telt dus niet meer mee ...
en Jaap ..... tja die is niet voor niks winnaar .... heeft niet alleen de spelers schaakmat gezet ... ook achter

sorry voor het lange verhaal .... maar het vult wel ... vooral nu het hier een soort van saaie bejaardensoos is geworden .... ut lijkt hier wel nowlive
ala !! trap elkaars scootmobiel onder het gat weg en goooooooooo !!!
  zondag 1 februari 2009 @ 08:07:56 #240
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_65615744
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 13:08 schreef dgklieke het volgende:

sly is woest over post 760

Wat staat er in post 760? Iemand een printscreentje oid?
  zondag 1 februari 2009 @ 08:39:33 #241
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65615804
quote:
Op zondag 1 februari 2009 08:07 schreef Marrije het volgende:

[..]

Wat staat er in post 760? Iemand een printscreentje oid?
altijd handig dat hij hetzelf ook nog ff op zijn site plaatst
staat hier ergens tussen ...
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=16283&postdays=0&postorder=asc&start=100
  zondag 1 februari 2009 @ 08:51:07 #242
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_65615817
quote:
Op zondag 1 februari 2009 08:39 schreef snetje het volgende:

[..]

altijd handig dat hij hetzelf ook nog ff op zijn site plaatst
staat hier ergens tussen ...
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=16283&postdays=0&postorder=asc&start=100
Thanks!

Nah ja, al met al vind ik het wel weer vermakelijk.
  zondag 1 februari 2009 @ 14:45:09 #243
226422 dgklieke
pi_65624393
knip

[ Bericht 50% gewijzigd door dgklieke op 02-02-2009 00:50:54 ]
pi_65624629
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:37 schreef snetje het volgende:

[..]

jeetje ...
jah.........

en het zag er allemaal zo rooskleurig uit.....

hier was Claire nog vol goede moed........

maar ja...... hoe het allemaal werkelijk zit weten alléén Huub en Claire, iedereen kan natuurlijk
schrijven en roepen wat hij of zij wil......
  † In Memoriam † zondag 1 februari 2009 @ 15:03:35 #245
135305 beequeen
Lost.
pi_65625059
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 22:18 schreef FANN het volgende:

Wat een frustie zeg. Lijkt me echt zo'n joch die een gun mee naar school neemt en zomaar op iedereen begint te schieten.
― Mark Twain
  zondag 1 februari 2009 @ 19:35:30 #246
226422 dgklieke
pi_65633204

En nu, het eind is daar
Dus laat het doek nu maar vallen
Die sms is ook niet waar
Ik liep alleen maar te gallen

Want een leven heb ik niet
Ik ben alleen en och zo eenzaam
Dus vergeef me dat ik dan
Onzin uitkraam

En nee ik heb geen spijt
Dat heb ik nooit, nooit in me leven
Veel leden ben ik nu kwijt
Die heb ik allemaal een ban gegeven

Ik deed wat ik moest doen
Met vele nicks kon ik toch losgaan
Maar nu ben ik alleen
En voel me eenzaam

Er waren tijden dat men vaak dacht
dat ik geen zinnig woord uit heb gebracht
Maar ondanks dat deed ik me best
Brak in 't bericht, waar ik in werd gepest
Ik deed toch alles wat ik kon doen
Op mijn domeinnaam

Ik lach, ik jank, ik zeik
En dat alleen omdat ik een zak ben
Door mijn leden ben ik nu rijk
Maar dat is iets wat ik toch lekker ontken

Ik zoek nu een andere prooi
Omdat ik over Huub alles heb gegeven
Het IBG vind ik nu wel mooi
Ik heb toch geen leeefuhhh....

Want wat heeft een man
Zonder een doel
Ik mag toch zeggen hoe ik me voel
Ik buig voor niets, geen man, geen vrouw
En mijn slachtoffers drijf ik in het nauw
Althans zo denk ik bij mezelluf
Ik ga de rel aanaahaaaaaaan

[ Bericht 72% gewijzigd door dgklieke op 01-02-2009 19:44:30 ]
pi_65633391
Wat een bizar verhaal.

Kopersbelang heeft het gemunt op ----> IBG (ik ben genaaid), die hebben het weer gemunt op ----> Nowlive (slaai), die het weer heeft gemunt op ---> RM Rocket Miljonairs, oftewel Huub.
Op VOL zitten ze met een nat kruis en hijgend van alles en nog wat overal vandaan te kopieren.

En waar gaat het eigenlijk over Het is niet eens meer sensatie.
  zondag 1 februari 2009 @ 19:56:39 #248
226422 dgklieke
pi_65633835
2028

And now, the end is near; And so I face the final curtain. My friend, I'll say it clear, I'll state my case, of which I'm certain. I've lived a life thats bull I've traveled each and every Slaaaaaaaaaaai way; And more, much more than this, I did it my way. Regrets, Ive had a few; But actually none or too few to mention. I did what I had to do And saw it through without exemption. I planned each charted course; Each careful step along the Nolife way, But more, much more than this, I did it my way. Yes, there were times, Im sure you knew When I bit off more than I could chew. But through it all, when there was doubt, I ate it up and spit it out. I faced it all, I stood fat and tall; And did it my way. I've banned, I've laughed and cried. I've had my fill; cause I'm a looser And now, as tears subside, VOL & FOK find it all so amusing. To think I did all that; And may I say - not in a shy way, No, oh no not me, I did it my way. For what is a man, what has he got? If not himself, then he has not. To say the things he truly feels; And not the words of one who kneels. The record shows I took the blow And did it my way! ***THE END OF SLAAI***

Door: HERMAN BROOD | op: 2009-02-01 | om: 19:07
  zondag 1 februari 2009 @ 20:08:17 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65634218
Is er nu nog relevant nieuws of is het nu echt nog enkel forumpje bashen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_65636151
quote:
Op zondag 1 februari 2009 19:35 schreef dgklieke het volgende:

Hier laat 'ie het vast niet bij zittuh.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 1 februari 2009 @ 22:59:06 #251
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_65640495
Amanda en Dennis waren er niet .Amanda had een "optreden" in Meppel en Dennis had ook een optreden.Heb ik gehoord van iemand die bij Palma is geweest.
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  zondag 1 februari 2009 @ 23:10:05 #252
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_65640925
Mooiiiiiii, waren Tilly, Nena,Sharon, Ricardo, ilona, Elly, Eric, Jaap , Claire en Huub er wel?
  zondag 1 februari 2009 @ 23:29:05 #253
162917 tuinfluiter
pi_65641589

Hartelijk dank voor de foto's.
  zondag 1 februari 2009 @ 23:53:34 #254
226422 dgklieke
pi_65642298
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]

en sly was er ook
pi_65647137
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 13:08 schreef dgklieke het volgende:
een grapje van sly ?? en wat er wel en niet mag op nowlive

Internet ruzie deel 1 op nowlive radio

Internet ruzie deel 2 op nowlive radio

Internet ruzie deel 3 op nowlive radio

Wil ik naar een weekend hard werken weten wat er allemaal gebeurd is, zie ik de linkjes van deze youtube "filmpjes", zijn ze verwijderd!
Balen! Nu weet ik nog niks...
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2009 @ 13:46:16 #256
135305 beequeen
Lost.
pi_65654741
Nog maar even een paar fotootjes van Amanda afgelopen zaterdag in Drachten.

― Mark Twain
  maandag 2 februari 2009 @ 13:56:20 #257
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_65655079
quote:
Op maandag 2 februari 2009 13:46 schreef beequeen het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ze is gewoon zielig, heb bij haar altijd het idee dat ze s'nachts echt jankend in bed ligt omdat ze zo eenzaam is...
  maandag 2 februari 2009 @ 13:57:53 #258
226422 dgklieke
pi_65655130
quote:
Op maandag 2 februari 2009 09:42 schreef Mriekje het volgende:

[..]

Wil ik naar een weekend hard werken weten wat er allemaal gebeurd is, zie ik de linkjes van deze youtube "filmpjes", zijn ze verwijderd!
Balen! Nu weet ik nog niks...
nowlive radio uitzendiggemist 28-1-2008

http://www.clipser.com/watch_video/1190197

een grapje van sly ?? en wat er wel en niet mag op nowlive

http://www.clipser.com/watch_video/1190160

Internet ruzie deel 1 op nowlive radio

http://www.clipser.com/watch_video/1190161

Internet ruzie deel 2 op nowlive radio
http://www.clipser.com/watch_video/1190163

Internet ruzie deel 3 op nowlive radio
http://www.clipser.com/watch_video/1190165

http://www.clipser.com/watch_video/1190167

pizza grap voor nowlive is wel erg duur

http://www.clipser.com/watch_video/1190233

nowlive en teun het filmpje van teun zelf

http://www.clipser.com/watch_video/1190214

Wakker worden met Teun van radio538 in dgk

http://www.clipser.com/watch_video/50506

ik heb een ban bij nowlive 28-1-2008
http://www.clipser.com/watch_video/1190244

[ Bericht 11% gewijzigd door dgklieke op 02-02-2009 18:48:52 ]
pi_65655211
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Het toppunt van erotiek, dit meiske.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  maandag 2 februari 2009 @ 14:23:31 #260
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_65655909
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Volgens mij nog de enigste die door/dankzij DGK, werk heeft in het land.
  maandag 2 februari 2009 @ 14:36:18 #261
162917 tuinfluiter
pi_65656289
Weet iemand of er nog meer Palma's hoekje foto's zijn te bekijken, snap niet echt hoe dit werkt.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1271161.html
pi_65657925
Thanx!
  maandag 2 februari 2009 @ 15:47:42 #263
162917 tuinfluiter
pi_65659223
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:17 schreef Mriekje het volgende:
Thanx!
Leuke foto's?

Een filmpje van HaJo18 en opening Palma's hoekje 1 februari 2009.

http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=454395
  maandag 2 februari 2009 @ 15:54:12 #264
111260 Charmian
a little joy
pi_65659489
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Weet iemand of er nog meer Palma's hoekje foto's zijn te bekijken, snap niet echt hoe dit werkt.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1271161.html
je was me voor
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2009 @ 16:01:36 #265
135305 beequeen
Lost.
pi_65659747
Leuk filmpje, beetje warrig maar de filmer is een amateur. Ook leuk om Ilona te zien.
De zanger heb ik maar even uitgezet.

[ Bericht 71% gewijzigd door beequeen op 02-02-2009 16:08:58 ]
― Mark Twain
  maandag 2 februari 2009 @ 19:44:42 #266
226422 dgklieke
pi_65667794

[ Bericht 37% gewijzigd door dgklieke op 02-02-2009 19:57:41 ]
  maandag 2 februari 2009 @ 21:04:38 #267
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_65671381

Semih Turan uit Krimpen aan de IJssel is woensdag 28 januari op het Internationaal Film Festival in Rotterdam ingeschreven als 15.000ste lid van de VPRO tijdens de campagne. Het promoteam stond al klaar om dit moment vast te leggen, toen Semih doelgericht op de stand aankwam en zich vol overtuiging als lid meldde.

Wonderlijk genoeg was hij weinig verrast nog extra in het zonnetje gezet te worden. “Ik stond al op met het gevoel dat er iets bijzonders zou gaan gebeuren vandaag”, aldus Semih. En het werd een bijzondere dag voor hem en de VPRO. Om deze mijlpaal te vieren mocht de 29-jarige Semih een dvd uitkiezen in de VPRO-winkel. Hij koos voor de box van In Europa. “Hoewel ik niet van series houd, volg ik In Europa wel, maar heb e.e.a. gemist”, zei Semih. Die tot een paar jaar terug VARA-lid was, maar nu dus de omroep gevonden die meer bij hem past.

Bron
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_65671449

bron: vol

maandag 2 februari 2009 @ 21:25:56 #269
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_65672378
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]

Claire heeft een behoorlijk dikke kaak op die foto. Wel in lijn met eerdere geruchten die we gehoord hebben..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_65673779
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Claire heeft een behoorlijk dikke kaak op die foto. Wel in lijn met eerdere geruchten die we gehoord hebben..
sorry maar jij spoort echt niet.
  maandag 2 februari 2009 @ 22:03:43 #271
226422 dgklieke
pi_65673997
LS vaagt een plaatje bij sly aan Voor Danique van VOL/Toon Hermans - Mien waar is mijn feestneus

bron ikbensly

[ Bericht 2% gewijzigd door dgklieke op 03-02-2009 01:07:15 ]
  maandag 2 februari 2009 @ 22:12:56 #272
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_65674410
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:58 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Vertel, vertel, vertellllllll.......
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 2 februari 2009 @ 22:36:22 #273
226422 dgklieke
pi_65675495
quote:

[..]

lies gewoon geen aandacht meer geven laat zij of hij toch kletsen
  dinsdag 3 februari 2009 @ 00:12:14 #274
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_65679445
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:47 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Leuke foto's?

Een filmpje van HaJo18 en opening Palma's hoekje 1 februari 2009.

http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=454395
Er is ook een deel 2
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=454673&rel=2

[ Bericht 6% gewijzigd door spapaars op 03-02-2009 00:34:13 ]
  dinsdag 3 februari 2009 @ 00:56:26 #275
226422 dgklieke
pi_65680425
opening Palma's Hoekje
He hallo allemaal!

Ben ka-pot. Maar we hebben het overleefd hoor. Gisteren was de opening van Palma’s hoekje en dus gingen we naar Amsterdam. Met Mariel, Hugo en Eric. Was super leuk we hadden allemaal een glas aan Palma gegeven met daarop een persoonlijke boodschap. Erg leuk idee! In Palma’s hoekje bleef het lang een feest en het was echt gigantisch druk! Tussen door nog even wat gaan eten in de Kroon op het Rembrandtplein, heerlijk gegeten met Huub en Claire, Eric, Mariel, Hugo, Glenn en Karel, Michell en Tilly enzovoort was super gezellig.

Maar wat een gedoe allemaal, erg laat geworden pas om een uur of 3 raakte ik mn kussen aan in mn bed en dat voelde heerlijk! Palma’s Hoekje @ de Amstelstraat is echt een aanrader!

Ik krijg het de komende tijd gigantisch druk want Vrijdag begint mijn tentamen week. En over 2 weken precies ga ik voor een school project naar Warschau in Polen. 5 daagjes, super veel zin in hou jullie daar af en toe even op de hoogte hoe het daar is! Daarnaast ben ik 10 Maart jarig, wordt ik zestien komt ook allemaal erg snel in de buurt. Nouja, genoeg om naar uit te kijken.

Iedereen die er gister avond was, bedankt voor de top avond!

Veel liefs,

Wiebe

dinsdag 3 februari 2009 @ 01:01:19 #276
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_65680505

Amanda doet auditie voor een rol in een Nederlandse remake van "The night of the living dead"?
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 01:32:10 #277
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65680803
quote:

[..]

dat dus !

leuke foto...
  dinsdag 3 februari 2009 @ 01:33:12 #278
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65680809
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 00:56 schreef dgklieke het volgende:
opening Palma's Hoekje
He hallo allemaal!

Ben ka-pot. Maar we hebben het overleefd hoor. Gisteren was de opening van Palma’s hoekje en dus gingen we naar Amsterdam. Met Mariel, Hugo en Eric. Was super leuk we hadden allemaal een glas aan Palma gegeven met daarop een persoonlijke boodschap. Erg leuk idee! In Palma’s hoekje bleef het lang een feest en het was echt gigantisch druk! Tussen door nog even wat gaan eten in de Kroon op het Rembrandtplein, heerlijk gegeten met Huub en Claire, Eric, Mariel, Hugo, Glenn en Karel, Michell en Tilly enzovoort was super gezellig.

Maar wat een gedoe allemaal, erg laat geworden pas om een uur of 3 raakte ik mn kussen aan in mn bed en dat voelde heerlijk! Palma’s Hoekje @ de Amstelstraat is echt een aanrader!

Ik krijg het de komende tijd gigantisch druk want Vrijdag begint mijn tentamen week. En over 2 weken precies ga ik voor een school project naar Warschau in Polen. 5 daagjes, super veel zin in hou jullie daar af en toe even op de hoogte hoe het daar is! Daarnaast ben ik 10 Maart jarig, wordt ik zestien komt ook allemaal erg snel in de buurt. Nouja, genoeg om naar uit te kijken.

Iedereen die er gister avond was, bedankt voor de top avond!

Veel liefs,

Wiebe

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weet niet of die onderste er wel bij horen
volgens mij is dat Wiebe in zijn jeugdhonk of zoiets
  dinsdag 3 februari 2009 @ 01:34:03 #279
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65680815
quote:

[..]

hou jij je nu maar bij je eigen lijntjes ....
  dinsdag 3 februari 2009 @ 02:41:00 #280
226422 dgklieke
pi_65681175
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 01:32 schreef snetje het volgende:

[..]

dat dus !

leuke foto...
[ afbeelding ]
zeker een leuke foto en zotezien gaat het goed met claire
dus wie dat sms bericht verzonnen heeft
sly mag het weten of was het nou Joost
  dinsdag 3 februari 2009 @ 06:40:22 #281
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_65681466
quote:

[..]

Ja, ze is zwanger, krijgt ze vast een dikkere kop van. Maar dat geeft niet, hoort erbij.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 06:43:04 #282
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_65681477
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 02:41 schreef dgklieke het volgende:

[..]

zeker een leuke foto en zotezien gaat het goed met claire
dus wie dat sms bericht verzonnen heeft
sly mag het weten of was het nou Joost
Ik vind die lachende mond van Claire er altijd wat eng en vooral lelijk uitzien. Maar nog los daarvan, die zwarte make up op d'r oogleden siert haar niet. Zal wel depressief zijn ofzo
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:06:18 #283
226422 dgklieke
pi_65695620

Joost trekt het niet meer

Waar komen die vandaan? Hahaha

Gisela (1498) woensdag, 18:37

Je bent de allerrrrrrrrrrrrrliefste!!!

bron http://settelsje.hyves.nl/
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:40:30 #284
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_65699051
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 00:56 schreef dgklieke het volgende:
opening Palma's Hoekje
He hallo allemaal!

<knip>

Veel liefs,

Wiebe

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plaspopje een facelift gehad?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:51:18 #285
226422 dgklieke
pi_65699436
nowlive radio uitzendinggemist 2-2-2008 deel 1 lachen met sly

http://www.clipser.com/watch_video/1191889

[ Bericht 0% gewijzigd door dgklieke op 03-02-2009 20:19:20 ]
pi_65700427
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:40 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Plaspopje een facelift gehad?
Eerst een dikke kaak, nu een plaspopje en een facelift.
Wat ben je eigenlijk een vrouwonvriendelijk mens voor een lesbo.
  † In Memoriam † dinsdag 3 februari 2009 @ 18:24:31 #287
135305 beequeen
Lost.
pi_65700829
Ach Deliana, laat gaan. Ze valt nu eenmaal op manwijven.

Claire is gewoon een mooie meid en wat Lies zegt.

Als ik lesbisch zou zijn wist ik het wel.

[ Bericht 7% gewijzigd door beequeen op 03-02-2009 18:31:55 ]
― Mark Twain
pi_65700880
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:15 schreef Deliana het volgende:

[..]

Eerst een dikke kaak, nu een plaspopje en een facelift.
Wat ben je eigenlijk een vrouwonvriendelijk mens voor een lesbo.
Ik ga me afvragen of ze niet stiekem verliefd is op claire maar dat die niets wil weten van haar.
Doen pubers toch ook als ze verliefd zijn en de ander wil niet. Gaan ze ook steeds slecht praten over die persoon.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:34:13 #289
226422 dgklieke
pi_65701254
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:24 schreef beequeen het volgende:

[ afbeelding ]

Claire is gewoon een mooie meid en wat Lies zegt.

[ afbeelding ]

geef nou geen voer
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:42:49 #290
162917 tuinfluiter
pi_65703985

Wie is dit naast Claire?
pi_65704175
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]

Wie is dit naast Claire?
Mikey?
pi_65704636
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:24 schreef beequeen het volgende:

[ afbeelding ]

Is die linker Lieke?
En die rechter is wel heel erg uit haar hesje gelubberd.

Ik ben niet lesbisch, maar zie wel wat mooi en wat niet mooi is, kwestie van smaak. Maar als een vent hier continu kweilend over dames zou posten dan gaat dat tegenstaan.
Dat heb ik nu met Pearlbitch, elke pic van Lieke met x 1000, dat vind ik dan gewoon eng. En dan een Claire gaan afbranden om haar uiterlijk.

Beide dames zijn niet lelijk, maar ook niet bloedmooi. Als ik moest kiezen dan ging ik voor Claire. Net wat zachter, vrouwelijker. Lieke te hard en teveel een bitch.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:13:24 #293
162917 tuinfluiter
pi_65705066
Mickey op de foto met Claire? Dat zou heel goed kunnen.

Februari 2008

Het is carnaval in DGK.

De hele avond is het feest, met optredens van Johan Vlemmix, Eric Dikeb, gebroeders Ko en
nog vele anderen wordt er flink gefeest en gehost.

Ook de drank vloeit, waarbij Amanda aangschoten is en in de armen van Huub valt.

Jaap vermaakt zich prima met Johan Vlemmix. Zo besluiten de twee heren om een spel te starten,
waarbij Jaap en Johan een kruiwagen met paardestront meenemen naar het zwembad.

Johan Vlemmix liep Jaap achterna op het moment dat Jaap de glazen deur dichtgooide.
Gevolg: Johan knalde keihard tegen de deur aan en ging gestrekt. Johan wordt geholpen aan zijn verwondingen, hij schijnt flink te bloeden.

Er volgt een streamlock.

Voor het net gestarte spel betekend dit: Game Over!

De bewoners zijn opgeroepen om in de chill plaats te nemen.
Ondertussen wordt de rotzooi opgeruimd in de villa.
pi_65713368
Ik vind Claire ook mooier dan Lieke, ook haar karakter vind ik mooier...
Lieke is niet lelijk, maar vind Claire knapper!!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:51:05 #295
162917 tuinfluiter
pi_65713997
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:38 schreef Mriekje het volgende:
Ik vind Claire ook mooier dan Lieke, ook haar karakter vind ik mooier...
Lieke is niet lelijk, maar vind Claire knapper!!
De meiden uit de kooi hebben allemaal wel iets moois,
ik vond Claire vooral puur en ze kon heerlijk genieten..........

[ Bericht 4% gewijzigd door tuinfluiter op 04-02-2009 09:56:21 (Edit , andere foto.) ]
pi_65722489
ik vond lieke helemaal geweldig

woensdag 4 februari 2009 @ 09:51:49 #297
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_65722651
Fijn ik ben fan van UB40
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:14:48 #298
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_65725077
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:46 schreef Estherdv het volgende:
ik vond lieke helemaal geweldig

[ afbeelding ]
Ik ook !!!
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:59:07 #299
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_65728392
Ik niet
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_65729493
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:14 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik ook !!!
yehhh
pi_65730460
Huub en Claire voorpaginanieuws, de rest volgt

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: