Waar staat nu dat je je 'forum' moet schoonhoudenquote:Wetboek van Strafrecht
Titel V. Misdrijven tegen de openbare orde
Artikel 137e
1
Hij die, anders dan ten behoeve van zakelijke berichtgeving:
1°.
een uitlating openbaar maakt die, naar hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden, voor een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun hetero- of homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijke, psychische of verstandelijke handicap beledigend is, of aanzet tot haat tegen of discriminatie van mensen of gewelddadig optreden tegen persoon of goed van mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun geslacht, hun hetero- of homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijke, psychische of verstandelijke handicap;
2°.
een voorwerp waarin, naar hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden, zulk een uitlating is vervat, aan iemand, anders dan op diens verzoek, doet toekomen, dan wel verspreidt of ter openbaarmaking van die uitlating of verspreiding in voorraad heeft;
wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
2
Indien het feit wordt gepleegd door een persoon die daarvan een beroep of gewoonte maakt of door 2 of meer verenigde personen wordt gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de vierde categorie opgelegd.
3
Indien de schuldige een van de strafbare feiten, omschreven in dit artikel, in zijn beroep begaat en er, tijdens het plegen van het feit, nog geen 5 jaren zijn verlopen sedert een vroegere veroordeling van de schuldige wegens een van deze misdrijven onherroepelijk is geworden, kan hij van de uitoefening van dat beroep worden ontzet.
Bram heeft zich niet te bemoeien met Claire en Huub. Het zijn volwassen mensen die hun eigen beslissingen nemen. Dat Bram Recourt het daar niet mee eens is is zijn probleem.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, ik neem toch aan dat het niet de eerste actie is geweest van Brammetje. Hij zal vast al wel een paar keer met Huub gesproken hebben? Dat heeft schijnbaar niet het gewenste resultaat opgeleverd?
Ja en dan ga je als iemand die een bedrijf in de media heeft via een site met 200 actieve leden een bericht over je zus en zwager naar buiten brengen. Hoe gestoord ben je dan wel niet in je denken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, ik neem toch aan dat het niet de eerste actie is geweest van Brammetje. Hij zal vast al wel een paar keer met Huub gesproken hebben? Dat heeft schijnbaar niet het gewenste resultaat opgeleverd?
Niet het resultaat wat Bram wou, en natuurlijk ga je dan via een andere weg doorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waar staat nu dat je je 'forum' moet schoonhouden
och, bemoeien als er echt wat speelt, maar dat weten wij dus niet, dan mag hij zich wel met hen bemoeien, maar dan wel via een andere weg.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bram heeft zich niet te bemoeien met Claire en Huub. Het zijn volwassen mensen die hun eigen beslissingen nemen. Dat Bram Recourt het daar niet mee eens is is zijn probleem.
Niet de beste weg, maar ja, iedereen duikt vol op Sly en op Brammetje horlepiep. Maar 't is toch echt wel Huub die, zo het lijkt en voor mij redelijk aannemelijk, naast de pot zit te piesen. Maar die komt er voor de duizendste keer mee weg omdat hij geen kwaad kan doen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Niet het resultaat wat Bram wou, en natuurlijk ga je dan via een andere weg door
Dat noemen ze huubsopperselectiviteit. (Mooi Scrabblewoord, 3x woordwaarde)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat zal Bram vermoedelijk ook zeggen over Huub.
Ik kan mij nog herinneren dat in DGK Huub ooit voor z'n zus opkwam (Dennis die er iets over zei in het kader van blijf van m'n lijf casa) en iedereen kwijlend Huub geweldig vond. Nu Bram (wel een eikel vind ik) z'n zus in bescherming neemt is hij de boosdoener?
Dieene is overtuigd atheïst. Ik geloof niet in een god die 'met ons' is. Duidelijk niet mijn tekstquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:58 schreef lies1958 het volgende:
Dat "god zij met u" zou een tekst van dieene kunnen zijn in mijn ogen. Weet niet hoe ik er bij kom maar schoot me ineens te binnen. Nieuw complot theorietje.
Bart was van mijn kant geintje sorry naar jou toe hiervoor.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dieene is overtuigd atheïst. Ik geloof niet in een god die 'met ons' is. Duidelijk niet mijn tekst![]()
Ik zat er al een beetje op te wachten (tot iemand mijn naam ging noemen in deze soap). Nou, voor de duidelijkheid dan maar: ik heb er geen iota mee te maken.
wel in slyquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dieene is overtuigd atheïst. Ik geloof niet in een god die 'met ons' is. Duidelijk niet mijn tekst![]()
Ik zat er al een beetje op te wachten (tot iemand mijn naam ging noemen in deze soap). Nou, voor de duidelijkheid dan maar: ik heb er geen iota mee te maken.
Ik denk dat Bart de moeder van Amanda is.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:58 schreef lies1958 het volgende:
Dat "god zij met u" zou een tekst van dieene kunnen zijn in mijn ogen. Weet niet hoe ik er bij kom maar schoot me ineens te binnen. Nieuw complot theorietje.
Had ik toch niet voor niets ooit mijn hoop op jouw speurderskwaliteiten gevestigd!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart de moeder van Amanda is.
* Zoekt paspoortquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die bakkenbaarden bij beide hè?! Sprekendquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
ik zou me er ook maar ver buiten houden want voor dat je het weet ben je de aanstichter van dit alles.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Daar:quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waar staat nu dat je je 'forum' moet schoonhouden
Misschien een doorbraak in de evolutionaire biologie? Sly & consorten blijkt een heel nieuw ras mensen?quote:- Het openbaar maken van uitlatingen waarvan men weet of kan vermoeden dat ze voor een groep mensen wegens hun ras beledigend zijn, dan wel aanzetten tot haat of discriminatie (art. 137e)
We staan nu naast het toestel waar de Koninklijke familie regelmatig gebruik van maakt...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:55 schreef Noek het volgende:
Ongelooflijk!! Dat dit zomaar kan in Nederland! Echt, ongelofelijk! [ afbeelding ]
voor bartquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Sly ken ik niet. Ik heb alleen een mening over Sly als DJ.
weet je dit alles doet me weer denken aan al dat gebemoeial van de hele fam tijdens de kooi ...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:02 schreef Leandra het volgende:
En dan zal ik me er ook maar weer eens tegenaan bemoeien.... Waarom ook niet hè, zo gaat dat op fora Sly
Het lijkt inmiddels duidelijk te worden dat de familie Recourt er voor gekozen heeft de vuile was van Huub en Claire door Bram buiten te laten hangen.
Aan de ene kant snap ik dat je gefrustreerd raakt als je kind of zus in een situatie zit waar je haar liever niet ziet zitten, en al helemaal niet als ze tot voor kort voor iedere stap die ze zette overleg had met papa, mama en broerlief, en nu haar kersverse echtgenoot als klankbord lijkt te gebruiken.... Dat er met een ander klankbord een ander geluid uitkomt is niet zo vreemd.
Het lijkt ook duidelijk te zijn dat er dingen gebeur(d)en waar niet alleen de familie Recourt niet blij mee is, maar die ook Claire niet helemaal lekker zitten. Broer Bram kan dan denken zijn zus te "helpen" maar op deze manier werkt het niet echt.... zeker niet als je daar als platform het forum van een type als Sly voor gebruikt.
Ik hoop dat de familie Recourt hun lievelingetje een beetje los kan laten en gaat accepteren dat ze haar eigen pad gaat zonder iedere keer naar huis te bellen om de weg te vragen. Op dit soort dingen zit niemand wachten, en al helemaal niet als iemand net een eigen zaak begonnen is, zwanger is en ook nog wat relatiestress heeft.
Hoe moeilijk het soms ook is: zolang je kind zijn/haar leven niet in gevaar brengt moet je je kind de kans geven zijn/haar eigen fouten te maken....
En soms zul je je als ouder zitten verbijten om niet in te grijpen, maar hoe moeilijk dat ook is, dat houdt wel het pad open om hulp te vragen als ze dat nodig heeft.... en zonder dat ze eerst door het stof moet.
Ik wens Claire een hoop sterkte, succes en een goede zwangerschap toe.
Alle overige deelnemers aan deze übertrieste soap wens ik vooral wijsheid toe.
jeetje ...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:18 schreef FANN het volgende:
is die soap rond Huub en Claire nog steeds bezig......
zie straks nog een laatste blog verschijnen van Huub in deze stijl
Nou dat dusquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:02 schreef Leandra het volgende:
Ik hoop dat de familie Recourt hun lievelingetje een beetje los kan laten en gaat accepteren dat ze haar eigen pad gaat zonder iedere keer naar huis te bellen om de weg te vragen. Op dit soort dingen zit niemand wachten, en al helemaal niet als iemand net een eigen zaak begonnen is, zwanger is en ook nog wat relatiestress heeft.
mwah ... heb inmiddels het idee dat alles zwaar overtrokken is ...quote:
Wat staat er in post 760? Iemand een printscreentje oid?quote:
altijd handig dat hij hetzelf ook nog ff op zijn site plaatstquote:Op zondag 1 februari 2009 08:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat staat er in post 760? Iemand een printscreentje oid?
Thanks!quote:Op zondag 1 februari 2009 08:39 schreef snetje het volgende:
[..]
altijd handig dat hij hetzelf ook nog ff op zijn site plaatst![]()
staat hier ergens tussen ...
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=16283&postdays=0&postorder=asc&start=100
jah.........quote:
Wat een frustie zeg. Lijkt me echt zo'n joch die een gun mee naar school neemt en zomaar op iedereen begint te schieten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:18 schreef FANN het volgende:
is die soap rond Huub en Claire nog steeds bezig......
zie straks nog een laatste blog verschijnen van Huub in deze stijl
quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Hartelijk dank voor de foto's.
Wil ik naar een weekend hard werken weten wat er allemaal gebeurd is, zie ik de linkjes van deze youtube "filmpjes", zijn ze verwijderd!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:08 schreef dgklieke het volgende:
een grapje van sly ?? en wat er wel en niet mag op nowlive
Internet ruzie deel 1 op nowlive radio
Internet ruzie deel 2 op nowlive radio
Internet ruzie deel 3 op nowlive radio
sly is woest over post 760
Ze is gewoon zielig, heb bij haar altijd het idee dat ze s'nachts echt jankend in bed ligt omdat ze zo eenzaam is...quote:Op maandag 2 februari 2009 13:46 schreef beequeen het volgende:
Nog maar even een paar fotootjes van Amanda afgelopen zaterdag in Drachten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nowlive radio uitzendiggemist 28-1-2008quote:Op maandag 2 februari 2009 09:42 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Wil ik naar een weekend hard werken weten wat er allemaal gebeurd is, zie ik de linkjes van deze youtube "filmpjes", zijn ze verwijderd!![]()
Balen! Nu weet ik nog niks...
Het toppunt van erotiek, dit meiske.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:46 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij nog de enigste die door/dankzij DGK, werk heeft in het land.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:46 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke foto's?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:17 schreef Mriekje het volgende:
Thanx!
je was me voorquote:Op maandag 2 februari 2009 14:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Weet iemand of er nog meer Palma's hoekje foto's zijn te bekijken, snap niet echt hoe dit werkt.
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1271161.html
Claire heeft een behoorlijk dikke kaak op die foto. Wel in lijn met eerdere geruchten die we gehoord hebben..quote:Op zondag 1 februari 2009 23:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Hartelijk dank voor de foto's.
sorry maar jij spoort echt niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Claire heeft een behoorlijk dikke kaak op die foto. Wel in lijn met eerdere geruchten die we gehoord hebben..
Vertel, vertel, vertellllllll.......quote:
lies gewoon geen aandacht meer geven laat zij of hij toch kletsenquote:
Er is ook een deel 2quote:Op maandag 2 februari 2009 15:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Leuke foto's?
Een filmpje van HaJo18 en opening Palma's hoekje 1 februari 2009.
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=454395
weet niet of die onderste er wel bij horenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:56 schreef dgklieke het volgende:
opening Palma's Hoekje
He hallo allemaal!
Ben ka-pot. Maar we hebben het overleefd hoor. Gisteren was de opening van Palma’s hoekje en dus gingen we naar Amsterdam. Met Mariel, Hugo en Eric. Was super leuk we hadden allemaal een glas aan Palma gegeven met daarop een persoonlijke boodschap. Erg leuk idee! In Palma’s hoekje bleef het lang een feest en het was echt gigantisch druk! Tussen door nog even wat gaan eten in de Kroon op het Rembrandtplein, heerlijk gegeten met Huub en Claire, Eric, Mariel, Hugo, Glenn en Karel, Michell en Tilly enzovoort was super gezellig.
Maar wat een gedoe allemaal, erg laat geworden pas om een uur of 3 raakte ik mn kussen aan in mn bed en dat voelde heerlijk! Palma’s Hoekje @ de Amstelstraat is echt een aanrader!
Ik krijg het de komende tijd gigantisch druk want Vrijdag begint mijn tentamen week. En over 2 weken precies ga ik voor een school project naar Warschau in Polen. 5 daagjes, super veel zin in hou jullie daar af en toe even op de hoogte hoe het daar is! Daarnaast ben ik 10 Maart jarig, wordt ik zestien komt ook allemaal erg snel in de buurt. Nouja, genoeg om naar uit te kijken.
Iedereen die er gister avond was, bedankt voor de top avond!
Veel liefs,
Wiebe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hou jij je nu maar bij je eigen lijntjes ....quote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Claire heeft een behoorlijk dikke kaak op die foto. Wel in lijn met eerdere geruchten die we gehoord hebben..
zeker een leuke foto en zotezien gaat het goed met clairequote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:32 schreef snetje het volgende:
[..]
dat dus !![]()
leuke foto...![]()
[ afbeelding ]
Ja, ze is zwanger, krijgt ze vast een dikkere kop van. Maar dat geeft niet, hoort erbij.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind die lachende mond van Claire er altijd wat eng en vooral lelijk uitzien. Maar nog los daarvan, die zwarte make up op d'r oogleden siert haar niet. Zal wel depressief zijn ofzoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:41 schreef dgklieke het volgende:
[..]
zeker een leuke foto en zotezien gaat het goed met claire
dus wie dat sms bericht verzonnen heeft
sly mag het weten of was het nou Joost
Plaspopje een facelift gehad?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:56 schreef dgklieke het volgende:
opening Palma's Hoekje
He hallo allemaal!
<knip>
Veel liefs,
Wiebe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst een dikke kaak, nu een plaspopje en een facelift.quote:
Ik ga me afvragen of ze niet stiekem verliefd is op claire maar dat die niets wil weten van haar.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:15 schreef Deliana het volgende:
[..]
Eerst een dikke kaak, nu een plaspopje en een facelift.
Wat ben je eigenlijk een vrouwonvriendelijk mens voor een lesbo.
geef nou geen voerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:24 schreef beequeen het volgende:
Ach Deliana, laat gaan. Ze valt nu eenmaal op manwijven.
[ afbeelding ]
Claire is gewoon een mooie meid en wat Lies zegt.![]()
[ afbeelding ]
Als ik lesbisch zou zijn wist ik het wel.![]()
Mikey?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dit naast Claire?
Is die linker Lieke?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:24 schreef beequeen het volgende:
Ach Deliana, laat gaan. Ze valt nu eenmaal op manwijven.
[ afbeelding ]
Als ik lesbisch zou zijn wist ik het wel.![]()
De meiden uit de kooi hebben allemaal wel iets moois,quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:38 schreef Mriekje het volgende:
Ik vind Claire ook mooier dan Lieke, ook haar karakter vind ik mooier...
Lieke is niet lelijk, maar vind Claire knapper!!
Ik ook !!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:46 schreef Estherdv het volgende:
ik vond lieke helemaal geweldig
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |