Vreemde manier van je zus in bescherming nemen. Een SMSbericht doorgeven aan Slaaaajjjj die op dat moment de grootste ruzie heeft met Huub. En wat voor SMSbericht.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, dat zal Bram vermoedelijk ook zeggen over Huub.
Ik kan mij nog herinneren dat in DGK Huub ooit voor z'n zus opkwam (Dennis die er iets over zei in het kader van blijf van m'n lijf casa) en iedereen kwijlend Huub geweldig vond. Nu Bram (wel een eikel vind ik) z'n zus in bescherming neemt is hij de boosdoener?
Tja, ik neem toch aan dat het niet de eerste actie is geweest van Brammetje. Hij zal vast al wel een paar keer met Huub gesproken hebben? Dat heeft schijnbaar niet het gewenste resultaat opgeleverd?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreemde manier van je zus in bescherming nemen. Een SMSbericht doorgeven aan Slaaaajjjj die op dat moment de grootste ruzie heeft met Huub. En wat voor SMSbericht.
Waar staat nu dat je je 'forum' moet schoonhoudenquote:Wetboek van Strafrecht
Titel V. Misdrijven tegen de openbare orde
Artikel 137e
1
Hij die, anders dan ten behoeve van zakelijke berichtgeving:
1°.
een uitlating openbaar maakt die, naar hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden, voor een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun hetero- of homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijke, psychische of verstandelijke handicap beledigend is, of aanzet tot haat tegen of discriminatie van mensen of gewelddadig optreden tegen persoon of goed van mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun geslacht, hun hetero- of homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijke, psychische of verstandelijke handicap;
2°.
een voorwerp waarin, naar hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden, zulk een uitlating is vervat, aan iemand, anders dan op diens verzoek, doet toekomen, dan wel verspreidt of ter openbaarmaking van die uitlating of verspreiding in voorraad heeft;
wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
2
Indien het feit wordt gepleegd door een persoon die daarvan een beroep of gewoonte maakt of door 2 of meer verenigde personen wordt gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de vierde categorie opgelegd.
3
Indien de schuldige een van de strafbare feiten, omschreven in dit artikel, in zijn beroep begaat en er, tijdens het plegen van het feit, nog geen 5 jaren zijn verlopen sedert een vroegere veroordeling van de schuldige wegens een van deze misdrijven onherroepelijk is geworden, kan hij van de uitoefening van dat beroep worden ontzet.
Bram heeft zich niet te bemoeien met Claire en Huub. Het zijn volwassen mensen die hun eigen beslissingen nemen. Dat Bram Recourt het daar niet mee eens is is zijn probleem.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, ik neem toch aan dat het niet de eerste actie is geweest van Brammetje. Hij zal vast al wel een paar keer met Huub gesproken hebben? Dat heeft schijnbaar niet het gewenste resultaat opgeleverd?
Ja en dan ga je als iemand die een bedrijf in de media heeft via een site met 200 actieve leden een bericht over je zus en zwager naar buiten brengen. Hoe gestoord ben je dan wel niet in je denken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, ik neem toch aan dat het niet de eerste actie is geweest van Brammetje. Hij zal vast al wel een paar keer met Huub gesproken hebben? Dat heeft schijnbaar niet het gewenste resultaat opgeleverd?
Niet het resultaat wat Bram wou, en natuurlijk ga je dan via een andere weg doorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waar staat nu dat je je 'forum' moet schoonhouden
och, bemoeien als er echt wat speelt, maar dat weten wij dus niet, dan mag hij zich wel met hen bemoeien, maar dan wel via een andere weg.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bram heeft zich niet te bemoeien met Claire en Huub. Het zijn volwassen mensen die hun eigen beslissingen nemen. Dat Bram Recourt het daar niet mee eens is is zijn probleem.
Niet de beste weg, maar ja, iedereen duikt vol op Sly en op Brammetje horlepiep. Maar 't is toch echt wel Huub die, zo het lijkt en voor mij redelijk aannemelijk, naast de pot zit te piesen. Maar die komt er voor de duizendste keer mee weg omdat hij geen kwaad kan doen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Niet het resultaat wat Bram wou, en natuurlijk ga je dan via een andere weg door
Dat noemen ze huubsopperselectiviteit. (Mooi Scrabblewoord, 3x woordwaarde)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat zal Bram vermoedelijk ook zeggen over Huub.
Ik kan mij nog herinneren dat in DGK Huub ooit voor z'n zus opkwam (Dennis die er iets over zei in het kader van blijf van m'n lijf casa) en iedereen kwijlend Huub geweldig vond. Nu Bram (wel een eikel vind ik) z'n zus in bescherming neemt is hij de boosdoener?
Dieene is overtuigd atheïst. Ik geloof niet in een god die 'met ons' is. Duidelijk niet mijn tekstquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:58 schreef lies1958 het volgende:
Dat "god zij met u" zou een tekst van dieene kunnen zijn in mijn ogen. Weet niet hoe ik er bij kom maar schoot me ineens te binnen. Nieuw complot theorietje.
Bart was van mijn kant geintje sorry naar jou toe hiervoor.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dieene is overtuigd atheïst. Ik geloof niet in een god die 'met ons' is. Duidelijk niet mijn tekst![]()
Ik zat er al een beetje op te wachten (tot iemand mijn naam ging noemen in deze soap). Nou, voor de duidelijkheid dan maar: ik heb er geen iota mee te maken.
wel in slyquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dieene is overtuigd atheïst. Ik geloof niet in een god die 'met ons' is. Duidelijk niet mijn tekst![]()
Ik zat er al een beetje op te wachten (tot iemand mijn naam ging noemen in deze soap). Nou, voor de duidelijkheid dan maar: ik heb er geen iota mee te maken.
Ik denk dat Bart de moeder van Amanda is.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:58 schreef lies1958 het volgende:
Dat "god zij met u" zou een tekst van dieene kunnen zijn in mijn ogen. Weet niet hoe ik er bij kom maar schoot me ineens te binnen. Nieuw complot theorietje.
Had ik toch niet voor niets ooit mijn hoop op jouw speurderskwaliteiten gevestigd!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart de moeder van Amanda is.
* Zoekt paspoortquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart de moeder van Amanda is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |