quote:Op zondag 1 februari 2009 23:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Hartelijk dank voor de foto's.
Wil ik naar een weekend hard werken weten wat er allemaal gebeurd is, zie ik de linkjes van deze youtube "filmpjes", zijn ze verwijderd!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:08 schreef dgklieke het volgende:
een grapje van sly ?? en wat er wel en niet mag op nowlive
Internet ruzie deel 1 op nowlive radio
Internet ruzie deel 2 op nowlive radio
Internet ruzie deel 3 op nowlive radio
sly is woest over post 760
Ze is gewoon zielig, heb bij haar altijd het idee dat ze s'nachts echt jankend in bed ligt omdat ze zo eenzaam is...quote:Op maandag 2 februari 2009 13:46 schreef beequeen het volgende:
Nog maar even een paar fotootjes van Amanda afgelopen zaterdag in Drachten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nowlive radio uitzendiggemist 28-1-2008quote:Op maandag 2 februari 2009 09:42 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Wil ik naar een weekend hard werken weten wat er allemaal gebeurd is, zie ik de linkjes van deze youtube "filmpjes", zijn ze verwijderd!![]()
Balen! Nu weet ik nog niks...
Het toppunt van erotiek, dit meiske.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:46 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij nog de enigste die door/dankzij DGK, werk heeft in het land.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:46 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke foto's?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:17 schreef Mriekje het volgende:
Thanx!
je was me voorquote:Op maandag 2 februari 2009 14:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Weet iemand of er nog meer Palma's hoekje foto's zijn te bekijken, snap niet echt hoe dit werkt.
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1271161.html
Claire heeft een behoorlijk dikke kaak op die foto. Wel in lijn met eerdere geruchten die we gehoord hebben..quote:Op zondag 1 februari 2009 23:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Hartelijk dank voor de foto's.
sorry maar jij spoort echt niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Claire heeft een behoorlijk dikke kaak op die foto. Wel in lijn met eerdere geruchten die we gehoord hebben..
Vertel, vertel, vertellllllll.......quote:
lies gewoon geen aandacht meer geven laat zij of hij toch kletsenquote:
Er is ook een deel 2quote:Op maandag 2 februari 2009 15:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Leuke foto's?
Een filmpje van HaJo18 en opening Palma's hoekje 1 februari 2009.
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=454395
weet niet of die onderste er wel bij horenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:56 schreef dgklieke het volgende:
opening Palma's Hoekje
He hallo allemaal!
Ben ka-pot. Maar we hebben het overleefd hoor. Gisteren was de opening van Palma’s hoekje en dus gingen we naar Amsterdam. Met Mariel, Hugo en Eric. Was super leuk we hadden allemaal een glas aan Palma gegeven met daarop een persoonlijke boodschap. Erg leuk idee! In Palma’s hoekje bleef het lang een feest en het was echt gigantisch druk! Tussen door nog even wat gaan eten in de Kroon op het Rembrandtplein, heerlijk gegeten met Huub en Claire, Eric, Mariel, Hugo, Glenn en Karel, Michell en Tilly enzovoort was super gezellig.
Maar wat een gedoe allemaal, erg laat geworden pas om een uur of 3 raakte ik mn kussen aan in mn bed en dat voelde heerlijk! Palma’s Hoekje @ de Amstelstraat is echt een aanrader!
Ik krijg het de komende tijd gigantisch druk want Vrijdag begint mijn tentamen week. En over 2 weken precies ga ik voor een school project naar Warschau in Polen. 5 daagjes, super veel zin in hou jullie daar af en toe even op de hoogte hoe het daar is! Daarnaast ben ik 10 Maart jarig, wordt ik zestien komt ook allemaal erg snel in de buurt. Nouja, genoeg om naar uit te kijken.
Iedereen die er gister avond was, bedankt voor de top avond!
Veel liefs,
Wiebe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hou jij je nu maar bij je eigen lijntjes ....quote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Claire heeft een behoorlijk dikke kaak op die foto. Wel in lijn met eerdere geruchten die we gehoord hebben..
zeker een leuke foto en zotezien gaat het goed met clairequote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:32 schreef snetje het volgende:
[..]
dat dus !![]()
leuke foto...![]()
[ afbeelding ]
Ja, ze is zwanger, krijgt ze vast een dikkere kop van. Maar dat geeft niet, hoort erbij.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind die lachende mond van Claire er altijd wat eng en vooral lelijk uitzien. Maar nog los daarvan, die zwarte make up op d'r oogleden siert haar niet. Zal wel depressief zijn ofzoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:41 schreef dgklieke het volgende:
[..]
zeker een leuke foto en zotezien gaat het goed met claire
dus wie dat sms bericht verzonnen heeft
sly mag het weten of was het nou Joost
Plaspopje een facelift gehad?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:56 schreef dgklieke het volgende:
opening Palma's Hoekje
He hallo allemaal!
<knip>
Veel liefs,
Wiebe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst een dikke kaak, nu een plaspopje en een facelift.quote:
Ik ga me afvragen of ze niet stiekem verliefd is op claire maar dat die niets wil weten van haar.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:15 schreef Deliana het volgende:
[..]
Eerst een dikke kaak, nu een plaspopje en een facelift.
Wat ben je eigenlijk een vrouwonvriendelijk mens voor een lesbo.
geef nou geen voerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:24 schreef beequeen het volgende:
Ach Deliana, laat gaan. Ze valt nu eenmaal op manwijven.
[ afbeelding ]
Claire is gewoon een mooie meid en wat Lies zegt.![]()
[ afbeelding ]
Als ik lesbisch zou zijn wist ik het wel.![]()
Mikey?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dit naast Claire?
Is die linker Lieke?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:24 schreef beequeen het volgende:
Ach Deliana, laat gaan. Ze valt nu eenmaal op manwijven.
[ afbeelding ]
Als ik lesbisch zou zijn wist ik het wel.![]()
De meiden uit de kooi hebben allemaal wel iets moois,quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:38 schreef Mriekje het volgende:
Ik vind Claire ook mooier dan Lieke, ook haar karakter vind ik mooier...
Lieke is niet lelijk, maar vind Claire knapper!!
Ik ook !!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:46 schreef Estherdv het volgende:
ik vond lieke helemaal geweldig
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |