quote:Op zondag 1 februari 2009 23:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Hartelijk dank voor de foto's.
Wil ik naar een weekend hard werken weten wat er allemaal gebeurd is, zie ik de linkjes van deze youtube "filmpjes", zijn ze verwijderd!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:08 schreef dgklieke het volgende:
een grapje van sly ?? en wat er wel en niet mag op nowlive
Internet ruzie deel 1 op nowlive radio
Internet ruzie deel 2 op nowlive radio
Internet ruzie deel 3 op nowlive radio
sly is woest over post 760
Ze is gewoon zielig, heb bij haar altijd het idee dat ze s'nachts echt jankend in bed ligt omdat ze zo eenzaam is...quote:Op maandag 2 februari 2009 13:46 schreef beequeen het volgende:
Nog maar even een paar fotootjes van Amanda afgelopen zaterdag in Drachten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nowlive radio uitzendiggemist 28-1-2008quote:Op maandag 2 februari 2009 09:42 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Wil ik naar een weekend hard werken weten wat er allemaal gebeurd is, zie ik de linkjes van deze youtube "filmpjes", zijn ze verwijderd!![]()
Balen! Nu weet ik nog niks...
Het toppunt van erotiek, dit meiske.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:46 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij nog de enigste die door/dankzij DGK, werk heeft in het land.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:46 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke foto's?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:17 schreef Mriekje het volgende:
Thanx!
je was me voorquote:Op maandag 2 februari 2009 14:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Weet iemand of er nog meer Palma's hoekje foto's zijn te bekijken, snap niet echt hoe dit werkt.
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1271161.html
Claire heeft een behoorlijk dikke kaak op die foto. Wel in lijn met eerdere geruchten die we gehoord hebben..quote:Op zondag 1 februari 2009 23:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Hartelijk dank voor de foto's.
sorry maar jij spoort echt niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Claire heeft een behoorlijk dikke kaak op die foto. Wel in lijn met eerdere geruchten die we gehoord hebben..
Vertel, vertel, vertellllllll.......quote:
lies gewoon geen aandacht meer geven laat zij of hij toch kletsenquote:
Er is ook een deel 2quote:Op maandag 2 februari 2009 15:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Leuke foto's?
Een filmpje van HaJo18 en opening Palma's hoekje 1 februari 2009.
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=454395
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |