Zou kunnen uiteraard, ik kom niet echt dagelijks (ook niet wekelijks,maandelijks of jaarlijks) op platvormenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:54 schreef Reinhilde het volgende:
Stout, dat was ik. Misschien was er alleen heel veel mist en ijzel op de boorplatformen in de Noordzee?
Ik weet het ook niet! Maar nixxx moest iig wachten gister tot het opgeklaard was voordat ze konden vertrekken uit Den Helder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door RockabeIIa op 29-01-2009 21:06:52 ]I'm so glamourous I piss glitter!
zitten op het blunderbankjequote:Op donderdag 29 januari 2009 21:07 schreef Reinhilde het volgende:
Ja sorry Lois.
Ik zat eerst te denken aan 'vertel je grootste blunder op het bankje' ofzoiets.
Maar dat leek me we weer stom.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien doet ie dat wel stiekem, in zijn boomhut... Hoe oud is Timo?
ik hoop van niet, ik zou namelijk niet weten waar hij het vandaan moet halenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:16 schreef RockabeIIa het volgende:
nou, het zou in principe kunnen... Ik ging stiekem pijptabak en vloeitjes pikken van mijn pa en dan zaten we halfbakken stinkende honingpeuken te roken in 'onze hut'. Toen was ik een jaar of 8-9 denk ik
hmm, afgieten, zeker weer Twents ofzo.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Dennis Storm? Que? Is dat die piemel die zijn geslachtsdeel destijds eens af heeft laten gieten voor een TV-programma van BNN?
Ik vond hem echt heel ergquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:12 schreef Lois het volgende:
Ik heb het maar even gezocht in de actualiteit, ik wilde eerst het "Dennis Storm is" bankje maar dat vind BE vast niet goed
Klinkt niet als een saaie baan, maar ik kan me voorstellen dat je er nu soms minder blij mee bent.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:00 schreef Reinhilde het volgende:
PM, hij is design engineer. Hij ontwerpt systemen voor de gasindustrie, bijvoorbeeld om water uit gas te halen. Een project van hem, wat net gebouwd is in de Noordzee, heeft wat opstart-problemen, en aangezien hij degene is die het ontworpen heeft, is hij degene die ook het beste weet hoe het zou moeten zijn, dus hij zit daar nu, om uit te zoeken wat er mis is. En daarom weten we dus ook niet hoe lang het gaat duren..
't Is een heel handige functie, dan hoef je niet te zoeken tot waar je bijgelezen was, want dat weet dat pijltje dan. Als het werkt uiteraardquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:12 schreef bixister het volgende:
huh? daar heb ik nog nooit op geklikt geloof ik, of hij heeft 't nooit gedaan.ik was me in elk geval niet bewust van een dergelijk pijltje.
Het ligt aan mijn browser (google chrome). Vreemd, want tot enkele dagen terug werkte het nog wel goed. Jammer, want ik vind dat prettiger werken dan IE.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:18 schreef texelonia het volgende:
Dat pijltje is echt onmisbaar! En hier werkt het gelukkig nog gewoon
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat is er toch met die lilleke kip? Ik zie overal die kip voorbij komen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat is een bekende bug, alleen wordt er niks aan gedaanquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:24 schreef simmu het volgende:
soms werkt het ding wel en soms niet. soms zijn topics ook opeens 9 pagina's lang, ipv uiterlijk 7
agosss, dat vind ik altijd zo zielig! zowel voor de hondjes als voor de burenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
Grrrr, de k*thondjes van onze buren zijn al uren aan het blaffen.
Zal ik een briefje door de brievenbus doen?
Ze zijn niet thuis, leuk hoor, maar dat gekef begint aardig irritant te worden...
de jongens vast wel, maar ik nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:26 schreef Ticootje het volgende:
maneki, willen jouw jongens geen konijntje?
nou, dat ze geen voetbalplaatjes willen betekent nog niet dat ze geen konijntje willen... arme jongens!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:26 schreef Ticootje het volgende:
maneki, willen jouw jongens geen konijntje?
maneki, willen jouw jongens geen hondjes?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ze zijn niet thuis, leuk hoor, maar dat gekef begint aardig irritant te worden...
Ik heb ook alles op 305 posts per pagina staan en ik heb alleen last van dat er minder posts staat als ik op eenl inkje van een ander klik die de instellingen anders heeft staan. Als die persoon dan bijv. het linkje naar het vorige topic in een OP zet en ipvquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja dat is een bekende bug, alleen wordt er niks aan gedaan![]()
Ik heb ingesteld dat ik alle posts op 1 pagina heb, en soms zijn het ineens 25, 50 of 100 posts per pagina. Heul irritant, maar ik heb er inmiddels al aardig mee leren leven....
Owjah als je dįn op het pijltje klikt, gebruikt ie wél je eigen instellingen wat aantgal posts per pagina betreft!
1 |
1 |
Je moet ook zeggen dat je ze ruikt!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ze hebben ook wel eens echt zo paniekerig staan blaffen dat ik echt bang was dat er brand was. Maar toen er na een half uur nog geen rook door de ramen te zien was heb ik het toch maar laten gaan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:28 schreef simmu het volgende:
[..]
agosss, dat vind ik altijd zo zielig! zowel voor de hondjes als voor de buren
edit: gewoon ff een birefje in de bus doen, missch weten ze het gewoon niet. kan...
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Je moet ook zeggen dat je ze ruikt!
Ja in een linkje van anderen is het logisch idd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb ook alles op 305 posts per pagina staan en ik heb alleen last van dat er minder posts staat als ik op eenl inkje van een ander klik die de instellingen anders heeft staan. Als die persoon dan bijv. het linkje naar het vorige topic in een OP zet en ipv
[ code verwijderd ]
de hele reut erin zet:
[ code verwijderd ]
Dan krijg jij automatisch die instelling ook voor dat topic. Dat komt omdat je dat dan ook opvraagt.
Maar ik heb het nooit zomaar als ik op een topic uit de index klik hoor. Jij wel dan?
Is dat van de snuffelbuuf? Want dįn zou ik zeker een briefje in de bus doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
jeuj!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
En hoi voor de voetbalplaatjes. En mijn boys willen best delen met Piet hč
Het is priscil haar konijn. Maar ze kijkt er niet naar om. Ik heb niets met het beestje.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:33 schreef bixister het volgende:
ticootje, waarom dan?
Ow ok. Nog nooit gehad gelukkig. En ja ik weet dat de to do lijst van de devvers zo lang is dat dit soort dingen wellicht niet bovenaan komt te staan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:33 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja in een linkje van anderen is het logisch idd.
Maar het gebeurt dus ook vaak bij gewoon de gehele topic lijst. In FB was er wel een topic over, tijdje gevolgd, maar er werd niks mee gedaan. Heel veel mensen hebben er last van.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:30 schreef bixister het volgende:
[..]
maneki, willen jouw jongens geen hondjes?
ik denk niet dat ze stoofpot aanbiedtquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh huup, ikwas vanmiddag nog even in dé speelgoedwinkelDenk dat ik voor haar verjaardag maar een mand ga vullen daar
Dan kunnen mensen een cadeau uitzoeken en kopen en zo krijg ik alleen maar dingen die ik Bep leuk vindt
Geen hint hoor, ik wilde het alleen ff kwijt
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:52 schreef Ticootje het volgende:
oh met snuit komt het echt wel goed hoor. Hij heeft al 3x de kerst overleefd.
Spruitjes koken en de afzuigkap aanzettenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ow, nou ja toch bedanktquote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:28 schreef Sugar het volgende:
SHE heeft een ban, rel enzo.
Ik weet het antwoord verder niet, sorry.
beterschap stout!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:43 schreef Stout het volgende:
mogge![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weer k..nacht gehad, 2x beanuwdheidsaanval die maar moeizaam afzakt en vervolgens na amper slaap wakker worden van de wekker![]()
![]()
![]()
Hoorde net op het nieuws dat SBS 6 elke 5 minuten reclame gaat uitzenden bij sommige programma's..
Ik hoop maar dat dat een hele goede 1 april grap is..
we hebben je gister al antwoord gegeven!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:27 schreef Asyniur het volgende:
Ieks bixister, dat klinkt wel akelig hoor! Maar ik begrijp dus dat hij nog verder onderzocht moet worden?
Wel lief hoor, die opmerking van Piet!Ik wil ook een Piet als ik groot ben
Ik vroeg het gisteren al even snel maar nu nog maar eens in de herhaling: die SHE basissaus, bij de ingredienten staan laurierblaadjes alleen komen die in de bereiding niet meer terug. Wanneer moeten die erbij?BE was jij hem niet laatst aan het maken? wilde SHE PM'en maar box vol
Ik wilde de saus binnenkort namelijk eens proberen te maken...
Hee, herkenbaar. Die van mij doet ook scoutingquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:43 schreef Fuente het volgende:
Mooi Rocka!
Ik kan ook nooit lekker slapen zonder B. Reinhilde. Hij's 1 maal per jaar een week op scoutingkamp en hier en daar wat losse weekendjes, en dan slaap ik echt slecht
vertel huuphuup... nu zijn we benieuwd natuurlijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:14 schreef huuphuup het volgende:
ik heb leuke cadeautjes gekregen van mn liefyay
ja sorryquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:16 schreef Stout het volgende:
[..]
vertel huuphuup... nu zijn we benieuwd natuurlijk
leuk is dat he ! Ik doe onderzoeken voor nipo en daar krijg ik bijv airmiles voor ... leuk voor een gratis dagje dierentuin/attractiepark !quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Gefeliciteerd jarig Huupje
Ik heb mezelf zojuist een nieuwe telefoon besteld. met cameraKan ik ook eens foto`s maken eindelijk
Helemaal betaald met freebees dus een cadeautje pour moi
ze moeten het onderwijs en de opvang wel hebben daar bij jullie he?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:44 schreef owlet het volgende:
Gefeliciteerd Huup!
Ik moest net omlopen toen ik Ronja naar het KDV bracht. Omlopen omdat de nieuwe vestiging van datzelfde KDV, waar beide meiden vanaf maart naar toe zouden gaan, vannacht aangestoken en dus deels afgefikt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |