Zou kunnen uiteraard, ik kom niet echt dagelijks (ook niet wekelijks,maandelijks of jaarlijks) op platvormenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:54 schreef Reinhilde het volgende:
Stout, dat was ik. Misschien was er alleen heel veel mist en ijzel op de boorplatformen in de Noordzee?
Ik weet het ook niet! Maar nixxx moest iig wachten gister tot het opgeklaard was voordat ze konden vertrekken uit Den Helder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door RockabeIIa op 29-01-2009 21:06:52 ]I'm so glamourous I piss glitter!
zitten op het blunderbankjequote:Op donderdag 29 januari 2009 21:07 schreef Reinhilde het volgende:
Ja sorry Lois.
Ik zat eerst te denken aan 'vertel je grootste blunder op het bankje' ofzoiets.
Maar dat leek me we weer stom.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien doet ie dat wel stiekem, in zijn boomhut... Hoe oud is Timo?
ik hoop van niet, ik zou namelijk niet weten waar hij het vandaan moet halenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:16 schreef RockabeIIa het volgende:
nou, het zou in principe kunnen... Ik ging stiekem pijptabak en vloeitjes pikken van mijn pa en dan zaten we halfbakken stinkende honingpeuken te roken in 'onze hut'. Toen was ik een jaar of 8-9 denk ik
hmm, afgieten, zeker weer Twents ofzo.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Dennis Storm? Que? Is dat die piemel die zijn geslachtsdeel destijds eens af heeft laten gieten voor een TV-programma van BNN?
Ik vond hem echt heel ergquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:12 schreef Lois het volgende:
Ik heb het maar even gezocht in de actualiteit, ik wilde eerst het "Dennis Storm is" bankje maar dat vind BE vast niet goed
Klinkt niet als een saaie baan, maar ik kan me voorstellen dat je er nu soms minder blij mee bent.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:00 schreef Reinhilde het volgende:
PM, hij is design engineer. Hij ontwerpt systemen voor de gasindustrie, bijvoorbeeld om water uit gas te halen. Een project van hem, wat net gebouwd is in de Noordzee, heeft wat opstart-problemen, en aangezien hij degene is die het ontworpen heeft, is hij degene die ook het beste weet hoe het zou moeten zijn, dus hij zit daar nu, om uit te zoeken wat er mis is. En daarom weten we dus ook niet hoe lang het gaat duren..
't Is een heel handige functie, dan hoef je niet te zoeken tot waar je bijgelezen was, want dat weet dat pijltje dan. Als het werkt uiteraardquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:12 schreef bixister het volgende:
huh? daar heb ik nog nooit op geklikt geloof ik, of hij heeft 't nooit gedaan.ik was me in elk geval niet bewust van een dergelijk pijltje.
Het ligt aan mijn browser (google chrome). Vreemd, want tot enkele dagen terug werkte het nog wel goed. Jammer, want ik vind dat prettiger werken dan IE.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:18 schreef texelonia het volgende:
Dat pijltje is echt onmisbaar! En hier werkt het gelukkig nog gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |