abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65554247
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 00:50 schreef Irving het volgende:
Test: "Heeft de Mol geld uit de pot gestolen"
Froukje: "Ja"

Als je kandidaat bent, en een beetje gevoel voor kansrekening hebt, zou je dit niet doen -.- Als je Mol daarentegen bent, boeit het niet wat je klikt, en wil je de kijker zogenaamd overtuigen wie je verdenkt.

Edit: En ik heb weer wat leuks gevonden Tussen de test van aflevering 3 en de opdracht om een naam op te schrijven op dat groene blaadje, is niets gebeurd. Althans, geen opdracht. Dit zegt Froukje tijdens de test:
[..]

Suggereert dat Froukje haar test gezet heeft op Paula, of in ieder geval Paula als één van haar hoofdverdachten heeft. Tijdens de eerste opdracht van de aflevering erna zegt ze:
[..]

Zo tegenstrijdig als maar kan hier klopt iets niet en daarom vind ik het verdacht. Als kandidaat slaat het natuurlijk nergens op om zo te denken, en als Mol vergeet je nog wel eens wat je hebt gezegd.
Ze heeft haar boekje ook niet meer om het terug te zoeken. En Anniek zegt over haar dat ze heel weinig opschrijft, daarom stemt ze ook op Froukje.
Froukje weet als ze de mol is dat er al 2 keer gestemd is op Paula en stemt ook op haar (ze mocht ook als een na laatste stemmen) zodat het zeker is dat Paula een fout antwoord krijgt.

Die vraag bij de test vond ik ook verdacht bij Froukje.
Heeft de Mol vandaag geld uit de pot gestolen..Ja! antwoorde ze daar op. Hoe weet ze dat? Het zou kunnen betekenen dat ze zelf de mol is.
pi_65554281
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 00:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd ook dat PJH, Sebastiaan op het oog had als potentiële mol, maar die gaat er dus nog een keer uit... Het zijn allemaal te opzichtige acties van em..
Dat denk ik ook.
pi_65554300
Het lijkt mij als mol té riskant geld uit de pot te gaan jatten midden in de nacht. Stel je nou voor dat er iemand wakker van wordt oid? Ik denk dat Sebas er uit zal vliegen. PJH denkt nu dat Sebas de mol is. En zijn mol ging er snel uit....
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_65554307
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 01:19 schreef Jane het volgende:
Beetje teleurstellende opdrachten, deze keer... Hoop dat het de volgende keer leuker wordt.

Die zogenaamde flipperkast vond ik zeker teleurstellend, het lijkt me niet echt een opdracht waar je flink kon mollen.
En die met die koffers in het water kon je ook niet goed zien als kijker wie er aan het mollen was, behalve aan het eind dat Anniek de koffer open deed en er niks uithaalde dan.

En nu moeten we weer een hele week wachten
pi_65554321
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Het lijkt mij als mol té riskant geld uit de pot te gaan jatten midden in de nacht. Stel je nou voor dat er iemand wakker van wordt oid? Ik denk dat Sebas er uit zal vliegen. PJH denkt nu dat Sebas de mol is. En zijn mol ging er snel uit....
Iedereen liet zijn tas buiten staan, dat vroeg Rick nog toen ze gingen slapen.
Ik verdenk zeker die van BNN dat ze tot zo'n aktie in staat zijn, zij doen wel meer dingen die riskant zijn.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 03:03:02 #231
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_65554461
tvp
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_65555407
Ik vond het trouwens ook opvallend bij de executie toen PJH zei: ''leuk voor degene die straks winnaar is.''
En toen zag je naast Sebastiaan Dennis op dat moment heel gemeen lachen .
  vrijdag 30 januari 2009 @ 08:12:27 #233
56875 dalet
zoekt altijd de grens op :)
pi_65555437
Is er nou niemand opgevallen dat Froukje( ) een mobiele telefoon mee had?

Toen ze 's avonds op de hooibalen zaten voor het slapen was kort, maar duidelijk te zien dat Froukje een mobiele telefoon uit haar zak haalde, erop keek en weer terug in haar zak deed.
(Volgens mij in minuut 39)

[ Bericht 14% gewijzigd door dalet op 30-01-2009 09:38:44 ]
If it ain't Dutch... It ain't much!
  Moderator vrijdag 30 januari 2009 @ 08:27:37 #234
42184 crew  DaMart
pi_65555582
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 00:50 schreef Irving het volgende:
Test: "Heeft de Mol geld uit de pot gestolen"
Froukje: "Ja"

Als je kandidaat bent, en een beetje gevoel voor kansrekening hebt, zou je dit niet doen -.- Als je Mol daarentegen bent, boeit het niet wat je klikt, en wil je de kijker zogenaamd overtuigen wie je verdenkt.
Datzelfde geldt voor Viv en die hooibalen. Ze rolde de bal precies naar de kant waar de meeste kans was op een vermindering van de pot. Alleen werd dat in de filmpjes al zo breed uitgemeten, dat het me sterk lijkt dat het echt een molactie was, dan leggen ze er bij de montage niet zo'n nadruk op.
pi_65555700
Blijf nog steeds bij Dennis (nummer 1 verdachte) of Sebastiaan (nummer 2 verdachte)...
pi_65555707
Kijkcijfers gisteren: 1.448.000
pi_65555754
Dagboek:
quote:
Dagboek mol Aflevering 4 Het was een hele koude, lange nacht. Er was vuur en er was whisky voor de liefhebbers. En er was een aantal heel spannende gesprekken... Anniek wil een verbond met Vivienne. Froukje voelt Dennis aan de tand, Rick verdenkt Jon en Sebastiaan doorgrondt de persoon die nu alweer lekker thuis zit.

En ik? Ik lach me kapot, want er is wel zoveel geld kwijt dat mijn dag niet meer stuk kan.
Korte nachten of niet, dit is een geschenk. Want iedereen gelooft het!
Of is het echt zo? Wie het weet mag het zeggen...
  vrijdag 30 januari 2009 @ 08:48:09 #238
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_65555906
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 01:19 schreef Jane het volgende:
Beetje teleurstellende opdrachten, deze keer... Hoop dat het de volgende keer leuker wordt.
ja, vorige week was het een pak leuker.

Die pinball was nog wel wat, al maakten ze er wel eenzooi van maar die kisten en dat naampje noemen vond ik maar niets... Die kisten lagen dicht bij elkaar, niets zoeken aan, en de helft kon gewoon niets doen. Leek ook allemaal te makkelijk gaan

nu, in het vooruitzicht zag het er voor volgende week wel leuk uit.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:12:54 #239
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_65556344
tvp
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_65557353
Yeah, ik had het goed gerade de muzikale hint... Ik begin ze eindelijk door te krijgen.. Ik let er meestal niet zo op. Maar vanaf dit seizoen volg ik alles. Al vind ik het wel moeilijk om nu al de mol aan te wijzen, totdat je achteraf de hints hoor. Dan is het altijd hoe heb ik dat kunnen missen.. Kijk nu al uit naar volgende week.Hoe laat is ook alweer de muzikale hint bij schiffers..
Soul shine, it's better than sunshine, it's better than moonshine, damn sure better than rain!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:18:46 #241
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_65557991
Ik heb een paar dingen die me verder opgevallen zijn,
1 tijdens de intro van t progr, komt NA t plaatje van t kampvuur Vivienne (zou dat iets te maken kunnen hebben met t geld dat uit de pot is?)
2 tijdens de intro van t progr, komt NA t plaatje van t vraagteken Sebastiaan (Wie is de Mol?->Sebastiaan)
3 Ik vind dat tijdens die filmpjes dat de kandidaten dingetjes vertellen, dat Anniek er TE relaxt bij zit, of is zij gewoon zo??
4 Sebastiaan zegt dat het geld uit zijn broek is gehaald, die hij buiten heeft laten liggen. Maar hij zegt ook dat hij t niet leuk vind dat mensen in zijn tas liggen te klooien. Daar zat t geld toch niet in? Volgens mij heeft hij t zelf gedaan om reacties uit te lokken

Ik heb echt geen idee wie de Mol is...

[ Bericht 19% gewijzigd door NouMooiNiet op 30-01-2009 10:24:55 ]
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_65558921
Nou, ik ben gister weinig opgeschoten want ik verdacht Paula absoluut niet. Bij de flipperopdracht zou de mol eigenlijk moeten proberen bij de eerste 4 te zitten, omdat dat nog een beetje uitproberen is en dus minder opvalt als je een onlogische route kiest.

Geniaal dat er geld kwijt is, lekker wantrouwend naar elkaar toe allemaal. Dit moet bijna wel hele mooie beelden opleveren van iemand die bij het kampvuur rustig geld zit te verbranden bij de laatste aflevering waar de mol streken geshowd worden.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:59:50 #243
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_65559355
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:15 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Ze heeft haar boekje ook niet meer om het terug te zoeken. En Anniek zegt over haar dat ze heel weinig opschrijft, daarom stemt ze ook op Froukje.
Froukje weet als ze de mol is dat er al 2 keer gestemd is op Paula en stemt ook op haar (ze mocht ook als een na laatste stemmen) zodat het zeker is dat Paula een fout antwoord krijgt.

Die vraag bij de test vond ik ook verdacht bij Froukje.
Heeft de Mol vandaag geld uit de pot gestolen..Ja! antwoorde ze daar op. Hoe weet ze dat? Het zou kunnen betekenen dat ze zelf de mol is.
Wat heeft de mol er voor baat bij dat Paula er uit gaat, en zij daardoor met haar goede antwoord 250 euro verdient?
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 11:00:35 #244
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_65559390
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 00:07 schreef banananasi het volgende:
Ik heb de leader nog eens bekeken en..
[ afbeelding ]
..zijn dat niet Angela ( ) En Karel ( ) ?
Geinig! Waarom zou dat zo zijn en waar zit dat precies?
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_65559581
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:59 schreef somegirl het volgende:

[..]

Wat heeft de mol er voor baat bij dat Paula er uit gaat, en zij daardoor met haar goede antwoord 250 euro verdient?
Tijdens de opdracht zou ze als Mol iemand hebben kunnen opgeschreven waarvan ze eigenlijk denkt dat ze er niet uit gaat, zodat er geen 250 uit de pot gaat. Paula was dan ook het meest verdacht na de opdrachten van de aflevering ervoor.

Maar nu achteraf blijkt dat ze eruit ligt en dat ze per ongeluk op haar heeft gestemd, kan ze achteraf zeggen "Ja, ik wist het eigenlijk allang, en daarom heb ik ook Paula ingevuld voor geld in de pot", en dat wordt dan gemonteerd zodat het lijkt alsof ze het ervoor zegt. Daar ga ik maar van uit
pi_65559881
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:59 schreef somegirl het volgende:

[..]

De mol heeft er baat bij dat er op gecontroleerde wijze iemand uit het spel verdwijnt. Je moet het eigenlijk zien als een omgekeerde vrijstelling. Het is voor de mol handig om als laatste of een-na-laatste een naam in te vullen, dan heb je namelijk genoeg voorkennis om de stemming te beïnvloeden naar jouw hand.

Dat hiermee geld is binnengehaald is maar bijzaak. Het is maar 250 euro, op een bedrag van 6000 gestolen euro's de nacht ervoor, is dat maar peanuts.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_65560191
De Mol had er in het kader van dat stelen van de pot baat bij dat er bij elkaar geslapen werd en niet allemaal in een afzonderlijke tent, wat het stelen een stuk moeilijker zou maken... wie sliepen er bij Sebastiaan in de tent?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 11:20:30 #248
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_65560247
Rick volgensmij
  vrijdag 30 januari 2009 @ 11:27:05 #249
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_65560507
Ik hoop eigelijk niet dat Dennis de mol is, want dan heeft hij zich in de eerste aflevering al verraden doordat hij een ander zijn/haar naam had ingetypt op de computer. Dan zou hij de slechtste mol in allertijden zijn.
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
pi_65560634
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:28 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Iedereen liet zijn tas buiten staan, dat vroeg Rick nog toen ze gingen slapen.

Dat ie dat vroeg maakt hem ook wel verdacht
pi_65560853
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat ie dat vroeg maakt hem ook wel verdacht
In mijn herinnering was het meer van: 'Iedereen laat zijn tas buiten staan? Oh? Okée....' Nogal verbaasd dus.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_65561370
Ik heb het hier volgens mij nog niet gelezen maar in het voorstukje voor volgende week zie je de hele groep opeens heel hard juichen....gaan ze toch nog ergens anders heen? (Paradise..etc.)
pi_65561409
Dat geld stelen lijkt me wel een beetje riskant, maar als iemand merkt dat je de tent uit gaat / bent geweest kun je altijd zeggen dat je even moet plassen ofzo.

Jammer dat iedereen op de kaartjes de naam van een ander invulde. Ik had namelijk bedacht dat de Mol het best z'n eigen naam in kan vullen: dan weet je zeker dat je met dan antwoord geen ¤ 250 verdient en dat je daardoor mogelijk een goed antwoord minder hebt boeit niet. Maar ja... dat zou wellicht te opvallend geweest zijn.

Bij de spellen viel er niet erg veel te mollen, lijkt mij. Bovendien was er de veiling - in vorige seizoenen kostten veilingen vaak heel veel geld. Nu viel dat mee, maar ik kan me voorstellen dat de Mol erop vertrouwde dat het wel veel geld zou kosten en bij de kofferopdracht dus fanatiek mee kon helpen. Opvallend mollen bij de flipperopdracht leek me lastig. Hoewel Dennis en Sebastiaan wel lekker bezig waren.

Al met al vind ik die twee nog steeds het meest verdacht. Tot nu toe gaan er steeds mensen uit die ik sowieso niet verdacht, dus dat helpt niet mee om een helderder beeld te krijgen .
  Redactie Frontpage vrijdag 30 januari 2009 @ 11:54:10 #254
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_65561494
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:51 schreef k_man het volgende:

Jammer dat iedereen op de kaartjes de naam van een ander invulde. Ik had namelijk bedacht dat de Mol het best z'n eigen naam in kan vullen: dan weet je zeker dat je met dan antwoord geen ¤ 250 verdient en dat je daardoor mogelijk een goed antwoord minder hebt boeit niet. Maar ja... dat zou wellicht te opvallend geweest zijn.
Volgens mij hebben ze niet iedereen laten zien toch? Volgens mij werden er maar vier of vijf personen uitgelicht die een naam hadden ingevuld en in de bus hadden gedaan.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_65561578
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:54 schreef Djeez het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze niet iedereen laten zien toch? Volgens mij werden er maar vier of vijf personen uitgelicht die een naam hadden ingevuld en in de bus hadden gedaan.
Nee, alles was te zien.

Maar waarom in die opdracht een molactie plaatsen? Dat levert maar 250 minder winst op, niet erg veel waard dus.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:02:51 #256
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_65561807
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:27 schreef Haunter het volgende:
Ben ik nou zo paranoïde, of hoorde ik Viviënne iets van Mollenroller ofzo schreeuwen tijdens haar pinball beurt?
Om mijzelf maar even te quoten, nu de uitzending online staat hoor ik het nog steeds DUIDELIJK rond 30.58.

Vivienne is dus voor mij de mol
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:05:39 #257
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65561899
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:06 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Anniek liep wel het hardst te krijsen dat ze niet de pakketten bij de veiling moesten kopen..
Pas op de momenten dat de meerderheid al had geroepen dat ze het wél wilden kopen.
Anniek is volgens mij de mol .
KuikenGuppy
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:12:57 #258
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_65562147
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:02 schreef Haunter het volgende:

[..]

Om mijzelf maar even te quoten, nu de uitzending online staat hoor ik het nog steeds DUIDELIJK rond 30.58.

Volgens mij roept ze 'rollen rollen' , omdat de bal bijna blijft steken achter strobalen
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_65562377
Heeft iemand een soort screen capture programmatje waarmee je gifjes kan maken?
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:22:08 #260
56875 dalet
pi_65562464
VLC Media Player, kan je mee streamen en cappen in 1.

Er zijn er nog veeeeel meer die het ook kunnen. Even Googlen.
pi_65562601
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 08:12 schreef dalet het volgende:
Is er nou niemand opgevallen dat Froukje( ) een mobiele telefoon mee had?

Toen ze 's avonds op de hooibalen zaten voor het slapen was kort, maar duidelijk te zien dat Froukje een mobiele telefoon uit haar zak haalde, erop keek en weer terug in haar zak deed.
(Volgens mij in minuut 39)
True!

Kutkwaliteit, maargoed...
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:37:02 #262
144648 redcable
Looking for more
pi_65562916

[ Bericht 100% gewijzigd door redcable op 30-01-2009 12:37:26 ]
-I wanna feel the sunshine lift my head-
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:39:20 #263
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_65562979
Wat een theorieen weer, allemaal hebben ze wel iets.. Mn gevoel gaat nu uit naar Viv of Froukje.
Viel jullie dat trouwens ook op, toen volgensmij Vivienne 'Sebastiaan' op het groene kaartje schreef, dat het leek alsof het sneller werd afgespeeld? Het was maar iets sneller, maar hoe ze het schreef leek het net alsof dat niet op normale snelheid was zeg maar
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_65563140
Ik zit nog steeds op Sebas, EN Dennis!
pi_65563525
Leuke aflevering. Ik vind nog steeds geen van de vrouwen echt mollen. Froukje zie je uberhaupt bijna niet.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_65563554
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:27 schreef GeneraalUli het volgende:

[..]

True!

[ afbeelding ]

Kutkwaliteit, maargoed...
Misschien een mp3-speler met klokje?
pi_65563690
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:57 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Misschien een mp3-speler met klokje?
Ik zag er geen oordopjes oid bijzitten, maar Paula had in de ochtend ook een iPod in, dus het zou eventueel kunnen. Miss een iPod Touch?
pi_65563834
Ik heb echt weer het idee dat er mensen zitten te nepmollen, zodat de échte mol niets hoeft te doen.. Iedereen zou het dus nog kunnen zijn naar mijn mening.
  Moderator vrijdag 30 januari 2009 @ 13:16:51 #269
42184 crew  DaMart
pi_65564215
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:51 schreef k_man het volgende:

Of de mol heeft van de regie doorgekregen wie er de eerste afleveringen met de test het beste scoorden, en waarvan de kans dus klein was dat ze eruit zouden moeten. Dan vul je als mol die naam in, omdat je dan statistisch gezien de grootste kans hebt dat jouw antwoord geen geld oplevert.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:21:17 #270
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_65564350
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:16 schreef DaMart het volgende:

[..]

Of de mol heeft van de regie doorgekregen wie er de eerste afleveringen met de test het beste scoorden, en waarvan de kans dus klein was dat ze eruit zouden moeten. Dan vul je als mol die naam in, omdat je dan statistisch gezien de grootste kans hebt dat jouw antwoord geen geld oplevert.
Ze hebben toch ook niet van iedereen getoond wie ze invulden?
Sommigen hebben het gewoon verteld, maar de mol kan het makkelijk liegen.
  Moderator vrijdag 30 januari 2009 @ 13:25:50 #271
42184 crew  DaMart
pi_65564496
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:21 schreef Beregd het volgende:

[..]

Ze hebben toch ook niet van iedereen getoond wie ze invulden?
Sommigen hebben het gewoon verteld, maar de mol kan het makkelijk liegen.
Ze lieten wel van iedereen de briefjes zien, volgens mij.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:28:20 #272
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_65564566
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:25 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ze lieten wel van iedereen de briefjes zien, volgens mij.
ok, kan wel

maar idd een momentje waar de regie de mol wat kon helpen.
pi_65564626
Mochten ze volgend seizoen weer met BN'ers willen werken vind ik wel dat ze voor een goed doel moeten spelen, dan krijg je hopelijk minder schijnmolacties dan nu... maar het liefst gewoon een WIDM met onbekenden... kan ik me ook opgeven
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:21:59 #274
56875 dalet
pi_65566574
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:01 schreef GeneraalUli het volgende:

[..]

Ik zag er geen oordopjes oid bijzitten, maar Paula had in de ochtend ook een iPod in, dus het zou eventueel kunnen. Miss een iPod Touch?
Nee. Ze keek echt op een manier van "heb ik nog een sms-je of een gemiste oproep". Als je geen oordopjes in heb, ga je ook niet kijken van "goh, welke MP3 zou die nu spelen?". Dat is het wel minst belangrijk op dat moment! Lijkt mij dan.

Ze deed hem ook te snel weg.
pi_65569575
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:21 schreef dalet het volgende:

[..]

Nee. Ze keek echt op een manier van "heb ik nog een sms-je of een gemiste oproep". Als je geen oordopjes in heb, ga je ook niet kijken van "goh, welke MP3 zou die nu spelen?". Dat is het wel minst belangrijk op dat moment! Lijkt mij dan.

Ze deed hem ook te snel weg.
Zoals hierboven gesteld, misschien wilde ze de tijd weten?
pi_65570139
Toen Anniek iets zei als "ja we slapen vanavond in tentjes, die hebben warme billetjes dus daar kan ik lekker tegenaan kruipen"

Laat mij maar tegen haar billetjes aankruipen

Verder...lastige aflevering weer om dingen te bepalen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:00:29 #277
56875 dalet
pi_65570142
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:43 schreef GeneraalUli het volgende:

[..]

Zoals hierboven gesteld, misschien wilde ze de tijd weten?
Ja, dat kan natuurlijk. Even opletten of ze ook een horloge heeft
pi_65570740
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:16 schreef DaMart het volgende:

[..]

Alsof de mol een molactie gaat houden om die 250eu als er al zo veel uit de pot verdwenen is/gaat verdwijnen...

Bij deze opdracht moet je je imo niet focussen op het (binnenbrengen van) geld.
pi_65570897
Wow, afgelopen aflevering was een grote stap voorwaarts in vergelijking met de vorigen! Leuke opdrachten en toffe ontwikkelingen in de groep onderling. Wat een debiel die Sebastiaan . Of hij is een idioot, of de mol .

Blij dat Paula eruit is. Moch haar het minst. Die Dennis heeft wel veel meer praatjes dan in Ranking the Stars trouwens .

Oh en Noord Ierland
Amen.
pi_65571126
Sebastiaan is gewoon een goede speler. Dennis ook. ze kunnen zo de mol zijn. Vondt goed dat paula eruit is, ze was geen goede mol speler. Van de andere mensen verneem ik nog weinig, al kan dit veradelijk zijn. Hoop dat jon eruit gaat, kan hem niet uitstaan... nog maar ff kijken want hij kan dus ook een mol zijn he.

Wat me trouwens opvalt, je kan tijdens de actie waar de tassen woorden verkocht, al als mol rekening meehouden en dus goede kleding bij je hebben.
Bij de koffers weet je natuurlijk ook dat je voor zo hoog mogelijk bedrag wil kopen, en wat er in de koffers zit. denk dat dus gelijk wil kopen. dennis bijv,
hihi haha :D
pi_65571636
De muzikale aanwijzing was trouwens Wanted Man van Johnny Cash. Weet alleen niet meer precies welk stukje er is uitgezonden.
quote:
"Wanted Man"

[Written by Bob Dylan]

Wanted man in California,
Wanted man in Buffalo
Wanted man in Kansas City,
Wanted man in Ohio

Wanted man in Mississippi,
Wanted man in ol' Cheyenne

Wherever you might look tonight you might see this wanted man

I might be in Colorado,
Or Georgia by the sea
Working for some man who may not know at all who I might be

If you ever see me coming and if you know who I am
Don't you breathe it to nobody 'cause you know I'm on the lamb

Wanted man by Lucy Watson,
Wanted man by Jeannie Brown
Wanted man by Nellie Johnson,
Wanted man in this next town

I've had all that I wanted of a lot of things I've had
And a lot more than I needed of some things that turned out bad

I got sidetracked in El Paso,
Stopped to get myself a map
Went the wrong way in Juarez with Juanita on my lap

Went to sleep in Shreveport,
Woke up in Abilene
Wonderin' why I'm wanted at some town half way in between

Wanted man in Albuquerque,
Wanted man in Syracuse
Wanted man in Tallahassee,
Wanted man in Baton Rouge

There's somebody set to grab me
Anywhere that I might be
And wherever you might look tonight
You might get a glimpse of me

Wanted man in California,
Wanted man in Buffalo
Wanted man in Kansas City,
Wanted man in Ohio

Wanted man in Mississippi,
Wanted man in ol' Cheyenne

Wherever you might look tonight you might see this wanted man
Lijkt om Sebastiaan te gaan, al is dat wel wat makkelijk. Maar ook de vorige muzikale fragmenten waren makkelijk te plaatsen.
pi_65571780
Die Jon voelt zich wel heel erg de oude, wijze heer. Doet erg neerbuigend vind ik.
Amen.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:45:14 #283
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65571816
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:44 schreef Jivis het volgende:
Die Jon voelt zich wel heel erg de oude, wijze heer. Doet erg neerbuigend vind ik.
Toen hij verongelijkt op de hooibalen zat. “ Ik doe lekker niet wat jullie zeggen. ”
pi_65572131
hmm zou jammer zijn als sebas eruit gaat.... wl jon eruit
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:58:16 #285
239082 Rubenaldo
Vedette in wording
pi_65572261
Froukje is de mol.. dus die zal er volgende week wel uitgaan
  vrijdag 30 januari 2009 @ 17:06:39 #286
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_65572554
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:45 schreef pfaf het volgende:

[..]

Toen hij verongelijkt op de hooibalen zat. “ Ik doe lekker niet wat jullie zeggen. ”
Dat vond ik dus een molactie, want de redenering van Dennis en Rick was heel logisch (kon nog logischer, maar ok) en het was best stuitend dat niemand dat blijkbaar inzag. Hij ging een beetje flauw lopen doen en toen was het ook geen issue meer daarna.
Als ze namelijk gewoon nagedacht hadden, waren ze begonnen met heel weinig geld inzetten en volgden ze gewoon ALTIJD dezelfde route. Iedere keer de slechte punten dichtzetten als je je ene zet mag doen en je kunt zo met de laatste 4 ballen ofzo 4000 euro binnenkoppen.

Sowieso heeft Dennis consequent het spelletje door (ook bij de veiling), dus hij kan het bijna niet meer zijn. Of hij moet wel heeeel advanced mollen dat hij weet dat ze toch niet luisteren door zijn schijnbaar gebrekkige overredingskracht.

ik vond de delta's van Sebastiaan een beetje raar toen hij Paula schreef, maar ik zou niet weten waar dat op zou hinten. Verder ben ik het met de rest eens dat hij zo duidelijk molt dat hij het niet kan zijn.

Maar voor mij vallen Dennis en ViV (god ik ben verliefd!) sowieso af. Hoofdverdachten zijn Anniek en Jon.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  Redactie Games vrijdag 30 januari 2009 @ 17:11:13 #287
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_65572696
Ach, Sebas liep toch al de hele tijd te k*tten, mag er wel uit van mij...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_65573158
Wat jij zegt kingmob mbt die hooibalen, was ook mijn idee toen ik het zag.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:02 schreef Haunter het volgende:

[..]

o mijn god... jij moet en even je oren laten naspuiten en mij alsjeblieft vertellen.. waarom..

Ow ja, zou ik het bijna vergeten
Froukje
pi_65573233
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:26 schreef Smeich het volgende:
Wat jij zegt kingmob mbt die hooibalen, was ook mijn idee toen ik het zag.
[..]

o mijn god... jij moet en even je oren laten naspuiten en mij alsjeblieft vertellen.. waarom..

Ow ja, zou ik het bijna vergeten
Froukje
Froukje

laat die maar tot het eind erin zitten... alhoewel ik nu bijna niemand eruit wil...
pi_65573237
Ik wil niet dat sebastiaan eruit moet. Hij speelt het zo leuk, met dat dagboek echt hilarisch..
Ik moet alleen even puzzelen op wie het dan kan slaan.
Soul shine, it's better than sunshine, it's better than moonshine, damn sure better than rain!
pi_65573820
Hoe komen jullie trouwens bij sebastiaan? zou het idd ook jammer vinden, maakt het spel wel leuk en spannend.

Trouwens is het niet zo dat dennis niet de mol kan zijn, zie afl. 1. er is dus een kans dat dennis al weet wie de mol is... en dus nu slim geld binnen speelt en ook wil dat iedereen denkt dat hij het is.
  Redactie Games vrijdag 30 januari 2009 @ 18:07:29 #292
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_65574233
Misschien loopt ie wel heel de boel te flessen weet jij veel.. In de eerste twee afleveringen lag z'n focus voornamelijk op Hans, alleen dat geintje ging niet meer door nadat Hans in de 3 aflevering eruit ging. Of hij is gewoon zelf de mol, maar zegt ie expres dat ie een andere naam gaat invullen. Het is te verwachten, dat iedereen graag de mol wil zijn bij de eerste opdracht, dus ze verpesten het toch maar mooi voor zichzelf. Daar hoeft "de mol", maar weinig voor te doen..
  vrijdag 30 januari 2009 @ 18:19:40 #293
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_65574565
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:27 schreef Shayndel het volgende:
Ik hoop eigelijk niet dat Dennis de mol is, want dan heeft hij zich in de eerste aflevering al verraden doordat hij een ander zijn/haar naam had ingetypt op de computer. Dan zou hij de slechtste mol in allertijden zijn.
waarom de slechtste? niemand verdenkt hem
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_65574621
Ik heb volgend mij hier een theorie gelezen over dat ze niet op gingen naar een nieuwe mol omdat het nog steeds dennis is maar dan in een andere gedaante. deze dennis, gisteren viel me op dat dennis s zijn pet net zoals dennis w droeg.

en ik ben een beetje in de war, het was of de montage of ik lette niet goed op: de dag dat ze gingen stemmen hadden ze dezelfde kleren aan als de dag dat ze over de brug liepen en namen opschreven. maar die ochtend dat ze uit de tent kwamen hadden ze weer andere kleding aan ...
  Redactie Games vrijdag 30 januari 2009 @ 18:32:08 #295
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_65574910
Hmmm, Paula had toch vol op Dennis gestemd en die is nu uit het programma...
  FOK!fossiel vrijdag 30 januari 2009 @ 18:39:03 #296
8443 cptmarco
it's captain...
pi_65575468
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:52 schreef Sloomstroom het volgende:
Hoe komen jullie trouwens bij sebastiaan? zou het idd ook jammer vinden, maakt het spel wel leuk en spannend.
Het nummer is van Johnny Cash (Sebas beheert de pot), hij had alles wat hij nodig had (I've had all the things I wanted of a lot of things I've had): de pot, de vrijstelling in de 2e aflevering. Maar er is ook een deel van de pot weg nu (And a lot more than I needed of some things that turned out bad). Daarbij komt dat de titel van het nummer Wanted Man is (hij raakte de pot kwijt en ook nog eens 1000 euro bij het flipperspel).
pi_65576321
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmmm, Paula had toch vol op Dennis gestemd en die is nu uit het programma...
Hoe kom je daarbij? Dat is nooit gezegd, ze zijn alleen zelf dat ze op dezelfde stemde als in de vorige afleveringen (ze dacht dat ze het goed had en spreidde haar antwoorden niet).
pi_65577439
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:53 schreef banananasi het volgende:

[..]

Het nummer is van Johnny Cash (Sebas beheert de pot), hij had alles wat hij nodig had (I've had all the things I wanted of a lot of things I've had): de pot, de vrijstelling in de 2e aflevering. Maar er is ook een deel van de pot weg nu (And a lot more than I needed of some things that turned out bad). Daarbij komt dat de titel van het nummer Wanted Man is (hij raakte de pot kwijt en ook nog eens 1000 euro bij het flipperspel).
ik vat hem... tja hoop dat je ernaast zit, ben bang van niet. Thx voor de uitleg.
pi_65577601
Sebastiaan is geniaal en niet de mol. De reden dat hij het geld 'verliest', en even er voor ook nog liegt over op wie hij had gestemd, is voor hem een tactiek om te ontcijferen wie de mol is. Paula stond bij hem op 1, maar was het dus niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')