abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65554247
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 00:50 schreef Irving het volgende:
Test: "Heeft de Mol geld uit de pot gestolen"
Froukje: "Ja"

Als je kandidaat bent, en een beetje gevoel voor kansrekening hebt, zou je dit niet doen -.- Als je Mol daarentegen bent, boeit het niet wat je klikt, en wil je de kijker zogenaamd overtuigen wie je verdenkt.

Edit: En ik heb weer wat leuks gevonden Tussen de test van aflevering 3 en de opdracht om een naam op te schrijven op dat groene blaadje, is niets gebeurd. Althans, geen opdracht. Dit zegt Froukje tijdens de test:
[..]

Suggereert dat Froukje haar test gezet heeft op Paula, of in ieder geval Paula als één van haar hoofdverdachten heeft. Tijdens de eerste opdracht van de aflevering erna zegt ze:
[..]

Zo tegenstrijdig als maar kan hier klopt iets niet en daarom vind ik het verdacht. Als kandidaat slaat het natuurlijk nergens op om zo te denken, en als Mol vergeet je nog wel eens wat je hebt gezegd.
Ze heeft haar boekje ook niet meer om het terug te zoeken. En Anniek zegt over haar dat ze heel weinig opschrijft, daarom stemt ze ook op Froukje.
Froukje weet als ze de mol is dat er al 2 keer gestemd is op Paula en stemt ook op haar (ze mocht ook als een na laatste stemmen) zodat het zeker is dat Paula een fout antwoord krijgt.

Die vraag bij de test vond ik ook verdacht bij Froukje.
Heeft de Mol vandaag geld uit de pot gestolen..Ja! antwoorde ze daar op. Hoe weet ze dat? Het zou kunnen betekenen dat ze zelf de mol is.
pi_65554281
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 00:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd ook dat PJH, Sebastiaan op het oog had als potentiële mol, maar die gaat er dus nog een keer uit... Het zijn allemaal te opzichtige acties van em..
Dat denk ik ook.
pi_65554300
Het lijkt mij als mol té riskant geld uit de pot te gaan jatten midden in de nacht. Stel je nou voor dat er iemand wakker van wordt oid? Ik denk dat Sebas er uit zal vliegen. PJH denkt nu dat Sebas de mol is. En zijn mol ging er snel uit....
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_65554307
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 01:19 schreef Jane het volgende:
Beetje teleurstellende opdrachten, deze keer... Hoop dat het de volgende keer leuker wordt.

Die zogenaamde flipperkast vond ik zeker teleurstellend, het lijkt me niet echt een opdracht waar je flink kon mollen.
En die met die koffers in het water kon je ook niet goed zien als kijker wie er aan het mollen was, behalve aan het eind dat Anniek de koffer open deed en er niks uithaalde dan.

En nu moeten we weer een hele week wachten
pi_65554321
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Het lijkt mij als mol té riskant geld uit de pot te gaan jatten midden in de nacht. Stel je nou voor dat er iemand wakker van wordt oid? Ik denk dat Sebas er uit zal vliegen. PJH denkt nu dat Sebas de mol is. En zijn mol ging er snel uit....
Iedereen liet zijn tas buiten staan, dat vroeg Rick nog toen ze gingen slapen.
Ik verdenk zeker die van BNN dat ze tot zo'n aktie in staat zijn, zij doen wel meer dingen die riskant zijn.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 03:03:02 #231
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_65554461
tvp
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_65555407
Ik vond het trouwens ook opvallend bij de executie toen PJH zei: ''leuk voor degene die straks winnaar is.''
En toen zag je naast Sebastiaan Dennis op dat moment heel gemeen lachen .
  vrijdag 30 januari 2009 @ 08:12:27 #233
56875 dalet
zoekt altijd de grens op :)
pi_65555437
Is er nou niemand opgevallen dat Froukje( ) een mobiele telefoon mee had?

Toen ze 's avonds op de hooibalen zaten voor het slapen was kort, maar duidelijk te zien dat Froukje een mobiele telefoon uit haar zak haalde, erop keek en weer terug in haar zak deed.
(Volgens mij in minuut 39)

[ Bericht 14% gewijzigd door dalet op 30-01-2009 09:38:44 ]
If it ain't Dutch... It ain't much!
  Moderator vrijdag 30 januari 2009 @ 08:27:37 #234
42184 crew  DaMart
pi_65555582
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 00:50 schreef Irving het volgende:
Test: "Heeft de Mol geld uit de pot gestolen"
Froukje: "Ja"

Als je kandidaat bent, en een beetje gevoel voor kansrekening hebt, zou je dit niet doen -.- Als je Mol daarentegen bent, boeit het niet wat je klikt, en wil je de kijker zogenaamd overtuigen wie je verdenkt.
Datzelfde geldt voor Viv en die hooibalen. Ze rolde de bal precies naar de kant waar de meeste kans was op een vermindering van de pot. Alleen werd dat in de filmpjes al zo breed uitgemeten, dat het me sterk lijkt dat het echt een molactie was, dan leggen ze er bij de montage niet zo'n nadruk op.
pi_65555700
Blijf nog steeds bij Dennis (nummer 1 verdachte) of Sebastiaan (nummer 2 verdachte)...
pi_65555707
Kijkcijfers gisteren: 1.448.000
pi_65555754
Dagboek:
quote:
Dagboek mol Aflevering 4 Het was een hele koude, lange nacht. Er was vuur en er was whisky voor de liefhebbers. En er was een aantal heel spannende gesprekken... Anniek wil een verbond met Vivienne. Froukje voelt Dennis aan de tand, Rick verdenkt Jon en Sebastiaan doorgrondt de persoon die nu alweer lekker thuis zit.

En ik? Ik lach me kapot, want er is wel zoveel geld kwijt dat mijn dag niet meer stuk kan.
Korte nachten of niet, dit is een geschenk. Want iedereen gelooft het!
Of is het echt zo? Wie het weet mag het zeggen...
  vrijdag 30 januari 2009 @ 08:48:09 #238
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_65555906
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 01:19 schreef Jane het volgende:
Beetje teleurstellende opdrachten, deze keer... Hoop dat het de volgende keer leuker wordt.
ja, vorige week was het een pak leuker.

Die pinball was nog wel wat, al maakten ze er wel eenzooi van maar die kisten en dat naampje noemen vond ik maar niets... Die kisten lagen dicht bij elkaar, niets zoeken aan, en de helft kon gewoon niets doen. Leek ook allemaal te makkelijk gaan

nu, in het vooruitzicht zag het er voor volgende week wel leuk uit.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:12:54 #239
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_65556344
tvp
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_65557353
Yeah, ik had het goed gerade de muzikale hint... Ik begin ze eindelijk door te krijgen.. Ik let er meestal niet zo op. Maar vanaf dit seizoen volg ik alles. Al vind ik het wel moeilijk om nu al de mol aan te wijzen, totdat je achteraf de hints hoor. Dan is het altijd hoe heb ik dat kunnen missen.. Kijk nu al uit naar volgende week.Hoe laat is ook alweer de muzikale hint bij schiffers..
Soul shine, it's better than sunshine, it's better than moonshine, damn sure better than rain!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:18:46 #241
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_65557991
Ik heb een paar dingen die me verder opgevallen zijn,
1 tijdens de intro van t progr, komt NA t plaatje van t kampvuur Vivienne (zou dat iets te maken kunnen hebben met t geld dat uit de pot is?)
2 tijdens de intro van t progr, komt NA t plaatje van t vraagteken Sebastiaan (Wie is de Mol?->Sebastiaan)
3 Ik vind dat tijdens die filmpjes dat de kandidaten dingetjes vertellen, dat Anniek er TE relaxt bij zit, of is zij gewoon zo??
4 Sebastiaan zegt dat het geld uit zijn broek is gehaald, die hij buiten heeft laten liggen. Maar hij zegt ook dat hij t niet leuk vind dat mensen in zijn tas liggen te klooien. Daar zat t geld toch niet in? Volgens mij heeft hij t zelf gedaan om reacties uit te lokken

Ik heb echt geen idee wie de Mol is...

[ Bericht 19% gewijzigd door NouMooiNiet op 30-01-2009 10:24:55 ]
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_65558921
Nou, ik ben gister weinig opgeschoten want ik verdacht Paula absoluut niet. Bij de flipperopdracht zou de mol eigenlijk moeten proberen bij de eerste 4 te zitten, omdat dat nog een beetje uitproberen is en dus minder opvalt als je een onlogische route kiest.

Geniaal dat er geld kwijt is, lekker wantrouwend naar elkaar toe allemaal. Dit moet bijna wel hele mooie beelden opleveren van iemand die bij het kampvuur rustig geld zit te verbranden bij de laatste aflevering waar de mol streken geshowd worden.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:59:50 #243
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_65559355
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:15 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Ze heeft haar boekje ook niet meer om het terug te zoeken. En Anniek zegt over haar dat ze heel weinig opschrijft, daarom stemt ze ook op Froukje.
Froukje weet als ze de mol is dat er al 2 keer gestemd is op Paula en stemt ook op haar (ze mocht ook als een na laatste stemmen) zodat het zeker is dat Paula een fout antwoord krijgt.

Die vraag bij de test vond ik ook verdacht bij Froukje.
Heeft de Mol vandaag geld uit de pot gestolen..Ja! antwoorde ze daar op. Hoe weet ze dat? Het zou kunnen betekenen dat ze zelf de mol is.
Wat heeft de mol er voor baat bij dat Paula er uit gaat, en zij daardoor met haar goede antwoord 250 euro verdient?
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 11:00:35 #244
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_65559390
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 00:07 schreef banananasi het volgende:
Ik heb de leader nog eens bekeken en..
[ afbeelding ]
..zijn dat niet Angela ( ) En Karel ( ) ?
Geinig! Waarom zou dat zo zijn en waar zit dat precies?
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_65559581
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:59 schreef somegirl het volgende:

[..]

Wat heeft de mol er voor baat bij dat Paula er uit gaat, en zij daardoor met haar goede antwoord 250 euro verdient?
Tijdens de opdracht zou ze als Mol iemand hebben kunnen opgeschreven waarvan ze eigenlijk denkt dat ze er niet uit gaat, zodat er geen 250 uit de pot gaat. Paula was dan ook het meest verdacht na de opdrachten van de aflevering ervoor.

Maar nu achteraf blijkt dat ze eruit ligt en dat ze per ongeluk op haar heeft gestemd, kan ze achteraf zeggen "Ja, ik wist het eigenlijk allang, en daarom heb ik ook Paula ingevuld voor geld in de pot", en dat wordt dan gemonteerd zodat het lijkt alsof ze het ervoor zegt. Daar ga ik maar van uit
pi_65559881
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:59 schreef somegirl het volgende:

[..]

De mol heeft er baat bij dat er op gecontroleerde wijze iemand uit het spel verdwijnt. Je moet het eigenlijk zien als een omgekeerde vrijstelling. Het is voor de mol handig om als laatste of een-na-laatste een naam in te vullen, dan heb je namelijk genoeg voorkennis om de stemming te beïnvloeden naar jouw hand.

Dat hiermee geld is binnengehaald is maar bijzaak. Het is maar 250 euro, op een bedrag van 6000 gestolen euro's de nacht ervoor, is dat maar peanuts.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_65560191
De Mol had er in het kader van dat stelen van de pot baat bij dat er bij elkaar geslapen werd en niet allemaal in een afzonderlijke tent, wat het stelen een stuk moeilijker zou maken... wie sliepen er bij Sebastiaan in de tent?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 11:20:30 #248
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_65560247
Rick volgensmij
  vrijdag 30 januari 2009 @ 11:27:05 #249
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_65560507
Ik hoop eigelijk niet dat Dennis de mol is, want dan heeft hij zich in de eerste aflevering al verraden doordat hij een ander zijn/haar naam had ingetypt op de computer. Dan zou hij de slechtste mol in allertijden zijn.
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
pi_65560634
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:28 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Iedereen liet zijn tas buiten staan, dat vroeg Rick nog toen ze gingen slapen.

Dat ie dat vroeg maakt hem ook wel verdacht
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')