Ze heeft haar boekje ook niet meer om het terug te zoeken. En Anniek zegt over haar dat ze heel weinig opschrijft, daarom stemt ze ook op Froukje.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:50 schreef Irving het volgende:
Test: "Heeft de Mol geld uit de pot gestolen"
Froukje: "Ja"
Als je kandidaat bent, en een beetje gevoel voor kansrekening hebt, zou je dit niet doen -.- Als je Mol daarentegen bent, boeit het niet wat je klikt, en wil je de kijker zogenaamd overtuigen wie je verdenkt.
Edit: En ik heb weer wat leuks gevondenTussen de test van aflevering 3 en de opdracht om een naam op te schrijven op dat groene blaadje, is niets gebeurd. Althans, geen opdracht. Dit zegt Froukje tijdens de test:
[..]
Suggereert dat Froukje haar test gezet heeft op Paula, of in ieder geval Paula als één van haar hoofdverdachten heeft. Tijdens de eerste opdracht van de aflevering erna zegt ze:
[..]
Zo tegenstrijdig als maar kanhier klopt iets niet en daarom vind ik het verdacht. Als kandidaat slaat het natuurlijk nergens op om zo te denken, en als Mol vergeet je nog wel eens wat je hebt gezegd.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd ook dat PJH, Sebastiaan op het oog had als potentiële mol, maar die gaat er dus nog een keer uit...Het zijn allemaal te opzichtige acties van em..
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:19 schreef Jane het volgende:
Beetje teleurstellende opdrachten, deze keer... Hoop dat het de volgende keer leuker wordt.
Iedereen liet zijn tas buiten staan, dat vroeg Rick nog toen ze gingen slapen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 02:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Het lijkt mij als mol té riskant geld uit de pot te gaan jatten midden in de nacht. Stel je nou voor dat er iemand wakker van wordt oid? Ik denk dat Sebas er uit zal vliegen. PJH denkt nu dat Sebas de mol is. En zijn mol ging er snel uit....
Datzelfde geldt voor Viv en die hooibalen. Ze rolde de bal precies naar de kant waar de meeste kans was op een vermindering van de pot. Alleen werd dat in de filmpjes al zo breed uitgemeten, dat het me sterk lijkt dat het echt een molactie was, dan leggen ze er bij de montage niet zo'n nadruk op.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:50 schreef Irving het volgende:
Test: "Heeft de Mol geld uit de pot gestolen"
Froukje: "Ja"
Als je kandidaat bent, en een beetje gevoel voor kansrekening hebt, zou je dit niet doen -.- Als je Mol daarentegen bent, boeit het niet wat je klikt, en wil je de kijker zogenaamd overtuigen wie je verdenkt.
quote:Dagboek mol Aflevering 4 Het was een hele koude, lange nacht. Er was vuur en er was whisky voor de liefhebbers. En er was een aantal heel spannende gesprekken... Anniek wil een verbond met Vivienne. Froukje voelt Dennis aan de tand, Rick verdenkt Jon en Sebastiaan doorgrondt de persoon die nu alweer lekker thuis zit.
En ik? Ik lach me kapot, want er is wel zoveel geld kwijt dat mijn dag niet meer stuk kan.
Korte nachten of niet, dit is een geschenk. Want iedereen gelooft het!
Of is het echt zo? Wie het weet mag het zeggen...
ja, vorige week was het een pak leuker.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:19 schreef Jane het volgende:
Beetje teleurstellende opdrachten, deze keer... Hoop dat het de volgende keer leuker wordt.
Wat heeft de mol er voor baat bij dat Paula er uit gaat, en zij daardoor met haar goede antwoord 250 euro verdient?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 02:15 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze heeft haar boekje ook niet meer om het terug te zoeken. En Anniek zegt over haar dat ze heel weinig opschrijft, daarom stemt ze ook op Froukje.
Froukje weet als ze de mol is dat er al 2 keer gestemd is op Paula en stemt ook op haar (ze mocht ook als een na laatste stemmen) zodat het zeker is dat Paula een fout antwoord krijgt.
Die vraag bij de test vond ik ook verdacht bij Froukje.
Heeft de Mol vandaag geld uit de pot gestolen..Ja! antwoorde ze daar op. Hoe weet ze dat? Het zou kunnen betekenen dat ze zelf de mol is.
Geinig! Waarom zou dat zo zijn en waar zit dat precies?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:07 schreef banananasi het volgende:
Ik heb de leader nog eens bekeken en..
[ afbeelding ]
..zijn dat niet Angela () En Karel (
) ?
Tijdens de opdracht zou ze als Mol iemand hebben kunnen opgeschreven waarvan ze eigenlijk denkt dat ze er niet uit gaat, zodat er geen 250 uit de pot gaat. Paula was dan ook het meest verdacht na de opdrachten van de aflevering ervoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:59 schreef somegirl het volgende:
[..]
Wat heeft de mol er voor baat bij dat Paula er uit gaat, en zij daardoor met haar goede antwoord 250 euro verdient?
De mol heeft er baat bij dat er op gecontroleerde wijze iemand uit het spel verdwijnt. Je moet het eigenlijk zien als een omgekeerde vrijstelling. Het is voor de mol handig om als laatste of een-na-laatste een naam in te vullen, dan heb je namelijk genoeg voorkennis om de stemming te beïnvloeden naar jouw hand.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:59 schreef somegirl het volgende:
[..]
Wat heeft de mol er voor baat bij dat Paula er uit gaat, en zij daardoor met haar goede antwoord 250 euro verdient?
Dat ie dat vroeg maakt hem ook wel verdachtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 02:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Iedereen liet zijn tas buiten staan, dat vroeg Rick nog toen ze gingen slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |