Agenten van dit korps mogen elkaar dus niet in de gaten houden in verband met corruptie.quote:Het is agenten inmiddels wel verboden om op eigen houtje collega’s na te trekken.
Dit was wel toegestaan,quote:Het is agenten inmiddels wel verboden om op eigen houtje collega’s na te trekken.
Ik probeer dat ook wel in het dagelijks leven, maar het is wel meer moeite gaan kosten. Fok zie ik echter als een geschikte uitlaatklep.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:33 schreef Monidique het volgende:
Je moet inderdaad soms wat moeite doen om beschaving te behouden, om redelijk om te gaan met vooroordelen, om te relativeren. Dat is het verschil tussen verstandige mensen en tokkies, bijvoorbeeld.
Ik zou mijn collega's voor geen cent vertrouwen als ik bij de politie werktequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:42 schreef Picchia het volgende:
Mutant, het is vrij normaal dat de familie wordt nagetrokken wanneer iemand in dienst bij de politie gaat. Juist om dit soort taferelen te voorkomen. Het lijkt erop dat ze nu juist iets lakser zijn geweest omdat ze een afspiegeling van de maatschappij wilde vormen.
Schokkender is dit:
[..]
Agenten van dit korps mogen elkaar dus niet in de gaten houden in verband met corruptie.
Wansmaakquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:31 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Sinds Marokkaanse jochies het nodig vinden om zelfs in mijn limburgse dorpje overlast te veroorzaken, ben ik het weer steeds moeilijker gaan vinden om te (willen) relativeren. En dan voel ik me in mijn vooroordelen dus ook gesterkt door dergelijke berichtgeving.
Nee dat is te goed om voor wansmaak door te kunnenquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:18 schreef Aoristus het volgende:
Ik zou ze niet weten te vinden
http://www.texasgop.org/site/DocServer/FINAL_2008_PLATFORM.pdfquote:Homosexuality – We believe that the practice of homosexuality tears at the fabric of society, contributes to the breakdown of the family unit, and
leads to the spread of dangerous, communicable diseases. Homosexual behavior is contrary to the fundamental, unchanging truths that have been
ordained by God, recognized by our country’s founders, and shared by the majority of Texans. Homosexuality must not be presented as an
acceptable “alternative” lifestyle in our public education and policy, nor should “family” be redefined to include homosexual “couples.” We are
opposed to any granting of special legal entitlements, refuse to recognize, or grant special privileges including, but not limited to: marriage between
persons of the same sex (regardless of state of origin), custody of children by homosexuals, homosexual partner insurance or retirement benefits.
We oppose any criminal or civil penalties against those who oppose homosexuality out of faith, conviction, or belief in traditional values
Texas Sodomy Statutes - We oppose the legalization of sodomy. We demand that Congress exercise its authority granted by the U.S. Constitution
to withhold jurisdiction from the federal courts from cases involving sodomy.
Daar heeft Monidique ons in 2006 al eens op getrakteerdquote:
Via: http://www.salon.com/opin(...)/29/armey/index.htmlquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.texasgop.org/site/DocServer/FINAL_2008_PLATFORM.pdf
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sja, maar de Republikeinen zijn, over het algemeen, dom, dóm, dooom weet je. Dus dat een gemiddelde econoom iets anders zou zeggen, dat ligt in de lijn der verwachting. Een gemiddelde socioloog, een gemiddelde wetenschapper, een gemiddelde fruitteler, allemaal zouden ze een andere mening hebben dan dat treurig hoopje conservatisme in Washington.
Zo heeft iedereen z'n gebrek.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:18 schreef Aoristus het volgende:
Ik zou ze niet weten te vinden
doe eens linkjequote:Op donderdag 29 januari 2009 21:27 schreef Aoristus het volgende:
ha, de fok!crew gedraagt zich weer eens als vanouds onredelijk en onlogisch. En de crewlikkende moderators, die zijn extra
FB, de inleiding van elk Schmucky topic vertelt het verhaal.quote:
ah een puberale middelbare school ruzie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
FB, de inleiding van elk Schmucky topic vertelt het verhaal.
SHE is na een woordenwisseling met de crew weer een gewone user geworden. Dat verliep niet helemaal netjes ofzo, want ze dreigt om niet meer aan de fok!aktie mee te werken. Fok! zamelde geld in voor de 3fm aktie van vorig jaar. Als tegenprestatie zou She dan een paar naaktfoto's laten maken voor de geldschieters.
Er is veel geld opgehaald. Nu is men er allemaal van overtuigd dat SHE degene is die de foute is, terwijl Danny het zich wel liet gevallen om namens fok! iets te beloven zonder dat het hem ook maar iets kan schelen hoe de crew z'n problemen oplost.
Maar dan zonder naaktfoto's en iemand is er met het geld vandoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:44 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ah een puberale middelbare school ruzie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |