Misschien ligt dat gewoon aan je eigen incompetentie, maar hey, wie ben ik he.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Of beheerder, man lazer toch op, er is geen hoeriger besturings systeem dan Windows.
Nee, hij valt gewoon de 'baas' van Apple aan. Als iemand bijvoorbeeld Bill Gates aanvalt lach ik mee of trek ik mijn schouders op. Apple fanboys gaan gelijk de ipod, macbook en shit verdedigen. Voel je ten eerste niet aangevallen, en als ze zo goed zijn hebben ze ook geen verdediging nodig.quote:
Wat heeft mijn impotentie er mee te maken?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien ligt dat gewoon aan je eigen incompetentie, maar hey, wie ben ik he.
Oh je bedoelde het zoquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:37 schreef dottinator het volgende:
Hm? Jij noemt als voordeel van Windows dat het je handje niet vasthoudt en niet zegt wat je moet doen. Dan geef ik een paar simpele praktijkvoorbeelden waaruit blijkt dat Windows dat juist wél doet. Dan is dat kinderachtig? Ga er liever inhoudelijk op in ipv zo vanaf de zijlijn nietszeggende opmerkingen te plaatsen.
De spinning pizza of death niet. Die blijft namelijk draaien. Er gebeurt verder niets. Heb ik wel eens vaker gehad hoor. Je update het systeem, reboot vervolgens, en bij het inloggen blijf je de Spinning pizza of death zien.quote:Ja die strandbal ja. Nee, dat is niet de tegenhanger van de BSOD, eerder de tegenhanger van de zandloper. Mocht je hem namelijk tegenkomen dan kill je gewoon de betreffende app en werk je verder.
Wel gelezen maar verkeerd geinterpreteerd. Hij bestond namelijk voor 95% uit plaatjes. Zonder begeleidende tekst weet ik niet wat je daarmee wilt zeggen en moet ik gissen.quote:Ik heb het niet over de hoeveelheid foutmeldingen, maar welke foutmeldingen. Overigens heb ik het niet eens over foutmeldingen! Heb je m'n bericht wel gelezen?
Ik noem het meer: Het niveau van je discussiepartner inschatten. Voor de geloofwaardigheid heb ik mijn argumenten, die tot dusver door niemand onderuit zijn gehaald.quote:Lekker op de man spelen! Goed voor je geloofwaardigheid!![]()
En hiermee toon je dus het niveau aan. Volgens mij zijn beide auto's voor 2 verschillende doelgroepen. OSX wilt users bij Windows weghalen en zodoende vissen zij in dezelfde vijver genaamd doelgroep.quote:Is marktaandeel gerelateerd aan kwaliteit dan? Is de Volkswagen Golf kwalitatief een betere auto dan een Maserati?
Oh, valt-ie 'm aan? Ik dacht dat-ie 'm god noemdequote:Op woensdag 4 februari 2009 20:07 schreef miodzio het volgende:
[..]
Nee, hij valt gewoon de 'baas' van Apple aan. Als iemand bijvoorbeeld Bill Gates aanvalt lach ik mee of trek ik mijn schouders op. Apple fanboys gaan gelijk de ipod, macbook en shit verdedigen. Voel je ten eerste niet aangevallen, en als ze zo goed zijn hebben ze ook geen verdediging nodig.
Feit is dat veel Windows gebruikers net zo goed Bill uitschelden dan wel er grapjes over maken. Net als dat ze net zo goed weten dat Windows niet perfect is en ook daar geintjes over maken. Mac users daarentegen schoppen echt niet tegen hun heilige huisje aan en kunnen doorgaans ook niet de kleine imperfecties van het Apple product inzien en toegeven. Tja, zulke mensen kan ik gewoon niet serieus nemen. ECHT niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:07 schreef miodzio het volgende:
[..]
Nee, hij valt gewoon de 'baas' van Apple aan. Als iemand bijvoorbeeld Bill Gates aanvalt lach ik mee of trek ik mijn schouders op. Apple fanboys gaan gelijk de ipod, macbook en shit verdedigen. Voel je ten eerste niet aangevallen, en als ze zo goed zijn hebben ze ook geen verdediging nodig.
Niks met met de alternatieven, maar als het echt zó slecht is waarom draait dan meer dan 70% van de wereld erop? Ik neem even een laag percentage, het zal in werkelijkheid wel meer zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Of beheerder, man lazer toch op, er is geen hoeriger besturings systeem dan Windows.
Dit.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Feit is dat veel Windows gebruikers net zo goed Bill uitschelden dan wel er grapjes over maken. Net als dat ze net zo goed weten dat Windows niet perfect is en ook daar geintjes over maken. Mac users daarentegen schoppen echt niet tegen hun heilige huisje aan en kunnen doorgaans ook niet de kleine imperfecties van het Apple product inzien en toegeven. Tja, zulke mensen kan ik gewoon niet serieus nemen. ECHT niet.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat heeft mijn impotentie er mee te maken?
Soms lijkt het net of die fanboys elke jaar vermenigvuldigen. Voor de iPod was de Apple-fanboy een zeldzaam iets.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:07 schreef miodzio het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch bedoeld maar gezien je posts vrees ik dat je niet in staat bent dat te onderkennen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:10 schreef dottinator het volgende:
[..]
Oh, valt-ie 'm aan? Ik dacht dat-ie 'm god noemde
Ooit van OSX86 gehoord?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:43 schreef dottinator het volgende:
Er is, softwarematig, niks wat je wel op een PC kan en niet op een Mac. Een Mac draait namelijk gewoon Windows. Een Mac kan dus softwarematig per definitie meer dan een PC.
Ja ik dacht gooi dr een joke inquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks. Maar dat haal je er dan ook zelf bij.
En ik maar denken dat "It isn't a bug, it's a feature" alleen op Windows van toepassing was.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:13 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Dit.
Verder wil ik eraan toevoegen dat ze zich in de meeste vreemde bochten wringen om dingen eigenaardigheden/onvolkomenheden goed te praten.
Bron: Posts van Swetsseneger in dit topic.
Omdat die 70% gewoon een stel domme schapen zijn die de grote meute achterna lopen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:13 schreef miodzio het volgende:
[..]
Niks met met de alternatieven, maar als het echt zó slecht is waarom draait dan meer dan 70% van de wereld erop? Ik neem even een laag percentage, het zal in werkelijkheid wel meer zijn.
Hey nofi. Ik ben al lang blij dat er iemand is die er net als mij, redelijk neutraal instaat. Ik kan me dus ook redelijk vinden in het stuk en zie dit als een plausibele verklaring.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:50 schreef Kontiki het volgende:
Apple is in de jaren negentig op de consumentenmarkt op sterven na dood geweest. OS X mag je dus rustig zien als een herstart. Let op de context: ik verdedig Apple niet, ik probeer alleen te verklaren waarom het marktaandeel van Windows tot nu toe groter is.
Sinds de introductie van OS X zit er een sterk stijgende lijn in het marktaandeel van Apple. Komt overigens ook grotendeels door het succes van de iPod, maar dat geeft ook wel aan hoe snel een merk in aandeel kan stijgen. De hele HDD-MP3 speler markt is in feite gevolgd op een innovatie van Apple (de iPod).
Ja, maar het verschil tussen een BMW en een Alto is relatief gezien een stuk groter dan tussen een Mac en een PC. Maar oke, hier kan ik me ook redelijk in vinden.quote:Dat lijkt me subjectief: ik heb ook liever een BMW dan een Suzuki Alto, maar toch ga ik voor de Suzuki. De BMW is simpelweg te duur voor mij. Zelfde met Mac/PC.
Ik heb zelf geen Mac hoor, omdat ik de meerprijs van laten we zeggen 50% niet waard vind bovenop een standaard PC met Ubuntu of Windows.
Ligt het nou aan mij of zijn we het eigenlijk met elkaar eens?
Dat komt omdat de iPod enigszins betaalbaar is en dus meer mensen zo'n ding in bezit kunnen krijgen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:14 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Soms lijkt het net of die fanboys elke jaar vermenigvuldigen. Voor de iPod was de Apple-fanboy een zeldzaam iets.
D'r is anders niemand die zegt dat Windows perfect is.. itt wat WEL word beweerd over Mac OS door een stel fanaten hier. Och en jij krijgt iets niet werkend. Ik heb geen problemen met Windows. Ja, met 3.11 en 98. Sinds XP heb ik nooit serieuze crashes gehad waardoor m'n systeem onherstelbaar werd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik dacht gooi dr een joke in
Aangezien iemand serieus windows verdedigt, terwijl iedereen wel is een vastloper heeft.
En je het nooit meer werkend krijgt, En dat heb ik met een Apple nog nooit gehad.
Maar ik ben geen beheerder natuurlijk
Werkt het ook een beetje of heb je er ervaring mee? Lijkt mij namelijk erg interessant.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:15 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ooit van OSX86 gehoord?![]()
Wat jij beweerd kan ook andersom.
Nee, het is geen mogelijkheid, het word je opgedrongen, als je binnen 4 minuten niet op "Restart Now" hebt geklikt doet Windows het wel voor je. Hoezo, "vertel me niet wat ik moet doen".quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:10 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Oh je bedoelde het zo![]()
Oke. Plaatje 1.
Ik zie dat er updates geinstalleerd worden en dat je de mogelijkheid hebt om te restarten zodra de updates geïnstalllerd zijn.
Ja, en dan klik ik het weg. 10 minuten later komt-ie terug! Klik ik het weer weg. Even later reboot ik m'n pc. Komt diezelfde fucking popup tevoorschijn! Tief op ik wil geen rondleiding! Vertel me niet wat ik moet doen! Laat me zelf kiezen!quote:Plaatje 2.
Windows XP is de opvolger van WIndows 98. Wat dus betekent dat het drastisch veranderd is Je krijgt een korte handleiding waarin je kan zien hoe de handige functies van 98 terug kan vinden.
Ja, elevated rights, om een fucking printer te installeren.quote:Plaatje 3.
Er zijn elevated rights nodig. Windows vraagt wat jij wil.
Ik ging er niet vanuit dat het zo simpel zou zijn.quote:Nee, aan de hand van deze 3 plaatjes heb je me echt overtuigd!
Nooit gehad en nooit van gehoord. Even gegoogled en ik krijg dit: "The quartered-circle busy indicator on Mac OS X versions before 10.2" vóór 10.2?? Dat is 8 jaar terug man!quote:[..]
De spinning pizza of death niet. Die blijft namelijk draaien. Er gebeurt verder niets. Heb ik wel eens vaker gehad hoor. Je update het systeem, reboot vervolgens, en bij het inloggen blijf je de Spinning pizza of death zien.
Doelgroep? Je had het over MARKTaandeel. Welke markt? Golf is een auto toch? Maserati ook geloof ik. Hmm.... de automarkt? Golf en Maserati zelfde markt? Allebei in automarkt? Golf groter aandeel in deze markt --> Golf betere kwaliteit dan Maserati?quote:[..]
En hiermee toon je dus het niveau aan. Volgens mij zijn beide auto's voor 2 verschillende doelgroepen. OSX wilt users bij Windows weghalen en zodoende vissen zij in dezelfde vijver genaamd doelgroep.
Is ook niet waar, ik ben nog geen app tegengekomen die je niet illegaal kan krijgen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Mac is gewoon heel goed maar duur, en weinig illegaal voor te krijgen.
jawel, jouw moeder /facepalmquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan doe je toch zelf iets niet goed...quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:24 schreef dottinator het volgende:
Ja, en dan klik ik het weg. 10 minuten later komt-ie terug! Klik ik het weer weg. Even later reboot ik m'n pc. Komt diezelfde fucking popup tevoorschijn! Tief op ik wil geen rondleiding! Vertel me niet wat ik moet doen! Laat me zelf kiezen!
K-A-N-S-L-O-O-Squote:Op woensdag 4 februari 2009 20:29 schreef dottinator het volgende:
"echte" computers draaien OS X. Opgelost, slotje
en iedereen die windows gebruikt is gay
Dus je vindt Windows en OS X even goed?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:18 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Hey nofi. Ik ben al lang blij dat er iemand is die er net als mij, redelijk neutraal instaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |