jawelquote:Op zondag 1 februari 2009 22:23 schreef dennistd het volgende:
[..]
Is niet alles mooier dan dat vogelbekdier?
mag het een keer ?quote:
Huh die zouden toch gesloopt worden???quote:Op zondag 1 februari 2009 16:21 schreef TrainGV het volgende:
@Zug-Chef: leuke foto's
http://www.flickr.com/photos/hvondelen/3243385111/
Ziet er wel gelikt uit, een Benelux Bs omgespoten in NS Hispeed Prio livery
Bron: http://www.martijnhaman.nl/highspeedalliance.htm:quote:In januari 2009 is stuurstandrijtuig 50 84 28-70 105-8 in de kleuren van NS hispeed gebracht. De omschildering is een initiatief van twee NedTrain-medewerkers om het éénjarig jubileum van de samenwerking tussen Hispeed en NedTrain Watergraafsmeer luister bij te zetten. De de omschildering is geheel in eigen tijd uitgevoerd, waarbij diverse collega's van NedTrain, Hispeed, NSR en diverse vrijwilligers uit de kenissenkring van de initiatiefnemers geholpen hebben. Het rijtuig is volledig inzetbaar, heeft onderhoud gehad en is hersteld van een storing in de hoogspanningsinstallatie.
Gast... het was op initiatief van NedTrain-medewerkers, die het in hun eigen vrije tijd deden.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:50 schreef Cothen het volgende:
Een onzin omschildering voor een onzin reden.
Blijkbaar houdt zich men bij NS HiSpeed liever bezig met verven dan serieuze zaken. Nouja, past iig wel in lijn met de vingerververs van ProRail.
Niet zo zuur!quote:Op maandag 2 februari 2009 00:50 schreef Cothen het volgende:
Een onzin omschildering voor een onzin reden.
Blijkbaar houdt zich men bij NS HiSpeed liever bezig met verven dan serieuze zaken. Nouja, past iig wel in lijn met de vingerververs van ProRail.
Dan krijg je ICK met het overschot Railion1600-en op de stoppers.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
je zal net zien dat de SLT ineens een grote storing heeft die ze nog niet bedacht hadden
is dat niet 6 uur voor een rondje?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:06 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dan krijg je ICK met het overschot Railion1600-en op de stoppers.
(en de stopper Dordrecht - Rotterdam - Leiden - Schiphol - Hilversum - Utrecht wordt dan via de stopper Utrecht - Breda en de "sneltrein" Breda - Dordrecht doorgetrokken tot een gesloten lijn, om te voorkomen dat er omgelopen moet worden.
ns kennede kan dat primaquote:Op maandag 2 februari 2009 18:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Op zich niet bijzonder, maar als er een VIRM-VI als stopper fungeert:
De stopper Hoofddorp-Duivendrecht-Lelystad, oké. Maar de stopper Den Haag-Roosendaal is juist iets te rustig voor een IRM-VI.quote:
Welnee.. Daar kan je ook een ICE 3M voor gebruikenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:34 schreef Ofyles2 het volgende:
De stopper Hoofddorp-Duivendrecht-Lelystad, oké. Maar de stopper Den Haag-Roosendaal is juist iets te rustig voor een IRM-VI.
Zoals vandaag in Ah, dames en heren zoals u weet heeft de stoptrein richting Zp technische problemen wij zullen daar gaan rijden als stoptrein tot station Zupthen. Met 7 of 8 bakken ICRm als gecamoufleerde intercityquote:Op maandag 2 februari 2009 18:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Op zich niet bijzonder, maar als er een VIRM-VI als stopper fungeert:
Wat is trouwens het nut van de koersdisplay aan de voorzijde? Geen hond die dat kan zien vanaf een afstandje lijkt me...quote:Op maandag 2 februari 2009 20:24 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]
Op maandag 2 februari 2009 is Siemens met de NSR SLT 2402 druk doende met diverse proefritten. Rond 17:30 wordt het langzaam donker en staat de nieuwste sprinter op het Amersfoortse spoor 9 te wachten op dingen die komen gaan.
Wedden dat een redneck en een rol duct tape ook genoeg zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 21:05 schreef Zug-Chef het volgende:
Dat gaat niet Fles, volgens mij zit er geen koppeling op de tussenbakken de ICE
De ICE's hebben ook koppelingen:quote:Op maandag 2 februari 2009 21:05 schreef Zug-Chef het volgende:
Dat gaat niet Fles, volgens mij zit er geen koppeling op de tussenbakken de ICE
Ze hebben er rondjes mee gereden:quote:Op maandag 2 februari 2009 21:28 schreef Zug-Chef het volgende:
Hmm ok, was het dan niet gewoon een overbrenging van dat ICE treinstel naar een of andere tentoonstelling?
Waarschijnlijk jaquote:Op maandag 2 februari 2009 21:28 schreef Zug-Chef het volgende:
Hmm ok, was het dan niet gewoon een overbrenging van dat ICE treinstel naar een of andere tentoonstelling?
Leuke plaatquote:Op maandag 2 februari 2009 20:24 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]
Op maandag 2 februari 2009 is Siemens met de NSR SLT 2402 druk doende met diverse proefritten. Rond 17:30 wordt het langzaam donker en staat de nieuwste sprinter op het Amersfoortse spoor 9 te wachten op dingen die komen gaan.
Inleveren die hapquote:Op maandag 2 februari 2009 23:05 schreef Duvel het volgende:
N.B. Op verzoek zijn bepaade uitsnedes van deze foto verkrijgbaar.
Vandaag nog heerlijk naar huis gereisd met de stopper Amsterdam - Breukelen - Gouda (- Rotterdam), in een VIRM. Toen ik instapte hoorde ik een medereiziger ook een zucht van verlichting slaken: "Eindelijk een echte trein. Dit is vast een goedmakertje voor die brakke barrels van de laatste maanden" (DD-AR) Ik was het zowaar eens met een medereiziger eensquote:Op maandag 2 februari 2009 18:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Op zich niet bijzonder, maar als er een VIRM-VI als stopper fungeert:
Ja, zonder meer!quote:
Vanavond of zo.quote:
Juist jaquote:Utrecht Centraal-Amsterdam Centraal/Schiphol
Dinsdag 3 Februari 09:19
Oorzaak Tussen Utrecht Centraal en Breukelen rijden minder treinen door een seinstoring.
Verwachting Houdt u rekening met een langere reistijd. De verstoring is naar verwachting 04 februari rond 6:55 uur verholpen.
Reisadvies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |