Hork! Het is "zeiken", dus met een korte ei. En ik kan het weten, want ik ben specialist.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:16 schreef bork het volgende:
[..]
Ik las het ook maar in de Volkskrant hoor, d8 leuke tvp verder niks, zijken doe je maar op somda![]()
niet?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hork! Het is "zeiken", dus met een korte ei. En ik kan het weten, want ik ben specialist.
En ik kom niet op Somda.
happerdehap, echt niet?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hork! Het is "zeiken", dus met een korte ei. En ik kan het weten, want ik ben specialist.
En ik kom niet op Somda.
Vroeger was alles beter.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch altijd een beetje jammer, die verwoede, maar vergeefse pogingen tot rellen hier
Bombardier heeft/is bezig een tram te ontwikkelen die zijn stroom via inductie haalt (zelfde als koken op een koude plaat). Amsterdam toont al intresse.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Is niet eens zo heel nieuw. In Bordeaux rijden trams die hun stroom van de derde rail halen.
Overigens wordt de spanning alleen ingeschakeld als de tram erover heen rijdt, maar er waren in den beginne nog hinderlijke kinderziektes.
leuk! maar geheid dat t hier weer de budget versie moet wordenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:12 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Bombardier heeft/is bezig een tram te ontwikkelen die zijn stroom via inductie haalt (zelfde als koken op een koude plaat). Amsterdam toont al intresse.
Vandaar dat Amsterdam intresse heeft, als het maar goedkoop is.. Typisch Nederlandse instellingquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
leuk! maar geheid dat t hier weer de budget versie moet wordenmet alle gevolgen van dien
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:12 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Bombardier heeft/is bezig een tram te ontwikkelen die zijn stroom via inductie haalt (zelfde als koken op een koude plaat). Amsterdam toont al intresse.
Vind dat eigenlijk wel mooi, dat de Moderators hier nooit hoeven in te grijpenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch altijd een beetje jammer, die verwoede, maar vergeefse pogingen tot rellen hier
Dat is pas spuit 1199!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:19 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Vind dat eigenlijk wel mooi, dat de Moderators hier nooit hoeven in te grijpen
En om het ontopic te houden nog maar een filmpje (eigenlijk TVP)
Traxx doet de Benelux, en gaat met de Prio's (quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:45 schreef SpeedyRich het volgende:
Die traxx loc's worden toch voor de HSL gebruikt ?
Jezus, alweerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:19 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Vind dat eigenlijk wel mooi, dat de Moderators hier nooit hoeven in te grijpen
En om het ontopic te houden nog maar een filmpje (eigenlijk TVP)
ik denk nog wel eventjes hoor, denk aan de noordelijke lijnen...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
hoelang zou er dan nog diesel tractie zijn bij het reizigers vervoer? B)
Wel jammer.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:21 schreef dennistd het volgende:
[..]
ik denk nog wel eventjes hoor, denk aan de noordelijke lijnen...
enschede-zwolle en de maaslijn zie ik nog wel een keer geelektrificeerd worden, maar die lijnen in het noorden lijken me niet
nou, groningen - leeuwarden is toch op zich ook best de moeite?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:21 schreef dennistd het volgende:
[..]
ik denk nog wel eventjes hoor, denk aan de noordelijke lijnen...
enschede-zwolle en de maaslijn zie ik nog wel een keer geelektrificeerd worden, maar die lijnen in het noorden lijken me niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |