Zie TTquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoezo, wat eheft die gedaan dan.

quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:54 schreef Fascination het volgende:
Godverdomme als er niks aan Adelante gedaan wordt ga ik een vette rel beginnen.

Zou eens tijd worden voor een dikke rel!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:54 schreef Fascination het volgende:

Maar dan wel een grote !quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden voor een dikke rel!

Er is momenteel een rel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden voor een dikke rel!

Waar? Link?quote:

Huillie, wat is er danquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:54 schreef Fascination het volgende:

Waar dan?quote:

Way to go!quote:

Klopt. 538 is ook de enige zender die we hier goed kunnen ontvangen en inderdaad staan er maar 10 nummers in shuffle in hun playlist.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:06 schreef Florian_ het volgende:
Omdat radio 538 de enige radiozender is die het doet op mn mobiel (naast 100% NL) heb ik die dus dagelijks opstaan tijdens het fietsen. Ze draaien echt maar iets van 5 kutnummers, de hele dag door
quote:

Bij dat nummer van Marco V, Coma Aid, moet ik steeds aan NB denkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. 538 is ook de enige zender die we hier goed kunnen ontvangen en inderdaad staan er maar 10 nummers in shuffle in hun playlist.![]()
[..]

Mensen die poepen vies vindenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |