Ik heb totaal geen Mulder haat, maar denk dat de huidige assistenten Wouters en straks ook Cocu goed zijn en als er dan nog iemand bij komt zit ik liever Eikelkamp ofzo komen, heeft ook PSV achtergrond.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:25 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Rutten zou ik ook graag zien komen. Maar ik denk dat Schalke straks beter gaat draaien en dat ie dan gewoon blijft.
Maar vanwaar die Mulder haat? Ik vind hem wel ok als assistent, alleen onhandig dat ie vaak bij studio voetbal zit.
Maargoed die Mulder is toch een echte schalke-man, die komt sowieso niet.
de nieuwe coach moet vooral zelf zijn hele staf samenstellen. En als Rutten graag Mulder erbij heeft dan mag hij komen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:30 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen Mulder haat, maar denk dat de huidige assistenten Wouters en straks ook Cocu goed zijn en als er dan nog iemand bij komt zit ik liever Eikelkamp ofzo komen, heeft ook PSV achtergrond.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:24 schreef mcyodogg het volgende:
Denk dat PSV een jonge, ambitieuze, talentvolle trainer moet vinden.
Stevens had ook moeten eisen zijn eigen staf mee te nemen, want hij liet vorige week al merken dat dit niet zijn staf was.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de nieuwe coach moet vooral zelf zijn hele staf samenstellen. En als Rutten graag Mulder erbij heeft dan mag hij komen.
ja en dat was laf. Dan had hij destijds niet akkoord moeten gaan. Dat was trouwens ook de reden waarom ik dat aangafquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Stevens had ook moeten eisen zijn eigen staf mee te nemen, want hij liet vorige week al merken dat dit niet zijn staf was.
Het is laf om daar achteraf over te klagen, maar het was ook niet al te handig gespeeld door Reker en co.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:17 schreef rubbereend het volgende:
ow ik had ff moeten refreshen
[..]
ja en dat was laf. Dan had hij destijds niet akkoord moeten gaan. Dat was trouwens ook de reden waarom ik dat aangaf
Niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ramos verhuurd aan Sparta trouwens.
Mark! Bij ons krijg je sowieso minimaal 3 jaar hoor!!quote:Van Bommel twijfelt over aanbieding Bayern München
Uitgegeven: 29 januari 2009 17:24
Laatst gewijzigd: 29 januari 2009 17:24
MÜNCHEN - Mark van Bommel wil wat langer nadenken over de contractverlenging die Bayern München hem aangeboden heeft.
De Nederlandse international zou eind januari over het eenjarige voorstel beslissen. De Duitse club verwacht nu half februari een antwoord.
''Maar als hij een of twee weken extra tijd nodig heeft, is dat ook prima'', zei trainer Jürgen Klinsmann donderdag.
Van Bommel liet eerder weten dat hij vooral twijfelt over de duur van zijn eventuele nieuwe contract. ''Ik wil graag blijven, maar een contract voor één jaar is niet veel voor iemand van bijna 32 jaar.''
Bayern wacht ook nog op antwoord van Zé Roberto. De Braziliaan, wiens contract ook deze zomer afloopt, kreeg eenzelfde aanbod.
Prima club...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verstandig!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:ANALYSE - Jan Reker mag nu niet falen
Het is nog maar een paar dagen geleden dat algemeen directeur Jan Reker vaststelde dat het huidige elftal van PSV te weinig persoonlijkheden heeft. Diezelfde spelers werd gisteren gevraagd of zij Dwight Lodeweges zien als de ideale man om Huub Stevens op te volgen als hoofdtrainer.
Lodeweges oogde bepaald niet gelukkig met het beroep dat Reker op hem deed. Zijn instemming leek eerder op een 'ja maar' dan op een volmondig 'ja'. De voormalige assistent van zowel Stevens als diens voorganger Sef Vergoossen is slim genoeg om te weten hoe de voetbalwetten in elkaar zitten. Een rechterhand die promotie krijgt, wordt zelden gezien als een man die geloofwaardigheid bezit als hij een nieuwe koers inzet. En als hij dezelfde koers volgt als zijn voorganger, wint hij ook niet aan vertrouwen.
Lodeweges heeft zich het afgelopen halfjaar niet of nauwelijks laten gelden. Niet toevallig deden de spelers kort voor de winterstop een beroep op Stevens om zich nadrukkelijker met de trainingen te bemoeien. De gevraagde impulsen kwamen kennelijk niet van Lodeweges en zijn mede-assistent Jan Wouters, die eerder al faalde als tijdelijk hoofdcoach van PSV.
De benoeming van Lodeweges is daarom niet meer dan een noodoplossing. Eén die meer risico's dan zekerheden inhoudt. Het wachten is op de benoeming van de zesde hoofdcoach in minder dan anderhalf jaar tijd. Sinds Reker algemeen directeur is, hadden Ronald Koeman, Wouters, Vergoossen, Stevens en nu dus Lodeweges het voor het zeggen.
Reker kan zich bij de benoeming van de nieuwe hoofdtrainer geen misser meer veroorloven. De weerstand bij de supporters wordt steeds groter. Hem wordt nog de hand boven het hoofd gehouden door de Raad van Commissarissen. Verwonderlijk is dat niet. De rvc is verantwoordelijk voor de benoeming van Reker als directeur. Zij gaf hem de opdracht mee om PSV financieel gezond te krijgen. Reker schuwde daarbij geen enkele maatregel. Hij was voor de rvc een dankbare bulldozer om financiële brokstukken uit het verleden weg te werken.
Nu die fase voltooid is, heeft PSV meer dan ooit behoefte aan een leiding die een visie ontwikkelt waarlangs de club de komende jaren moet opbloeien. Reker had gehoopt dat Stevens zich zou opwerpen als een 'nieuwe Hiddink'. Nu die keuze heilloos is gebleken, wordt de breuk met Hiddink elke dag meer betreurd.
Als Reker er al voor zou voelen om Hiddink bij de club te betrekken, brengt hij zichzelf in een haast onmogelijke positie. Hiddink wil niks te maken hebben met de huidige commissarissen. Alleen Peter Swinkels van Bavaria ziet hij als een bruikbare kracht. In de anderen, president-commissaris Frits Schuitema voorop, heeft hij weinig vertrouwen. Wat moet Reker doen met de roep om Hiddink? Tegen zijn baas Schuitema zeggen dat die beter kan terugtreden?
Het succesvolle verleden van PSV, inclusief de namen die daarbij horen, hangt als een molensteen om de nek van Reker. Elke keer weer, gewenst of ongewenst, zullen Hiddink en oud-voorzitter Harry van Raaij hun stem laten horen. Reker bevindt zich daarom in een lastige spagaat. Zijn bazen hijgen in zijn nek en zullen er alles aan doen om een trainer naar voren te schuiven, die andere geledingen binnen de club de wind uit de zeilen kan halen. Niet voor niets werd de charismatische Frank Rijkaard meteen al genoemd. Ook Dick Advocaat is een serieuze optie; hij wil wel.
Maar waar Advocaat de baas is, is er maar één de baas. Hij. Bovendien heeft Advocaat geen geweldige reputatie als het gaat om het aandacht geven aan de jeugd.
En wat als de club besluit om Fred Rutten te benaderen? Rutten heeft al eens 'nee' gezegd tegen de plannen van Reker. Hun verhouding lijkt verstoord en hij wil slagen bij Schalke 04. Erwin Koeman? Is ook al eens teleurgesteld, omdat Reker hem benaderde als assistent en hem vervolgens koel afwees. Nu hoopt hij op succes met Hongarije. Vervolgens vallen dan de namen die iedereen kan verzinnen: de non-conformist Co Adriaanse, in wie de echte supporters een Ajacied zien; de op topniveau onervaren Ron Jans. Mensen die beschikbaar zijn, zoals Gertjan Verbeek of Ernie Brandts. Ook geen gelouterde krachten.
De benoeming van Stevens heeft PSV in sportief niets gebracht, maar zijn vertrek veroorzaakt misschien nog wel een groter probleem. Als Reker daarvoor geen oplossing weet te bedenken, wordt het behoud van zijn positie haast onmogelijk. De ambitieuze directeur, wiens hart vergroeid is met PSV, weet dat alle kritische ogen meer dan ooit op hem gericht zijn.
Maw die houdt het ook niet lang vol.quote:
quote:Het Eindhovens Dagblad meldt dat de lettercombinatie PSV is geweerd als kenteken, zo besliste de Rijksdienst voor het wegverkeer (RDW) samen met het ministerie van Verkeer deze week. De reden is dat de naam geweld zou kunnen uitlokken en door sommige mensen als ongewenst wordt ervaren. PSV komt daarmee in en rijtje met GVD, LYK, NSB, TBS, KKK en PKK.
Die mensen hebben haast allemaal al eens ergens in een interview aangegeven teleurgesteld te zijn in enkele personen. Die komen nog wel ooit terug als de kans zich aandient. Rutten sowieso, die wordt gewoon nog een keer PSV coach. Advocaat wil ook nog wel, die mensen die er nu zitten heeft hij niks te maken gehad volgens mij.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Stond een leuk stukje in het Brabants dagblad waarin ook maar weer eens de beroerde relatie tussen de huidige RvC en Hiddink werd benadrukt. Schuitema opflikkeren![]()
Ik zie het vrij somber in wat de opvolging betreft.Veel kandidaten zullen er geen trek in hebben: Hiddink, Rutten, Advocaat, Koeman en Koeman, allemaal mensen die schandalig geschoffeerd zijn door het huidige bestuur en/of nogal wat kritiek op dat bestuur uiten in de pers.
Aldus Theo Bos.quote:"Scoren was toch een probleem. We hebben alles geprobeerd, bijvoorbeeld om Lazovic te huren van PSV. Dat was onbespreekbaar. Daarom ben ik heel blij met Nilsson. Hij kan veel toevoegen aan ons spel met scorend vermogen en veel snelheid."
Hey, we hebben wel de fruitschaal gewonnen hoor!quote:De benoeming van Stevens heeft PSV in sportief niets gebracht, maar zijn vertrek veroorzaakt misschien nog wel een groter probleem. Als Reker daarvoor geen oplossing weet te bedenken, wordt het behoud van zijn positie haast onmogelijk. De ambitieuze directeur, wiens hart vergroeid is met PSV, weet dat alle kritische ogen meer dan ooit op hem gericht zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PatatFriet
Kan het gerucht van Afellay ook weer de prullenbak in.quote:Gewilde Rincón kiest voor Hamburger SV
Tomás Rincón heeft zijn keuze laten vallen op Hamburger SV. Diverse clubs uit Europa zaten achter de veelbelovende middenvelder uit Venezuela aan, maar de werkgever van Joris Mathijsen en Romeo Castelen won de strijd om de handtekening om de handtekening van Rincón. De Zuid-Amerikaan tekent tot de zomer van 2013.
Rincón komt over van Deportivo Tachira, de regerend landskampioen van Venezuela, en wordt in eigen land gezien als een ongekend talent. De middenvelder debuteerde nog geen jaar geleden in het nationale elftal en heeft inmiddels dertien interlands achter zijn naam staan. Tevens doorliep hij alle jeugdelftallen van de Venezolanen.
Met Rincón en de eerdere komst van Marcel Ndjeng hoopt hoofdtrainer Martin Jol het gemis van Nigel de Jong, die eerder deze maand naar Manchester City vertrok, te hebben opgevangen. Ndjeng (26) wordt tot aan het einde van het seizoen gehuurd van Borussia Mönchengladbach, waar zijn aanwezigheid niet langer noodzakelijk was.
Was er een gerucht dan, behalve een fok-user die iets beweerde?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kan het gerucht van Afellay ook weer de prullenbak in.
Als er binnen PSV net zo geluld wordt als in de doorsnee organisatie weet je ook meteen dat "inside-information" vaak gewoon je reinste onzin is. Als Jantje kees hoort zeggen dat HSV deze week naar afellay heeft geinformeerd dan is dat bij Henk de portier al veranderd in "Ibi vertrekt deze week naar HSV".quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:44 schreef PyTh het volgende:
Ik heb er ook een hard hoofd in dat het nog gaat gebeuren. (al ben ik daar wel blij mee)
Tja als ik zogenaamde "inside-information" krijg deel ik het graag met mijn mede- PSV'ers
kunnen we geen niet goed geld terug regeling treffen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Aldus Theo Bos.
Had hem ook graag terug gezien zoals al eerder gezegd maar ja als PSV niet mee wilt werken houd het op.
Huh?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kan het gerucht van Afellay ook weer de prullenbak in.
Daar doen we niet aan en de garantie is ook al verlopenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kunnen we geen niet goed geld terug regeling treffen?
Mwoah, ik denk dat Reker van Derksen niet al teveel kritiek hoeft te verwachten. Als voorzorg kan PSV altijd wat verdovende middelen in zijn water stoppen, zodat hij zich een beetje rustig houdt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:58 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Huh?![]()
Maarre Reker maandag bij VI? Man, man, man...dat wordt weer puinruimen dinsdag...
Daarom juist! Dan denkt ie dat ie alles kan zeggen...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:37 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat Reker van Derksen niet al teveel kritiek hoeft te verwachten.
Het is kiezen tussen twee kwaden lijkt me. Als Reker in het nauw gedreven wordt en zijn eigen beleid moet verdedigen, dan zal hij ook compleet afgaan. Ik weet niet of dat te verkiezen valt boven een hoop bluf en gebral.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:52 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Daarom juist! Dan denkt ie dat ie alles kan zeggen...
Wordt toch weer slap geouwehoer met weinig inhoud. Misschien belooft hij weer een nieuwe trainer binnen twee wekenquote:
Voor inside info moet je bij Adothehague zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:44 schreef PyTh het volgende:
Ik heb er ook een hard hoofd in dat het nog gaat gebeuren. (al ben ik daar wel blij mee)
Tja als ik zogenaamde "inside-information" krijg deel ik het graag met mijn mede- PSV'ers
quote:Resultaat is heilig
EINDHOVEN, zaterdag
Een substantieel gedeelte van de groep is van mening dat er onder de opgestapte Huub Stevens te defensief werd gespeeld, maar diens tijdelijke opvolger Dwight Lodeweges is niet van plan om zondag tegen De Graafschap veel te veranderen. „De mening van de spelers telt, maar zij bepalen niet hoe we spelen. Het resultaat is heilig”, aldus Lodeweges, die op de geheime training van gisteren onder meer met drie spitsen experimenteerde.
De voormalige hoofdcoach van FC Zwolle en FC Groningen geeft eerlijk toe dat hij niet stond te springen toen hem werd verzocht de taken van de opgestapte Stevens over te nemen. „Ik heb daar even over na moeten denken en er met wat mensen over gesproken. Ik heb contact gehad met Huub, maar ook met Sef Vergoossen. Sef is een vriend, wiens mening ik ten zeerste waardeer.” Natuurlijk was er ook uitvoerig overleg met de spelers en begeleidende staf. „Als zij er niet achter zouden staan had ik het niet gedaan. De spelersraad heeft de mogelijkheid gehad om voor een andere optie te kiezen, maar ze wilden voorlopig met Jan en mij verder”, bezweert Lodeweges, die de steun echter niet middels een heldere hoofdelijke telling kreeg aangereikt.
De toetreding van Phillip Cocu tot zijn staf, de trainer in opleiding laat PSV maandag weten in hoeverre hij precies beschikbaar is, stemt Lodeweges tevreden. „Ik vind dat geweldig, want hij heeft veel zinnige dingen over voetbal te vertellen.”
Lodeweges is niet van plan om veel te veranderen, maar lijkt wat andere gedachten over de manier van verdedigen te hebben. „We wilden eigenlijk wat verder naar voren spelen met de verdediging. Dat luistert heel nauw. Als je dat niet goed uitvoert, kun je geslacht worden. Misschien zijn deze spelers er nog wel niet aan toe.”
Hoewel PSV in ieder geval tot en met de wedstrijd tegen De Graafschap duidelijkheid heeft over wie de orders geeft, heeft de clubleiding nog geen vervolgscenario geschreven. „Ik leef daarom van dag tot dag en steek al mijn energie in de spelers”, aldus Lodeweges.
Jammer dat die Goal van Cocu tegen NAC er niet bij zit! Die blijft ook geniaaalquote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:41 schreef Morrigun99 het volgende:
Goeie oude tijden. Check die aanval vanaf 1:39. Ongelooflijk dat zoiets kon. Waar zijn de tijden?
Alsof HSV zo'n slechte club is. Is gewoon een prima club om als springplank te gebruiken (zie Van der Vaart, Olic, De Jong). De druk is daar veel minder en er is niks mis mee om daar twee of drie seizoenen te spelen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:42 schreef GustavFTW het volgende:
Sowieso was Afellay nooit naar HSV gegaan, die wil echt wel wat beters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |