Aah, ik wist dat ik het al ergens had neergezetquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:08 schreef Prik0 het volgende:
[..]
[..]
Je valt in herhaling![]()
Schuster, Rutten, Jol, Hiddink, Advocaat, Rijkaard zijn de keuzes en willen ze niet nu instappen dan maar in de zomer en het jaar afmaken met Lodeweges + Wouters + Cocu.
Schuster zie ik echt niet naar PSV gaan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:08 schreef Prik0 het volgende:
Schuster, Rutten, Jol, Hiddink, Advocaat, Rijkaard zijn de keuzes
Ach, uitspraken in de voetbalwereld zijn geen fluit waard over het algemeen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:59 schreef sjimz het volgende:
Ik snap niet dat mensen de naam Rijkaard hier noemen.
Die heeft toch al redelijk duidelijk gemaakt alleen nog maar Ajax in Nederland te willen trainen.
'In principe' inderdaad, en principes zijn over het algemeen in de voetbalwereld nogal veel waard.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:59 schreef sjimz het volgende:
Die heeft toch al redelijk duidelijk gemaakt alleen nog maar Ajax in Nederland te willen trainen.
Misschien moet psv hem wederom lokken met een stereotoren, dat is in 1986 ook bijna geluktquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Rijkaard gaat niet naar PSV, dat is een ras Ajacied.
Heeft laatst in de VI aangegeven überhaupt nooit meer in Nederland te willen werken als trainer. En hij is een held in Rusland, met het bijbehorende heldensalaris, dus die blijft daar lekker zitten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Advocaat zie ik ook niet naar Nederland terugkeren op korte termijn.
Dat is toch die rus die meer wedstrijden voor FC Eindhoven dan voor PSV heeft gespeeld?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Kent iemand Sergei Temrukov nog?
Linkshalf, ooit begonnen bij PSV, ergens begin deze eeuw nog 3 seizoenen Eindhoven?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo waren er ook Ajacieden die serieus dachten dat Hiddink wel naar Ajax zou komen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:59 schreef sjimz het volgende:
Wat wil je weten dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja google hebben we allemaal. Zocht wat extra info.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:59 schreef sjimz het volgende:
Rijkaard gaat naar AC Milan aankomende zomer!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Schuster zie ik echt niet naar PSV gaan.
Jol idem, die heeft een prima job in Duitsland.
Hiddink verdient bakken geld in Rusland, en dat vind ie volgens mij wel prima.
Advocaat zie ik ook niet naar Nederland terugkeren op korte termijn.
Rijkaard gaat niet naar PSV, dat is een ras Ajacied.
Rutten zie ik het nog wel doen als hij ontslagen wordt in Duitsland.
MHOEHAHAHAm inderdaad. Hiddink wil naar Ajax stond er jaren geleden in de Aktueel. Zijn droom is Ajax stond er ook in.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zo waren er ook Ajacieden die serieus dachten dat Hiddink wel naar Ajax zou komen.
er heeft wekenlang een half ajax topic om Hiddink zitten roepenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:59 schreef sjimz het volgende:
zelfs in CM was hij te slecht.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij woont bij mij in de flat...quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is gewoon een toptrainer. Dat hij trainer van psv is geweest interesseert mij geen hol.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er heeft wekenlang een half ajax topic om Hiddink zitten roepen
Hopen mag altijd, ook al was het niet realistisch.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er heeft wekenlang een half ajax topic om Hiddink zitten roepen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:42 schreef rubbereend het volgende:
Raar trouwens dat Reker nu niet zegt dat hij binnen een week een opvolger heeft.....
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:53 schreef murpheh het volgende:
tvp
FOEI!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:54 schreef Prosac het volgende:
Gelieve geen TVP's (of verkapte TVP's) posten mensen.
dat moet sjimz hier niet zo komen klagenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hopen mag altijd, ook al was het niet realistisch.
Hij heeft geleerd van zijn fouten, er is nog hoop!!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:42 schreef rubbereend het volgende:
Raar trouwens dat Reker nu niet zegt dat hij binnen een week een opvolger heeft.....
Ik klaag nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat moet sjimz hier niet zo komen klagen
je lijkt Ado wel, die roept ook vanalles zonder basisquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik klaag niet
Ik zie overigens Guus eerder bij Ajax dan Frank bij PSV.
Guus laat zich wat eerder beïnvloeden tot geld heb ik het gevoel.
Ik heb geen logische verklaring waarop ik dat baseer hoor.
Roflquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij heeft geleerd van zijn fouten, er is nog hoop!!!
Lijkt net het Ajaxtopic welquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:14 schreef ganzenherder het volgende:
De topics gaan wel snel zeg tijdens zo'n crisis, ik kan het amper bijhouden hier
Nee, die heeft het van insidersquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je lijkt Ado wel, die roept ook vanalles zonder basis
En toch geloof ik niet dat ALS ze hem hier uberhaupt willen (Reker etc) dat ie toch niet komt, in verband met wat er in het verleden is gebeurt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:18 schreef northernlight81 het volgende:
Als at zo door gaat zie ik Rutten wel komen. Die zit niet lekker bij Schalke en heeft een PSV achtergrond. Mag hij Mulder lekker in Duitsland laten zitten, want die hoef ik hier echt niet.
Rutten zou ik ook graag zien komen. Maar ik denk dat Schalke straks beter gaat draaien en dat ie dan gewoon blijft.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:18 schreef northernlight81 het volgende:
Als at zo door gaat zie ik Rutten wel komen. Die zit niet lekker bij Schalke en heeft een PSV achtergrond. Mag hij Mulder lekker in Duitsland laten zitten, want die hoef ik hier echt niet.
Hij heeft geleerd van de vorige keerquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:42 schreef rubbereend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |