mooiquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
even eenzodat ik niet ten onrechte in de OP sta
![]()
tentamens zijn bijna voorbij
Ik ook.. Die gasten hadden echt iets van lang leve de lol..quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:07 schreef Californium het volgende:
[..]
das toch nie goed... ik denk dat als ik zover ben gegaan... ik voor de komende 3 jaar van alcohol ben genezen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook.. Die gasten hadden echt iets van lang leve de lol..
Verhaal 2:quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vertel vertel! ik hang aan je lippen!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Verhaal 2:
Het was in de Havana in Den Haag.. We (nou ja ik, was behoorlijk aan het tanken) gingen eerst iets drinken in mijn hometown.. maar het meisje waar we eigenlijk nog eens een drankje mee gingen doen kwam niet opdagen.
Ik belde een maat op.. die was toevallig in het centrum van Den Haag.. Zullen we met alle wat drinken.. ja hoor.. Wij naar Den Haag toe.. Ik was weer bezig met bier als limonade te drinken (toen kon ik het nog wel). Ik vond een kerstbal van de McDonalds (Mag ik je versieren).
Ik deed net alsof ik een buitenlander was (terwijl ik haar eerder aansprak, mag ik er een even langs![]()
) En toen ging het eigenlijk bergafwaarts
Daar word ik nog vaak aan herinnerd
Tja, die gasten hadden ook niet door hoe duur het alcohol was.. die betaalde bij de Systembolaget met hun creditcard.. Een fles bacardi kost daar gerust 250kr.. (zo'n ¤25) en dan 4 flessen..quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:10 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
dan klopt er toch ook iets niet
Zoiets had een vriend van mij ook. Die deed in tijdens het uitgaan als versiertruc(!) net alsof hij doof was en probeerde een meisje te versieren met gebarentaalquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Verhaal 2:
Het was in de Havana in Den Haag.. We (nou ja ik, was behoorlijk aan het tanken) gingen eerst iets drinken in mijn hometown.. maar het meisje waar we eigenlijk nog eens een drankje mee gingen doen kwam niet opdagen.
Ik belde een maat op.. die was toevallig in het centrum van Den Haag.. Zullen we met alle wat drinken.. ja hoor.. Wij naar Den Haag toe.. Ik was weer bezig met bier als limonade te drinken (toen kon ik het nog wel). Ik vond een kerstbal van de McDonalds (Mag ik je versieren).
Ik deed net alsof ik een buitenlander was (terwijl ik haar eerder aansprak, mag ik er een even langs![]()
) En toen ging het eigenlijk bergafwaarts
Daar word ik nog vaak aan herinnerd
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja, die gasten hadden ook niet door hoe duur het alcohol was.. die betaalde bij de Systembolaget met hun creditcard.. Een fles bacardi kost daar gerust 250kr.. (zo'n ¤25) en dan 4 flessen..
en? gelukt?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Zoiets had een vriend van mij ook. Die deed in tijdens het uitgaan als versiertruc(!) net alsof hij doof was en probeerde een meisje te versieren met gebarentaal
niet bepaaldquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet bepaald
En dan ging hij naar ons gebaren en dan moesten wij natuurlijk wat verzinnen om haar te vertellen. Op een gegeven moment rende ze hard weg
Dat heeft een maat van mij ook een keer geprobeerd... probleem was.. dat zij dus doventolk bleek te zijn (of althans ze kon gebarentaal)quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Zoiets had een vriend van mij ook. Die deed in tijdens het uitgaan als versiertruc(!) net alsof hij doof was en probeerde een meisje te versieren met gebarentaal
ja op een gegeven moment draaide ze echt om en het was dat het druk was, maar ze duwde echt mensen aan de kant om snel weg te komenquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:19 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
hard wegrennendan is het wel echt ernstig
![]()
failquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat heeft een maat van mij ook een keer geprobeerd... probleem was.. dat zij dus doventolk bleek te zijn (of althans ze kon gebarentaal)
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja op een gegeven moment draaide ze echt om en het was dat het druk was, maar ze duwde echt mensen aan de kant om snel weg te komen
Jij laat je versieren hequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:20 schreef Californium het volgende:
heb zelf niet echt dat soort dronken verhalen eigenlijk...iig geen kerel proberen te versieren
haha.. Door de mand vallenquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat heeft een maat van mij ook een keer geprobeerd... probleem was.. dat zij dus doventolk bleek te zijn (of althans ze kon gebarentaal)
uiteraardquote:
Die gasten waren ronduit gestoord.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:17 schreef Californium het volgende:
[..]
wtf???? wel grappig...dat was een dure rekening
Voordeel van meisjes hequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:22 schreef Californium het volgende:
[..]
uiteraardik ben niet zo goed in versieren
plus dat ik graag word versierd....
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die gasten waren ronduit gestoord.
Ik had ook eens zo'n babylonische spraakverwarring in Zweden.
Vroeg een exchange studente of wij (maat en ik) mee naar buiten gingen om te "swingen"
Wij: no thanks..
Kijk ik 5 minuten later, naar buiten.. zie ik de groep schommelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |