quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:44 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Die is mooier!
Vraag me nu wel af wat jij met ietwat bezopen Mexicanen doet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:46 schreef The_Dean het volgende:
Verder zuipen en vrouwen proberen te versieren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:44 schreef Californium het volgende:
ik moest lachen
lama
disclaimer: ik was het niet
hehequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:44 schreef Californium het volgende:
ik moest lachen
lama
disclaimer: ik was het niet
besloten om de popcorn maar op te geven...quote:
jij was wel snel genoegquote:
ik kan er niets aan doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
JaIk moet er nog steeds om lachen eigenlijk
![]()
Ook echt iets voor jou, om dat weer te zien
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:49 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik zag 't wel, maar snapt 't niet
met appel....quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:50 schreef PieterBas het volgende:
Zo net even een sandwich tonijn met appel en iets teveel mayo gemaakt. Van die tonijn werd een van mijn katten nogal wild.. en hebberig.
vond de kat ook..quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:51 schreef Californium het volgende:
[..]
met appel....ik deed er eerder altijd augurk in
maar klinkt lekker
Voel me dom nuquote:
quote:
het is een topic over behoorlijke fouten in een tekst...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:52 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Voel me dom nu![]()
Onee wacht, dat is het niet.. Alles wat ik nu wel (hoor te) snap(pen) is voor m'n tentamen!
Overigens niet echt gelukt, want ik kraamde hele andere dingen uit dan wat het verrmoedelijk zou moeten zijn...quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Overigens niet echt gelukt, want ik kraamde hele andere dingen uit dan wat het verrmoedelijk zou moeten zijn...
Iets in de trant van: Ik ben hardstikke lam, vind jou een mooie meid, neuken? Terwijl ik dacht dat ik haar complimenteerde met haar mooie ogen...
En dat is slechts een ding... gelukkig konden we de volgende ochtend er allemaal wel om lachen... inclusief de dames
Na goed, ik zal eens nog een keer kijken dan..quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:53 schreef Californium het volgende:
[..]
het is een topic over behoorlijke fouten in een tekst...taal en spelfouten
![]()
let op wie er in die quote gequote wordtquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:55 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Na goed, ik zal eens nog een keer kijken dan..
Jaja, ik heb 't doorquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:56 schreef Californium het volgende:
[..]
let op wie er in die quote gequote wordt
O en I repeat: disclaimer: ik was het nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:57 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Jaja, ik heb 't door
Had niet goed gekeken zostraks toen ik 't bekeek..
Ohja, en Mexicanen kunnen niet echt goed tegen bierquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:54 schreef Californium het volgende:
[..]
briljant
wilde mijn collega's hier ook even wat nederlands leren... maar nog niet gelukt
ik las dronken man straalquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:57 schreef PieterBas het volgende:
Ach ja, ik heb ook genoeg.. dronkenmanstaal uitgekraamd wanneer ik een meisje probeerde te versieren..
Sommige volkeren missen een enzym om alcohol af te brekenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ohja, en Mexicanen kunnen niet echt goed tegen bier
lekker lopen kosten daarquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:59 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Sommige volkeren missen een enzym om alcohol af te breken
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]![]()
Mijn meeste epic fail was.. met het blauwe vinvisje.. Gelukkig ben ik door een vriend gered.. want het had niet veel gescheeld.. dat ik met haar naar huis was gegaan..
In Zweden waren 3 Mexicanen opgenomen met alcoholvergiftiging.. en 2 dagen later weer vol gas aan het zuipen..quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat bij mexicanen zo is, in ieder geval bij veel aziatenquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:00 schreef Californium het volgende:
[..]
tof! (feitje om te weten dan he)
blijkbaar missen sommige volkeren ook hersenenquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In Zweden waren 3 Mexicanen opgenomen met alcoholvergiftiging.. en 2 dagen later weer vol gas aan het zuipen..
succes dan maarquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:01 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat bij mexicanen zo is, in ieder geval bij veel aziaten![]()
Maar ik ga m'n tentamen maken!
Het was op Koninginnenach in Den Haag.. Bier ging er in als limonade.. Stond ik op een gegeven moment bij de McDonalds.. en het meisje (was nogal klein en... mollig en had een blauwe jas) sprak me aan.. en van het een kwam het ander (en dat binnen 5 minuten)...Totdat de Bob vond.. nu is het genoeg geweest.. je gaat mee naar huis...quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het was op Koninginnenach in Den Haag.. Bier ging er in als limonade.. Stond ik op een gegeven moment bij de McDonalds.. en het meisje (was nogal klein en... mollig en had een blauwe jas) sprak me aan.. en van het een kwam het ander...Totdat de Bob vond.. nu is het genoeg geweest.. je gaat mee naar huis...
Een paar weken later heeft hij mij wel keihard laten afgaan...
Ik zei nog iets.. moet je niet aan de cola... Ja, cola met bacardi..quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:01 schreef Californium het volgende:
[..]
blijkbaar missen sommige volkeren ook hersenen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zei nog iets.. moet je niet aan de cola... Ja, cola met bacardi..
Ik:Ik ga niet 112 bellen om je maag leeg te laten pompen..
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:06 schreef Californium het volgende:
[..]
het verhaal uitgebreid aan vrienden op zijn hyves![]()
Vertel vertel! ik hang aan je lippen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het was op Koninginnenach in Den Haag.. Bier ging er in als limonade.. Stond ik op een gegeven moment bij de McDonalds.. en het meisje (was nogal klein en... mollig en had een blauwe jas) sprak me aan.. en van het een kwam het ander (en dat binnen 5 minuten)...Totdat de Bob vond.. nu is het genoeg geweest.. je gaat mee naar huis...
Een paar weken later heeft hij mij wel keihard laten afgaan...
je bent te langzaamquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vertel vertel! ik hang aan je lippen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |