Ohja, en Mexicanen kunnen niet echt goed tegen bierquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:54 schreef Californium het volgende:
[..]
briljant
wilde mijn collega's hier ook even wat nederlands leren... maar nog niet gelukt
ik las dronken man straalquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:57 schreef PieterBas het volgende:
Ach ja, ik heb ook genoeg.. dronkenmanstaal uitgekraamd wanneer ik een meisje probeerde te versieren..
Sommige volkeren missen een enzym om alcohol af te brekenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ohja, en Mexicanen kunnen niet echt goed tegen bier
lekker lopen kosten daarquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:59 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Sommige volkeren missen een enzym om alcohol af te breken
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]![]()
Mijn meeste epic fail was.. met het blauwe vinvisje.. Gelukkig ben ik door een vriend gered.. want het had niet veel gescheeld.. dat ik met haar naar huis was gegaan..
In Zweden waren 3 Mexicanen opgenomen met alcoholvergiftiging.. en 2 dagen later weer vol gas aan het zuipen..quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat bij mexicanen zo is, in ieder geval bij veel aziatenquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:00 schreef Californium het volgende:
[..]
tof! (feitje om te weten dan he)
blijkbaar missen sommige volkeren ook hersenenquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In Zweden waren 3 Mexicanen opgenomen met alcoholvergiftiging.. en 2 dagen later weer vol gas aan het zuipen..
succes dan maarquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:01 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat bij mexicanen zo is, in ieder geval bij veel aziaten![]()
Maar ik ga m'n tentamen maken!
Het was op Koninginnenach in Den Haag.. Bier ging er in als limonade.. Stond ik op een gegeven moment bij de McDonalds.. en het meisje (was nogal klein en... mollig en had een blauwe jas) sprak me aan.. en van het een kwam het ander (en dat binnen 5 minuten)...Totdat de Bob vond.. nu is het genoeg geweest.. je gaat mee naar huis...quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het was op Koninginnenach in Den Haag.. Bier ging er in als limonade.. Stond ik op een gegeven moment bij de McDonalds.. en het meisje (was nogal klein en... mollig en had een blauwe jas) sprak me aan.. en van het een kwam het ander...Totdat de Bob vond.. nu is het genoeg geweest.. je gaat mee naar huis...
Een paar weken later heeft hij mij wel keihard laten afgaan...
Ik zei nog iets.. moet je niet aan de cola... Ja, cola met bacardi..quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:01 schreef Californium het volgende:
[..]
blijkbaar missen sommige volkeren ook hersenen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zei nog iets.. moet je niet aan de cola... Ja, cola met bacardi..
Ik:Ik ga niet 112 bellen om je maag leeg te laten pompen..
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:06 schreef Californium het volgende:
[..]
het verhaal uitgebreid aan vrienden op zijn hyves![]()
Vertel vertel! ik hang aan je lippen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het was op Koninginnenach in Den Haag.. Bier ging er in als limonade.. Stond ik op een gegeven moment bij de McDonalds.. en het meisje (was nogal klein en... mollig en had een blauwe jas) sprak me aan.. en van het een kwam het ander (en dat binnen 5 minuten)...Totdat de Bob vond.. nu is het genoeg geweest.. je gaat mee naar huis...
Een paar weken later heeft hij mij wel keihard laten afgaan...
je bent te langzaamquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vertel vertel! ik hang aan je lippen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |