He zondequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
sorry, hij is al genomineerd. Door de SC oudste. Van StageSC though
Nee, dat plakt zo bij het baantjes trekken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kom je straks thuis, kan je zwemmen in het popcorn.. Toch wel zoete hoop ik....?
Okequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef Puala het volgende:
[..]
ik ben het ook al wel heel even zat eigenlijk
Letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Fuck no! Nummer 2 hooguit! NIEMAND stoot mij van de troon. Heeft me bloed, zweet en tranen gekost!
Whahaha, jawel, maar kwam er nooit van... toen hoefde ik zelf geen boodschappen te doen, en moeders kocht dat nooit. Gewoon brood en wat er maar in de kast stondquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:18 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Mocht 't van je mammie niet?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:19 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Half 2.. Even ontspanning en dan d'r aan..
quote:
Klinkt lekkerquote:
Bloed, zweet en zaad..quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:20 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
OkeIk doelde meer op de anderen (leedvermakers..) dan op jullie.. Nja op iedereen eigenlijk maar oke
Ja okéquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Whahaha, jawel, maar kwam er nooit van... toen hoefde ik zelf geen boodschappen te doen, en moeders kocht dat nooit. Gewoon brood en wat er maar in de kast stond
Dankje, dat heb ik nodig!quote:
Maakt mij niet veel uit hoor, had ook naar een ander topic kunnen gaanquote:
jij houdt stiekem ook wel van popcornquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:22 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Maakt mij niet veel uit hoor, had ook naar een ander topic kunnen gaanMaarja, dat is ook zoiets he.. Beter dat het hier gezellig is
Ja, gezelligheidquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:22 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Maakt mij niet veel uit hoor, had ook naar een ander topic kunnen gaanMaarja, dat is ook zoiets he.. Beter dat het hier gezellig is
Ja, maar de jongens hier willen zoet en ik wil zout!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:23 schreef Californium het volgende:
[..]
jij houdt stiekem ook wel van popcorn
Ik vind zoet ook lekkerderquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:26 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja, maar de jongens hier willen zoet en ik wil zout!
Deed ik ook, ik kreeg alleen een potje zout, maar dat is denk ik niet lekker over zoete popcorn..quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind zoet ook lekkerder
je kan toch vragen om zout
das waarquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:26 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Deed ik ook, ik kreeg alleen een potje zout, maar dat is denk ik niet lekker over zoete popcorn..
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:27 schreef Californium het volgende:
[..]
das waarvolgende keer beter
grote kansquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:28 schreef Reflectionne het volgende:
[..]zijn we nu alleen hier??
Die mannen zijn hier alleen maar voor leedvermaak zeker!
eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |