Ik heb met de Kerst pas voor het eerst eens gewokt. Beviel prima dus die Victoriewok moet ik ook maar eens opzoekenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:49 schreef fuckbuddy het volgende:
Jij bent dus niet in het stadion?!
Tot later, ik ga naar de victoriewok!
Ik zeg 2-0 en dus de 0 houden en doelpunten van Martens en jaja Schaars!
Ik ben dus idd niet in het stadion, heb m'n broertje m'n SCC uitgeleend.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:49 schreef fuckbuddy het volgende:
Jij bent dus niet in het stadion?!
Tot later, ik ga naar de victoriewok!
Ik zeg 2-0 en dus de 0 houden en doelpunten van Martens en jaja Schaars!
CLquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:11 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het... Als we CL halen, hoop ik iig dat we 3e worden in de poule, want als ik op een donderdag richting Alkmaar moet, kan ik er altijd nog een lang weekeinde bij m'n pa van maken.
Inderdaad ... dit kost me heel veel doekoe!quote:
Niet heel lang gespeeld, maar wat hij deed was 'gewoon'. Niets uitmuntend, tevens geen fouten. Moet toch eerst wat meer spelen voor je een knap oordeel kan vellen.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:53 schreef Barca het volgende:
Ik heb zwaar gegokt op Unibet. Sparta, AZ en Groningen moeten winnen! En nog met minstens 2 - 0 / 0 - 2.
AZ gewonnen 1 - 0. Kost me al 1000 euries.
Dat komt gewoon door zijn uiterlijk, valt verder nog niks over te zeggen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Degelijk.
Doet me denken aan Steinsson.
Hij speelde niet slecht, maar voegde weinig toe. Denk dat Van Gaal gewoon graag een lang aanspeelpunt wilde hebben en Dembele er niet uit wilde halen. Dus Dembele rechtshalf, Mendes iets voor Schaars op het middenveld (vond ik raar, had ik andersom gedaan) en Pelle diepe spits.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:35 schreef Gatalin het volgende:
Speelde De Zeeuw zo beroerd dat hij door Pelle werd vervangen?
Ik ben zo blij dat ik naast voetbal zoiets "heb" om me druk om te makenquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Karakter, da's pas belangrijk.
De dochter van Mounir El Hamdaoui.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |