Er gaan er vanhieruit al zowieso een heel aantal.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:23 schreef Noshiba het volgende:
Oproep Ajax aan supporters
Amsterdam, 29 jan 2009
Ajax roept zijn supporters op om aanstaande donderdag niet af te reizen naar Rotterdam voor de wedstrijd tussen Jong Feyenoord en Jong Ajax.
Het bekerduel vindt weliswaar plaats in stadion de Kuip, maar er zal slechts één tribunedeel geopend zijn voor het publiek. Daarom adviseert Ajax zijn supporters deze wedstrijd niet te bezoeken.
Waar kan je je druk om maken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:28 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Voetbal plaatjes FTW!
Ruilbeurs in 't home zaterdag?
Als ze maar dokken hoor, ik heb jaren geleden de hoop opgegeven dat mijn helden principes hebbenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:09 schreef Houniet het volgende:
Rijkaard naar psv, laat me niet lachen zeg.
quote:Silva en Lindgren beschikbaar tegen Heerenveen
Ajax-trainer Marco van Basten kan komende zaterdag in de wedstrijd tegen sc Heerenveen weer een beroep doen op Bruno Silva en Rasmus Lindgren, zo meldt AT5.
Het tweetal moest de wedstrijd tegen FC Groningen van afgelopen zondag nog laten schieten. Zowel Silva als Lindgren trainde donderdag echter gewoon weer mee met de A-selectie van de Amsterdammers.
Of Eyong Enoh inzetbaar is tegen Heerenveen, is daarentegen nog maar zeer de vraag. De Kameroener liep vorige week een spierverrekking in het bovenbeen op en moest hierdoor het treffen met FC Groningen aan zich voorbij laten gaan.
Aanvaller Dario Cvitanich keert tegen de Friezen terug van een schorsing.
Schitterendquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:28 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Voetbal plaatjes FTW!
Meneer Snomotion vond niet dat ie krachttraining nodig had, MvB vond van wel. Sno vertikte het toch, sja 1.1 miljoen Euro per jaar, daar ga je niet voor zweten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:36 schreef Noshiba het volgende:
wat heeft sno gedaan dan? Dat heb ik even gemist!
Idd, wat een figuurquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meneer Snomotion vond niet dat ie krachttraining nodig had, MvB vond van wel. Sno vertikte het toch, sja 1.1 miljoen Euro per jaar, daar ga je niet voor zweten..
Briljantquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:28 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Voetbal plaatjes FTW!
Fantastischquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:28 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Voetbal plaatjes FTW!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |