Ja je weet het nooit met jouquote:
Ik ben braaf hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben braaf hoorjij bent altijd braaf... (als je eindelijk slaaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jij bent altijd braaf... (als je eindelijk slaapt)
neequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze hebben invloed over de hele wereld jeweet
[..]
Is dit jouw sollicitatie dan?
quote:
quote:
Hoe doet ie dat dan? op zn knien?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:40 schreef Pien85 het volgende:
D'r zit hier een man de vloer van ons balkon te schilderen
opbeuren... tsss een beetje LL valse hoop geven is dat...quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
neewant ik heb al een vriendin
![]()
maar ik vond het leuk om je even op te beuren
echt niet als ik nu zei dat ik jou aantrekkelijk vond vind jij dat ook een compliment . tenminste als ik een lekkere meid wasquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
opbeuren... tsss een beetje LL valse hoop geven is dat...
nadruk op als?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
echt niet als ik nu zei dat ik jou aantrekkelijk vond vind jij dat ook een compliment . tenminste als ik een lekkere meid was
Jahquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
opbeuren... tsss een beetje LL valse hoop geven is dat...
Geen idee.. maar toch fijn dat je me een compliment wil gevenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee nadruk op Complimenten. misschien vind ik je zo ook wel aantrekkelijk!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoe doet ie dat dan? op zn knien?
Omdat je zo aandringtquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah
Nou moet ik getroost worden
kleurcompositiequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]met een heel klein rollertje enzo
t raandje doet ie niet, denk dat ie dat straks vanaf de steiger doet... snap alleen niet waarom je een vloer zou moeten schilderen
het is vast een poolquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]met een heel klein rollertje enzo
t raandje doet ie niet, denk dat ie dat straks vanaf de steiger doet... snap alleen niet waarom je een vloer zou moeten schilderen
De muren hier ook, maar waarom de vloer?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kleurcompositie
mijn balkon is ook geschilderd
Bij ons was het niet met gewone verf, maar met een of andere verf met verhard materiaal, zodat je het makkelijk schoon kan houdenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
De muren hier ook, maar waarom de vloer?
Hij schilderd de viezigheid op de vloer gewoon mee, en de verf dekt niet, dus je ziet het er doorheenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij ons was het niet met gewone verf, maar met een of andere verf met verhard materiaal, zodat je het makkelijk schoon kan houden
Met een kwast.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoe doet ie dat dan? op zn knien?
ja dan is het idd vragen waarom...quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij schilderd de viezigheid op de vloer gewoon mee, en de verf dekt niet, dus je ziet het er doorheen
quote:
de hele vloer met een rollertje, klein stukjes met een klein kwastjequote:
Geen zin in, weet overigens ook niet of hij nederlands spreekt... Hij loopt hier al een paar weken rond, maar heb hem nog geen woord nederlands horen pratenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja dan is het idd vragen waarom...![]()
ik zou het hem gewoon vragen
heb je m uberhaupt wel horen praten...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
de hele vloer met een rollertje, klein stukjes met een klein kwastje
[..]
Geen zin in, weet overigens ook niet of hij nederlands spreekt... Hij loopt hier al een paar weken rond, maar heb hem nog geen woord nederlands horen praten
Ja, heb m wel horen praten jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heb je m uberhaupt wel horen praten...en woon je toevallig in dezelfde flat als ik ofzo... hier zijn ze ook aan het verbouwen...
Waarom niet is dan de vraag?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:05 schreef Ladylike het volgende:
Honger
Maar ik kan niet van de afdeling
Oke... dan zal het wel niet...maar je weet maar nooitquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, heb m wel horen praten jaMaar ik versta m niet, dus t is geen nederlands, engels of duits
En ze zijn hier niet aan t verbouwen, alleen alles aan het schilderenDus denk niet dat we in de zelfde flat wonen
*Kijk in fotoboek* Nee, mijn flat is niet zó groot dat ie van Amstelveen tot Zwijndrecht looptquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Oke... dan zal het wel niet...maar je weet maar nooit
O, nee die van mij ook niet... maar 12 woningen...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
*Kijk in fotoboek* Nee, mijn flat is niet zó groot dat ie van Amstelveen tot Zwijndrecht loopt
Mini flatje?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
O, nee die van mij ook niet... maar 12 woningen...
Omdat de collega secretaresses lekker uit eten zijn en mij nieteens op eigen kosten meegevraagd hebbenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waarom niet is dan de vraag?
ja gelukkig welquote:
je kan beter van Jezus houdenquote:
Ik hou ook van mijn zusquote:
dat achterbakse....quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat is er nu weer mis met vrouwen? Vrouwen hebben ook altijd wel iets te zeuren he..
mooizoquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vanavond weer ja! Bier en vrouwen
Dank je... ben blij dat jij ook voor je mening uitkomtquote:
Doe nog maar een schietgebedje dan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je... ben blij dat jij ook voor je mening uitkomt
Mooi dat het duidelijk isquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je... ben blij dat jij ook voor je mening uitkomt
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jazekers, en het is ook nog goed ook.
Popcornuur?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:34 schreef Californium het volgende:
nog een uuren heb mijn banaan al opgegeten tijdens popcorn uur
Gaat dat wel lukken zonder hoofdquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:34 schreef Pien85 het volgende:
Het is ongelovelijk! Toen ik gisteren belde met de psychologen praktijk hier kreeg ik te horen dat het nog zeker wel een maand kan duren voor ik een afspraak kan maken... En nou belde de psycholoog him self net, om voor komende dinsdag een afspraak te maken
Popcorn uur jah.... rellen in SES SCquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Popcornuur?.
Ik heb ook al een banaan en mandarijn op. Voor vanmiddag nog een appel en 3 mandarijnen over.
Neuh, ik moet nog wat dingetjes doen hier, dus dan neem ik ook het nachtleven maar mee.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Zit je nog steeds niet thuis?
Gelijk heb je, als dat toch kanquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh, ik moet nog wat dingetjes doen hier, dus dan neem ik ook het nachtleven maar mee.
en daar gaat het dus fout he..quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:34 schreef Californium het volgende:
nog een uuren heb mijn banaan al opgegeten tijdens popcorn uur
ik weet het... maar het was te spannendquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en daar gaat het dus fout he..
Werd de eerste avond beetje gedwongen, had weinig zin in geleur heen en weer, maar inmiddels ben ik weer om (zoals altijd na een paar nachten) zodat ik maar gewoon door ga nu.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelijk heb je, als dat toch kan
Met 15jarige busmeisjesquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Werd de eerste avond beetje gedwongen, had weinig zin in geleur heen en weer, maar inmiddels ben ik weer om (zoals altijd na een paar nachten) zodat ik maar gewoon door ga nu.
klopt.... die heb ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:39 schreef Pheno het volgende:
TETTEN!
Nee, ik wil mijn eigen hoofd eraf, en dan een nieuwe!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat dat wel lukken zonder hoofd
Ah oke, dacht dat deze er alleen af moestquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik wil mijn eigen hoofd eraf, en dan een nieuwe!
Aha, even teruggelezen en zag meteen een mooie toevoeging voor Originele taal- en spelfouten #31quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Popcorn uur jah.... rellen in SES SCinvolving
me
![]()
kreeg er honger van
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aha, even teruggelezen en zag meteen een mooie toevoeging voor Originele taal- en spelfouten #31
En nu echt eten!.
Ik zie maar een woord, waar staat het bezittelijke in die post?quote:
tietenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie maar een woord, waar staat het bezittelijke in die post?
Nah, die komen niet in de nachtclubs waar ik kom gelukkig. Dus wat dat betreft is alles veilig.quote:
Nou, ik zie mijn vrouw niet als bezit, we zijn niet allemaal moslimquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:47 schreef Californium het volgende:
[..]
tietendat bezit je blijkbaar
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, ik zie mijn vrouw niet als bezit, we zijn niet allemaal moslim
Godver.. heb ik net dat hoofddoekje om...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan maken we t pas!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah oke, dacht dat deze er alleen af moest
En als die nieuwe nou niet past
Ik wel! Ik heb daar les in gehad (ja, serieus ja!)quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Godver.. heb ik net dat hoofddoekje om...![]()
weet je wel hoe moeilijk dat te knopen is
En daarom heb je ze zelf gekweektquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoop jij jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nah, die komen niet in de nachtclubs waar ik kom gelukkig. Dus wat dat betreft is alles veilig.
sommige meiden combineren het met hun kleding en make-up.. dat kan zo mooi zijn hequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wel! Ik heb daar les in gehad (ja, serieus ja!)
Kan dat? Jij bent toch dat bierdrinkende menneke?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daarom heb je ze zelf gekweekt
We snappen het
Van dat ene biertje per maand dat ik werkelijk drink iig nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan dat? Jij bent toch dat bierdrinkende menneke?
Best lastig jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sommige meiden combineren het met hun kleding en make-up.. dat kan zo mooi zijn he
Maar volgens mij is het best ingewikkeld om te regelen dat dat ding de hele dag blijft zitten
boeit me niet echt veel, behalve dan dat ik alcohol zou geven aan een minderjarige. Ik wilde iets zeggen over het niveau van de gesprekken, maar dat doe ik maar niet.quote:
naakte nagels en een naakt lichaamquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sommige meiden combineren het met hun kleding en make-up.. dat kan zo mooi zijn he
Maar volgens mij is het best ingewikkeld om te regelen dat dat ding de hele dag blijft zitten
Penguin? Wat de neuk is dat voor slecht Nederlands?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:Pheno!
Penguïnkolonie dreigt weg te smelten
Mag dat daar ook al niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
boeit me niet echt veel, behalve dan dat ik alcohol zou geven aan een minderjarige. Ik wilde iets zeggen over het niveau van de gesprekken, maar dat doe ik maar niet.
tja, NU.nl he...quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Penguin? Wat de neuk is dat voor slecht Nederlands?
En ook in dat stuk zelf, stug volhouden. "Het woord bestaat in Google, dus het zal wel goed zijn".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |