quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:40 schreef DR34M3R het volgende:
Ik moet het nu toch echt ff opnemen voor papier hoor. Heeft iemand ook meer gelezen dan alleen de kop?
Papierversnipperaar is hard aan het werk juist om te zorgen dat het goedkoper wordt voor ons
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:47 schreef Aarti het volgende:
zit ie huilend in een hoekje?
kom maar hoor schatjeliefjepoepiewoepiequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Troost mij! Troost mij!
quote:
bakkie troost?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Troost mij! Troost mij!
Net 18 natuurlijkquote:
hmm niks voor mijquote:
LOLquote:
Anders quote je even dat ik een quote verneukquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
ik deed dat ook hoor papier. Komt door Plien en Bianca natuurlijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Anders quote je even dat ik een quote verneuk
Goh. Dat was me niet opgevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mijn post aangepast hoor
En mijn reactie was voor papier. Niet voor jou![]()
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Niet lang meerquote:
jeeeeeeeeejquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
kom maar hoor schatjeliefjepoepiewoepie
Dankquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Goh. Dat was me niet opgevallen
Ik heb mijn post aangepast hoor
En mijn reactie was voor papier. Niet voor jou![]()
Hoezo niet?quote:
Jum!quote:
2 en een halfquote:
ik nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
hmm niks voor mij
Ik hou van ouder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Heb ik net vandaag mn bijl thuis gelaten ...quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:11 schreef Pien85 het volgende:
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn mijn hoofd er af te hakken?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb ik net vandaag mn bijl thuis gelaten ...
Ja hoor, zet ik hem op sterk water en begin ik een rariteitenkabinet!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:11 schreef Pien85 het volgende:
Er is ooit iemand die zichzelf heeft onthoofd met een motorzaagquote:
net te laat voor quote-failquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor, zet ik hem op sterk water en begin ik een rariteitenkabinet!.
Wil ik wel een ander hoofd er voor terug he... Eentje zonder ik-heb-te-lang-geslapen-hoofdpijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor, zet ik hem op sterk water en begin ik een rariteitenkabinet!.
Hoe gek ben je dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Er is ooit iemand die zichzelf heeft onthoofd met een motorzaag
http://www.waarmaarraar.n(...)et_kettingzaag_.html
jahquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt mijn typo die ik heb aangepast?.
Hm, ik heb er momenteel even geen in reserve liggenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wil ik wel een ander hoofd er voor terug he... Eentje zonder ik-heb-te-lang-geslapen-hoofdpijn
[..]
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:11 schreef Pien85 het volgende:
Plien Plien Plien ....quote:
transparancy en zo.quote:
Okay, welke amerikaan heeft zichzelf gecastreerd waardoor dit nu op bijsluiters moet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wil ik wel een ander hoofd er voor terug he... Eentje zonder ik-heb-te-lang-geslapen-hoofdpijn
[..]
Hoe gek ben je dan?![]()
Overigens kwam ik laatst een verhaaltje tegen met rare instructies op electrische apparaten, op een cirkelzaag ergens in scandinavië: Do not try to stop the blade with your hands or genitals
Laat maar zitten danquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, ik heb er momenteel even geen in reserve liggen.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Plien Plien Plien ....
Amerikaan in Scandinavië?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Okay, welke amerikaan heeft zichzelf gecastreerd waardoor dit nu op bijsluiters moet?
Vraag het een TalibannerTquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:11 schreef Pien85 het volgende:
Werken? Wat zeg je weer rare dingen vandaagquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:22 schreef DaMart het volgende:
Ik heb vandaag enorme moeite met wakker worden, trouwens...
Dus tijd voor thee en daarna maar weer werken.
stoppen met rokenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:01 schreef OA het volgende:
Zo, net even een half uur onafgebroken gehoest
ik word juist slaperig van theequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:22 schreef DaMart het volgende:
Ik heb vandaag enorme moeite met wakker worden, trouwens...
Dus tijd voor thee en daarna maar weer werken.
Ze hebben invloed over de hele wereld jeweetquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan
[..]
[..]
Amerikaan in Scandinavië?
Is dit jouw sollicitatie dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ben 2 jaar ouder dan 18maar gedraag me nog als een 18 jarige
Kijk maar uit hoor cablegun...quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze hebben invloed over de hele wereld jeweet
[..]
Is dit jouw sollicitatie dan?
Whehehehequote:
Gebakquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:31 schreef MPG het volgende:
Koffie met gebak
Ik heb het vak "velden" gehaald
Wie zit er hier te schelden met dat w-woordquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werken? Wat zeg je weer rare dingen vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |