Dat ken ik nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:38 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nee, maakte je jezelf maar eens nuttig...
Vegetariërsquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:42 schreef Californium het volgende:
Kippen op de gril
kippiesalleen als ze lekker rondrennen dus
verder ... Paula
milouJs
werken
Dan mot je het lerenquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Vegetariërs![]()
Maar succes met werken
en succes met werken he!quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:44 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Mensen die vegetariers afkraken
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:44 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Mensen die vegetariers afkraken
dankjequote:
Je vergeet de gegrillde kipquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Je vergeet de gegrillde kip vegetarische burger
Jij ligt alleen op je rug te ontvangen?quote:
En net wilde je ze nog afschietenquote:
hoiquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:49 schreef Reflectionne het volgende:
1. Kip is lekker
2. Kippen en hanen kunnen je ook aanvallen! Zijn dus helemaal niet lief
3. Je went er vanzelf aan als er elke ochtend een haan kraait
4. Hoi!
5. Ik mag hier niet zijn, ik heb al vaker een berichtje hier gemaakt vandaag maar toch weer optijd afgesloten, nu gaat 't mis..
In dat geval wil ik het graag oook nog hebben over hamburgers, worstjes, kartoffelsalat, komkommerschijfjes, barbecuesaus en al het andere BBQ-lekkers dat ik nog vergeten benquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:48 schreef jslavenburg het volgende:
Jullie zorgen ervoor da'k honger krijg
~quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:50 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat geval wil ik het graag oook nog hebben over hamburgers, worstjes, kartoffelsalat, komkommerschijfjes, barbecuesaus en al het andere BBQ-lekkers dat ik nog vergeten ben.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:50 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat geval wil ik het graag oook nog hebben over hamburgers, worstjes, kartoffelsalat, komkommerschijfjes, barbecuesaus en al het andere BBQ-lekkers dat ik nog vergeten ben.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij ligt alleen op je rug te ontvangen?
Afschieten voor het vlees jaquote:[..]
En net wilde je ze nog afschieten![]()
Hallo Cali!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Vegetariër?quote:
Je ligt ook weleens op je buik?quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:51 schreef Puala het volgende:
[..]
zo passief ben ik nou ook weer niet
Schon wieder?quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:50 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
~
Ik eet vanavond lekker chili con carne. Afgelopen weekend lekker gegourmet ^^
dat mag altijdquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:52 schreef Reflectionne het volgende:
Ik zit te denken of ik weer in de OP wil..
quote:
mogen in ieder geval wel hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:52 schreef Reflectionne het volgende:
Ik zit te denken of ik weer in de OP wil..
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:52 schreef Californium het volgende:
en nee niet dat soort worstjes (daar ben ik hier nog niet mee in aanraking gekomen)maar ik kan me wel en lekkere bedenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:52 schreef Californium het volgende:
over worstjes gesprokenheb hier de lekkerste vegetarische worstjes hier gevonden
Echt ultiem
![]()
en nee niet dat soort worstjes (daar ben ik hier nog niet mee in aanraking gekomen)maar ik kan me wel en lekkere bedenken
tss.. je neemt vlees of niet hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jah ik denk.. ik zet het erbijquote:
ik weet niet wat jou vriendinetjes ermee doen.. maar aan dat soort worstjese lik ik alleen maar en bijt ik niet .....quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tss.. je neemt vlees of niet hoor!
zie PIquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:56 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weet niet wat jou vriendinetjes ermee doen.. maar aan dat soort worstjese lik ik alleen maar en bijt ik niet .....
ik zag het.. maar ik vraag het me alsnog afquote:
Ze denken het toch wel iddquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:55 schreef Californium het volgende:
[..]
jah ik denk.. ik zet het erbij
jeweetzquote:
preciesquote:
Af en toe een beetje teasenquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:56 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weet niet wat jou vriendinetjes ermee doen.. maar aan dat soort worstjese lik ik alleen maar en bijt ik niet .....
Ik wilde gewoon een gevatte opmerking maken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:57 schreef Californium het volgende:
[..]
ik zag het.. maar ik vraag het me alsnog af
met je tandenquote:
Riiiight... Mijn Chef is er nog steeds niet, zal m zo eens bellen, begin me serieus af te vragen of ik uberhaupt moest werken vandaagquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
jij bent de uitzondering die de regel bevestigd
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon een gevatte opmerkingen maken.![]()
Er gaat tenslotte toch een stuk worst in, ook al komt tie ook weer terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kan best lekker zijn als het niet te hard is
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kan best lekker zijn als het niet te hard is
Go home boyquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Riiiight... Mijn Chef is er nog steeds niet, zal m zo eens bellen, begin me serieus af te vragen of ik uberhaupt moest werken vandaag
geen idee... nooit geweestquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:01 schreef Psychonikeo het volgende:
Het lijkt trouwens Paula's forum wel hier
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:02 schreef jslavenburg het volgende:
* jslavenburg Agrees with psycho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
bij jullie leer ik elke dag watquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:04 schreef The_Dean het volgende:
PubersBejaardeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:04 schreef The_Dean het volgende:
PubersDat moest ook van jou komen natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je al gepost?![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:04 schreef Californium het volgende:
[..]
bij jullie leer ik elke dag wat
Zachtjes mag je je tanden er wel inzetten hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:56 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weet niet wat jouW vriendinnetjes ermee doen.. maar aan dat soort worstjese lik ik alleen maar en bijt ik niet .....
Nee, bijnaquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat moest ook van jou komen natuurlijk
Had je al gepost?
Ik wacht geduldig af! Je bent alleen door de intentie al een held!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, bijna
1 t/m 3 binnen, nu nog even wachten op deel 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik vind hem niet zo grappig eigenlijk..quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:07 schreef jslavenburg het volgende:
Verschil tussen een vrouw en een batterij:
Een batterij heeft nog een positieve kant
(niet mijn grap, hoorde hem net)
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat ik het je nooit heb verteld
Als we dan toch met grappen bezig zijn..quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:07 schreef jslavenburg het volgende:
Verschil tussen een vrouw en een batterij:
Een batterij heeft nog een positieve kant
(niet mijn grap, hoorde hem net)
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zachtjes mag je je tanden er wel inzetten hoor
niet grappigquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
Ow shit de puber is terug, allemaal weer volwassen doen, lui
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
Ow shit de puber is terug, allemaal weer volwassen doen, lui
I beg to differquote:
janice? Oh my god.. Die van Friends dus?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:10 schreef The_Dean het volgende:
OH MY GOD!!!
Janice in HIMYM
OH MY GOD!!!
jajaquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
I beg to differ
Maar ik bedoel het goed
Jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
janice? Oh my god.. Die van Friends dus?
ah, dan is het te overlevenquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja
Maar als realestate agent, dus valt mee
Ff in het Nederlandsquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja
Maar als realestate agent makelaar, dus valt mee
quote:
GMTAquote:
ik vond van welquote:
de smilies waren verschillendquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
De zogeheten dubbele GMTA-move door Cali&Hosti, een SESSC original
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
De zogeheten dubbele GMTA-move door Cali&Hosti, een SESSC original
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
de smilies waren verschillend
Stfu niggaquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
de smilies waren verschillend
Ja sorry, zit er net zo in... kijk alles zonder ondertiteling, dus voel me nu even heel amerikaansquote:
Oh dit doet me denken aan gisterquote:
Mieren neuken, daar moet je wel erg slecht voor geschapen zijn danquote:
Ha heerlijk, ghetto memories *zucht*quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh dit doet me denken aan gister![]()
Vroeg een neger aan mij de weg.. Dus ik dat uitleggen.. zegt hij Tnx chick, Flex *Boks*![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vroeg een neger aan mij de weg.. Dus ik dat uitleggen.. zegt hij Tnx chick, Flex *Boks*![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mieren neuken, daar moet je wel erg slecht voor geschapen zijn dan
Dat is zelfs voor mij niet te doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mieren neuken, daar moet je wel erg slecht voor geschapen zijn dan
haha.. ernstigquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
alsof jij dat wistquote:
daaromquote:
quote:
weet ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet helemaal
quote:
jij snapt het welquote:
Moet jij niet leren?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:33 schreef Reflectionne het volgende:
Hoi hoi.. ben ik weer zo half..
welkomquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:33 schreef Reflectionne het volgende:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:33 schreef Reflectionne het volgende:
Ach joh, komt wel goed, en nou opfilikkeren en lerenquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:34 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
NEE
of eigenlijk wel, word zelfs zenuwachtig eigenlijk![]()
eu okequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:34 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
NEE
of eigenlijk wel, word zelfs zenuwachtig eigenlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
Irritant..quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:34 schreef PieterBas het volgende:
Word ik net gebeld.. maar was zeg maar net te laat om op te nemen... bel ik gelijk terug.. wordt er opeens niet meer opgenomen![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:35 schreef The_Dean het volgende:
This weekend, I met Mrs. RightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Niet liefquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach joh, komt wel goed, en nou opfilikkeren en leren
This weekend, I met Mrs. RightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk Google Ad
Fok is for Gays
Stop crying and joing NPO FOK is for dumb guys better join us
www.pacificorder.net/forum![]()
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Bedoel het goed, meisquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:36 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Niet lief
Ik wil niet meer leren
Verder zonder bedoelingen hoor.quote:
This weekend, I met Mrs. Rightwhehe..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werd ik net gebeld door NUON.. of ik wilde profiteren van een aanbieding enzo. Dus ik zeg zo van nee enzo.. Vraagt ze of ik niet minder wil betalen? Waarop ik zeg dat ik dat niet wil en dat ik NUON zo goed vind dat ik daar gewoon meer aan wil betalen.
Toen hing ze op![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Verder zonder bedoelingen hoor.
MeisjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.snap ik
vond m alleen niet grappig
o e komt wel goed hoor
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Verder zonder bedoelingen hoor.
Meisjeskomt wel goed schatje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg dan ook na verloop van tijd de voicemail, ik spreek nooit iemand voicemail in, en luister deze ook eigenlijk nooit af..quote:
Ik krijg 100 euro terug van ze, omdat ik nieuwe klant benquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
whehe..
Werd ik net gebeld door NUON.. of ik wilde profiteren van een aanbieding enzo. Dus ik zeg zo van nee enzo.. Vraagt ze of ik niet minder wil betalen? Waarop ik zeg dat ik dat niet wil en dat ik NUON zo goed vind dat ik daar gewoon meer aan wil betalen.
Toen hing ze op
Ik ben ook nieuw!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik krijg 100 euro terug van ze, omdat ik nieuwe klant ben
Caliquote:
quote:
Ik opzich wel, hoorde hem net...quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:38 schreef Californium het volgende:
[..]
snap ik
vond m alleen niet grappig
o e komt wel goed hoor![]()
Beter als zenuwen hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Cali![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja blijkbaarIk heb een goed humeur, terwijl ik zo tentamen heb, dus die combi snap ik niet echt
Die komen welquote:
Ja, alleen waarschijnlijk in meerdere kranten zelfsquote:
Omdat ik wel wil laten zien hoe het is als enige meisje op een school met heel erg veel jongens. Hier word een lesmethode aan gebonden en die willen ze zo gaan promotenquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:50 schreef Psychonikeo het volgende:
Is het al weer komkommertijd daar?
quote:Komkommertijd is een periode van het jaar waarin weinig nieuws te melden is omdat politici en veel anderen op vakantie zijn.
uhm..quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, alleen waarschijnlijk in meerdere kranten zelfs![]()
[..]
Omdat ik wel wil laten zien hoe het is als enige meisje op een school met heel erg veel jongens. Hier word een lesmethode aan gebonden en die willen ze zo gaan promoten
Ik denk dat je als jongen tussen de vrouwen het minder moeilijk hebt als andersomquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm..
Dus een jongen die straks zo'n typische vrouwenopleiding doet, zal dan ook in de krant moeten komen
Geylquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm..
Dus een jongen die straks zo'n typische vrouwenopleiding doet, zal dan ook in de krant moeten komen
Ben ik het niet mee eensquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk dat je als jongen tussen de vrouwen het minder moeilijk hebt als andersom
Ik denk het nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk dat je als jongen tussen de vrouwen het minder moeilijk hebt als andersom
Dat dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik denk het niet![]()
Vrouwen onder elkaar is dramaAltijd roddelen/ruzie/gezeik enzo
wordt je als man opeens ook gelijk met die vrouwen ongesteld enzoquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik denk het niet![]()
Best wel jaquote:
Maar vrouwen kunnen nog een beetje fatsoenlijk communiceren. De meeste kerels die tussen enkel vrouwen komen te zitten doen er ook een opleiding naar en zijn zelf vaak half verwijfdquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik denk het niet![]()
Succesquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Best wel jaDaarnaast zijn een beetje zenuwen gezond
Dankjequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Succes![]()
En zenuwen zijn gezond, maar het moeten er niet te veel zijn
Ik denk dat dit meer aan jou branche ligtquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar vrouwen kunnen nog een beetje fatsoenlijk communiceren. De meeste kerels die tussen enkel vrouwen komen te zitten doen er ook een opleiding naar en zijn zelf vaak half verwijfd
Mjah, dat kan ook voor een groot gedeelte liggen aan de ICT jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik denk dat dit meer aan jou branche ligt![]()
Mijn klas bestaat ook voor 75% uit jongens en dat is hardstikke gezellig
Wij hadden ook zo'n gast op het mbo... die ging opeens opleiding tot steward volgen. Geyl op papier wel.. tussen alleen maar vrouwen, maar ja, hij viel volgens mij toch meer op jongens dan op meisjesquote:
haha.. die zag ik laatst op tv... Zo mooiquote:
niet echt hoor....quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar vrouwen kunnen nog een beetje fatsoenlijk communiceren. De meeste kerels die tussen enkel vrouwen komen te zitten doen er ook een opleiding naar en zijn zelf vaak half verwijfd
Yep, vooral als Meisje A en Meisje B, jongen A leuk vinden... terwijl Meisje C er met jongen A er vandoor gaatquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik denk het niet![]()
Die gast heeft waarschijnlijk weer geld nodig.. Aangezien hij zijn gouden kettingen niet meer om hadquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. die zag ik laatst op tv... Zo mooi![]()
Komt tie door zo'n deur rennen en dan heel hard roepen: "Look mom, I can cook!!"
Maar ik had Mr.T na zijn WoW reclame al opgegeven helaas
ik zou daar echt geen probleem mee hebben.... geef mij maar lekker kerels hoor...zeggen tenminste waar het op staatquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah, dat kan ook voor een groot gedeelte liggen aan de ICT ja. Alleen zat ik op de middelbare school in het laatste jaar ook met 75% jongens in de klas en was dat ook een drama
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:01 schreef Californium het volgende:
[..]
niet echt hoor....denk dat dat echt nog wel meevalt....
ik vind dat ze daar dan ook maar aandacht aan moeten wijden.... Vrouwen roddelen en zijn echt cru! om daar als enkele man tussen te zitten
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep, vooral als Meisje A en Meisje B, jongen A leuk vinden... terwijl Meisje C er met jongen A er vandoor gaat
Euhm, ze kijken porno films in de klas, rukken zich op foto's van je (nee, geen naakte, gewoon keurig beschaafde foto's), hangen foto's van je in de plee pot en pissen er over heen, ze maken je belachelijk en raken je tegen je wil aan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:02 schreef Californium het volgende:
[..]
ik zou daar echt geen probleem mee hebben.... geef mij maar lekker kerels hoor...zeggen tenminste waar het op staat
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep, vooral als Meisje A en Meisje B, jongen A leuk vinden... terwijl Meisje C er met jongen A er vandoor gaat
waarom? leuk... lekkere wijven om je heen de hele dag... Die jou uiteraard niet zien staan.... Je doet namelijk een vrouwenopleiding... er wordt achter je rug om geroddelt en je hebt geen mannelijke vrienden in je klasquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
ik zou het best een keer als kerel willen ervaren denk ik
Dus dat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wordt je als man opeens ook gelijk met die vrouwen ongesteld enzo
Schijnt gefaked te zijn..quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:04 schreef PieterBas het volgende:
Iemand nog die IQ test op BNN gezien?
Schakelde gisteren net in.. toen bij een van de hoogzwangere vrouwen haar vliezen brak... Live TV op zijn best.. Valerio... wat moet ik doen
Haha iddquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik weet niet. Zou heb gewoon best een keer willen ervaren. Even merken hoe dat is als persoon van het andere geslacht.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:04 schreef Californium het volgende:
[..]
waarom? leuk... lekkere wijven om je heen de hele dag... Die jou uiteraard niet zien staan.... Je doet namelijk een vrouwenopleiding... er wordt achter je rug om geroddelt en je hebt geen mannelijke vrienden in je klas
ik denk dat je best een beetje overdrijft...quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, ze kijken porno films in de klas, rukken zich op foto's van je (nee, geen naakte, gewoon keurig beschaafde foto's), hangen foto's van je in de plee pot en pissen er over heen, ze maken je belachelijk en raken je tegen je wil aan.
Have fun
BNN kennende wel ja... De dood van Bart zal ook wel nep zijnquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:04 schreef PieterBas het volgende:
Iemand nog die IQ test op BNN gezien?
Schakelde gisteren net in.. toen bij een van de hoogzwangere vrouwen haar vliezen brak... Live TV op zijn best.. Valerio... wat moet ik doen
Pardon? Dit gebeurt echt hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:05 schreef Californium het volgende:
[..]
ik denk dat je best een beetje overdrijft...laat ze lekker porno kijken... vind jij niet erg... laat ze lekker op je foto rukken
![]()
... Als ze je aanraken gaan ze te ver... maar dan moet je ze maar duidelijk maken dat dat niet de bedoeling is
Laat ik zo zeggen..quote:
dat wel...maar niet een hele dag tussen vrouwenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik weet niet. Zou heb gewoon best een keer willen ervaren. Even merken hoe dat is als persoon van het andere geslacht.
Tja, blijft natuurlijk wel BNNquote:
Ik zit heul niet bij jou op school!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, ze kijken porno films in de klas, rukken zich op foto's van je (nee, geen naakte, gewoon keurig beschaafde foto's), hangen foto's van je in de plee pot en pissen er over heen, ze maken je belachelijk en raken je tegen je wil aan.
Have fun
Mwah, beide dan, ook goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:06 schreef Californium het volgende:
[..]
dat wel...maar niet een hele dag tussen vrouwen
Ik geloof voor jou 10 anderenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zit heul niet bij jou op school!
Ja bij mij in de klas kijken ze ook wel eens porno.. maar meer om stoer te doen.. jongens onder elkaarquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:05 schreef Californium het volgende:
[..]
ik denk dat je best een beetje overdrijft...laat ze lekker porno kijken... vind jij niet erg... laat ze lekker op je foto rukken
![]()
... Als ze je aanraken gaan ze te ver... maar dan moet je ze maar duidelijk maken dat dat niet de bedoeling is
laat ze dan lekker!!!... heb jij toch lekker weinig mee te maken als z op je foto rukken(zie het als complimentquote:
preciesquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja bij mij in de klas kijken ze ook wel eens porno.. maar meer om stoer te doen.. jongens onder elkaarDie doen daar teminste niet moeilijk over, bij meiden hoef je maar een keer iets geks te zeggen of te doen en je hebt weer ruzie
Die zit nu lachend op een tropisch eiland.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
BNN kennende wel ja... De dood van Bart zal ook wel nep zijn
Oh het zou me niks verbazenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die zit nu lachend op een tropisch eiland.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja bij mij in de klas kijken ze ook wel eens porno.. maar meer om stoer te doen.. jongens onder elkaarDie doen daar teminste niet moeilijk over, bij meiden hoef je maar een keer iets geks te zeggen of te doen en je hebt weer ruzie
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:08 schreef Californium het volgende:
[..]
laat ze dan lekker!!!... heb jij toch lekker weinig mee te maken als z op je foto rukken(zie het als compliment) of iets dergelijks!!!! en als ze je aanraken dan moet je ze een klap verkopen of melden dat dat niet de bedoeling is!
trek je er dan lekker niets van aan !!!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:10 schreef Puala het volgende:
[..]
ik vind het geen compliment eigenlijk.
Iddquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:11 schreef Californium het volgende:
[..]
trek je er dan lekker niets van aan !!!!en waarom zou je het geen 'compliment' vinden als een kerel je lekker vind
dat dus....quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Idd![]()
Net of jij altijd alleen maar aan je vriend denkt als je seks hebt
euhm, tsja, daar worden we het denk ik niet over eens.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:11 schreef Californium het volgende:
[..]
trek je er dan lekker niets van aan !!!!en waarom zou je het geen 'compliment' vinden als een kerel je lekker vind
Dat is wel ziek, leuk om voor de krant te vertellenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Have fun
dat denk ik dan ook niet... even niet te erg opnemen hoor: maar je zet naaktfoto's van je zelf op internet, je hebt een porno-site, maar het dan wel erg vinden als kerels op je foto's rukkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:13 schreef Puala het volgende:
[..]
euhm, tsja, daar worden we het denk ik niet over eens.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:15 schreef Californium het volgende:
[..]
dat denk ik dan ook niet... even niet te erg opnemen hoor: maar je zet naaktfoto's van je zelf op internet, je hebt een porno-site, maar het dan wel erg vinden als kerels op je foto's rukken
Naaktfoto's op internet?? Heb ik wat gemist??quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:15 schreef Californium het volgende:
[..]
dat denk ik dan ook niet... even niet te erg opnemen hoor: maar je zet naaktfoto's van je zelf op internet, je hebt een porno-site, maar het dan wel erg vinden als kerels op je foto's rukken
ja maar... serieus... snap jij jezelf nu dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:16 schreef Puala het volgende:
[..]
ik wist dat het een keer zou komen.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is wel ziek, leuk om voor de krant te vertellen
blijkbaarquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Naaktfoto's op internet?? Heb ik wat gemist??
Ik gok van wel jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Naaktfoto's op internet?? Heb ik wat gemist??
Dat zijn dan de consequentiesquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn punt ga ik je niet duidelijk maken, je hebt al een beeld en een mening waar je niet vanaf te brengen bent. Ga het dus niet eens proberenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:17 schreef Californium het volgende:
[..]
ja maar... serieus... snap jij jezelf nu dan?
ja...dat ook... wat verwacht ze dan... dat kerels niets doen met haar naaktfoto's en er naar kijken... dus ze vind het niet erg als wildvreemden erop rukken, maar wel als haar klasgenoten het doenquote:
Mijn forum is niet bekend in mijn omgeving, enkel op het internet. Ik zou het niet in mijn hoofd halen om het mijn klasgenoten te vertellen zelfs.quote:
ik wil graag je menig horen... ik snap gewoon het probleem wat jij hebt met klasgenoten die op je foto rukken nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn punt ga ik je niet duidelijk maken, je hebt al een beeld en een mening waar je niet vanaf te brengen bent. Ga het dus niet eens proberen
Je klasgenoten zitten ook op het internet.. als je pech hebt, ook nog op Fok!...quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn forum is niet bekend in mijn omgeving, enkel op het internet. Ik zou het niet in mijn hoofd halen om het mijn klasgenoten te vertellen zelfs.
en daar denk je vantevoren niet over na?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn forum is niet bekend in mijn omgeving, enkel op het internet. Ik zou het niet in mijn hoofd halen om het mijn klasgenoten te vertellen zelfs.
Daarnaast als ik had geweten wat voor reacties er op die foto;s zouden komen wat voor taferelen het op zou leveren had ik ze ook niet gepost.
Je staat hier met een duidelijke foto van jezelf.. Stel dat iemand uit je klas hier toevallig ook komt (zal me niks verbazen, ict).. dan is 1+1 toch 2quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Daarnaast als ik had geweten wat voor reacties er op die foto;s zouden komen wat voor taferelen het op zou leveren had ik ze ook niet gepost.
Het feit dat ik het per see moet aanhoren. Dat ze me belachelijk maken, vervolgens aan me zitten, naar de plee sprinten en ik van de schoonmaker moet horen dat er weer allemaal witte zooi op de muren zat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:19 schreef Californium het volgende:
[..]
ik wil graag je menig horen... ik snap gewoon het probleem wat jij hebt met klasgenoten die op je foto rukken niet
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je klasgenoten zitten ook op het internet.. als je pech hebt, ook nog op Fok!...
Is moeilijk blijkbaar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:20 schreef Psychonikeo het volgende:
kunnen de nagels weer worden ingeklapt dames?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Het feit dat ik het per see moet aanhoren. Dat ze me belachelijk maken, vervolgens aan me zitten, naar de plee sprinten en ik van de schoonmaker moet horen dat er weer allemaal witte zooi op de muren zat.
ik ga een discussie aan en ik vraag iets omdat ik het gewoon niet snap....quote:
Waarom komt de schoonmaker daarvoor naar jou?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Het feit dat ik het per see moet aanhoren. Dat ze me belachelijk maken, vervolgens aan me zitten, naar de plee sprinten en ik van de schoonmaker moet horen dat er weer allemaal witte zooi op de muren zat.
vandaar mijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom komt de schoonmaker daarvoor naar jou?
Heel verstandig..quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:20 schreef Bootje84 het volgende:
* Bootje84 houdt wijzelijk zijn mond over het Lilian-topic uit de OP
Vrouwen onder elkaar roddelen hequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jup, vind je het niet kansloosquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is een kerelquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vrouwen onder elkaar roddelen he![]()
schoonmaker hequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vrouwen onder elkaar roddelen he![]()
Eigenlijk welquote:
Gay?quote:
* bedenkt zich daar nog nooit op geklikt te hebbenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:20 schreef Bootje84 het volgende:
* Bootje84 houdt wijzelijk zijn mond over het Lilian-topic uit de OP
uhm.. dat is ziek..quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Best topic ever!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:25 schreef Californium het volgende:
[..]
* bedenkt zich daar nog nooit op geklikt te hebben
Je denkt toch niet dat ik er zo veel moeite aan ga verspillen hequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. dat is ziek..
Niet handig van die gasten... DNA testje en je weet zo je geheime aanbidders
Ja?? Dan denk ik niet aan andere dingen over het algemeen dan dat waar ik (we eigenlijk) mee bezig ben..quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Idd![]()
Net of jij altijd alleen maar aan je vriend denkt als je seks hebt
ik kliktequote:
Gozer, ja, maar ga gewoon zoeken ofzo.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef Bootje84 het volgende:
Maar uhm Puala, Heb je die foto's nog?
Ik had van jou echt niet anders verwacht.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef Californium het volgende:
ik geloof er geen woord van... de schoonmaker die dat komt vertellenen verder kan ik geen kerels... (en ik ken ICT-nerdjes hoor) die meisjes aanraken en dan naar de wc rennen om te rukken
mooiquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik had van jou echt niet anders verwacht.
Hier in KPD of op je eigen forum?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Gozer, ja, maar ga gewoon zoeken ofzo.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hier in KPD of op je eigen forum?
gelukkig ben jij de standaard in de wereldquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef Californium het volgende:
ik geloof er geen woord van... de schoonmaker die dat komt vertellenen verder kan ik geen kerels... (en ik ken ICT-nerdjes hoor) die meisjes aanraken en dan naar de wc rennen om te rukken
jah vastquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gelukkig ben jij de standaard in de wereld
Google?quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hier in KPD of op je eigen forum?
Ja, dat is wel echt gelukkig ja.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gelukkig ben jij de standaard in de wereld
en fijn dat jij zoveel over mij weetquote:
theequote:
Ach ja. Good ol' daysquote:
Ik heb met tranen van het lachen op kantoor gezeten, maar goed.. Bootje kon er later zelf wel om lachen..quote:
das maar goed ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb met tranen van het lachen op kantoor gezeten, maar goed.. Bootje kon er later zelf wel om lachen..
dat denk jequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:34 schreef Californium het volgende:
[..]
en fijn dat jij zoveel over mij weet
jij weet helemaal niets over mij nee! Gelukkig niet zeg! Fijn dat je msn-avontuurtje met hosti zo vereikend was... maar nee... You know shit!quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:37 schreef Californium het volgende:
[..]
jij weet helemaal niets over mij nee! Gelukkig niet zeg! Fijn dat je msn-avontuurtje met hosti zo vereikend was... maar nee... You know shit!
blij toe....quote:
lekkerquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:37 schreef Californium het volgende:
[..]
jij weet helemaal niets over mij nee! Gelukkig niet zeg! Fijn dat je msn-avontuurtje met hosti zo vereikend was... maar nee... You know shit!
Kan de cola doorgeven ?quote:
GMTAquote:
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:39 schreef PieterBas het volgende:
Zal ik maar alvast een nieuwe topic aanmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |