Dat ken ik nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:38 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nee, maakte je jezelf maar eens nuttig...
Vegetariėrsquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:42 schreef Californium het volgende:
Kippen op de gril
kippiesalleen als ze lekker rondrennen dus
verder ... Paula
milouJs
werken
Dan mot je het lerenquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Vegetariėrs![]()
Maar succes met werken
en succes met werken he!quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:44 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Mensen die vegetariers afkraken
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:44 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Mensen die vegetariers afkraken
dankjequote:
Je vergeet de gegrillde kipquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Je vergeet de gegrillde kip vegetarische burger
Jij ligt alleen op je rug te ontvangen?quote:
En net wilde je ze nog afschietenquote:
hoiquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:49 schreef Reflectionne het volgende:
1. Kip is lekker
2. Kippen en hanen kunnen je ook aanvallen! Zijn dus helemaal niet lief
3. Je went er vanzelf aan als er elke ochtend een haan kraait
4. Hoi!
5. Ik mag hier niet zijn, ik heb al vaker een berichtje hier gemaakt vandaag maar toch weer optijd afgesloten, nu gaat 't mis..
In dat geval wil ik het graag oook nog hebben over hamburgers, worstjes, kartoffelsalat, komkommerschijfjes, barbecuesaus en al het andere BBQ-lekkers dat ik nog vergeten benquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:48 schreef jslavenburg het volgende:
Jullie zorgen ervoor da'k honger krijg
~quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:50 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat geval wil ik het graag oook nog hebben over hamburgers, worstjes, kartoffelsalat, komkommerschijfjes, barbecuesaus en al het andere BBQ-lekkers dat ik nog vergeten ben.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:50 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat geval wil ik het graag oook nog hebben over hamburgers, worstjes, kartoffelsalat, komkommerschijfjes, barbecuesaus en al het andere BBQ-lekkers dat ik nog vergeten ben.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij ligt alleen op je rug te ontvangen?
Afschieten voor het vlees jaquote:[..]
En net wilde je ze nog afschieten![]()
Hallo Cali!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Vegetariėr?quote:
Je ligt ook weleens op je buik?quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:51 schreef Puala het volgende:
[..]
zo passief ben ik nou ook weer niet
Schon wieder?quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:50 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
~
Ik eet vanavond lekker chili con carne. Afgelopen weekend lekker gegourmet ^^
dat mag altijdquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:52 schreef Reflectionne het volgende:
Ik zit te denken of ik weer in de OP wil..
quote:
mogen in ieder geval wel hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:52 schreef Reflectionne het volgende:
Ik zit te denken of ik weer in de OP wil..
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:52 schreef Californium het volgende:
en nee niet dat soort worstjes (daar ben ik hier nog niet mee in aanraking gekomen)maar ik kan me wel en lekkere bedenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:52 schreef Californium het volgende:
over worstjes gesprokenheb hier de lekkerste vegetarische worstjes hier gevonden
Echt ultiem
![]()
en nee niet dat soort worstjes (daar ben ik hier nog niet mee in aanraking gekomen)maar ik kan me wel en lekkere bedenken
tss.. je neemt vlees of niet hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jah ik denk.. ik zet het erbijquote:
ik weet niet wat jou vriendinetjes ermee doen.. maar aan dat soort worstjese lik ik alleen maar en bijt ik niet .....quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tss.. je neemt vlees of niet hoor!
zie PIquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:56 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weet niet wat jou vriendinetjes ermee doen.. maar aan dat soort worstjese lik ik alleen maar en bijt ik niet .....
ik zag het.. maar ik vraag het me alsnog afquote:
Ze denken het toch wel iddquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:55 schreef Californium het volgende:
[..]
jah ik denk.. ik zet het erbij
jeweetzquote:
preciesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |